Jump to content

Recommended Posts

La un E34 525 TDS stie cineva unde se afla acest regulator de relanti? Poate cineva sa faca o poza la compartimentul motor si sa deseneze o sageata? (se pare ca trebuie curatat si la mine - am fluctuatii de turatie cand inchid geamurile / pornesc dezaburirea / invart de volan - actionare servo; mentionez ca incarcarea e OK).

 

Multumesc si scuze ca m-am bagat in topicul omului.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
da...si eu am nevoie de o explicatie. unde este regulatorul de relanti la m20b20,ca din cate am inteles e pe furtunul dintre capacul de la culbutori si admisie,dar la mine furtunul este simplu..de la capac la admisie...

Probabil nu-l ai , dar acolo ar trebui sa fie . Nu ai o mufa cu 3 pini "in aer" pe acolo? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 , e vorba de piesa 3 ( regulatorul) si mufa 13

Edited by Lancer
Link to comment
Share on other sites

Se poate sa nu functioneze cum trebuie si curatat?

 

Eu l-am curatat pe al meu, de fapt mecanicul, nu pot baga mana in foc ca l-a curatat 100%, pot spune ca s-a imbunatatit mult "neregularitatea relantiului", dar tot nu e perfecta. Bine, pot fi si alte cauze: senzori, injectoare, sonda lambda, volanta etc.

 

De asta intreb, se poate sa fie asa stricat incat sa necesite schimbare ? Si atunci merita unul sa zicem de 200mii km in loc de al meu care are 330mii+ km ?

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

da...si eu am nevoie de o explicatie. unde este regulatorul de relanti la m20b20,ca din cate am inteles e pe furtunul dintre capacul de la culbutori si admisie,dar la mine furtunul este simplu..de la capac la admisie...

Probabil nu-l ai , dar acolo ar trebui sa fie . Nu ai o mufa cu 3 pini "in aer" pe acolo? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 , e vorba de piesa 3 ( regulatorul) si mufa 13

Cum sa nu aibe regulatorul de ralanti :twoup: ?! Nu ar functiona motorul fara el.

 

Este intradevar piesa 3, dar nu este conectat la capacul de la culbutori!

Regulatorul de ralanti ocoleste de fapt clapeta de acceleratie. Preia aerul imediat de dupa debitmetru si il trimite in galeria de admisie - dupa clapeta de acceleratie. Rolul lui este de a asigura aerul necesar functionarii motorului la ralanti - cand clapeta de acceleratie este inchisa.

 

In ceea ce priveste curatarea poti utiliza WD40 si o pensula.

Link to comment
Share on other sites

de vreo 2 saptamani caut,la mine pleaca un furtun de la capacul culbutorilor si intra inainte de clapeta de acceleratie.acolo sunt si turul si returul la apa.in rest,mai e un stut sub locasul clapetei,acolo unde e senzorul de clapeta,inainte de clapeta,dar e infundat cu un furtun.daca e cineva binevoitor sa faca o poza...ca am :twoup: cautat peste tot.mltumesc

regulator.bmp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.