Jump to content

NeoMrX

Members
  • Posts

    37
  • Joined

  • Last visited

NeoMrX's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, am aceasi problema cu masina pe care ai avut-o si tu. imi fierbe apa numai daca merg peste 2000 rpm. Imi poti spune la tine cum s-a rezolvat?
  2. Multumesc pentru sugestie dar nu este de la ulei, este plin borcanul de servo.
  3. Am aceeasi problema, cand motorul este rece la 1500 1700 rpm masina vibreaza puternic, in mers sau pe loc, cum se incalzeste vibratia dispare aprope de tot. Mentioneaz ca pe tester nu am nici o eroare. Ai rezolvat ceva la bmw ? Multumesc.
  4. Salut, la e36 este cunsocuta problema, trebuie aerisita dupa realimentarea cu antigel adica, pus antigel in radiator deschisa valva de aerisire (cea in cruce de langa buson) pana vine lichid, in timpul asta torni in vas antigel cam asta este procedura in mare.e36 se aeriseste foarte greu si incearca sa faci asta dupa ce a deschis termostatul.
  5. Masina este cabrio, a venit din fabrica cu discuri spate (2.5), nu avea rost sa le schimb iar de scos planetarele de pe fuzete in majoritatea cazurilor nu prea ies asa ca am recurs la folosirea planetarelor de 1.8. Multumesc pentru raspuns, inca astept pareri.
  6. Aceeasi problema, catalizatorul, masina la rece se ducea cam pana in 4000 rpm dar sugrumata (maraia destul de urat) cand se incalezea daca depaseam 2500 rpm era bine si iarasi sugrumata.Si eu recomand schimbarea, excluderea catalizatorului (ceramica din el).
  7. bmw e36 325. Am facut upgrade de motor de la 1.8 la 2.5 si am fost nevoit sa schimb vechiul diff care era 3.38(carcasa mica) la 3.15(carcasa mare) planetarele de la 3.15 au diametrul mai mare si suruburile mai mari, asa ca am lasat planetarele de la 1.8 (3.38) care sunt mai mici in diametru (la prindere pe cardan,tropme) si suruburi mai mici, am observat ca trompele sunt mai scurte si au altfel garniturile de etansare, le-am montat dar curge pe langa una din trompe, precizez ca nici unul din diff nu curgea inainte.Intrebare este: se potrivesc trompele de la 3.38 la 3.15 ? daca a reusit cineva sa le puna fara sa curga si daca se potrivesc ori trebuie sa imi cumpar planetare (cu trompe) de 3.15 (2.5).
  8. Eu am schimbat 2 bucati piesa tepi si din simptome cam aia trebuie sa faci si tu.Mie inainte sa se duca de tot cele 2 piese initzial nu mai porneau uneori , daca aveam un drum mai lung prin orash porneau singure, dupa ce incepe sa faca figura cu functionat/nefunctionat pe mine m-au mai tziunt aproximativ 3 saptamani.
  9. Am avut si eu probleme cu acel furtunas la mine era lipsa :) si aveam si lag si sub 2000 rpm 2200 rpm era dacia pe perfuzie dar in schimb dupa 2300 rpm eram avion tragea la fel cum trage si acum dupa ce i-am pus acel furtunas si ca o mica parnateza parca era mai tare senzatzia fara el <_< aveam 2 kickdown, 1 ca schimba 1-2 trepte jos si restul cand intra si la mine turbo. Doamne cu cat intru mai des pe acest forum si ma uit la probleme cu atat imi regasesc BMW-ul printre ele parca le am pe toate.
