Jump to content

Nou in lumea BMW.


Bogd

Recommended Posts

Deci

Am fost si am inversat rotile. Fata cu spate. Defapt numai una ca am un cauciuc stramb si tre sa-l duc la garantie.

Problema se pare ca s-a rezolvat :D

Echilibrat roti, indreptat alea de pe spate si cam atat.

Nush ce sa mai zic, dar nu mai tremura, sau ma rog, ft ft putin si cred ca asta e din cauza drumurilor.

Singura varianta pe care o pot crede, este ca o janta este optata. Alta nu mai stiu :|

Sau prindere rotii in prezoane era cu probleme?

Pfff

 

 

Bogdan cand ti-am zis sa verifici ai zis ca ai verificat si ne luai in ras! nu? :twoup:

 

Tizule, erau indreptate si echilibrate in acelasi loc unde le-am schimbat acum.

Mama dracu, singura explicatie, o janta optata :|

Puteam sa jur ca jantele nu au nimic, defapt sunt incuiat si acum pentru ca nu-mi explic nimic.

Ah, le mai verificasem si in alt service :|

 

PS. stai ca ies la drum lung curand, sa verific cum trebuie franarea, ca am verificat pe A2 pe portiunea cu placile de beton si nu prea am inteles mare lucru :twoup:

Edited by Bogd
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Deci

Am fost si am inversat rotile. Fata cu spate. Defapt numai una ca am un cauciuc stramb si tre sa-l duc la garantie.

Problema se pare ca s-a rezolvat :D

Echilibrat roti, indreptat alea de pe spate si cam atat.

Nush ce sa mai zic, dar nu mai tremura, sau ma rog, ft ft putin si cred ca asta e din cauza drumurilor.

Singura varianta pe care o pot crede, este ca o janta este optata. Alta nu mai stiu :|

Sau prindere rotii in prezoane era cu probleme?

Pfff

 

 

Bogdan cand ti-am zis sa verifici ai zis ca ai verificat si ne luai in ras! nu? :twoup:

 

Tizule, erau indreptate si echilibrate in acelasi loc unde le-am schimbat acum.

Mama dracu, singura explicatie, o janta optata :|

Puteam sa jur ca jantele nu au nimic, defapt sunt incuiat si acum pentru ca nu-mi explic nimic.

Ah, le mai verificasem si in alt service :|

 

PS. stai ca ies la drum lung curand, sa verific cum trebuie franarea, ca am verificat pe A2 pe portiunea cu placile de beton si nu prea am inteles mare lucru :D

 

 

:D sa-ti mananci nasu ! :twoup: hai si anunta=ne si pe noi ce ai rezolvat!

Link to comment
Share on other sites

Domnilor, ma intalnesc si eu cu o situatie ciudata si caut un raspuns.

 

Problema este la clima.

Asadar, pornesc masina, clima este setata pe 24 grade si aerul conditionat pornit. Butonul auto aprins.

Aeratoarele din fata au o rotita cu niste gradatii. 3 punctulete rosii, mai invarti de roata 2, 1, dupa care trece in gama de albastre, 1, 2 si trei punctulete.

Rotita este pusa pe 3 punctulete albastre.

Pana aici totul ok.

Acum, seara, un pic mai racoare, dau temperatura pe 26 grade.

Pe la picoare vine cald iar prin aeratoare in continuare aer rece. :|

Opresc aerul conditionat. Pe la picoare in continuare vine aer cald iar pe la aeratoarele de la bord, aer rece.

Invart rotita de la aeratoarele de bord pe 3 puncte calde si mi se pare ca in sfarsit vine si pe acolo aer cald. Dar parca nu asa cald ca pe la picioare.

Imi explica si mie cineva daca am vreo defectiune? Sau asa functioneaza clima?

Mentionez ca pana in 26 grade, pe la picioare intra aer rece.

 

Si inca o lamurire. Cand pornesc ventilatia sau aerul, butonul auto sta aprins. Daca apas pe el, nu se stinge. Se stinge doar daca apas sa vina aer pe la picioare, mijloc, sau parbriz.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Off, hai ca daca ti-e lene sa citesti in manualul masinii, te lamuresc eu!

