Jump to content

Explozie pneu la 200 km/h , autostrada soarelui


slacker

Recommended Posts

de fiecare data am fost atent in trafic. o singura data am fost intr-o situatie la limita cand imi incercam masina si am intrat cu 170 intr-un viraj strans si :twoup: nu mai aveam mult sa fac praf masina .

chiar nu vreau sa mor intr-un accident sau doamne fereste sa raman invalid din teribilism dar

mereu am crezut ca masina mea e conceputa ca pe o autostrada sa mergi cu 200 km/h fara probleme.

in germania se circula cu 200 la greu,ce e drept e ca daca ar veni un neamt pe A2 de pe autostrazile lor ar spune ca e drum pavat ,dar.. :twoup:

He he ,... se circula cu mai mult de 200 :D

La greu ..

Se circula si cu 300... :D

Nici nu vrei sa stii cate masini ma depasesc pe autobanda in Germania .. :D

Dar nu ma mai oftic .. ce pana mea as putea sa ii fac eu unui RS 4 sau altele ca ele?

De fapt .. ca sa fiu sincer .. in Germania cand sunt pe autobanda .. ma uit cel mai des in oglinda retrovizoare.. :)

Edited by alien4u
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ideea e sa ai mult sange rece in momentele alea si sa fii obisnuit sa simti masina in deriva... Pe mine m-a salvat foarte mult faptul ca am boala asta ca in fiecare iarna sa provoc derapaje masinii ca sa vad cum reactioneaza si sa ma-nvat cu senzatia... Daca ai masina cu tractiune spate trebuie sa calci ambreiajul imediat ca sa elimini tractiunea, restul pasilor sunt la fel. daca te infigi in frana ca bezmeticul, atunci nu faci decat sa dezechilibrezi masina inertia ei plecand in laterala care este cel mai usor de dizlocat. daca mentii masina pe traiectorie si o lasi libera si aplici frana progresiv, folosesti inertia ei in favoarea ta.

 

Pai tu esti expert,esti tare rau...dar altii care nu pot sa faca toate astea,nu crezi ca se duc direct in pom cu ea? :twoup: ....Daca nu aveai distanta necesara sa franezi progresiv golf-ul de la 180-la zero,ce faceai?

 

Fara suparare dar cred ca tu esti putin amator de nfs din moment ce vitezele astea ti se par o banalitate 200-180 si sustii ca oricine poate oprii o masina cu un pneu rupt la o asemenea viteza.Poate ai experienta asa mare incat esti sigur pe tine,dar cred ca si exagerezi destul de mult,la 200\h Doar daca ai noroc scapi :twoup:

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Fara suparare dar cred ca tu esti putin amator de nfs din moment ce vitezele astea ti se par o banalitate 200-180 si sustii ca oricine poate oprii o masina cu un pneu rupt la o asemenea viteza.Poate ai experienta asa mare incat esti sigur pe tine,dar cred ca si exagerezi destul de mult,la 200\h Doar daca ai noroc scapi :twoup:

 

Bafta

Asha cum am stabilit .. norocul reprezinta probabil peste 80% in situatii de genul asta ...

Dar .. nu e totul numai de noroc.

Trebuie sa faci si tu ceva ... ca sofer .. nu doar sa te tii de volan .... si sa te gandesti daca ai sau nu noroc...

Experienta e cea care isi spune cuvantul in situatii limita ..

Si experienta asta .. nu se masoara numai in Km ci si in situatii similare (potentiale accidente... etc) evitate...

Daca tu te bazezi doar pe noroc .. nu e bine ...

Nu ai experienta? Patesti ca un prieten de-al fratelui meu .. care la 170 Km/h in oras .. i-a iesit un taximetrist in fata .. si a tras stanga .. dupa care si-a pus mainile in cap .. la propriu... :D :twoup: si mi-a busit frumusete de calibra (busit... e un termen soft in cazul asta - a fost dauna totala)...

Link to comment
Share on other sites

sunt curios ce pneuri avea tipul care a venit impreuna cu mine cu skoda :twoup:

chiar vroiam sa il intreb la un semafor ce consum are pe skoda pt ca am venit doar 200-210 si omul scotea tot ce se putea din masina ,pt ca eu ma jucam cu el,il mai depaseam din cand in cand sa nu se plictiseasca si ii dadeam senzatia ca nu ma pot tine de el :twoup:

 

a spus cineva sa aduc dovada la intalnire : ok ,daca nu o sa am nevoie de spatiu in portbagaj o sa pastrez pneul .