  10. motoare durabile adevarat eu am 356.000 nu papa ulei nu trancane (rau) in schimb anexele una nu mai e originala <_<) Caveman la tine cred ca problema este pe undeva pe la radiatorul de caldura ori inainte de el pierde apa (ai verificat daca ai vapori in masina ori umezeala pe undeva in masina sub masina covorase), pe la furtune, daca spui ca pierde mai mult cand dai drumul la caldura, si totusi daca ma gandesc mai bine cred ca si la mine e cam la fel asta vara am mers cu ea in mijlocul zilei 32-40 grade cu 160 170 km/h si am pierdut 1 l apa de la Constanta pana la Buc si acum iarna am pierdut 4 L in 10 km la 140 km/h si caldura pornita, cu toate astea problema nu pot sa zic ca s-a agravat ori ameliorat in cei aproape 3 ani, am mai ramas fara apa si pe Valea Oltului tot iarna dupa ce am cumparat masina initzial am crezut ca este de la o mica scurgere pe langa vechiul termostat dar la cateva luni mi-am dat seama ca nu era de acolo si dupa cum am spus eu daca merg cu ea sub 2300 RPM nu pierd apa deloc pot merge cu ea asha cat vreau, problema e ca nu prea pot, mai o depasire mai un 140+ Km/h si mai este si Steptronic deci nu pot face nici o manevra sa o pacalesc. RMG dupa cum spuneam mai sus mie temperatura imi sta la jumatate dar arunca apa, in momentul in care ramane fara apa degaba mai baga vascul ori electroventilatorul ca nu mai are ce raci apa fiind afara si vascul si electro pornesc ok am facut teste. O sa ma lamuresc zilele astea ce si cum daca nu merge ramane doar varianta chiulasei. Ori cum zice calin78 mai jos blocul, daca este blocul ma las de meserie, imi cumpar Golan ori Sandel :) BMW e pentru cei prea pasionati eu inca sunt pasionat. Adevarul ca decat sa fac ciulasa mai bine imi cumpar alt motor.Apropo de motor mie mi-au vehiculat ca ma costa cam 12 mil chiulasa+rectificat+manopera este un pret bun ?
  11. Ieri am pus termostatul pe masina si am plecat de la bucuresti la sibiu masina a mers ok nu a mai aruncat apa am si mers incet 120 km/h maxim dar pe autostrada la o verificare furtunurile era foarte tari am incercat sa desfac bushonul desi stiu ca nu se desface cand este calda masina si a inceput sa scoata apa pe furtunul de supra plin nu stiu cat de normal este asta, nu am desfacut bushonul detot sa ma uit daca bolboroseste apa, imi era frica ca imi arunca apa in nas. Nu stiu cat de tari trebuie sa fie furtunurile pe ea la un regim de mers normal 120 km/h max pana in 2500 rpm constant, poate cineva imi poate da ceva detalii. RMG nu arunca apa cand e rece si nici nu bolboroseste poate sta pornita 1 saptamana furtunurile raman moi daca traversez tot orasul si merg incet cu ea pana in 2000 rpm nici macar nu se umfla furtunurile adica pot apasa pe ele iar daca desfac busonul face un pic fas si gata nu arunca nu bolboroseste asta banuiesc eu ca ar fii aceea dilatare normala.Bolboroseala incepe dupa ce o aleg un pic 3000 4000 rpm desi temp este la jumatate ea bolboroseste si arunca apa pe la buson supraplinul acel furtunas, daca merg cu ea sub 2300 rpm nu arunca deloc apa doar se umfla furtunurile pe ea probabil inca face fatza sa scoata aerul pe la bushon. Dupa ce o alerg daca desfac bushonul bolboroseste de zici ca fierbe si dupa ce il scot afara busonul mai arunca apa 1-3 minute pana se linisteste si coboara apa inapoi in motor si trebuie sa ii adaug de la 1 la 4 L apa, cu toate astea temperatura este la jumatate, cand pierde aproximativ 4 l de apa incepe sa se ridice acul de la temperatura pana la rosu unde se si opreste motorul singur ( asta se intampla cand nu aveam termostat acum nu stiu daca mai face asta) ca exemplu ieri am alergat-o prin buc un pic si cand am ajuns acasa nu aruncase apa dar furtunul era tzeava dupa cum am spus nu stiu