Jump to content

Problema diagnosticare cu interfata CARSOFT


Recommended Posts

Eu am o problema cu ABS-ul. Se aprinde din cand in cand fara noima. precizez ca nu ramane tot timpul aprins or stuff.

Trebuie sa fie ceva minor, un senzor, un fir, etc.

Am fost de doua ori la tester cu ea (carsoft) si nu au putut comunica cu modulul de ABS. In rest mi-a "citit" tot, motor, electrica, inchidere, airbag, etc, mai putin ABS-ul.

 

Si am fost la doua persoane diferite!

 

Nu pot sa inteleg ce are de nu se poate conecta.

Calculatorul de ABS merge, am verificat pinii de la mufa masinii, e totul in regula.

Nici unul dintre cei doi nu mi-a putut da o explicatie.

 

poate gasesc aici un posibil raspuns.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu zic sa nu va mai complicati sa dati banii aiurea pe niste replici de interfete cu care nici nu faci mare lucru. Am folosit si eu ceva timp CARSOFT-ul, pentru ca nu gasisem alta alternativa si isi facea treaba cat de cat. Interfata de carsoft am cumparat-o acum vreo 2 ani si am dat pe ea 150USD de la one-stop-factory.com . Am verificat acuma site-ul si inca o mai vand dar surpriza...pretul este de 49USD. La o simpla cautare pe ebay cred ca se gasesc oferte si mai bune.

 

Insa pentru un adevarat pasionat de BMW, carsoft este undeva jos de tot, cel putin versiunea 6.5. Ceea ce va propun eu este o interfata chioara KKL care costa undeva pe la 15 20eur, o modificare foarte simpla la ea, dupa care se poate folosi INPA /DIS care de departe este altceva. Povestea este lunga, insa pe la sfarsitul ei am reusit sa-mi diagnostichez/codez masina (E46) folosind softul de la reprezentanta (DIS v44). Concluzia: tester GT1 functional cu optiuni de diagnoza si codare la numai 20 eur. Dupa ce va jucati cu asa ceva, va eliberati memoria de carsoft si alte balarii universale pe care dati oricum 100 200 eur.

Pot sa-mi activez OBC-ul astfel ??? Am facut retrofit OBC dar n-am activat functia inca....Mai multe detalii as vrea....am o interfata carsoft , o pot modifica pe asta ?

Link to comment
Share on other sites

Interfata ta de CARSOFT n-o sa-ti mearga cu INPA/DIS. E o interfata cu un microcontroller, si protocolul cu care comunica carsoftul cu interfata este ceva proprietar. Doar protocolul cu care comunica interfata cu masina este acelasi, adica cel specificat de BMW. Deci iti trebuie o interfata KKL (vag 311/409) care oricum e super ieftina, undeva pe la $10 pe ebay.

Am auzit ca ar merge cumva interfata de la Carsoft 6.0 care este diferita de cea de la 6.5. Nu stiu daca merge pur si simplu sau trebuie facute ceva modificari.

Link to comment
Share on other sites

Aici softul cel bun, explicatii si altele:

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showp...p;postcount=607

carsoft nu este o solutie de diagnosticare.

e36 318 ce an?

numai bine

 

Carsoft 6.5 merge pe:

 

Application list

 

E30 / E31 / E32 / E34 / E36 / E38 / E39 / E46 / E53 / Z-3 / Z-8

 

Petrol Engines : All engines from 1988 to 2004

Additional Features :

- LIVE DATA 1995-2004

- ECU CODING 1995-2004

- ADAPTATION 1995-2004

- EWS Synchroniza tion 1995-2004

 

E30 / E34 / E36 / E38 /E39 / E46 / E53

 

Diesel Engines : All engines from 1988 to 2004

Additional Features :

- ELIVE DATA 1998-2004

- ECU Coding 1998-2004

- EWS Synchronization 1995-2004

 

E30 / E31 / E32 / E34 / E36 / E38 /E39 / E46 / E53 / Z-3 / Z-8

 

Brake & Traction : All systems from 1988 to 2004

 

E30 / E31 / E32 / E34 / E36 / E38 / E39 / E46 / E53 / Z-3 / Z-8

 

Airbag : All airbag systems from 1988 to 2004

Additional Features :