Link to comment
Share on other sites

norocul tau ca ai scapat slacker , ar putea fi vorba de explozie din cauza caldurii excesive , iar dupa sa urmeze sectionarea cauciucului circular , daaar nu e voie sa se intample asa ceva la nici o anvelopa....oricum ma mit ca ai avut unde sa mergi asa 200 constant 45 de km...ca la cati idioti sunt pe autostrazi , mai tre sa stai 5 minute in curu lor pana sa se prinda ca nu sunt pe banda care trebuie...dar traim in romania si avem muuuuuulte autostrazi :twoup:

 

L.E. - perfect de acord cu MAS.

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

norocul tau ca ai scapat slacker , ar putea fi vorba de explozie din cauza caldurii excesive , iar dupa sa urmeze sectionarea cauciucului circular , daaar nu e voie sa se intample asa ceva la nici o anvelopa....oricum ma mit ca ai avut unde sa mergi asa 200 constant 45 de km...ca la cati idioti sunt pe autostrazi , mai tre sa stai 5 minute in curu lor pana sa se prinda ca nu sunt pe banda care trebuie...dar traim in romania si avem muuuuuulte autostrazi :twoup:

 

L.E. - perfect de acord cu MAS.

 

ieri am prins doi idioti care nu s-au dat de pe ultima banda nici dupa 53252 flash-uri si claxoane si a trebuit sa ii depasesc prin dreapta .

nu fac niciodata asa ceva ,dar astia erau prea idioti si a trebuit sa fac o exceptie .

mor cand vad oamenii ca astia :twoup:

 

in germania am depasit o sg.data pe dreapta dupa care m-a depasit neamtul inapoi . mi-a semnalizat . s-a dus pana pe prima banda si dupa inapoi pe cea de viteza , mi-a dat avarii si a plecat.

in alte cuvinte "uite bai romanule , aici esti in civilizatie si nu faci bine ce faci,o depasire se face cum ti-am aratat si aici ne invatam si ne respectam unul pe celalalt ,de asta suntem o tara civilizata "

Edited by slacker
Link to comment
Share on other sites

explozie putin probabil sa fi fost

 

am patit acelasi lucru, cam la 160-170 pe o zona de viraje, stiam ca am un cui in anvelopa dar am amanat rezolvarea problemei

nu a fost nici o problema sa opresc in siguranta, desi masina tragea dreapta destul de puternic.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

1. Omule, in afara de afirmatii gratuite n-am vazut de la tine... Daca nu esti in stare de altceva, mergi mai bine la plimbare in parc, mai iesi din casa, mai vezi lumea, socializezi etc... Vezi? Ceea ce spui exprima cum gandesti: unde i-am dat eu? Pe paralela 45 unde daca se intampla ceva o iau la plimbare pe camp... Ce ma-ntrebi tu? "daca nu aveai spatiu de franare?" Daca nu aveam loc nu-i dadeam. Nu-s genul care sa mearga cu 100 pe stradutele de printre blocuri. Faptul ca mi-ai pus intrebarea asta reflecta perfect modul tau de gandire.

 

2.Eu am explicat un procedeu de a opri o masina, tu vii si-mi spui ca-s amator de nfs...(altceva in afara de gratuitati mai poti???) Nu stiu unde am zis ca 200 la ora mi se pare banalitate, poate-mi arati si mie. Adevarul e ca trebuie sa ai cel putin un coi in plus ca sa poti opri in siguranta o masina...

 

3. Cu cat ai mai multa experienta cu atat ai mai multa frica in tine pentru ca esti mai constient de riscurile la care te supui.

 

In primul rand eu nu ti-am vorbit pe tonul asta,a arata ca esti prost crescut e usor :twoup:.Daca nu poti sa porti un dialog civilizat fara chestii de genu "mergi prin parc si etc " abtine-te.Prin felul in care vorbesti de procedee in situatii limita arata ca esti un mare expert si ca viteze de 180-200 ti se par normale si nu te sperie deloc,ba mai mult ai impresia ca cine nu poate sa opreasca o masina cu un pneu spart de la 180 km\h in siguranta,e deja un sofer fara pregatire ("Adevarul e ca trebuie sa ai cel putin un coi in plus ca sa poti opri in siguranta o masina...").

