Jump to content

RUN FLAT TIRE


Octavian123

Recommended Posts

Salutare din nou

 

Am cateva nelamuriri legate de acest tip de anvelopa si nu am reusit sa ma luminez mai deloc folosind functia "search" Am vazut ca majoritatea E60 sunt echipate cu acest tip de anvelope. Ce am inteles din diferite post-uri este ca sunt oarecum intarite astfel incat in caz de pana poti sa mai mergi 100-200km fara sa fie presiune in cauciuc. Am inteles ca daca este doar intepatura pot fi vulcanizate? E60 este prevazut cu spatiu pt depozitare roata de rezerva? Daca se taie un cauciuc RFT si masina nu e prevazuta cu roata de rezerva cam nasol nu?

Cum "stie" masina ce presiune este in roata, are ceva senzori montati pe janta in interiorul "balonului"? Cum sunt montati acesti senzori? Daca schimbi jantele cu care vine masina cu niste jante replica mai merg senzorii de presiune?(cum se monteaza senzorii pe noile jante). Si ultima intrebare ar fi daca pe jantele cu care vine masina si pe care sunt montate RTF-uri se pot monta cauciucuri clasice tubeless si in acest caz daca senzorii presiune mai functioneaza.

 

Sunt multe intrebari dar mi-ar placea sa le lamurim deoarece sunt sigur ca aceste intrebari le au destul de multi useri.

 

V-am pupat

Link to comment
Share on other sites

Salutare din nou

 

Am cateva nelamuriri legate de acest tip de anvelopa si nu am reusit sa ma luminez mai deloc folosind functia "search" Am vazut ca majoritatea E60 sunt echipate cu acest tip de anvelope. Ce am inteles din diferite post-uri este ca sunt oarecum intarite astfel incat in caz de pana poti sa mai mergi 100-200km fara sa fie presiune in cauciuc. Am inteles ca daca este doar intepatura pot fi vulcanizate? E60 este prevazut cu spatiu pt depozitare roata de rezerva? Daca se taie un cauciuc RFT si masina nu e prevazuta cu roata de rezerva cam nasol nu?

Cum "stie" masina ce presiune este in roata, are ceva senzori montati pe janta in interiorul "balonului"? Cum sunt montati acesti senzori? Daca schimbi jantele cu care vine masina cu niste jante replica mai merg senzorii de presiune?(cum se monteaza senzorii pe noile jante). Si ultima intrebare ar fi daca pe jantele cu care vine masina si pe care sunt montate RTF-uri se pot monta cauciucuri clasice tubeless si in acest caz daca senzorii presiune mai functioneaza.

Sunt multe intrebari dar mi-ar placea sa le lamurim deoarece sunt sigur ca aceste intrebari le au destul de multi useri.

 

V-am pupat

 

eu am avut pana acum RFT pe masina (e60).

referitor la vulcanizare daca ai doar o intepatura se pot vulcaniza, dar nu e recomandat.

nu prea am auzit cazuri sa se taie rft, dar oricum daca te simti mai bine ai in spate sub mocheta de la portbagaj un loc de depozitat roata de rezerva.

 

senzorii nu sunt pe janta, si poti schimba cauciucurile rft cu unele normale daca vrei. poti sa pui ce jante vrei si sa schimbi cauciucurile, iar dupa ce pui presiunea care trebuie in fiecare cauciuc, senzorii se seteaza din i-drive.

Link to comment
Share on other sites

eu cand am luat-o mi-au zis ca RFT sunt standard pe masina. Insa cum avem zone prin tara in care vulcanizarile sunt rare, am hotarat sa iau si rezerva. A costat cam 90 de euro optiunea...

 

Inca nu am facut pana si nu stiu cum se comporta RFT-urile pe pana dar sincer nu as merge pe pana decat numai si numai in cazuri extreme.

 

Totusi daca iei cauciuc nou si dupa vreo 4000km faci pana nu cred ca ai vrea sa mergi 180km pe pana pana la vulcanizare. La a doua pana pe aceiasi roata nu mai merge 180km... Poate doar cu riscuri mari...

