Jump to content

Recommended Posts

Am imbulinat-o, ca sa zic asa. Problema este in felul urmator, pun contactul, astept cca. 10 sec., dau la cheie-si nimic. Mai dau o data, intra electromotorul, proaspat curatat, cu bendix schimbat, se invarte mororul 10-20 secunde si nu porneste. Repet operatiunea de 8-9 ori si in final o ia. Opresc motorul, mai pornesc o data de doua de 10 ori: merge la sfert. Imi fac treaba, parchez si ma intorc la ea peste o ora...povestea se repeta. Toata treaba asta se face cu cheia originala cu chip. Dupa o ora de draci langa mecanicul electrician, care verifica aprindere, starter, injectoare si alte alea, imi trece prin cap sa incerc povestea cu o alta cheie, dar care nu are chip. Surpriza, caci dupa 2-3 incercari porneste fara chip, cu mecanicul cu cheia originala cu chip la 30m in spatele meu. Rezulta ca imobilizatorul sau calculatorul porneste motorul cand vor muschii lui, fara sa tina cont de chipul meu, desi pana acum a lucrat fara probleme. In concluzie, va rog, need advice!

Ah, si era sa uit, E39 528 din 96!

Link to comment
Share on other sites

poti incerca o resincronizare a imobilizatorului cu ECU motor

 

da s-ar putea sa fie si probleme de contact la EWS e langa contact desfaci capacele de pe coloana volan

 

 

-fii mai explicit, te rog!

 

pai la resincronizare se face prin diagnoza

 

 

iar ce priveste EWS langa contact e TRANSMITTER RECEIVER MODULE

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=25&hl=23

 

modulul 3 il desfaci si un electrician sa ii refaca lipiturile posibil sa fie contact imperfect

 

da dai o diagnoza si zi ce eroari apar la motor si imobilizator :twoup:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

poti incerca o resincronizare a imobilizatorului cu ECU motor

 

da s-ar putea sa fie si probleme de contact la EWS e langa contact desfaci capacele de pe coloana volan

 

 

-fii mai explicit, te rog!

 

pai la resincronizare se face prin diagnoza

 

 

iar ce priveste EWS langa contact e TRANSMITTER RECEIVER MODULE

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=25&hl=23

 

modulul 3 il desfaci si un electrician sa ii refaca lipiturile posibil sa fie contact imperfect

 

da dai o diagnoza si zi ce eroari apar la motor si imobilizator :twoup:

 

 

unde fac o diagnoza, stiti vreun service specializat pe bmw, in afara de AB?

Link to comment
Share on other sites

Chiar am nevoie de o parere secundara: deci nu porneste cu a doua cheie-cea fara chip- decat intr-un interval de 20 secunde dupa ce a citit cheia cu chip, deci nu este ceva legat de imobilizare. Eu am o problema pe partea dreapta, la usa soferului, m-a lovit un idiot si usa este bagata vreo 5 cm in interior pe o anumita portiune in dreptul manerului, si ca atare, senzorul vede usa deshisa aproape tot timpul. Poate fii cauza problemelor mele alarma si sistemul de inchidere centralizata? Pentru ca, dupa incercari repetate, singurul mod in care porneste la sfert este sa intru in masina, sa-i pun contact si s-o pornesc dupa ce ii pun si ii scot alarma de 2-3 ori. Anyone?
Link to comment
Share on other sites

Am imbulinat-o, ca sa zic asa. Problema este in felul urmator, pun contactul, astept cca. 10 sec., dau la cheie-si nimic. Mai dau o data, intra electromotorul, proaspat curatat, cu bendix schimbat, se invarte mororul 10-20 secunde si nu porneste. Repet operatiunea de 8-9 ori si in final o ia. Opresc motorul, mai pornesc o data de doua de 10 ori: merge la sfert. Imi fac treaba, parchez si ma intorc la ea peste o ora...povestea se repeta. Toata treaba asta se face cu cheia originala cu chip. Dupa o ora de draci langa mecanicul electrician, care verifica aprindere, starter, injectoare si alte alea, imi trece prin cap sa incerc povestea cu o alta cheie, dar care nu are chip. Surpriza, caci dupa 2-3 incercari porneste fara chip, cu mecanicul cu cheia originala cu chip la 30m in spatele meu. Rezulta ca imobilizatorul sau calculatorul porneste motorul cand vor muschii lui, fara sa tina cont de chipul meu, desi pana acum a lucrat fara probleme. In concluzie, va rog, need advice!

Ah, si era sa uit, E39 528 din 96!

 

- daca e de la imobilizator, nu porneste injectia, scanteia si nici electromotorul nu invarte.

 

- toate cheile, inclusiv cea de plastic, au cip in ele. sau ai o cheie facuta, care sti sigur ca nu are cip?

 

- dupa ce se face citirea corecta a chei, nu se face recitire timp de 10 secunde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.