Jump to content

aerisire sistem racire e39 motor v8


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Aceeasi problema am avut-o si eu la 525 tds busonul era blocat pe deschis si cand apasam pedala ceva mai tare imi arunca antigelul afara, imi pare rau ca nu am postat mai repede si totodata am sesizat ca postul este mai vechi dar am si o intrabare legata tot de aceasta problema, e normal ca furtunurile sa se intareasca adica sa se creeze presiune destul de mare (sunt cam teava) in momentul cand o forjez ceva mai mult timp ?
Link to comment
Share on other sites

da, este normal... odata cu cresterea temperaturii lichidul de racire/apa acesta se dilata, volumul creste si daca n-are pe unde sa iasa...forteaza in instalatie....si de aici...se umfla/se intareste furtunul. Supapa de la busonul vasului de expansiune deschide la o presiune de 2 bari (in conditii normale, la mine nici la 200 nu mai deschidea), iar presiunea aia de 2 bari iese prin niste gaurele f mici (cat un cap de ac de gamalie).

Cu cat o forjezi mai tare...cu atat temperatura apei va fi mai mare.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.