Jump to content

stie cineva ceva de acest m5 e39 ?


alex sabin

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da corect ! E super pret pt romania. In germania sa zic ca iei unu bun pe la vreo 11k mai pui taxa 4k si ajungi la 15k...mai bagi benzina pana in RO, mai iei un sandwitch ca copchil s-au mai dus 1000coco deci iesi pe la 16mii teoretici :twoup:
Link to comment
Share on other sites

circula prin bucuresti si un m5 e39 facut din bucati asa ca ai grija, dar ala era gri

 

oricum pretul de romania nu trebuie sa fie neaparat pret de germania a unuia asemanator + taxa, poate sa ajunga sa coste destul de putin

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Poate a lasat la pret pentru ca multi se feresc de un motor mare care consuma si mult, inpozit mare.Pentru un fan inrait bmw masina asta este un vis.Bafta(fa-i un test si daca e ok nu mai sta pe ganduri).
Link to comment
Share on other sites

cu asta m-am luat eu pe unirii :D si la semafor am vrut sa il intreb cati cai are(stiu ca m5-ul nou are 507 , urmatorul o sa aiba 550,dar e39-ul nici acu nu stiu exact :D ) si fara sa vreau l-am intrebat ce motor are :twoup: .

cata jignire si suparare pe el :twoup: si ce mai reactie :D

Edited by slacker
Link to comment
Share on other sites

Taxa la momentul de fata as putea spune ca e chiar prohibitiva.....9.300 eur nu sunt din drum (am calculat cu euro3), dupa iulie 2008, in cazul in care ramane ultima varianta, va fi cam 4.300 eur.....e o masina greu vandabila la momentul de fata din urmatoarle motive:

- e motor mare pe benzina, consuma si ulei (din ala nu chiar ieftin) + plus intretinere scumpa;

- nu poti sti cum a fost exploatata pana atunci de porprietarul/rii anterior/i....;

- taxe si impozite mari (desi cine se gandeste sa ia M5 nu mai vede impoozitul ca pe o problema reala).

Poate omul si-a facut treaba cu ea si vrea sa scape de ea.....insa, una e sa iei un diesel de 1.9, sau ceva mai comun folosita de o persoana "normala" si alta e sa iei o masina "sport" exploatata la limita de toti cei care au prins-o pe mana.....tu daca ai avea-o cam cum i-ai da ? :twoup:....

Mergi la test, fa-i un test de compresie poate, spera ca n-a fost incins motorul si....go for it...

Motorul de pe M5 nu e un motor de serie normal, este facut sa fie mai omorat, insa, are si el limitele lui....

 

p.s.: eu am scapat la mustata un M5, pe care era sa-l iau cu mult mai putin de atat, stiindu-i istoria intr-un fel....poate ala de l-a luat in locul meu il vine acum.....:twoup:

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Masina arata bine insa probabil necesita o investitie in suspensie, articulatie, etc.

 

@duxter: M5-urile din Germania care incep la 10 000 euro nu sunt masini de cumparat.

Un M5 bun costa minim 15 000 in Germania.

Nu ai dreptate aici. M5-urile e39 au scazut la pret. Eu personal am rugat o cunostinta care e stabilita in germania sa se uite la cateva autohousur pt mine ca sa imi fac o idee. Cu 11.000 gasesti unul bun cu sub 200k km. Apropo el a lucrat la un autohouse si se pricepe foarte bine.

La noi se vand scump ca asa e la noi insa nu pt mult timp. Cu 15.000 cum zici tu iti iei un M5 cu putini km si asta e cam singura diferenta.

 

@duxter: M5-urile din Germania care incep la 10 000 euro nu sunt masini de cumparat.

Nu sunt masini de aruncat, sunt 1000% sigur ca sunt mult mai bune decat majoritatea coliviilor care se vand la noi. Poti sa iei un e39 de 20.000 de euro si sa ai probleme sau poti sa iei un e39 cum am luat eu la 7500euro si sa nu ai probleme deloc :twoup:

 

LE: normal ca acum mai sunt unele si pe mobile dar asta asa ca sa iti faci o idee, alea bune le gasesti cand mergi personal :twoup: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Consum de 25% in Bucuresti. :twoup:

 

@Duxter: Ma refer la faptul ca pot avea destul de multe probleme tehnice si nu merite efortul financiar.

 

Stiu un M5 E39 rosu, cumparat de nou, are un singur proprietar, fabricat in 1999.

 

Problema e ca masina era varza, cu motorul praf cerea 11 000 euro.

 

Nu a reusit sa o dea, i-a facut motorul, a investit in total 6000 euro si acum cere cam 18 000.

 

Exista si M5-uri foarte uzate..

Link to comment
Share on other sites

cumva 66ssa? masina extrem de neingrijita plastice rupte, jante lovite, alergata la maxim. proprietarul initial sta la mine in bloc, a avut un m3e36 cu 4 usi, m5-ul asta iar acum are un cls amg. cred ca l-a dat intre timp sau cel putin l-a dat cuiva care lucreaza pentru el, pentru ca acum are alt numar.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.