Jump to content

Scurgere ulei la motor 525d e60


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Exact aceeasi treaba o am si eu de 1 sapt. Am fost la un mecanic si a zis ca este filtrul epurator, dar nu cred. Mai plauzibila e chestia cu semeringul ala. Maine schimb filtrul si am sa revin cu rezultatul. Totusi nu cred ca trebuie dat motorul jos pentru un semering. :)

 

 

 

Unde se afla filtrul epurator? Se schimba greu?Si cat costa...?

 

 

Ar trebui sa cureti compartimentul motor cu degresant, astfel vei vedea mai usor pe unde pierde ulei.

Verifica-ti galeria de admisie,,aceeasi problema o am si eu,,cand am constatat acea pierdere de ulei ,,se prelingea de undeva de sus..de la galerie,,Asta e chiar o problema majora la E60 525,,esti al 5-lea caz pe care al aud cu aceasta problema..BAFTA

 

 

 

 

 

E clar ca e o problema comuna la masina asta.Si eu am e 60 525 d cu exact aceeasi buba...Dar de unde ajunge uleiul in galeria de admisie???In galeria de admisie intra un furtun care vine din intercooler.Asta inseamna ca uleiul vine de undeva de la turbina, pentru ca turbina baga aer in intercooler.Aici e problema :)(

Link to comment
Share on other sites

eu circul de o jumatate de an cu scurgerea asta pentru ca nici un mecanic nu a fost in stare sa imi zica care e problema. acum am gasit pe cineva care mi-a dat un raspuns ca 99% e ceva (nu am retinut exact ce :) ) dar mi-a zis ca sa nu intervin decat cand ii fac schimbul de ulei ca "nu e de sarit in sant". cand o sa fac schimbul o sa revin cu detalii. asta ar cam fi luna viitoare ...
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi buba o am si eu ! Dupa indicatiile tuturor mecanicilor posibili si imposibili ar fi de la filtru epurator, ok, l-am schimbat ! Buba persista ! Am schimbat si garniturile de la galeria de admisie, 6 garnituri micute portocalii ca pe acolo cica pierde vapori de ulei (nu pe la semering sau prin alte parti), la fel, tot pierde ulei, chiar nu stiu ce sa-i mai fac ! In bord nu s-a aprins nimic, deci nu e o pierdere consistenta ca as fi gasit ulei sub masina ! Pina la urma cred ca singura solutie la aceasta problema e schimbarea galeriei de admisie pt. ca alta solutie nu mai vad ! De la turbina nu e pt. ca e noua, a fost schimbata in urma cu 17000 km, deci nu va mai agitati cu garnituri, filtre, curatare de cine stie ce ... ca dati banii degeaba... schimbati galeria de admisie ca din ce vad nimeni nu a rezolvat nimic , doar cine a schimbat galeria de admisie se pare ca a scapat de scurgerile de ulei! Din pacate e solutia cea mai scumpa dar se pare ca ar fi singura rezolvare, eu asta am sa fac, cumpar galeria ! Asta e , am vrut E60-uri ne asumam bubele care se pare ca sunt cam aceleasi la toti posesorii de astfel de masini! Va tin la curent cu ce rezolv, oricum luna asta nu am cand, asa ca mai merg cu uleiul pe motor inca 2-3 saptamani :) . Bafta tuturor !
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi buba o am si eu ! Dupa indicatiile tuturor mecanicilor posibili si imposibili ar fi de la filtru epurator, ok, l-am schimbat ! Buba persista ! Am schimbat si garniturile de la galeria de admisie, 6 garnituri micute portocalii ca pe acolo cica pierde vapori de ulei (nu pe la semering sau prin alte parti), la fel, tot pierde ulei, chiar nu stiu ce sa-i mai fac ! In bord nu s-a aprins nimic, deci nu e o pierdere consistenta ca as fi gasit ulei sub masina ! Pina la urma cred ca singura solutie la aceasta problema e schimbarea galeriei de admisie pt. ca alta solutie nu mai vad ! De la turbina nu e pt. ca e noua, a fost schimbata in urma cu 17000 km, deci nu va mai agitati cu garnituri, filtre, curatare de cine stie ce ... ca dati banii degeaba... schimbati galeria de admisie ca din ce vad nimeni nu a rezolvat nimic , doar cine a schimbat galeria de admisie se pare ca a scapat de scurgerile de ulei! Din pacate e solutia cea mai scumpa dar se pare ca ar fi singura rezolvare, eu asta am sa fac, cumpar galeria ! Asta e , am vrut E60-uri ne asumam bubele care se pare ca sunt cam aceleasi la toti posesorii de astfel de masini! Va tin la curent cu ce rezolv, oricum luna asta nu am cand, asa ca mai merg cu uleiul pe motor inca 2-3 saptamani :) . Bafta tuturor !

 

 

 

 

Eu tot nu ma lamuresc CE SA CAUTE ULEI IN GALERIA DE ADMISIE???????Nu are voie sa fie ulei acolo.In galeria de admisie vine aer pentru ardere.Acest aer vine din intercooler care la randul lui e legat la turbina.Vreau si eu sa imi spuna cineva concret:CUM DRQ AJUNGE ULEI IN GALERIA DE ADMISIE.Eu deja sunt paranoia ca ma lasa turbina ,daca scapa ulei. Off

Link to comment
Share on other sites

Din ce mi-au explicat si mie cativa mecanici, am inteles ca gazul ars care contine si vaporii de ulei isi schimba traseul atunci cand filtru epurator e infundat! Traseul evacuarii e obstructionat de filtrul epurator si din cauza presiunii gazelor care logic trebuiesc evacuate pe undeva, o mica parte sunt evacuate si prin admisie! Am intrebat de ce ies gazele prin admisie ca admisia are si ea garnituri, si mi sa raspuns ca garniturile admisiei nu sunt facute sa intampine presiune, sunt doar niste garnituri de etanseitate! Dar de ce crapa galeria de admisie? Aici nu am primit un raspuns ! Si cam asta se pare ca ar fi o cauza , daca mai stie cineva alta, postati-o ca sa ne lamurim si noi.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Mdaa..se poate .Oricum filtrul epurator e o porcarie mica din pasla. Mie mi l-a desfacut un mecanic sa vad cum arata si, neavand altul, mi l-a curatat pe ala cu un spray special.Oricum sincer eu nu cred ca de la acest filtru pot aparea atatea scurgeri de ulei.Mie nu-mi da fum deloc ,e toba alba deci nici nu ma mai agit.O las asa..
Link to comment
Share on other sites

eu am gasit pe unde curge. am identificat piesa defecta ... totul e ca am uitat denumirea ei (termo... si nu mai stiu cum). cand o sa fac reprataia o sa imi notez exact.si o sa revin. oricum la mine e vorba de o garnitura de 15 lei.
Link to comment
Share on other sites

piesa de la care imi curgea ulei de motor se numeste termoflot.

 

era dusa garnitura (15lei). dar problemele nu s-au terminat (probleme noi)...

 

imi curge ulei de la cutia de viteze de vreo 3 zile. si curge atat de tare incat imi lasa pata sub masina. asa ca masina va sta pe dreapta. nu ma joc cu cutia. se pare ca am o fisura in baia de ulei de la cutie. au gasit-o la service cu lupa. si totul se datoreaza unor neexperimentati care au strans prea tare un surb si a crepat plasticul in jurul lui. asa ca mare grija pe cine lasati sa umble la masina...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.