- ECU Coding 1995-2004

 

E30 / E31 / E32 / E34 / E36 / E38 / E39 / E46 / E53 / Z-3 / Z-8

 

Air-conditioning : All HKL systems from 1988 to 2004

 

E30 / E31 / E32 / E34 / E36

 

BC / MID : BOARD COMPUTER / MULTI INFORMATION DISPLAY

 

E30 / E31 / E32 / E34 / E36 / E38 /E39 / E46 / E53 / Z-3 / Z-8

 

Instrument Clusters from 1991 to 2004

Additional Features :

- ECU Programming 1995-2004

- Change Mileage / Kilometres indication

- Change Time indication 24/12 hours scale

- Change Language indication into 9 different Languages

- Change Temperature indication Celsius / Fahrenheit

 

E30 / E31 / E32 / E34 / E36

 

DWA : Alarm Systems

Including : ALARM ACTIVATION COUNTER E34

 

E36 / E38 / E39 / E46 / E53 / Z-3 / Z-8

 

LCM / CCM : ALL LIGHT/CHECK CONTROL MODULES up to 2004

Additional Features :

- Reading Original Mileage / Kilometres

- Reading Chassis ( VIN ) Number

 

E30 / E31 / E32 / E34 / E36 / E38 / E39 / E53 / E46 / Z-3 / Z-8

 

ZKE / ZVM : All body systems from 1988 to 2004

Additional Features :

- Compleete Activation 1988-2004

- ECU Programming 1995-2004

- Auto-Lock after more than 20KM/h

- Selective opening (for example: driver door only)

 

E30 / E31 / E32 / E34 / E36 / E38 / E39 / E46 / E53 / Z-3 / Z-8

 

EGS : All gearbox systems from 1988 to 2004

Additional Features :

- LIVE DATA 1995-2004

- ADAPTATION 1995-2004

 

E36 / E38 / E39 / E46 / E53 / Z-3 / Z-8

 

EWS : All Immobilize Systems from 1995 to 2004

Additional Features :

- Synchronization with engine ECUs up to 2004

 

E38 / E39 / E46 / E53 / Z-8

 

CVM : Soft top systems to 2004 E46 (some E36 & Z3)

PDC : All Park Distance Systems from 1995 to 2004

 

E30 / E31 / E32 / E34 / E36 / E38 / E39 / E46 / E53 / Z-3 / Z-8

 

Service Interval : All Service Systems from 1988 to 2004

Additional Features :

- Service Light Reset 1988-2004

- Service Management 1995-2004

- Reading of Days since last service

- Reading of Fuel Consumption since last service

- Programming of next Service / Inspection

Link to comment
Share on other sites

@ Cream INPA sau DIS merge si cu o interfata mai veche KL pe com ? Multumesc.

 

Teoretic ar trebui sa mearga (cu modificarile aferente). Exista si posibilitatea ca interfata ta sa aiba o implementare diferita si sa nu fie compatibila. E de vazut dar probabil nu se merita deranjul, versiunea pe usb se gaseste la un pret de nimic.

 

Eu am reusit cu a mea sa fac reprogramare la un DME MS43 utilizand DIS.

Link to comment
Share on other sites

Legat de subiect ce parere aveti despre BMW SCANNER PA Soft 1.36:

 

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-SCANNER-PA-Soft-...93%3A1|294%3A50

 

 

 

nu stie sa citeasca de la e39 DDE

 

in rest e dedicata pt programari, schimbare de VIN si ODO la care mai tine figura cu km

 

la E39 care are chip M3068 sau ceva de genu nu mai merge sa modifici km

 

 

e utila pt schimbarea VIN-ului cand iei un ECU de pe o masina si vrei sa il pui pe alta

Link to comment
Share on other sites

Legat de subiect ce parere aveti despre BMW SCANNER PA Soft 1.36:

 

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-SCANNER-PA-Soft-...93%3A1|294%3A50

 

 

 

nu stie sa citeasca de la e39 DDE

 

in rest e dedicata pt programari, schimbare de VIN si ODO la care mai tine figura cu km

 

la E39 care are chip M3068 sau ceva de genu nu mai merge sa modifici km

 

 

e utila pt schimbarea VIN-ului cand iei un ECU de pe o masina si vrei sa il pui pe alta

 

 

Buna seara, totusi, care ar fi cea mai buna interfata de diagnoza ptr utilizatorii de bmw care exista, accesibila..?? Imi poate da cineva un sfat? Eu mi-am luat acum citiva ani Bmw scanner asta de mai sus si nu prea sunt multumit de ea...as vrea sa blochez usile, sa activez semnalizarile la inchidere, reglaje diverse...care ar fi cea pe care o recomandati voi...??

