Jump to content

mi se abureste geamul :(


stranger

Recommended Posts

De vre-o 2 zile indiferent de vremea de afara, cand pornesc motoru si se porneste si areul , mi se abureste parbrizul si miroase in maina abur si a antigel... Credeti ca am vreun por la radiator sau la furtune? m-am uitat sub masina si nu e balta, becul la apa nu mi s-a aprins..M-am uitat si la nivelul apei in radiator si e OK, nu lipsea decat ff putina apa si oricum nu verificasem de mult..Aveti idee ce se petrece?
Link to comment
Share on other sites

vezi conducta de la AC , sa nu fie sparta , ca in mod normal nu trage aer dinspre radiator..

 

Pai sincer sa fiu problema a aparut in ziua in care mersesem cu aerul conditionat pornit, dupa, cand am repornit masina si nu am mai folosi aerul conditionat (ci doar aer normal) a inceput sa abureasca. Cum vad daca e teava de la aer sparta ?

 

mai deschide odata la polen...poate l-ai pus gresit

 

L-am pus bine, oricum nu avea cum sa imi bage umezeala de la filtru :twoup:

Link to comment
Share on other sites

pai te uiti si tu pe unde merge de la filtru spre parbriz.. , dar mirosul respectiv.. este normal daca aerul conditionat nu a fost folosit de mult, la schimbu de filtru de polen de obicei se mai da cu sprei de curatat instalatia, si scapi de mucegai si mirosuri neplacute, referitor la partea cu aburitul e foarte dubios..
Link to comment
Share on other sites

vezi conducta de la AC , sa nu fie sparta , ca in mod normal nu trage aer dinspre radiator..

Pai sincer sa fiu problema a aparut in ziua in care mersesem cu aerul conditionat pornit, dupa, cand am repornit masina si nu am mai folosi aerul conditionat (ci doar aer normal) a inceput sa abureasca. Cum vad daca e teava de la aer sparta ?

mai deschide odata la polen...poate l-ai pus gresit

L-am pus bine, oricum nu avea cum sa imi bage umezeala de la filtru :twoup:

pai daca ai mers cu aerul pornit o vreme, gandeste-te ca s-a format acea gheata/zapada organica pe elementele de racire ale aerului conditionat... daca tu imediat dupa asta ai inchis aerul conditionat si ai folosit doar ventilatia, e normal ca la dezghetarea acelor elemente sa ti se formeze apa/abur, iar ventilatoarele sa ti-l bage in masina.

ce nu e in regula e mirosul de antigel pe care il simti in masina... esti sigur ca stii cum miroase un radiator spart? no offense, dar trebuie sa fie un miros ceva mai dulceag, nu neaparat un miros urat, pt ca in cazul asta poate fi de vina filtrul de polen chiar daca l-ai schimbat deja.

eu zic ca e bine sa iti revizuiesti pozitia filtrului, apoi sa vezi daca iti mai miroase a antigel si in mers normal, fara AC...

daca nu se mai intampla toate astea, mergi si curata-ti si sistemul de racire al aerului conditionat, sigur ai depuneri pe el care miros oribil la un moment dat...

bafta

Link to comment
Share on other sites

Pai sincer sa fiu problema a aparut in ziua in care mersesem cu aerul conditionat pornit, dupa, cand am repornit masina si nu am mai folosi aerul conditionat (ci doar aer normal) a inceput sa abureasca. Cum vad daca e teava de la aer sparta ?

in cazul asta verifica daca scurgerea de la AC nu este infundata

posibil ca, condensul sa nu curga din masina si se formeaza abur pe parbriz

Link to comment
Share on other sites

si mie mi se intampla sa se abureasca parbrizul cand sunt pe aer normal, mai ales cand ploua si este umezeala afara, daca dau drumul la AC, dispare. nu cred ca este vreo problema, mai ales ca nu dau drumul la aer foarte tare, ma deranjeaza zgomotul produs de instalatie.

credeti necesar sa curat instalatia de AC la revizia de 3 ani ?

merci.

Link to comment
Share on other sites

si mie mi se intampla sa se abureasca parbrizul cand sunt pe aer normal, mai ales cand ploua si este umezeala afara, daca dau drumul la AC, dispare. nu cred ca este vreo problema, mai ales ca nu dau drumul la aer foarte tare, ma deranjeaza zgomotul produs de instalatie.

credeti necesar sa curat instalatia de AC la revizia de 3 ani ?

merci.

la ce costuri sunt ..nu strica sa o cureti ..aprox 50 ron

Link to comment
Share on other sites

Pai sincer sa fiu problema a aparut in ziua in care mersesem cu aerul conditionat pornit, dupa, cand am repornit masina si nu am mai folosi aerul conditionat (ci doar aer normal) a inceput sa abureasca. Cum vad daca e teava de la aer sparta ?

in cazul asta verifica daca scurgerea de la AC nu este infundata

posibil ca, condensul sa nu curga din masina si se formeaza abur pe parbriz

 

unde se afla scurgerea de la aerul conditionat?