exact cat de tare trebuie sa fie.Prin alta parte nu pierde apa am verificat. Pana acum: schimbat buson, termostat, verificat alte scurgeri, curatzat radiator pe afara, sonda pentru electorventilator, electroventilator, partea de aspiratie plastic(tulumba). Probabil o sa ma intrebati dc nu am mers mai tare de 120 km/h, trebuia sa ajung la Sibiu urgent si imi este din ce in ce mai frica sa nu crape un furtun pe ea de la presiune mai ales ca au imbatranit si acolo ramn cu ea. O sa revin cu amanunte cand ajung in Bucuresti la o forja mai mare.
  12. ms cristimm am intzeles din poze cam ce vroiai sa zici si daca e asha ai perfecta dreptate (eu asa am achizitionat masina fara termostat) maine dimineata sunt la primul magazin iau termostat si pedala la fund sa vad ce si cum. Eu nu i-am pus termostat de frica ca daca il pun se face presiune in motor si poc furtune pana deschide. Dar mai ramane o intrebare presiune de unde se face ? fierbe apa ? si totusi dc nu o vede senzorul ca e fiarta ? ori nu ajunge la senzor din lipsa termostatului.
  13. BMW e39 525 TDS `96 Am si eu o mica mare problema careia nu i-am dat de cap si nici nu vreau sa bag aiurea bani in schimbarea chiulasei daca nu este necesar. Am cumparat masina acum 2 ani jumatate, la primul drum mai lung am ramas fara apa in ea s-a oprit motorul am pus apa am mers mai departe, m-am dus la service am inlocuit pompa apa pe langa care pierdea, problema persitand la drum mai lung mai depasiri ramaneam fara apa. am inlocui bushonul de la vasul de expansiune cel vechi era tot timpul deschis, problema inca exista. Mentionez ca masina nu are termostat deloc. Ideea e ca din ce am observat eu se umfla furtunurile pe ea sunt tzeava, chiar daca nu arunca apa inca, asta dupa ce o forjez ceva mai tare prin orash. Acum problema e ca nu mai pot depashi 130 KM/h si turatzia de 2300 2400 RPM merg cam 10 15 km dupa care o ia acul la galop spre roshu cand ma opresc bineintzles ca arunca apa in draci si trebuie sa completez cam 4 l, atat pierde, daca merg la 110 120 km/h sub 2100 RPM nu pierde deloc.Acul de la temperatura nu se ridica sta la jumatate, banuiesc ca se ridica decat dupa ce ramane fara apa. Dau un exemplu de la mihai bravu pana la obor daca merg cu ea la forja (3000 4000 rpm) pierd cam 1 L apa si bineintzeles ca acul se ridica pana la jumatate si nu misca de acolo, in schimb cand deschid capacul de la bushon apa bolboroseste , o varianta e ca ea chiar fierbe ori vine presiune din motor chiulasa fiind dusa, acul functioneaza si senzorul functioneaza din moment ce atunci cand ramane cu apa putzina incepe sa se ridice pana la rosu, bineintzeles ca furtunurile sunt tzeava iar. Intrebarile sunt: -Se face presiune pe conducte si arunca apa afara (asta cred ca trebuia sa faca acel bushon sa scoata aerul si sa lase apa inauntru dar daca baga aer in racire nu mai face fatza si arunca si apa) garnitura de chiulasa defecta si baga aer in instalatzia de racire? -Lipsa termostatului poate cauza asta ? -Ceva infundat. -Daca era chiulasa nu trebuia sa se agraveze in acesti ani ? Nu am gasit urme de ulei in apa si nici apa in ulei, nu scoate fum de nici un fel. imi cer scuze pentru lunga poveste dar nu stiu ce sa mai fac si nici nu vreau sa arunc cu banii pe geam.
  14. La becuri nu am facut.Si eu doar am presupus ca de la vibratii se scutura.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.