Jump to content

4 sau 6 cilindri?


sirmotto

Recommended Posts

Va salut. Sunt pe cale sa imi cumpar un bmw seria 3 model 2000-2002 cred ca 320 si pt ca am vazut ca va pricepeti si ii ajutati pe cei la nevoie am zis sa dau si eu cu intrebarile. Am avun un ursulet diesel inainte acum am un opel astra 2001 benzina pe care il vand.

Care varianta ar fi cea mai buna ma refer la intretinere si durabilitate in timp?

1. 4 cilindri sau 6?

2. Diesel sau benzina?

3. Cutie automata sau manuala?

 

Merci !

Link to comment
Share on other sites

Va salut. Sunt pe cale sa imi cumpar un bmw seria 3 model 2000-2002 cred ca 320 si pt ca am vazut ca va pricepeti si ii ajutati pe cei la nevoie am zis sa dau si eu cu intrebarile. Am avun un ursulet diesel inainte acum am un opel astra 2001 benzina pe care il vand.

Care varianta ar fi cea mai buna ma refer la intretinere si durabilitate in timp?

1. 4 cilindri sau 6?

2. Diesel sau benzina?

3. Cutie automata sau manuala?

 

Merci !

60090[/snapback]

 

Parerea mea personala:

1) 6 cilindri e mai lin, dar platesti mai mult la reparatii

2) depinde de stilul tau de condus: daca iti place s-o turezi la 6000, atunci benzina :blink:

3) eu zic manual, te simti mai in control; dar daca tot prin oras te plimbi, e mai avatajos automatic

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea personala:

1) 6 cilindri e mai lin, dar platesti mai mult la reparatii

2) depinde de stilul tau de condus: daca iti place s-o turezi la 6000, atunci benzina :blink:

3) eu zic manual, te simti mai in control; dar daca tot prin oras te plimbi, e mai avatajos automatic

60109[/snapback]

 

 

Fiind vorba de masina din 2002, probleme cu motorul nu vor fi, ca de altfel nici diferente de cost intre cele cu 4 sau 6 cilindri. Ce se poate duce ar fi debitmetru, valve, regulatoare, chestii electronice in general.

Daca vrei sa iei in 4 cilindri, atunci cumpara 320d, pentru ca cele in 4 pe benzina, sunt mai slabe si consuma mai mult.

Daca vrei 6 cilindri, atunci 320i e acceptabil si ca putere si ca taxe pe care le platesti cand o aduci.

Daca ai gasi una cu steptronic, ar fi de vis.

Link to comment
Share on other sites

Fiind vorba de masina din 2002, probleme cu motorul nu vor fi, ca de altfel nici diferente de cost intre cele cu 4 sau 6 cilindri. Ce se poate duce ar fi debitmetru, valve, regulatoare, chestii electronice in general.

Daca vrei sa iei in 4 cilindri, atunci cumpara 320d, pentru ca cele in 4 pe benzina, sunt mai slabe si consuma mai mult.

Daca vrei 6 cilindri, atunci 320i e acceptabil si ca putere si ca taxe pe care le platesti cand o aduci.

Daca ai gasi una cu steptronic, ar fi de vis.

60111[/snapback]

Nu stiu inca sigur ce an de asta am zis intre 2000 si 2002. Exista diferente de calitate intre acesti ani? (nu neaparat ce e mai nou e si mai bun) Am ocazia sa cumpar un 320d din 2000 al unui amic adus de 2 saptamani din Germania dar parca as merge pe benzina totusi. Nehotararea asta ucide :blink:

Este adevarat ca motorul in 6 cilindri e mai zgomotos decat cel in 4? E valabil la diesel sau la benzina?

Merci pt raspunsurile voastre!

Edited by sirmotto
Link to comment
Share on other sites

sa te gandesti si din perspectiva taxelor ce s-ar putea introduce in curand.

 

de ex. motorul de 6 cyl de pe 320i de 170cp este de 2171cmc. M54B22 il cheama. si pt asta vei plati 21*60 RON impozit la nenea vladescu. cam cat 6 plinuri de benzina :blink:

Link to comment
Share on other sites

sa te gandesti si din perspectiva taxelor ce s-ar putea introduce in curand.

 

de ex. motorul de 6 cyl de pe 320i de 170cp este de 2171cmc. M54B22 il cheama. si pt asta vei plati 21*60 RON impozit la nenea vladescu. cam cat 6 plinuri de benzina  :blink:

60150[/snapback]

deci ramane 320d in 4 cilindri. Ultima intrebare: care model e mai reusit dintre anii 2000 - 2002 sau nu conteaza ?

Link to comment
Share on other sites

Asupra cutiei te-ai decis? Ca eu as recomanda numai manulala pe 320d

60163[/snapback]

adevarul e ca mi-ar prinde bine un tiptronic sau steptronic, nu pa pricep prea bine, deoarece conduc mult in oras si fac carcei la gamba stanga de la ambreiaj. Dar voi face asa cum ma sfatuiti. Daca o cutie manula este mai durabila si mai buna at optez pt ea.