 

Ai avut mare noroc ca ai scapat,la fel si initiatorul topicului.Sa te fereasca Dumnezeu de incidente de genu asta din care tu crezi ca iesi tot timpu invingator :twoup:.Probabil multe din intamplarile tale s-au petrecut cu putin timp inainte sa sune ceasul iar tu sa fi nevoit sa te trezesti pentru a pleca la serviciu...

 

 

Bafta

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

@MAS: Reciteste ceea ce ai scris. :twoup:

Prin modul in care ai pus problema si anume partea cu "amatorii de GTA si NFS" ai facut un mic flame deci reactia lui Alex4tuning a fost influentata direct de postul tau.

Nimanui nu-i place sa fie luat peste picior, fiecare are orgoliul sau. :twoup:

 

Amandoi aveti dreptate desi va contraziceti.

 

Datorita vitezei foarte mari, o asemenea pana poate fi foarte periculoasa insa datorita experientei, ai o sansa in plus sa redresezi masina.

Conteaza mult norocul, reflexele si sangele rece.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nus sa fac dif intre explozie si ce o mai fi insa eu anul trecut la 50km/h in oras pe o ploaie criminala am lovit ceva si au facut 2 BUUUUUUM de au iesit niste oameni de la un magazin. Masina a sarit cumva cu partea stanga in sus.....eu am ramas ca la golurile lui Hagi :twoup: . In schimb alta data ca pasager intr-un Merc C klasse, pana la 150-160...nici nu s-a simtit.....
Link to comment
Share on other sites

sunt inca in stare de soc. acum 30 de minute am ajuns acasa si nu-mi pot gasi locul .

astazi am venit din constanta in bucuresti si pe autostrada soarelui am avut explozie la pneu spate dreapta la 200 km/h.

numai eu stiu cum am reusit sa redresez masina.nici nu stiu cum sa-i multumesc lui dumnezeu ca nu am patit nimic..

 

daca are cineva idee ce ar fii putut provoca explozia il rog sa posteze. mi-e frica sa mai merg.

pneul este bridgestone . in stare foarte buna, presiunea in pneuri ultima oara am facut-o cu 0,2 atmosfere mai mica decat decat im tabelul de pe masina (pt.5 persoane) daca nu gresesc 2.2 atmosfere.

 

ii rog pe cei care nu vor sa fie pe subiect sa se abtina .s-ar putea intampla oricarui posesor de bmw si nu e de gluma

post-9463-1212511709_thumb.jpg

posibil ca defectul sa fi fost de mai mult timp si sa nu iti fi dat seama tu.am mers cu un e 46 cabrio cu 200 si cand am ajuns in bucuresti am observat ca se desumfla la 2 zile pneul dr spate.era taiat pe interior din cauza jantelor.idem si stanga,dar eu am sesizat din timp la vulcanizare.poate ai avut la fel si nu ai stiut pt ca nu se desumfla.cel din stanga era umflat,dar risca sa se taie de tot la viteza,exact cum ai tu in poza.dupa cum e taiat in poza cred ca asta a fost in mare parte defectul.bine ca nu ai patit ceva.

Link to comment
Share on other sites

astazi am fost si mi-am bagat azot in pneuri de frica sa nu se mai repete experienta.

indicele de viteza al pneurilor este Y ( 300 kmh )

DOT-ul nu stiu sa il citesc, daca stie cineva il rog sa posteze

 

mi-am facut presiunea normala din tabel pentru 4 persoane ,de obicei merg cu inca o persoana in masina + bagaj .

cred ca la mine a fost ceva intre pana si explozie, o pana mai avansata ca sa zic asa si asa ce am simtit eu se potriveste cu ce mi-ati spus voi .

nu as avea nici un interes sa mint ca am mers cu 200 kmh.

 

de cand mi-am pus azot si mi-am marit presiunea cu 0,2 atmosfere parca sunt in caruta .

