Jump to content

Accelereaza cu greu peste 140km/h Help!


Recommended Posts

Eu am zis ulei mai subÞire, pentru cã amorseazã mai uºor culbutorii, dacã te deranjeazã aºa mult Þãcãnitul la rece....

Cât despre turat În gol, personal sunt convins cã e de la discul de ambreiaj, dar nu sunt cel mai În drept sã-mi dau cu pãrerea....când eºti În pantã ºi accelerezi, chiar Într-o vitezã inferioarã ar trebui sa cam patineze discul ºi deci, sã se tureze În gol....

 

Mergi ºi vezi la mecanic cel mai bine, mâine poimâine o sã pleci În vreo plimbare cu bagaje ºi ceva persoane În plus ºi o sa vezi cã nu poÞi urca dealurile mai abrupte....

 

p.s. nu vĂŁd cum ar putea sĂŁ influenĂžeze debitmetru...dacĂŁ nu e ok debitmetrul, atunci nu trage (nu merge rotund poate), dar odata ce motorul e ĂŽn sarcinĂŁ, nu vĂŁd cum s-ar tura ĂŽn gol altfel....

 

Dizlpower si ceilalti scuzatimi explimarea si multumesc pentru replay-uri... Defapt nu se tureaza in gol, ci se schimba sunetul la motor atunci cand calc pedala de acceleratie pana la fund la 140 iar turometru cat si vitezometru se ridica concomitent si foarte incet.

Ieri ... am fost cu un prieten am facut cateva scarturi si zicea ca in nici un caz nu e ambreajul si ca idee nu obisnuiesc sa fac scarturi si acum jumatate de an i-am dat blana sa vad cat poate si sa dus la 200 fara nici o problema. Deci dupa parerea mea schimbarea ambreajului pica.

 

Dizlpower cand zici valva de reciclare a gazelor te referi la valva pvc http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 Piesa 1. Piesa din imagine este dusa la mine si saptamana viitoare o sa o schimb ... sa fie oare din cauza ei, problema cu acceleratu?????

 

Cat despre ulei pana la urma, solutia ca sa scap de tacanit, ii schimb uleiul ala de 10w40 pe care il am acum si pun castrol 5w40 ?????????????

 

Mulumesc

 

 

 

cred ca problema cu tacanitul la rece este dat de tacheti care se incarca greu cu ulei sau au uzura mai mare. incearca sa cureti motorul cu o solutie si daca tot face atunci ai nevoie de tacheti. folosirea unui ulei cu o vascozitate mai mica poate dauna la ungere prin faptul ca creeaza o pelicula prea subtire.

a 2 a problema nu cred ca este legata de ambreiaj daca pana la 140 km/h nu sesizezi nici o diferenta fata de acum cateva luni. este posibil sa fie ceva legat de ori de debitmetru, ori de valva de recirculare a gazelor de carter.

 

Cum se numeste solutia pentru curatat motorul???? si care e procedura ??? daca ii pun un ulei mai putin vascos 5w40 spre exemplu e vreo probabilitate sa scap de tacanitul ala???

multam

Link to comment
Share on other sites

Ăn mod normal, vara, se recomandĂŁ ulei mai gros din cauza temperaturilor crescute de afarĂŁ, dar ĂŽntr-adevĂŁr, o sĂŁ fie pelicula de ulei mult mai subĂžire, deÂşi dacĂŁ e un ului sintetic bun, nu cred sĂŁ fie probleme....ce sĂŁ tot vorbim, mergi pânĂŁ la BMW sau la cineva care poate garanta (mĂŁcar sĂŁ te uiĂži ĂŽntr-un soft la un magazin cu piese auto, la ce se recomandĂŁ pentru tipul tĂŁu de motor)....

DacĂŁ nu ai avut probleme cu 5w, pune tot 5w...la 150.000 km, uzura nu e chiar mare, dar nici micĂŁ.....uzurĂŁ mare = ulei mai gros, uzurĂŁ micĂŁ = ulei subĂžire....de valvĂŁ nu am spus eu, dar nu e rĂŁu sĂŁ o cureĂži Âşi pe aia, cred....

Link to comment
Share on other sites

Cum se numeste solutia pentru curatat motorul???? si care e procedura ??? daca ii pun un ulei mai putin vascos 5w40 spre exemplu e vreo probabilitate sa scap de tacanitul ala???

multam

 

Nu este o idee buna sa bagi engine flush in motor.

 

Of course, like most things nowadays, there's a condition attached when using flushing oils. In an old engine you really don't want to remove all the deposits. Some of these deposits help seal rings, lifters and even some of the flanges between the heads, covers, pan and the block, where the gaskets are thin. I have heard of engines with over 280,000km that worked fine, but when flushed it failed in a month because the blow-by past the scraper ring(now really clean)contaminated the oil and screwed the rod bearings

 

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

 

Pune 5W-40 la urmatorul schimb, poate scapi asa de problema.

 

Esti din Bucuresti?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Cum se numeste solutia pentru curatat motorul???? si care e procedura ??? daca ii pun un ulei mai putin vascos 5w40 spre exemplu e vreo probabilitate sa scap de tacanitul ala???

multam

 

Nu este o idee buna sa bagi engine flush in motor.

