Jump to content

"cititorul de scanteie" se afla sau nu pe volanta


Recommended Posts

salut,

am mare nevoie de un sfat:

am schimbat singur volanta, placa si discul de ambreaj si cutia de viteze, iar acum masina(318is) nu mai porneste. Nu mai are compresie deloc. electromotorul invarte volanta, dar imi da rateuri pe la debitmetru.

problema cred ca a aparut din cauza ca initial nu fixasem bine electromotorul pe cutie si am impinso, crezand ca va porni.

acum unii spun ca "ar fi sarit distributia de la punct" sau ca volanta noua nu are cititor de scanteie. volanta noua este dintr-o singura bucata, iar cea veche din doua bucati, care aveau putin joc(in sensul ca parca aveau un arc intre ele).

"cititorul de scanteie" unde se afla: pe vibrochen sau pe volanta?

a sarit sau nu distributia de la punct?

voi fi recunoscator celui care poate sa ma "lumineze", pt ca M-AM SATURAT :twoup: de desfacut si de strans la loc suruburi.

many thanks.

Link to comment
Share on other sites

salut,

am mare nevoie de un sfat:

am schimbat singur volanta, placa si discul de ambreaj si cutia de viteze, iar acum masina(318is) nu mai porneste. Nu mai are compresie deloc. electromotorul invarte volanta, dar imi da rateuri pe la debitmetru.

problema cred ca a aparut din cauza ca initial nu fixasem bine electromotorul pe cutie si am impinso, crezand ca va porni.

acum unii spun ca "ar fi sarit distributia de la punct" sau ca volanta noua nu are cititor de scanteie. volanta noua este dintr-o singura bucata, iar cea veche din doua bucati, care aveau putin joc(in sensul ca parca aveau un arc intre ele).

"cititorul de scanteie" unde se afla: pe vibrochen sau pe volanta?

a sarit sau nu distributia de la punct?

voi fi recunoscator celui care poate sa ma "lumineze", pt ca M-AM SATURAT :twoup: de desfacut si de strans la loc suruburi.

many thanks.

din cate stiu volanta are un senzor se numeste senzor impulsuri arbore cotit cred sau senzor turatie management motor ceva de genu , nu e foarte scump se gaseste la 2 milioane pe FACET sau HELLA

Link to comment
Share on other sites

salut,

am mare nevoie de un sfat:

am schimbat singur volanta, placa si discul de ambreaj si cutia de viteze, iar acum masina(318is) nu mai porneste. Nu mai are compresie deloc. electromotorul invarte volanta, dar imi da rateuri pe la debitmetru.

problema cred ca a aparut din cauza ca initial nu fixasem bine electromotorul pe cutie si am impinso, crezand ca va porni.

acum unii spun ca "ar fi sarit distributia de la punct" sau ca volanta noua nu are cititor de scanteie. volanta noua este dintr-o singura bucata, iar cea veche din doua bucati, care aveau putin joc(in sensul ca parca aveau un arc intre ele).

"cititorul de scanteie" unde se afla: pe vibrochen sau pe volanta?

a sarit sau nu distributia de la punct?

voi fi recunoscator celui care poate sa ma "lumineze", pt ca M-AM SATURAT :twoup: de desfacut si de strans la loc suruburi.

many thanks.

din cate stiu volanta are un senzor se numeste senzor impulsuri arbore cotit cred sau senzor turatie management motor ceva de genu , nu e foarte scump se gaseste la 2 milioane pe FACET sau HELLA

imi pare rau.

sunt nou aparut pe bmwclub. ce e FACET sau HELLA

Link to comment
Share on other sites

salut,

am mare nevoie de un sfat:

am schimbat singur volanta, placa si discul de ambreaj si cutia de viteze, iar acum masina(318is) nu mai porneste. Nu mai are compresie deloc. electromotorul invarte volanta, dar imi da rateuri pe la debitmetru.

problema cred ca a aparut din cauza ca initial nu fixasem bine electromotorul pe cutie si am impinso, crezand ca va porni.

acum unii spun ca "ar fi sarit distributia de la punct" sau ca volanta noua nu are cititor de scanteie. volanta noua este dintr-o singura bucata, iar cea veche din doua bucati, care aveau putin joc(in sensul ca parca aveau un arc intre ele).

