Jump to content

Cu DSC-ul pornit sau oprit?


supras_clan

Recommended Posts

la mine este ON tot timpul, la-m pus OF o singura data ca vroiam sa ma joc putin cu masina pe portiunea de drum pe langa barajul de la tarnita, a fost o mare greseala, noroc ca nu am patit nimic nici io si nici masina, am facut niste piruete de era sa ajung cu masina in lac, ca sa te joci .....sa driftezi cat de cat si in limitele de siguranta poti si cu el ON si te si ajuta sa redresezi masina atunci cand vrei sa inchei derapajul.

 

 

Tu zici ca poti sa dai drift cu DSC-u ON?!?!?!?!?

Link to comment
Share on other sites

la mine este ON tot timpul, la-m pus OF o singura data ca vroiam sa ma joc putin cu masina pe portiunea de drum pe langa barajul de la tarnita, a fost o mare greseala, noroc ca nu am patit nimic nici io si nici masina, am facut niste piruete de era sa ajung cu masina in lac, ca sa te joci .....sa driftezi cat de cat si in limitele de siguranta poti si cu el ON si te si ajuta sa redresezi masina atunci cand vrei sa inchei derapajul.

 

N-ai ce drifturi sa faci cu DSC on.

 

Iar daca mergi tot timpul cu el ON inseamna ca nu prea vrei sa conduci. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

DSC (ESP la alte masini) = dynamic stability control,cuprinde mai multe sisteme printre care si ABS. DTC= dynamic traction control, cand pleci pe zapada e bine sa-l scoti, ca daca derapeaza o roata, automat sistemu incearca sa corecteze deraparea si-ti taie puterea motorului sau eventual frana pe una/mai multe roti :twoup: dupa ce pleci banuiesc, ca ar fi mai bn sa-l pornesti daca nu vrei sa faci piruete pe strada (ASC= automatic stability control) :twoup:
Link to comment
Share on other sites

DSC-u il opresti , nu la pornirile de pe zapada, il pornesti cand esti impotmolit in zapada sau pe geata si masina nu o ia din loc altfel, sa poti face balans... sa iesi cumva din zapada, ca in rest poti porni de pe zapada si cu DSC-ON... DSC se opreste doar in cazurile in care nu te descurci cu DSC pornit.

 

PS: masina poate fugi de fund putin si cu DSC on, si apoi DSC-u sa rectifice mai mult sau mai putin brutal...

Link to comment
Share on other sites

am spus drift.... ii un pic cam mult spus recunosc, dar ia incearca si o sa vezi ca poti sa derapezi controlat cu DSC on, si asa cat de cat poti sa inveti masina, sa o simpti atunci cand nu o cunosti atunci cand ai putini kilometri parcursi cu ea si vrei sai simpti limitele de condus in siguranta.

dute pe ud, sau pe pietris, zapada, si fa o tentativa de drift, si o sa vezi ca fuge de spate cu tot cu DSC, bineinteles ca te corecteaza imediat ,dar fuge spatele.

Edited by sergiulean
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
L-am dezactivat intr-o noapte cand am iesit la o tura cu niste cumetrii si am simtit o mare diferenta. Putere mai multa la plecari de pe loc. Ma gandesc ca, avand roti de iarna, au aderenta mai slaba si ASC-ul intervine mai mult decat in mod normal, taindu-mi puterea.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Din cate stiu eu pe toate E46 pre-facelift exista ASC+T (reducerea puterii motorului + franarea rotii care pierde aderenta).

 

De obicei merg cu el activat...isi face treaba super bine. M-a scos din niste situatii ce ar fi devenit foarte neplacute pe serpentine :)

 

Sincer la accelerare nu prea observ diferenta intre on si off. Doar pe plecare poate, dar nu vad cum ar mai putea interveni apoi sistemul la viteza mai mare in linie dreapta. Masina accelereaza identic...sistemul practic nu mai e folosit.

 

Vedeam in filmulete diverse ca oamenii cand vroiau sa testeze viteza maxima il dezactivau. Chiar are relevanta pt viteza maxima a masinii? Eu cred ca nu.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca influenteaza viteza maxima. Am observat si eu ca astia mai piloti, de pe la tv, il dezactiveaza. Nush, probabil ca vor sa simta mai bine masina si drumul. Sa o simta unde pierde aderenta, care-i este limita. Nu-i intereseaza neaparat maiestria softului de corectare.
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca la masinile automate pe suprafata cu aderenta buna si cu cauciucuri decente cu ASC ON sau OFF, tot aia este, nu prea te ajuta la demaraj.

La mine cu roti de 16 si 225 cam duse mai scartaia la plecare, cu 245/18/40 nu pot sa scartii deloc pur si simplu pleaca ( asta fara ghidusii cu frana apasata). Repet pe sosea buna cu aderenta maxima, pe ploaie sau sosea murdara de namol pleaca de spate fara ASC.

Cel putin la BMW corecteaza finut. Am tras o spaima cu un golf 4, 1.9TDI dus pe la vreo 160 cai, in a-2-a ma bag in depasire pedala maxim, linie dreapta, si incepe scarba de ESP sau ce dracu are sa faca ca si cum s-ar fi rupt planetara, numai socuri de nu mai nimeream sa ma bag la loc in spatele masinii pe care o depasisem.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca la masinile automate pe suprafata cu aderenta buna si cu cauciucuri decente cu ASC ON sau OFF, tot aia este, nu prea te ajuta la demaraj.

La mine cu roti de 16 si 225 cam duse mai scartaia la plecare, cu 245/18/40 nu pot sa scartii deloc pur si simplu pleaca ( asta fara ghidusii cu frana apasata). Repet pe sosea buna cu aderenta maxima, pe ploaie sau sosea murdara de namol pleaca de spate fara ASC.

Cel putin la BMW corecteaza finut. Am tras o spaima cu un golf 4, 1.9TDI dus pe la vreo 160 cai, in a-2-a ma bag in depasire pedala maxim, linie dreapta, si incepe scarba de ESP sau ce dracu are sa faca ca si cum s-ar fi rupt planetara, numai socuri de nu mai nimeream sa ma bag la loc in spatele masinii pe care o depasisem.

 

Frumos exprimat! :)

 

La mine, pe ud, chiar si cu ASC activat tot patineaza rotile. Poate mai putin decat daca ar fi oprit, nush. Ar trebui sa verific o data, sa faca asa niste comparatii pe acelasi drum.

Link to comment
Share on other sites

Daca apas pe butonul de DSC, mi se aprinde ledul galben in bord

Daca tin apasat pe butonul de DSC, mi se aprinde ledul galben in bord si ledul de la frana de mana tot pe galben

 

Ma lamureste si pe mine cineva? :)

 

La apăsarea scurtă dezactivezi doar DTC-ul.

 

Când apeşi lung dezactivezi şi DSC-ul, rămâne doar ABS-ul activat.

 

DSC-ul include mai multe sisteme..

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
E mai bine cu DSC sau ASC pornit. Eu scot ASC-ul doar daca vreau sa fac cerculete sau drift-uri. Ultimele drift-uri le-am facut pe Transfagarasan. A mers frumos pana am dat de ulei pe o portiune de 10 metri si am ajuns in sant. Bine ca nu am ajuns in lac. Asa ca nu recomand ... :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.