Va multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

man

solutie ieftina si buna nu exista in nimic.

vorbim despre o solutie de diagnosticare de 30 de dolari?????poate pentru conectare pe gama de emisii.....

clonele chinezesti care au invadat piata nu au nici un viitor,merg(daca merg)fragmentat si pentru durata-arie restransa.

poti sa mergi pe Carsoft insa..sunt axati pe o gama mai larga de masini si ca atare produsele nu sunt dezvoltate atat de profund si de aici vin automat si potentiale probleme in utilizarea ei,respectiv in unele cazuri isi face treaba in altele nu.

o solutie profesionala(a se traduce intr-o comunicare perfecta in orice protocol,functii de activare,codare etc) costa bani pentru ca se investesc bani in dezvoltarea,suportul si updateurile aferente.

daca nu esti pregatit sa investesti pastreaza ti banii,in caz contrar ai vei arunca.

crede ma pe cuvant.

numai bine

Edited by bta
Link to comment
Share on other sites

man

solutie ieftina si buna nu exista in nimic.

vorbim despre o solutie de diagnosticare de 30 de dolari?????poate pentru conectare pe gama de emisii.....

clonele chinezesti care au invadat piata nu au nici un viitor,merg(daca merg)fragmentat si pentru durata-arie restransa.

poti sa mergi pe Carsoft insa..sunt axati pe o gama mai larga de masini si ca atare produsele nu sunt dezvoltate atat de profund si de aici vin automat si potentiale probleme in utilizarea ei,respectiv in unele cazuri isi face treaba in altele nu.

o solutie profesionala(a se traduce intr-o comunicare perfecta in orice protocol,functii de activare,codare etc) costa bani pentru ca se investesc bani in dezvoltarea,suportul si updateurile aferente.

daca nu esti pregatit sa investesti pastreaza ti banii,in caz contrar ai vei arunca.

crede ma pe cuvant.

numai bine

 

Buna seara, vad ca ai ceva experientza cu astea, te-am mai vazut in niste topicuri, am vazut in schimb Carsoft 7.3 ala original, ce zici nu e mai bun ca 6.5 clona?? Binenteles ca nu vreau de 30 de euro, vreau ceva sa nu mai depind de mecanici cu talente si fitze, sunt in meserie, sunt tehnician electronist, dar nu-mi bat capul sa-mi construiesc una fiindca imi place cum sunt realizate, sunt testate, iar ptr mine este munca de researcher treaba asta...!! Si sunt si comod, asa ca..as vrea una deja testata, verificata, cu cit mai putine rateuri...am avut si am inca bmw scannerul 136 dar nu prea face multe chestii, asa ca m-am gindit sa-mi iau una adevereata cit de cit...daca stii la ce ma refer, te rog sa-mi dai un sfat pertinent.

 

Cu respect si numai bine...

Corneliu...

Link to comment
Share on other sites

Buna seara, totusi, care ar fi cea mai buna interfata de diagnoza ptr utilizatorii de bmw care exista, accesibila..?? Imi poate da cineva un sfat? Eu mi-am luat acum citiva ani Bmw scanner asta de mai sus si nu prea sunt multumit de ea...as vrea sa blochez usile, sa activez semnalizarile la inchidere, reglaje diverse...care ar fi cea pe care o recomandati voi...??

Va multumesc anticipat.

 

E clar. Eu scriu, eu citesc. Daca urmareati cu atentie topicul, gaseati acolo o solutie ieftina si buna.

 

 

 

@bta

man, in general ai dreptate, cat dai atata face. Dar sa nu uitam ca aici vorbim de masini, electronica din masini, lucru care ne duce la corporatii si tehnicile scarboase de a-si spori profitul folosite de acestea. Eu nu zic ca dai $30 si ai un tester functional identic cu un GT1, insa pentru un utilizator entuziast isi face treaba cu prisosinta. Ai parte de diagnoza/codare/programare(DIS si/sau Progman, NCS,WinKFP) pe modelele din 1996-2007 cu aproximatie.