"cititorul de scanteie" unde se afla: pe vibrochen sau pe volanta?

a sarit sau nu distributia de la punct?

voi fi recunoscator celui care poate sa ma "lumineze", pt ca M-AM SATURAT :twoup: de desfacut si de strans la loc suruburi.

many thanks.

din cate stiu volanta are un senzor se numeste senzor impulsuri arbore cotit cred sau senzor turatie management motor ceva de genu , nu e foarte scump se gaseste la 2 milioane pe FACET sau HELLA

imi pare rau.

sunt nou aparut pe bmwclub. ce e FACET sau HELLA

Facet sau hella sunt producatori care fac piese pt. BMW :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu mai are compresie deloc.

 

:twoup: cum ai verificat ca nu mai are compresie ?

 

 

invarte volanta, dar imi da rateuri pe la debitmetru.

 

 

debitmetru el a filtru de aer

 

ce intelegi tu prin rateu

 

 

 

problema cred ca a aparut din cauza ca initial nu fixasem bine electromotorul pe cutie si am impinso, crezand ca va porni.

 

pai cum nu l-ai fixat bine pe cutie nu ai strans suruburile ?

 

ai prins ceva intre cutie si corpul electromotorului

 

daca ai fixat gresit electromotorul si numa ai impins-o nu au cum sa strici ceva ca nu ai folosit electromotorul

 

acum unii spun ca "ar fi sarit distributia de la punct"

 

distributia daca e pe lant nu prea ai cum sa o "salti"

 

si dupa cum vad eu e pe lant

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=25

 

 

 

sau ca volanta noua nu are cititor de scanteie. volanta noua este dintr-o singura bucata, iar cea veche din doua bucati, care aveau putin joc(in sensul ca parca aveau un arc intre ele).

"cititorul de scanteie" unde se afla: pe vibrochen sau pe volanta?

 

senzori vad ca ai numa in fata

 

piesa 11

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10

 

piesa 6

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Nu mai are compresie deloc.

 

:twoup: cum ai verificat ca nu mai are compresie ?

 

 

invarte volanta, dar imi da rateuri pe la debitmetru.

 

 

debitmetru el a filtru de aer

 

ce intelegi tu prin rateu

 

 

 

problema cred ca a aparut din cauza ca initial nu fixasem bine electromotorul pe cutie si am impinso, crezand ca va porni.

 

pai cum nu l-ai fixat bine pe cutie nu ai strans suruburile ?

 

ai prins ceva intre cutie si corpul electromotorului

 

daca ai fixat gresit electromotorul si numa ai impins-o nu au cum sa strici ceva ca nu ai folosit electromotorul

 

acum unii spun ca "ar fi sarit distributia de la punct"

 

distributia daca e pe lant nu prea ai cum sa o "salti"

 

si dupa cum vad eu e pe lant

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=25

 

 

 

sau ca volanta noua nu are cititor de scanteie. volanta noua este dintr-o singura bucata, iar cea veche din doua bucati, care aveau putin joc(in sensul ca parca aveau un arc intre ele).

"cititorul de scanteie" unde se afla: pe vibrochen sau pe volanta?

 

senzori vad ca ai numa in fata

 

piesa 11

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10

 

piesa 6

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10

intr-adevar, nu stransesem corect electromotorul pt ca nu il fixasem si pe nitul lui de pe cutie, si invartea in gol . apoi l-am fixat k lumea si se simtea ca invarte si volanta.

a dat rateu cand am impins-o , cum da si acum cand incerc sa o pornesc la automat, adica imi arunca furtunul ala gros care vine din debitmetru si intra in admisie, si imi da benzina pe admisie.

ca nu are compresie este doar parerea mea , pt k suna ca si cand nu ar fi aliniate supapele si in interior nu are loc nici macar o explozie.

am crezut ca poate fi din cauza ca am montat un alt model de volanta(cu acelasi diametru si cu acelasi nr de dinti) , si ma gandeam ca are lipsa vreun senzor, dar acum inclin sa cred ca ar ceva la distributie.