In primul rand rotita aia dintre aeratoarele de pe mijloc este ca sa reglezi tu cat de cald sau cad de rece sa-ti bage in fata. Adica, daca afara e frig si tu dai pe 30 de grade la clima, la drum lung nu e bine sa iti sufle 30 de grade in fata ca te adoarme. In cazul asta tragi de rotita aia de la 3 puncte rosii, la 2 sau la 1. Sau chiar poti sa dai pe un punct albastru. Deci atmosfera din masina se incalzeste dar tie iti sufla aer normal sau chiar racoros in fata ca sa nu adormi. La fel si invers: daca in masina iti baga rece poti sa reglezi din rotita aia sa nu iti sufle chiar gheata in fata.

 

A doua problema, cu "Auto": Cand este pe "auto" clima (cu ajutorul senzorilor) regleaza atat fluxul de aer (puterea ventilatorului. cu cat aerul din masina se apropie de temperatura setata, cu atat sufla mai incet) cat si pe unde sa vina aerul. Adica daca senzorii de la picioare simt ca e diferenta de temperatura fata de partea superioara baga mai tare doar pe acolo. Intelegi? Daca apesi pe butonul "auto" nu se opreste acest mod. Se poate opri doar daca apesi pe unul din cele 3 butoane: picioare, fata, parbriz. Adica daca ii zici tu pe unde vrei sa bage. De asemenea daca setezi tu puterea ventilatorului se anuleaza modul "auto" care controla acest lucru, dar ramane activa functia care controleaza pe unde sa sufle.

 

Sper ca ti-am fost de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Chris.

Pana la urma situatia descrisa mai sus e normala?

 

Si inca ceva. La drum lung, peste 120km/h, directia devine tare sensibila. La modul ca, pe A1, am tinut de volan de ma dureau mainile. Asa se manifesta BMW-ul? Se poate imbunatati treaba?

Merci

Link to comment
Share on other sites

Si inca ceva. La drum lung, peste 120km/h, directia devine tare sensibila. La modul ca, pe A1, am tinut de volan de ma dureau mainile. Asa se manifesta BMW-ul? Se poate imbunatati treaba?

Merci

 

Ar trebui sa faci geometria.

 

Vibreaza directia? Daca da, trebuie sa indrepti jantele si apoi sa le echilibrezi.

Link to comment
Share on other sites

Si inca ceva. La drum lung, peste 120km/h, directia devine tare sensibila. La modul ca, pe A1, am tinut de volan de ma dureau mainile. Asa se manifesta BMW-ul? Se poate imbunatati treaba?

Merci

 

Ar trebui sa faci geometria.

 

Vibreaza directia? Daca da, trebuie sa indrepti jantele si apoi sa le echilibrezi.

 

Ciup,

Geometria am facut-o la autosoft. Daca-i facuta prost, asta nu stiu, astept alta recomandare.

Nu am vibratii sau orice altceva.

Ideea e ca peste 100 km/h, trebuie sa ma tin bine de volan, parca masina nu sta bine pe sosea, adica daca drumul nu-i ca-n palma, masina are tendinta de a se duce dupa drum. Daca mai pun si frana si terenul nu-i bun, imi da senzatia ca ma arunca de pe sosea, drept pentru care strang de volan pana ma dor mainile :|

Ma asteptam sa se intareasca directia la viteze si defapt nu e asa :|

Link to comment
Share on other sites

Si inca ceva. La drum lung, peste 120km/h, directia devine tare sensibila. La modul ca, pe A1, am tinut de volan de ma dureau mainile. Asa se manifesta BMW-ul? Se poate imbunatati treaba?

Merci

 

Ar trebui sa faci geometria.

 

Vibreaza directia? Daca da, trebuie sa indrepti jantele si apoi sa le echilibrezi.

 

Ciup,

Geometria am facut-o la autosoft. Daca-i facuta prost, asta nu stiu, astept alta recomandare.