 

Daca ai o problema cu chinezariile (nici eu nu prea cochetez cu ideea dar schema e mult prea simpla sa nu fie in stare chinezii s-o execute cum trebuie), poti sa-ti faci singur interfata, dupa schema atasata. Aproximez costul undeva pe la 150 200ron(cablu,mufe,pcb,piese). Schema provine chiar de la BMW din documentatia INPA deci "comunicarea perfecta in orice protocol" are loc.

 

 

@openminded

 

Poti sa-l crezi pe bta pe cuvant sau poti sa analizezi ce-am zis eu mai pe la inceputul topicului, si daca tot ai indoieli fac eu o demonstratie cu interfata pe care mi-am aruncat banii. <_<

 

 

 

 

Buna seara, totusi, care ar fi cea mai buna interfata de diagnoza ptr utilizatorii de bmw care exista, accesibila..?? Imi poate da cineva un sfat? Eu mi-am luat acum citiva ani Bmw scanner asta de mai sus si nu prea sunt multumit de ea...as vrea sa blochez usile, sa activez semnalizarile la inchidere, reglaje diverse...care ar fi cea pe care o recomandati voi...??

Va multumesc anticipat.

 

E clar. Eu scriu, eu citesc. Daca urmareati cu atentie topicul, gaseati acolo o solutie ieftina si buna.

 

 

 

@bta

man, in general ai dreptate, cat dai atata face. Dar sa nu uitam ca aici vorbim de masini, electronica din masini, lucru care ne duce la corporatii si tehnicile scarboase de a-si spori profitul folosite de acestea. Eu nu zic ca dai $30 si ai un tester functional identic cu un GT1, insa pentru un utilizator entuziast isi face treaba cu prisosinta. Ai parte de diagnoza/codare/programare(DIS si/sau Progman, NCS,WinKFP) pe modelele din 1996-2007 cu aproximatie.

 

Daca ai o problema cu chinezariile (nici eu nu prea cochetez cu ideea dar schema e mult prea simpla sa nu fie in stare chinezii s-o execute cum trebuie), poti sa-ti faci singur interfata, dupa schema atasata. Aproximez costul undeva pe la 150 200ron(cablu,mufe,pcb,piese). Schema provine chiar de la BMW din documentatia INPA deci "comunicarea perfecta in orice protocol" are loc.

 

 

@openminded

 

Poti sa-l crezi pe bta pe cuvant sau poti sa analizezi ce-am zis eu mai pe la inceputul topicului, si daca tot ai indoieli fac eu o demonstratie cu interfata pe care mi-am aruncat banii. :)

OBD_DOKU.pdf

Link to comment
Share on other sites

Corneliu

eu ti am spus parerea mea fata de Carsoft.ti am spus o bazat pe faptul ca m am jucat o perioada cu scula asta belgiana si chiar cu varianta profesionala care are un software mult mai performant decat varianta entuziasta.Ca idee mi s a parut bine structurata dar nu atat de bine perfectionata ei vor si mercedes si bmw in aceiasi scula...asta e deja chinezarie,sunt sigur ca daca se axau pe 1 produs iesea ceva misto.Ce vrei exact sa faci cu ea??

Cream...cu 200 de ron eu cred ca probabil iti faci o interfata de conectare pe modulul de motor obd2 emission-compliant dar aria e restransa,in fapt acolo vorbim de dtc uri pe partea de emisii, diagnosticate si maxim sterse.

pt asta nu e nevoie cred nici macar de 200 de ron si de munca probabil elm-ul ala de 30 de dolarei o face direct.

dar.

chiar poti sa faci coding cu interfata asta de 200 de ron asa cum spui tu?activare?

poti sa comunici si pe k line's si pe can uri cu toate modulele masinii??

ai incercat cu ea un bmw dupa 2005?

ar fi interesant daca asa stau lucrurile cum spui tu,dar greu de realizat.

un programator bun,un hex-ist avansat ar putea demara un astfel de proiect,in fapt chiar ei le si fac dar este multa munca,masurata in ani,eu asa vad,si tu daca faci parte din categorie cu siguranta eu as fi un client de al tau,cui nu i ar place sa platesca cateva sute de ron in loc de mii de euro!

despre INPA chiar nu am auzit nimic,este un soft gratuit,o clona sau ce?