NU am mai mers cu aerul pornit si tot imi baga aer cald, miros dulceag, geamu nu se abureste mereu da oricum nu e in regula..Toate indicile ma duc la un por ceva in radiator sau tevile, furtunele aferente :twoup:, sa vad cum oi depista buba..

Link to comment
Share on other sites

sa-ti zic cum se intampla.. daca sa zicem merg cu clima pornita.. dupa care opresc masina , daca din greseala pun contactul se porneste ventilatia dar nu porneste si compresorul si mi se aburesc geamurile... stranger... mergi cu clima.. si vezi dupa ce parchezi undeva si pornesti iara ca iti picura de pe sub masina... daca nu ai acest fenomen sa sti ca de acolo ti se aburesc...

 

vezi pe realoem, schemele ptr masina ta.. si depisteeaza acolo piesele pe rand si unde sunt amplasate ca iti arata si furtunul pentru scurgerea condensului

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Am verificat si azi nivelul apei in radiator si nu a scazut deloc . Inschimb problema persista si cu caldura si cu aburitul parbrizului..:twoup:( nusu ce dracu o avea :twoup:

 

 

am patit acelasi lucru la un opel vectra din 95. era radiatorul de incalzire spart.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat si azi nivelul apei in radiator si nu a scazut deloc . Inschimb problema persista si cu caldura si cu aburitul parbrizului..:twoup:( nusu ce dracu o avea :twoup:

 

 

am patit acelasi lucru la un opel vectra din 95. era radiatorul de incalzire spart.

 

Pai si eu patisem acelasi lucru la un audi 80(gogosar) si m-am chinuit 2 zile sa il scot pt. al inlocuii ca trebuia scos tot bordu..

infine ideea e ca din cate imi amintesc eu mie imi pierdea si apa, iar acum nu pierde.. Tie la opel nu iti pierdea apa cand s-a spart ?

Link to comment
Share on other sites

Este un topic de curatat sistemul de aer conditionat chiar cu ceva produse de pe piata nu neaparat la service BMW unde este foarte bine, scump dar si cu programare.

Eu as curata instalatia de aer conditionat prima oara, in umezeala din condenser se dezvolta tot felul de ciuperci care produc fel si lel de spori si deci mirosuri pe care le antreneaza aerul conditionat si le inghitim noi. Vedeti daca dupa o curatare simpla mai apare mirosul.

Folositi instructiunile fabricantului pentru produsul respectiv. Oricum veti face ceva bun, daca nu se rezolva macar ramine-ti cu instalatia curatata.

Link to comment
Share on other sites

nene: este sprei pentur ce vrei tu vezi la useru grozadan, sprei ce curata de bacterii si alte minuni instalatia de AC.. mi se pare ca 1 sprei ajunge pentru 2 curatari... si are si miros placut...

pai daca tot ai spus asta, poate ne spui si pe unde se da cu sprayul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am verificat si azi nivelul apei in radiator si nu a scazut deloc . Inschimb problema persista si cu caldura si cu aburitul parbrizului..:twoup:( nusu ce dracu o avea :twoup:

 

 

am patit acelasi lucru la un opel vectra din 95. era radiatorul de incalzire spart.

 

Pai si eu patisem acelasi lucru la un audi 80(gogosar) si m-am chinuit 2 zile sa il scot pt. al inlocuii ca trebuia scos tot bordu..

infine ideea e ca din cate imi amintesc eu mie imi pierdea si apa, iar acum nu pierde.. Tie la opel nu iti pierdea apa cand s-a spart ?

 

pierdea apa.. dar foarte putin. nu cred ca iti dai seama. un mic por in radiator este de ajuns sa ti se abureasca parbrizul si sa fie un miros dulceag de antigel.

Link to comment
Share on other sites

Mirosu nu ar fi beleaua mare ci faptuil ca se abureste giamul si ca baga caldura chiar de e setat pe 16 grade.

Am facut un test acu 2 zile pt o alta problema si mi-a aratat printre altele ca e o eroare la sistemul de aer da nu mai stiu exact cum ii zicea, daca nu ma insel butonu dreapta ramas blocat..Cum dracu sa imi verific clima?ca asa cand il las pe 16 baga cald da daca dau pe 30 baga si mai cald deci butonu insine merge..:twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.