Nu am vibratii sau orice altceva.

Ideea e ca peste 100 km/h, trebuie sa ma tin bine de volan, parca masina nu sta bine pe sosea, adica daca drumul nu-i ca-n palma, masina are tendinta de a se duce dupa drum. Daca mai pun si frana si terenul nu-i bun, imi da senzatia ca ma arunca de pe sosea, drept pentru care strang de volan pana ma dor mainile :|

Ma asteptam sa se intareasca directia la viteze si defapt nu e asa :|

 

something is wrong.nu ar trebui sa faca asa. dar asta stiai si tu.

Link to comment
Share on other sites

Si inca ceva. La drum lung, peste 120km/h, directia devine tare sensibila. La modul ca, pe A1, am tinut de volan de ma dureau mainile. Asa se manifesta BMW-ul? Se poate imbunatati treaba?

Merci

 

Ar trebui sa faci geometria.

 

Vibreaza directia? Daca da, trebuie sa indrepti jantele si apoi sa le echilibrezi.

 

Ciup,

Geometria am facut-o la autosoft. Daca-i facuta prost, asta nu stiu, astept alta recomandare.

Nu am vibratii sau orice altceva.

Ideea e ca peste 100 km/h, trebuie sa ma tin bine de volan, parca masina nu sta bine pe sosea, adica daca drumul nu-i ca-n palma, masina are tendinta de a se duce dupa drum. Daca mai pun si frana si terenul nu-i bun, imi da senzatia ca ma arunca de pe sosea, drept pentru care strang de volan pana ma dor mainile :|

Ma asteptam sa se intareasca directia la viteze si defapt nu e asa :|

 

something is wrong.nu ar trebui sa faca asa. dar asta stiai si tu.

 

Si anume?

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa faci geometria.

 

Vibreaza directia? Daca da, trebuie sa indrepti jantele si apoi sa le echilibrezi.

exista posibilitatea ca volanul sa vibreze la viteze mai mari (gen peste 140kmh) din cauza faptului ca are cauciucul talonu mic? :twoup:

Nu. Jante strambe sau prost echilibrate.

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa faci geometria.

 

Vibreaza directia? Daca da, trebuie sa indrepti jantele si apoi sa le echilibrezi.

exista posibilitatea ca volanul sa vibreze la viteze mai mari (gen peste 140kmh) din cauza faptului ca are cauciucul talonu mic? :twoup:

Nu. Jante strambe sau prost echilibrate.

offffffff! un loc bun in bucuresti unde se pot indrepta jante?............. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ciup,

Geometria am facut-o la autosoft. Daca-i facuta prost, asta nu stiu, astept alta recomandare.

Nu am vibratii sau orice altceva.

Ideea e ca peste 100 km/h, trebuie sa ma tin bine de volan, parca masina nu sta bine pe sosea, adica daca drumul nu-i ca-n palma, masina are tendinta de a se duce dupa drum. Daca mai pun si frana si terenul nu-i bun, imi da senzatia ca ma arunca de pe sosea, drept pentru care strang de volan pana ma dor mainile :|

Ma asteptam sa se intareasca directia la viteze si defapt nu e asa :|

 

Incearca sa faci geometria la Sama Service.

 

Daca nu exista vibratii insemna ca jantele si pneurile sunt ok, problema e de la geometrie.

 

Este clar ca asa ceva nu este normal.

 

Nu. Jante strambe sau prost echilibrate.

discuri si placute uzate, cauciucuri de profiluri diferite, tocite inegal, directie defectuoasa...

 

Chiar si cauciucuri cu defect de fabricatie.

Link to comment
Share on other sites

in germania cand am luat-o i-am dat pe o autostrada, la vale, aproape 240. nu se simtea absolut nimic, meargea brici. am rulat prin romania vreo 5500km si alaltaieri cand am venit la bucuresti am observat ca vibreaza volanul, uneori mai puternic, alteori mai incet, dar vibreaza.....

la ce pret sa ma astept pentru un indreptat de janta? sau geometria?

Edited by padrez
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.