Edited by bta
Link to comment
Share on other sites

ieri am modificat o interfata KKL de audi si merge

 

singura chestie ca nu are KL 15 (ignition) adica softul Ediabas/inpa /DIS stie sa iti spuna daca ia contactul pus sau nu

 

dar se trece peste prin selectarea diagnozei in mod manual in DIS iar Inpa merge fara nici o intrebare aditionala <_<

Link to comment
Share on other sites

Sa le luam pe rand:

 

 

Cream...cu 200 de ron eu cred ca probabil iti faci o interfata de conectare pe modulul de motor obd2 emission-compliant dar aria e restransa,in fapt acolo vorbim de dtc uri pe partea de emisii, diagnosticate si maxim sterse.

 

Si eu am fost la fel de sceptic in privinta asta, nu ma gandeam ca o sa fac diagnoza cu DIS-ul pe E46-le meu in fata blocului <_<. Am folosit si eu ELM si CARSOFT, si alte chestii manufacturate de mine, insa solutia la care am ajuns acuma n-are legatura.

 

 

 

pt asta nu e nevoie cred nici macar de 200 de ron si de munca probabil elm-ul ala de 30 de dolarei o face direct.

dar.

 

Asta ziceam si eu. Si ELM-ul ala de 30 dolarei tot din China este. Dar isi face treaba pt. care a fost facut. La fel cum si o interfata VAG KKL 409 USB modificata isi face treaba in INPA/DIS/PROGMAN. Tot cam 30 dolarei este.

 

chiar poti sa faci coding cu interfata asta de 200 de ron asa cum spui tu?activare?

poti sa comunici si pe k line's si pe can uri cu toate modulele masinii??

ai incercat cu ea un bmw dupa 2005?

 

Da, am facut la mine pe E46(2001).

Poti sa comunici cu toate modulele masinii. BMW foloseste D-CAN pentru modelele 2007+, pentru alea iti trebuie alta interfata.

Da, am facut diagnoza pe un E90/2006 cu DIS(m-am conectat la mai multe module), codare probabil se face cu Progman, dar n-am incercat.

 

ar fi interesant daca asa stau lucrurile cum spui tu,dar greu de realizat.

un programator bun,un hex-ist avansat ar putea demara un astfel de proiect,in fapt chiar ei le si fac dar este multa munca,masurata in ani,eu asa vad,si tu daca faci parte din categorie cu siguranta eu as fi un client de al tau,cui nu i ar place sa platesca cateva sute de ron in loc de mii de euro!

despre INPA chiar nu am auzit nimic,este un soft gratuit,o clona sau ce?

 

INPA, DIS, PROGMAN, EDIABAS sunt softuri prorprietare BMW.

Link to comment
Share on other sites

dis,tis da,la origine este proprietatea bmw

dar este acelasi software la care ai tu acces?

stiu ca chinezi copiaza tot,insa pe partea cu updateurile de software,firmware suportul oferit este inexistent,ori dis pe asta se bazeaza.

de asemenea este nevoie de multiplexer.

Edited by bta
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce o tot dai cu chinezii aia. N-am nici o treaba cu ei, doar am folosit o interfata kkl de vw facuta in china. Punct.

Softurile nu sunt din China, am avut cd-urile de instalare GT1 de la un amic care detine minunatia originala. Cu informatii gasite pe net, am reusit sa le instalez/configurez pe laptop-ul meu.

 

De multiplexer nu am nevoie. Imi spui si mie la ce mi-ar folosi asa ceva? Eu vorbesc de masinile dupa 1996 care suporta k-line prin obd. Intr-adevar, pentru E36, E30, etc. iti trebuie interfata ADS cu multiplexor, care nici aia nu e foarte scumpa, pana intr-o 100 de euro. Si daca le combini pe astea 2 intr-un singur produs, obtii o interfata compatibila cam cu toate modelele exceptand ce este dupa 2007.