 

pt. cei care mai au azot :

se comprima azotul mai greu decat aerul ?

sau doar diferenta de 0,2 atmosfere imi da sensatia ca sunt in caruta ?

nu am inteles care e dezavantajul azotului ? singurul pe care il vad eu ca atunci cand corectez presiunea trebuie sa caut o vulcanizare care sa aiba azot.

e vreo problema daca corectez presiunea cu aer ?

tipul de la vulcanizare mi-a spus ca temperatura nu o sa-mi depaseasca 35 de grade cu azot.

imi amintesc eu gresit ce am invatat la chimie sau azotul e inflamabil ? :twoup: :twoup:

mai postati dezavantaje si avantaje pt azot in pneuri .

Link to comment
Share on other sites

dragilor, am citit pe telef replay-urile pana acum, sper sa nu-mi fi scapat ceva, nu am prea gustat turnura topicului :twoup:

@Alex4Tuning: fara sa-l cunosc personal, il apreciez pe MAS, am citit posturi ale lui in diverse locuri, constant in inteligenta, bun simt si putere de comunicare; ai luat si tu foc de la trei cuvinte, da-o-ncolo de treaba, nu MAS e gargaragiul forumului; bineinteles ca si mie mi se par povesti 200km/h pe sosea, eu care n-am pupat viteza asta decat in avion, ca la volan nu ma duce stomacul mai mult de 150km/h, insa fiind la 150km/h nu de putine ori am fost depasita de diverse masini, dupa aprecierile mele umile la minim 180km/h; deci cool down, please, man, e chiar neplacut de citit asemenea certuri...

Link to comment
Share on other sites

The DOT Code is an alphanumeric character sequence molded into the sidewall of the tire for purposes of tire identification. The DOT Code is mandated by the US Department of Transportation. The DOT Code is useful in identifying tires in a product recall.

 

The DOT Code begins with the letters "DOT" followed by a two numbers or letters plant code that identifies where it was manufactured. The last four numbers represent the week and year the tire was built. A three-digit code was used for tires manufactured before the year 2000. For example, 178 means it was manufactured in the 17th week of 8th year of the decade. In this case it means 1988. For tires manufactured in the 1990s, the same code holds true, but there is a little triangle (Δ) after the DOT code. Thus, a tire manufactured in the 17th week of 1998 would have the code 178Δ. After 2000, the code was switched to a 4-digit code. Same rules apply, so for example, 3003 means the tire was manufactured in the 30th week of 2003.

 

Other numbers are marketing codes used at the manufacturer's discretion.

Link to comment
Share on other sites

astazi am fost si mi-am bagat azot in pneuri de frica sa nu se mai repete experienta.

indicele de viteza al pneurilor este Y ( 300 kmh )

DOT-ul nu stiu sa il citesc, daca stie cineva il rog sa posteze

 

mi-am facut presiunea normala din tabel pentru 4 persoane ,de obicei merg cu inca o persoana in masina + bagaj .

cred ca la mine a fost ceva intre pana si explozie, o pana mai avansata ca sa zic asa si asa ce am simtit eu se potriveste cu ce mi-ati spus voi .

nu as avea nici un interes sa mint ca am mers cu 200 kmh.

 

de cand mi-am pus azot si mi-am marit presiunea cu 0,2 atmosfere parca sunt in caruta .

 

pt. cei care mai au azot :

se comprima azotul mai greu decat aerul ?

sau doar diferenta de 0,2 atmosfere imi da sensatia ca sunt in caruta ?

nu am inteles care e dezavantajul azotului ? singurul pe care il vad eu ca atunci cand corectez presiunea trebuie sa caut o vulcanizare care sa aiba azot.

e vreo problema daca corectez presiunea cu aer ?

tipul de la vulcanizare mi-a spus ca temperatura nu o sa-mi depaseasca 35 de grade cu azot.

imi amintesc eu gresit ce am invatat la chimie sau azotul e inflamabil ? :twoup: :twoup:

mai postati dezavantaje si avantaje pt azot in pneuri .

 

 

 

 

 

avantaj ...sau nu :D

 

 

so what ? :D ieri am incercat sa vad daca merge 240 masina mea cu motorina si pe drumurile din Romania si la 235 mi-a fosst frica sa mai accelerez .

puteam sa fac si eu o poza la 235 si nu aveam azot :D

Edited by slacker
Link to comment
Share on other sites

astazi am fost si mi-am bagat azot in pneuri de frica sa nu se mai repete experienta.

indicele de viteza al pneurilor este Y ( 300 kmh )

DOT-ul nu stiu sa il citesc, daca stie cineva il rog sa posteze

 

mi-am facut presiunea normala din tabel pentru 4 persoane ,de obicei merg cu inca o persoana in masina + bagaj .

cred ca la mine a fost ceva intre pana si explozie, o pana mai avansata ca sa zic asa si asa ce am simtit eu se potriveste cu ce mi-ati spus voi .

nu as avea nici un interes sa mint ca am mers cu 200 kmh.