 

Of course, like most things nowadays, there's a condition attached when using flushing oils. In an old engine you really don't want to remove all the deposits. Some of these deposits help seal rings, lifters and even some of the flanges between the heads, covers, pan and the block, where the gaskets are thin. I have heard of engines with over 280,000km that worked fine, but when flushed it failed in a month because the blow-by past the scraper ring(now really clean)contaminated the oil and screwed the rod bearings

 

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

 

Pune 5W-40 la urmatorul schimb, poate scapi asa de problema.

 

Esti din Bucuresti?

 

 

nu sunt din Bucuresti sunt din Fetesti

Da sper si eu sa se rezolve cu schimbul uleiului la 5w40 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

valva pcv nu se curata. se schimba. curatatul nu ajuta dar nu a zis nimeni ca nu poti sa incerci. eu raman la parerea mea ca nu influenteaza viteza maxima. am avut si eu problema asta si era chiar si furtunasul care intra in valva spart si am putut sa merg cu oricat la ora.

 

e 160 ron valva pcv la reprezentanta (informativ furtunasul costa si el 90 ron)

 

diferenta intre 5w40 si 10w40 e nesemnificativa. repet, poti sa incerci si asta

 

cel mai bun sfat pe care pot sa ti-l dau e sa aflii exact ce are, nu sa bagi bani aiurea sperand ca se rezolva

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

cel mai simplu si util sfat e sa te duci la mecanic inainte sa te apuci sa cumperi kit ambreiaj ..ia cateva pareri si de la mecanici

 

din cate am inteles de la omuletz nu se mai accelereaza dupa o anumita turatie....a zis ca urla dar motorul urla cand nu mai poate accelera nu numai decat sa fie turat tare....daca nu se accelereaza peste o anumita turatie atunci iti recomand un tester...daca se accelereaza si vezi pe turometru asta si nu pleaca atunci e discul de ambreiaj sigur....o simpla parere

Link to comment
Share on other sites

cel mai simplu si util sfat e sa te duci la mecanic inainte sa te apuci sa cumperi kit ambreiaj ..ia cateva pareri si de la mecanici

 

din cate am inteles de la omuletz nu se mai accelereaza dupa o anumita turatie....a zis ca urla dar motorul urla cand nu mai poate accelera nu numai decat sa fie turat tare....daca nu se accelereaza peste o anumita turatie atunci iti recomand un tester...daca se accelereaza si vezi pe turometru asta si nu pleaca atunci e discul de ambreiaj sigur....o simpla parere

 

Chestia cu acceleratul pana la urma era de la Debitmetru ... el nu functiona la parametri normali. Am facut un test cu debitmetru scos se ducea fara nici o problema :twoup:

Cat ar costa un debitmetru nou sau e vreo posibilitate sa-l repar

multam

Link to comment
Share on other sites

cel mai simplu si util sfat e sa te duci la mecanic inainte sa te apuci sa cumperi kit ambreiaj ..ia cateva pareri si de la mecanici

 

din cate am inteles de la omuletz nu se mai accelereaza dupa o anumita turatie....a zis ca urla dar motorul urla cand nu mai poate accelera nu numai decat sa fie turat tare....daca nu se accelereaza peste o anumita turatie atunci iti recomand un tester...daca se accelereaza si vezi pe turometru asta si nu pleaca atunci e discul de ambreiaj sigur....o simpla parere

 

Chestia cu acceleratul pana la urma era de la Debitmetru ... el nu functiona la parametri normali. Am facut un test cu debitmetru scos se ducea fara nici o problema :twoup:

Cat ar costa un debitmetru nou sau e vreo posibilitate sa-l repar

multam

 

este si o mica posibilitate de reparare dar eu cred ca ar trebui sa-ti iei altul...indiferent ca e de la sh sau nou....la sh e in jur de 100 de euro...poate mai putin....nou nu stiu cat e...bafta

Link to comment
Share on other sites

Chestia cu acceleratul pana la urma era de la Debitmetru ... el nu functiona la parametri normali. Am facut un test cu debitmetru scos se ducea fara nici o problema :twoup:

Cat ar costa un debitmetru nou sau e vreo posibilitate sa-l repar

multam

 

Mergi pe nou si original.

Mai multi au vrut sa scape mai ieftin cu debitmetre cumparate pe producator si s-au stricat dupa 2-3 luni.

 

Exista si posibilitatea de a cumpara senzorul de la Bosch insa este inutil pentru ca trebuie sa si resoftezi debitmetrul dupa montaj, cel putin la unele masini, si nu poti face asta decat la reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

Mergi pe nou si original.

Mai multi au vrut sa scape mai ieftin cu debitmetre cumparate pe producator si s-au stricat dupa 2-3 luni.

 

Exista si posibilitatea de a cumpara senzorul de la Bosch insa este inutil pentru ca trebuie sa si resoftezi debitmetrul dupa montaj, cel putin la unele masini, si nu poti face asta decat la reprezentanta.

 

Pana la urma tu de unde imi recomanzi sa cumpar si de care??? preferabil ar fi unul nou, ieftin si bun !!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.