 

Trebuia sa coste mai mult toata treaba sa fie credibila. Cred ca userul battle8 vinde faimoasa interfata kkl modificata cu 700ron si planuieste lansarea uneia care sa mearga si la masinile cu ADS. Crezi ca e o coincidenta? <_<

Link to comment
Share on other sites

probabil mai pui 100ron si ai ajuns sa faci si can urile si uite cum ai ajuns cu cateva sute de ron sa ai deja gt1 de cateva mii de euro

cool!

man

amicul si daca avea scula originala(ma indoiesc),softul s a oprit acolo in momentul in care a fost clonat-cumparat,pentru ca sincer putini isi permit sa dea 1000 pe luna pt update-uri,sa nu mai vorbim de 10-15mii pe scula in sine.

important este sa iti faci treaba,de vanzare sunt multe variante de la multi useri.mai mult au mai putin bine

parerea mea,in cazul intradevar asa stau lucrurile si este o scula performanta,este ca ar trebuii sa va apucati urgent de comerciat produsul acesta,probabil si la 700(de dolarei nu de ron)ar avea un succes mondial.

numai bine

Edited by bta
Link to comment
Share on other sites

Da, prieteni, am reushit cu INPA sa-mi reactivez senzorul de ploaie care nu mergea din cauza barbrizului schimbat, dar acum am o nedumerire cu interfata asta: vreau sa activez inchiderea centralizata si semnalizarile pe inchiderea centralizata, stie cineva cum sa intru acolo...? am tot fitziait interfata asta dar nu gasesc un tutorial ca lumea sa vad cum se face, ma poate ajuta cineva cu informatiile necesare?

Va multumesc anticipat si numai bine...

 

Cu stima...

Corneliu.

Link to comment
Share on other sites

amicul si daca avea scula originala(ma indoiesc),softul s a oprit acolo in momentul in care a fost clonat-cumparat,pentru ca sincer putini isi permit sa dea 1000 pe luna pt update-uri,sa nu mai vorbim de 10-15mii pe scula in sine.

 

Pai pentru E46 si E39 nu prea mai este nevoie de update-uri, deja masinile sunt destul de vechi.

Link to comment
Share on other sites

man, sincer eu nu stiu ce vrei sa ne spui de fapt, nu gandesti constructiv.

 

Once again:

Costurile au fost exprimate in sute de ron pentru ca teoretic reflecta faptul ca orice posesor de BMW isi permite interfata. Pana la urma toti cautau solutii ieftine pe forum sa faca diagnoza cat mai completa la masina proprie.Sa dea 10000euro pe un GT1 original nu constituie o solutie. Nu mi s-a parut ca am avut o tenta comerciala in posturile mele, din contra, lucrurile care le-am aflat/verificat am incercat sa le sheruiesc cu restul comunitatii. Daca o sa fac o interfata pe care s-o vand, fii sigur ca o sa fie ceva care o sa merite banii pe care o sa-i cer, desi n-am insinuat asta.

 

 

probabil mai pui 100ron si ai ajuns sa faci si can urile si uite cum ai ajuns cu cateva sute de ron sa ai deja gt1 de cateva mii de euro

 

Daca zici tu...sincer ma indoiesc. Mai devreme te intrebai daca INPA e un soft clona, acuma ai devenit expert in domeniu.

 

 

amicul si daca avea scula originala(ma indoiesc),softul s a oprit acolo in momentul in care a fost clonat-cumparat,pentru ca sincer putini isi permit sa dea 1000 pe luna pt update-uri,sa nu mai vorbim de 10-15mii pe scula in sine.

 

Have a little faith, my friend! <_< btw, am si avut un GT-1 in posesie o scurta perioada. N-am zis ca am reusit sa fac cu cateva 100 de ron tester gt1 de mii de euro, cumva asta ai vrut tu sa intelegi. Dar n-ai inteles bine.

 

parerea mea,in cazul intradevar asa stau lucrurile si este o scula performanta,este ca ar trebuii sa va apucati urgent de comerciat produsul acesta,probabil si la 700(de dolarei nu de ron)ar avea un succes mondial.

 

Poftim?

 

Oricum nu stiu de ce ma mai obosesc, pana la urma sunt pe aici membri care au reusit sa valorifice informatiile deci misiunea mea a fost indeplinita.

Ti-am zis prea multe...sau prea putine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.