 

de cand mi-am pus azot si mi-am marit presiunea cu 0,2 atmosfere parca sunt in caruta .

 

pt. cei care mai au azot :

se comprima azotul mai greu decat aerul ?

sau doar diferenta de 0,2 atmosfere imi da sensatia ca sunt in caruta ?

nu am inteles care e dezavantajul azotului ? singurul pe care il vad eu ca atunci cand corectez presiunea trebuie sa caut o vulcanizare care sa aiba azot.

e vreo problema daca corectez presiunea cu aer ?

tipul de la vulcanizare mi-a spus ca temperatura nu o sa-mi depaseasca 35 de grade cu azot.

imi amintesc eu gresit ce am invatat la chimie sau azotul e inflamabil ? :twoup: :twoup:

mai postati dezavantaje si avantaje pt azot in pneuri .

 

le: mi-a fost frica*

 

 

 

avantaj ...sau nu :D

 

 

so what ? :D ieri am incercat sa vad daca merge 240 masina mea cu motorina si pe drumurile din Romania si la 235 mi-a frica sa mai accelerez .

puteam sa fac si eu o poza la 235 si nu aveam azot :)

 

 

so what what !.. Si te-ai intors cu anvelopele rupte ...si ai mai si riscat viata la cateva persoane .. Daca ne luam masini smechere hai sa fim si putin responsabili ...viata asta nu e chiar asa ca la pisici !..:D ...Ai facut multe topicuri pe forum ...dar nici unul cu ..in ce conditii sa merg cu 235 ... din ce vad eu anvelopa aia a ta e destul de uzata ..mai mult de 150-160 eu nu dadeam cu ea ...Poate asa sunt eu mai tipicar .sau mai batranel .in momentul asta ...am anvelope noi uzura 3luni si 2000 Km ...Gy F1 ..Altfel nu faceam scamatorii de dragul unui test ...

 

2005 e un dot vechi ...probabil o uzura de 30k km minim ..asta in conditii de bun simt ..pot avea chiar si 50k ...De obicei o anvelopa se schimba la max 25k ...

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

The DOT Code is an alphanumeric character sequence molded into the sidewall of the tire for purposes of tire identification. The DOT Code is mandated by the US Department of Transportation. The DOT Code is useful in identifying tires in a product recall.

 

The DOT Code begins with the letters "DOT" followed by a two numbers or letters plant code that identifies where it was manufactured. The last four numbers represent the week and year the tire was built. A three-digit code was used for tires manufactured before the year 2000. For example, 178 means it was manufactured in the 17th week of 8th year of the decade. In this case it means 1988. For tires manufactured in the 1990s, the same code holds true, but there is a little triangle (Δ) after the DOT code. Thus, a tire manufactured in the 17th week of 1998 would have the code 178Δ. After 2000, the code was switched to a 4-digit code. Same rules apply, so for example, 3003 means the tire was manufactured in the 30th week of 2003.

 

Other numbers are marketing codes used at the manufacturer's discretion.

 

daca imi amintesc bine ce am citit dupa DOT la mine . sunt facute in 2005. o sa recitesc in seara asta dot-ul .

daca sunt facute in 2005 sunt vechi...?

 

astazi am fost si mi-am bagat azot in pneuri de frica sa nu se mai repete experienta.

indicele de viteza al pneurilor este Y ( 300 kmh )

DOT-ul nu stiu sa il citesc, daca stie cineva il rog sa posteze

 

mi-am facut presiunea normala din tabel pentru 4 persoane ,de obicei merg cu inca o persoana in masina + bagaj .

cred ca la mine a fost ceva intre pana si explozie, o pana mai avansata ca sa zic asa si asa ce am simtit eu se potriveste cu ce mi-ati spus voi .

nu as avea nici un interes sa mint ca am mers cu 200 kmh.

 

de cand mi-am pus azot si mi-am marit presiunea cu 0,2 atmosfere parca sunt in caruta .