Link to comment
Share on other sites

Pareri pro si contra. Banuiesc ca ceam mai buna cutie e cea pe care o ai deja pe masina. Adevarul e undeva la mijloc. Nu am reusit sa imi dau seama pe care sa o aleg si cand nu esti sigur de ceva ramai la ce stii ca e mai sigur si anume cutia manula. Am condus X5 tiptronic, chrysler tot automat, dar de invatat am invatat sa merg pe manuala. E mai nasol cu frana cand esti intr-o situatie periculoasa pt ca at uiti ca ai doar 2 pedale si bagi stangul in frana pana in radiator :blink:) E nevoie de ceva timp si de cateva mii de km sa-ti obisnuiesti organismul pt automata desi cutia manula e un chin la aglomeratiile din intersectii. Edited by sirmotto
Link to comment
Share on other sites

Dar oare cum sa rezisti sa nu-i dai asa macar butin la blana cand esti intr-un bmw :blink:

DIESEL 320 din 2000 adus de un amic de 2 saptamani iau de indata ce vand opelul. Apropo poate e interesat cineva de el. are 71 mii km cu carte service adus de mine din Germania in iulie.

BMW-ul are volan sport cu comenzi pe el, cd, klimatronic, asc, esp, asr, abs, esp... tempomat, pachet lumini, alarma cu pornire, cotiera, 135 mii km, jante pe 17, gume pirelli noi si e negru negru :)) Sper sa pot strange banii in timp util.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu ma pricep la motoare, dar parerea mea e ca e absolut necesar sa-ti iei din 2002 in loc de 2000 sau 2001, deoarece atunci "a avut loc" ultimul facelift la e46 sedan inainte de e90...diferentele sunt notabile :)

60581[/snapback]

 

din cate stiu eu, 2002 a insemnat un nou inceput pt motoarele BMW - valvetronic. si orice inceput incepe asa cum incepe :) (faina exprimare) => pe scurt, nu este indicat sa iei un motor in primul an de productie.

 

pe de alta parte, eu am masina din prima serie de face-lift scoasa si deocamdata nu sunt probleme..... semnificative. daca apare ceva, aici o sa se afle cel mai rapid :blink:

 

 

acuma sa ma contrazica specialistii. ca si la mine scrie "BMW Specialist", dar sunt depaaaaaarte de asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Motoarele cu 6 cilindri au aparul prin 2000-2001, cel cu 4 pe benzina /143 de cai a fost nou din 2002, si numai el are Valvetronic, nu stiu daca nu cumva si cel de 3 litri/225 de cai.

Deci alea cu 6 sunt ok ca fiabilitate, zic eu.

60587[/snapback]

 

hmmmmm.... eu ma gandeam la al meu - 318i - 1995cmc - 105kw - 143cp.

 

atunci s-a schimbat motorul si la dieselul de 4 cilindri -> 150 cp.

 

oricum, informatiile astea se gasesc lejer pe net.

 

oricum, sa stii ca ce am eu este departe da a fi racheta. dar oricum, este peste media a ceea ce gasesti in RO.

Link to comment
Share on other sites

Tin sa va multumesc pt toate sfaturile voastre. Mi-au fost, imi sunt si imi vor fi de folos. Asa cum am mai zis am acum shansa de a cumpara un 320d din 2000 super intretinut. Sper sa pot face rost de bani in timp util. Pun niste poze aici cu masina si sper sa nu se supere nimeni pe mine. Scuze pt caliate sunt facute cu tel mobil.

P.S. Nu are cam multi Km pt un diesel?

post-1005-1134678330_thumb.jpg

post-1005-1134678441_thumb.jpg

post-1005-1134678540_thumb.jpg

post-1005-1134678613_thumb.jpg

Edited by sirmotto
Link to comment
Share on other sites

Putini km pt 2000. Eu zic ca e manarita. Masina diesel din 2000 sub 170000km nu prea gasesti.

60723[/snapback]

Omul si-a luat mashina pt el si asta a fost a 5-a mashina pe care a vazut-o in Germania aceasta din urma fiind mashina patronului de la service-ul respectiv care era neamt deci nu .. corcitura. A cheltuit 1800 euro si in jur de 4-5 mii km facuti in germania de la o masina la alta. Stiu asta pt ca a mers cu un prieten de-al meu f bun si a inebunit asta de nervi. Am verificat-o azi pe un tester la un prieten f bun si e OK din toate punctele. Km sunt reali, cartea service la fel. Motorul toarce f frumos, nu scoate fum de loc... Acum nah ce sa zic mie asa imi palce sa cred. Adevarul (care sper sa nu fie cel la care nici nu vreau sa ma gandesc) am sa il vad in timp daca reusesc sa o cumpar. :blink: Dar pana at mai am de stors euro de pe unde apuc.

A! ce uitam sa intreb... Masina are jante pe 17 si pneuri pireli de 225 pe 45 fata/spate. Am mers mult cu ea si mi se pare ciudata o faza la directie si anume: cand dai de dinevilari pe shosea, volanul tinde sa le copieze deci cumva se da dupa denivelari in loc sa ramana ferm. La Opel nu patesc faza asta. Proprietarul sustine ca de vina sunt jantele si cauciucurile pe 45. Este asa? sau nu? Sau or fi de fapt probleme cu directia. Am verificat pe loc daca are joc stanga dreapta cu motorul oprit si pornit. NIMIK... ce sa fie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.