Jump to content

nu trage pana in 2200 ture 320D automat


Recommended Posts

Salut,

 

am si eu o problema...am un 320d automat 2000 si nu trage deloc la ture mici pana in 2200 pe urma intra turbina si mai trage dar nici acolo stralucit. Am deconectat debitmetru si la fel face poate chiar mai rau un pic... mentionez ca nu pot sa trec de 180km/h cu ea...aveti idee ce ar putea fi?

De asemenea oscileaza la relanti dar asta cu aerul conditionat pornit. Fara aer pornit nu oscileaza.

 

 

 

Multumesc anticipat!!!!

Link to comment
Share on other sites

este adevarat ca debitmetru nu inregistreaza corect datele arata ceva genu 380 fata de 420 cat este normal...cel putin asa zice cel de la service ca trebuie sa arate..dar daca l-am deconectat nu trebuia sa traga mai bine dc era el defect? poate o avea si el ceva..dar eu pana in 2200 ture nu trage deloc un sfat unde sa ma duc pentru o diagnoza sanatoasa..ca nu-mi vine sa schimb asas fara sa vad si rezultate...:twoup: si daca schimb debitmetru parca trebuie si resoftare..cat mai costa si aia aveti idee?..ce e prost ca nu am tmp decat dupa 6-7 seara si nu prea mai lucreaza nimeni la ora aia..:twoup:( Edited by Acelover
Link to comment
Share on other sites

din ce ai zis tu sigur e problema cu debitmetru...aceeasi problema a avut`o si sora mea pe un bmw 320d automatic...la fel se comporta problema si pe manual daca e dus debitmetru ...iti recomand sa schimbi debitmetru ...

 

mergi la service la BMW

Edited by schwabach
Link to comment
Share on other sites

Si eu am 320da si am avut problema asta, poate nu atat de evidenta ca la tine, insa sub 2500 simteam ca nu prea trage + avea latente mai mari la plecare. De cand intra turbina pot sa zic ca mergea destul de ok... INSA, problema mea a fost la valva vacuum, care era "pe duca", si furtunasele de la vacuum, care erau putin fisurate si mai scapau motorina (unul sau 2 din ele - eu le-am schimbat pe toate).

Uite si topicul in care am scris despre asta http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...0trage&st=0

Edited by spaceboy
Link to comment
Share on other sites

am fost la tester...si cica debitmetru e defect plus cele doua valve de la EGR si turbina...o sa-l schimb cand o sa fac rost de cash...sunt curios cand o sa-l schimb daca am nevoie de resoftare....aia cat mai costa? stie cineva?

verifica furtunelul de comanda vaccum...de la turbina

Link to comment
Share on other sites

am fost la tester...si cica debitmetru e defect plus cele doua valve de la EGR si turbina...o sa-l schimb cand o sa fac rost de cash...sunt curios cand o sa-l schimb daca am nevoie de resoftare....aia cat mai costa? stie cineva?

verifica furtunelul de comanda vaccum...de la turbina

poza ceva unde il gasesc?..ca nu ma pricep prea bine..:twoup:

 

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

so am schimbat debitmetru si cele 2 valve...la fel acelasi lucru...ce ar trebui sa mai schimb next?....sau unde sa ma uit?

 

un tester pt turbina unde gasesc...?..valva de vacuum cat costa?..poate sa fie de acolo...?

Edited by Acelover
Link to comment
Share on other sites

man nu e nici un debitmetru si nici o valva....ti-o fi crapat furtunu de vacum de la turbina cum a zis cineva mai sus.....ala e in partea stanga jos cum stai in fatza masini...dai capacu din fatza jos si pe urma si canalul din plastic pe unde merge aerul la filtru de aer si dupa aia vezi turbina acolo jos in stanga....no aia are intradevar o valva care are 2 furtune de vacuum si anume unul care vine de la convertorul de presiune in electrovalva aia si unul care iese din electrovalva si care merge la o valva a turbinei.....no daca unul din ele e fisurat nu mai face vacum calumea si atunci nici turbina nu merge calumea...eu asa am schimbat, furtunele cele doua si furtunele de la EGR care le gasesti in partea dreapta a masini acolo unde intra furtunul de la intercooler in galeria de admisie....tipul care a facuta sta zice ca defectarea furtunelor da pe tester eroare la debitmetru si la valvele alea...cum tu leai schimbat teai lamurit ca nu erau ele......deci BANI DATI DEGEABA.....eu zic sa incerci sa faci ce tiam spus...este la magazin furtun de ala de vacum si costa destul de putin....e cam greu de schimbat si o sa te murdaresti, iar daca ai un mecanic stai cu el acolo pana ti le schimba....mie imi facea exact ca si tie plus ca intrerupea motorul pe la 2000 de ture, si tragea naspa iar la relantii scotea dupa o vreme fum albastru...orcum si sunetu motorului s-a inbunatatit si consumul si puterea a crescut considerabil......bafta
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

well news...fusei la Car Diesel Service Brasov si mi-au spus ca totul este ok....totul adica:turbina(baga putin ulei in admisie dar neglijabil), furtune bune turbo, pompa injectie buna(pusa pe tersterul lor, injectoare bune(in parametri normali). Ceea ce nu au putut verifica pentru ca nu exista verificare electrica este vacum-ul..pentru asta am intles ca singurii care au sunt cei de la Bavaria...are altcinava posibilitate...sau eventual cineva din bucuresti disponibil sa puna la dispozitie vacumul lui de pe masina pt un test..:twoup:.

 

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
well....am ajuns si la Bavaria Otopeni...dupa lungi discutii de lamuriri ca sa o bage inauntru(dupa ei ora la care iti spun sa vii este ora cand iti ia masina nu cand o baga pe rampa) am rezolvat problema...pe deviz scria rescriere D.D.E si EGR. Din ce am inteles eu este faptul ca eu problema a fost ca cutia automata si EGR si debitmetru nu mai comunicau corect. Pret 225 ron(1,4 ore de lucru) momentan am ajuns la 180 cu ea ca nu am mai avut spatiu..dar acum se simte ca a mai luat ceva caluti
Link to comment
Share on other sites

well....am ajuns si la Bavaria Otopeni...dupa lungi discutii de lamuriri ca sa o bage inauntru(dupa ei ora la care iti spun sa vii este ora cand iti ia masina nu cand o baga pe rampa) am rezolvat problema...pe deviz scria rescriere D.D.E si EGR. Din ce am inteles eu este faptul ca eu problema a fost ca cutia automata si EGR si debitmetru nu mai comunicau corect. Pret 225 ron(1,4 ore de lucru) momentan am ajuns la 180 cu ea ca nu am mai avut spatiu..dar acum se simte ca a mai luat ceva caluti

 

 

super...or fi umblat la soft....pana mea..nu e mai bine o masina veche fara softuri si stouri de 2 lei si vacumuri inutile si asa mai departe?????/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.