 

pt. cei care mai au azot :

se comprima azotul mai greu decat aerul ?

sau doar diferenta de 0,2 atmosfere imi da sensatia ca sunt in caruta ?

nu am inteles care e dezavantajul azotului ? singurul pe care il vad eu ca atunci cand corectez presiunea trebuie sa caut o vulcanizare care sa aiba azot.

e vreo problema daca corectez presiunea cu aer ?

tipul de la vulcanizare mi-a spus ca temperatura nu o sa-mi depaseasca 35 de grade cu azot.

imi amintesc eu gresit ce am invatat la chimie sau azotul e inflamabil ? :twoup: :twoup:

mai postati dezavantaje si avantaje pt azot in pneuri .

 

le: mi-a fost frica*

 

 

 

avantaj ...sau nu :D

 

 

so what ? :D ieri am incercat sa vad daca merge 240 masina mea cu motorina si pe drumurile din Romania si la 235 mi-a frica sa mai accelerez .

puteam sa fac si eu o poza la 235 si nu aveam azot :)

 

 

so what what !.. Si te-ai intors cu anvelopele rupte ...si ai mai si riscat viata la cateva persoane .. Daca ne luam masini smechere hai sa fim si putin responsabili ...viata asta nu e chiar asa ca la pisici !..:D ...Ai facut multe topicuri pe forum ...dar nici unul cu ..in ce conditii sa merg cu 235 ... din ce vad eu anvelopa aia a ta e destul de uzata ..mai mult de 150-160 eu nu dadeam cu ea ...Poate asa sunt eu mai tipicar .sau mai batranel .in momentul asta ...am anvelope noi uzura 3luni si 2000 Km ...Gy F1 ..Altfel nu faceam scamatorii de dragul unui test ...

nu e adevarat . sunt un sofer responsabil si am mai spus ,dar repet chiar nu vreau ca singura mea viata sa se termine din teribilism sau doamne fereste sa ajung intr-un caricior cu rotile.

dar pana nu am citit mai multe in topicul asta am crezut mereu ca pe autostrada masima mea e conceputa sa mearga la viteze foarte mari fara probleme.

de acum pe autostrada soarelui nu o sa mai depasesc 170.

Link to comment
Share on other sites

Despre azot in pneuri:

 

Dezavantaj:

- costa (aerul e gratis).

 

Avantaje:

- are ce sa povesteasca ala de la vulcanizare;

- poti sa speri ca are mai putina umiditate (care de fapt si in aerul comprimat e asa putina ca nu deranjeaza)

- te simti mai bine in minte.

 

In rest e acelasi lucru. Aerul e oricum aproape 80% azot; presiunea trebuie oricum verificata cu oarecare regularitate; si aerul, si azotul se incalzesc la fel si-si variaza presiunea dupa aceeasi lege - pV=RT.

 

Azotul nu arde si nu intretine arderea - dar in interiorul anvelopei nu arde oricum nimic, asa ca acest factor poate fi eliminat din discutie.

Edited by osa
Link to comment
Share on other sites

sunt inca in stare de soc. acum 30 de minute am ajuns acasa si nu-mi pot gasi locul .

astazi am venit din constanta in bucuresti si pe autostrada soarelui am avut explozie la pneu spate dreapta la 200 km/h.

numai eu stiu cum am reusit sa redresez masina.nici nu stiu cum sa-i multumesc lui dumnezeu ca nu am patit nimic..

 

daca are cineva idee ce ar fii putut provoca explozia il rog sa posteze. mi-e frica sa mai merg.

pneul este bridgestone . in stare foarte buna, presiunea in pneuri ultima oara am facut-o cu 0,2 atmosfere mai mica decat decat im tabelul de pe masina (pt.5 persoane) daca nu gresesc 2.2 atmosfere.

 

ii rog pe cei care nu vor sa fie pe subiect sa se abtina .s-ar putea intampla oricarui posesor de bmw si nu e de gluma

post-9463-1212511709_thumb.jpg

 

 

 

Tata bine ca nu ai patit nimic... se pare ca unii dintre noi nu s-au invatat sau nu citesc prea mult din ce postam unii dintre noi aici!

 

Viteza UCIDE!!!! VIATA ARE PRIORITATE!!!!!!!! ESTE VALABIL PT TOATA LUMEA !!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.