 

Indentificarea rotii care este mai dezumflata se face cu ajutorul sistemului de DSC si poate identifica o roata moale cand acea roata este cu 30% mai dezumflata decat restul...

 

Aceasta optiune de detectare a rotii dezumflate tine de viteza de rotatie a rotii si de unghiul volanului. Daca pe masina nu mai vrei sa ai RFT-uri detectarea rotii dezumflate nu este afectata. Va functiona la fel sistemul...

Link to comment
Share on other sites

Salutare din nou

 

Am cateva nelamuriri legate de acest tip de anvelopa si nu am reusit sa ma luminez mai deloc folosind functia "search" Am vazut ca majoritatea E60 sunt echipate cu acest tip de anvelope. Ce am inteles din diferite post-uri este ca sunt oarecum intarite astfel incat in caz de pana poti sa mai mergi 100-200km fara sa fie presiune in cauciuc. Am inteles ca daca este doar intepatura pot fi vulcanizate? E60 este prevazut cu spatiu pt depozitare roata de rezerva? Daca se taie un cauciuc RFT si masina nu e prevazuta cu roata de rezerva cam nasol nu?

Cum "stie" masina ce presiune este in roata, are ceva senzori montati pe janta in interiorul "balonului"? Cum sunt montati acesti senzori? Daca schimbi jantele cu care vine masina cu niste jante replica mai merg senzorii de presiune?(cum se monteaza senzorii pe noile jante). Si ultima intrebare ar fi daca pe jantele cu care vine masina si pe care sunt montate RTF-uri se pot monta cauciucuri clasice tubeless si in acest caz daca senzorii presiune mai functioneaza.

Sunt multe intrebari dar mi-ar placea sa le lamurim deoarece sunt sigur ca aceste intrebari le au destul de multi useri.

 

V-am pupat

 

eu am avut pana acum RFT pe masina (e60).

referitor la vulcanizare daca ai doar o intepatura se pot vulcaniza, dar nu e recomandat.

nu prea am auzit cazuri sa se taie rft, dar oricum daca te simti mai bine ai in spate sub mocheta de la portbagaj un loc de depozitat roata de rezerva.

 

senzorii nu sunt pe janta, si poti schimba cauciucurile rft cu unele normale daca vrei. poti sa pui ce jante vrei si sa schimbi cauciucurile, iar dupa ce pui presiunea care trebuie in fiecare cauciuc, senzorii se seteaza din i-drive.

 

Pai si daca fac pana, ce fac, arunc cauciucul?

Link to comment
Share on other sites

In principiu nu trebuie aruncat.

 

Totul este ca dupa ce ai facut pana sa ai grija cum mergi ca pe pana este mai vulnerabil cauciucul mai ales pe drumurile patriei. Este vulnerabil si sa se taie nemaifiind aer intre janta si cauciuc dar sa si iese de pe janta la viteze mari si curbe bruste...

 

 

Cam ai un numar de km care poate fi facut cu o anvelopa. Dupa ce ai facut pana, ai mers 10-50km pe pana si ai vulcanizat roata e ok. Daca ai facut pana si ai mers 250km cam poti sa o uiti ... si sa iei alta anvelopa

Link to comment
Share on other sites

In principiu nu trebuie aruncat.

 

Totul este ca dupa ce ai facut pana sa ai grija cum mergi ca pe pana este mai vulnerabil cauciucul mai ales pe drumurile patriei. Este vulnerabil si sa se taie nemaifiind aer intre janta si cauciuc dar sa si iese de pe janta la viteze mari si curbe bruste...

 

 

Cam ai un numar de km care poate fi facut cu o anvelopa. Dupa ce ai facut pana, ai mers 10-50km pe pana si ai vulcanizat roata e ok. Daca ai facut pana si ai mers 250km cam poti sa o uiti ... si sa iei alta anvelopa

 

cam asa spun si producatorii ca poti merge pina la 250km cu o viteza maxina de 80km/ora

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.