Link to comment
Share on other sites

ma da si eu cred ca e de la distributie

 

pt ca supapa de admisie e deschisa/intredeschisa im momentul exploziei

 

da totusi cum s-a intamplat sa se desincronizeze :twoup: ca doar tu ai umblat in cealalta parte a motorului :twoup:

 

sa ne zici si noua ce descoperi

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

ma da si eu cred ca e de la distributie

 

pt ca supapa de admisie e deschisa/intredeschisa im momentul exploziei

 

da totusi cum s-a intamplat sa se desincronizeze :twoup: ca doar tu ai umblat in cealalta parte a motorului :D

 

sa ne zici si noua ce descoperi

o sa va anunt solutia dilemei in care ma aflu, da cand imi va reveni cheful de demontat :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Banueiesc ca e de la distributie.

Cand ai montat volanta, e posibil sa fi montat lantul altfel (l-ai miscat putin), si sa nu mai fie sincronizate pistoanele cu supapele (ma rog, nu ma pricep prea bine, recunosc!).

Din cate stiu, pe volanta exista un semn, pe blocul motor e alt semn, tot in dreptul volantei. Cele 2 semne trebuie "sa se pupe"!

In cealalta parte a lantului, la fel, un semn pe roata si celalalt pe blocul motor, care trebuie "sa se pupe"!

Cu alte cuvinte, cand semnele de jos "se pupa", si cele de sus trebuie "sa se pupe".

Nu se pupa, nu pupi nici tu masina sa mearga ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ma da si eu cred ca e de la distributie

 

pt ca supapa de admisie e deschisa/intredeschisa im momentul exploziei

 

da totusi cum s-a intamplat sa se desincronizeze :twoup: ca doar tu ai umblat in cealalta parte a motorului :D

 

sa ne zici si noua ce descoperi

o sa va anunt solutia dilemei in care ma aflu, da cand imi va reveni cheful de demontat :twoup:

ai dreptate in ceea ce priveste semnele de pe volanta. are 2 semne, pe diagonala.

asta doar la volanta pe care am schimbat-o , insa la cea noua (pe care am luat-o tot de pe un 318is care functiona) nu exista nici un semn. e dintr-o singura bucata, fara nimic care sa aduca a semn.

Link to comment
Share on other sites

Pai, vezi ?

Aici s-ar putea sa fie problema! Masina sa nu aiba nimic, dar distributia sa nu fie in regula.

Daca da scanteie, ii vine benzina, electromotorul invarte motorul si totusi masina nu porneste, clar e ceva la distributie.

Tu ai umblat la distributie, nu la senzorul de scanteie sau la calculatorul masinii, deci ele ar trebui excluse, ma rog, ca sa fii sigur le poti verifica totusi.

Sfatul meu, uita-te din nou, la toata distributia, recomandabil ar fi sa ai si un meserias pe langa tine, adica sa fie meserias nu "meserias", si uita-te atent la fiecare roata pe care calca lantul de distributie. Trebuie sa observi niste semne, ca niste varfuri de sageata, unele pe roti si altele pe motor in dreptul rotilor.

Fiecare semn de pe roata trebuie sa il indice pe cel din afara rotii, si nu numai o roata, ci toate in acelasi timp.

Daca spui ca volanta noua, nu are semne, incearca sa ii faci tu, folosindu-te de volanta veche. Uita-te totusi pe volanta mai cu atentie, s-ar putea sa fie ceva pe ea, care sa-ti scape. De obicei, semnele se afla in dreptul zimtilor, pe partea vizibila asa ca ar trebui sa le observi cu usurinta.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.