Jump to content

accident germania


zender

Recommended Posts

din pacate acum doua zile am comis-o destul de urat, eram pe autostrada in germania pe la ora 2 noaptea si intr-o secunda m-a furat somnul, am intrat in masina din fata (un ford transit), moment in care fordul a inceput sa se rostogoleasca si sa ajunga in sant, eu la fel am plonjat in sant intr-un gard de sarma in care m-am oprit, eu mai eram cu cineva in masina, in ford erau doua persoane in masina, nimeni nu a fost ranit dar ambele masini sunt distruse, acum trebuie sa trimit platforma sa imi ia masina din regesburg germania sa o aduca aici la asigurator sa ii faca evaluarea (noroc ca aveam casco international si multumesc lui Dumnezeu ca nimeni nu a patit nimic), cine ma poate ajuta cu un numar de telefon de la platforma sa aduc masina in romania, multumesc
Link to comment
Share on other sites

deocamdata am fost la asigurator si or sa trimita pe cineva din germania sa faca constatarea si sa zica daca este dauna totala sau nu, daca nu e se repara acolo, daca e dauna totala atunci va trebui sa aduc epava in romania, saptamana viitoare aflu ce se intampla cu ea si atunci daca va fi nevoie voi apela la voi cu platforma

 

 

avariile constatate de mine: bara fata, aripa dreapta, stanga, faruri, parbriz spart, roata din spate rupta, in fata directia nu stiu cum sta, in interior nimic, nu au sarit airbag-urile, in spate zgariata pe spoiler, sper sa nu fie dauna totala, voi reveni cu poze cand le am sa va dati cu parerea

Link to comment
Share on other sites

deocamdata am fost la asigurator si or sa trimita pe cineva din germania sa faca constatarea si sa zica daca este dauna totala sau nu, daca nu e se repara acolo, daca e dauna totala atunci va trebui sa aduc epava in romania, saptamana viitoare aflu ce se intampla cu ea si atunci daca va fi nevoie voi apela la voi cu platforma

 

 

avariile constatate de mine: bara fata, aripa dreapta, stanga, faruri, parbriz spart, roata din spate rupta, in fata directia nu stiu cum sta, in interior nimic, nu au sarit airbag-urile, in spate zgariata pe spoiler, sper sa nu fie dauna totala, voi reveni cu poze cand le am sa va dati cu parerea

daca ar fi doar atat nu cred k iti dau dauna totala

Link to comment
Share on other sites

ce se vede de afara e una, dar ce nu se vede de obicei este mult mai scump!!!

un prieten de-al meu are dosar de dauna de 10.000ron (3000euro): bara fata spate M tehnic 2, 2 faruri, un stop, aripa dreapta, capota si narile dn fata, cu tot ce imiplica ele (vopsit, plasa de la bara fata, proiectoarele etc...)

gandeste-te ca le tine mai e si parte tehnica!!!

se poate sa fie dauna totala, daca reparatia depaseste suma asigurata iti dau intentionat dauna totala

si epava, nu stiu ce sa zic cat valoareaza, fier vechi, piesele bune!!!

Link to comment
Share on other sites

ce ziceti?

 

eu zic ca se repara

 

Daca roata spate a patit ceva e posibil sa fie puntea (care e 1500-2000e fara manopera) , dreapta fata costa aprox 600e contraaripa , 200e aripa , 300e capota , vreo 400 1 far + ce o mai trebui pe acolo , asta fara vopsit si manopera (care e inca minim 1500-2000e) . Iese dauna totala 100% , stai linistit.

 

Ei calculeaza la preturile de reprezentanta , nu la preturile din coltu strazii.

 

Masina se poate face (dar costa bani si nu garanteaza nimeni ca iese bine) . Eu zic ca nu se merita . Ia de la asigurator 9000-9500e si epava o dezmembrezi (mai iei minim 2000-2500e din ea , daca zici ca motoru cutia si interiorul e ok).

Link to comment
Share on other sites

... (mai iei minim 2000-2500e din ea , daca zici ca motoru cutia si interiorul e ok).

eu zic ca poate sa ia si mai mult la shrot!!! mai ales daca e si inmatriculata in RO!!! cred ca iesi un pic mai bine decat daca ai fii vandut-o la pretul pietei cand era OK!!!

numai sa te vezi cu ea in tara, asta mai cota ceva!!

multa bafta!

Link to comment
Share on other sites

sistemul de air-bag a fost verificat cu o luna inainte la bmw filaret, aveam plasa de la scaunul din dreapta stricata, am inlocuit-o si sistemul nu dadea nicio eroare, singura explicatie pe care o gasesc este ca la primul impact cu cel din fata diferenta de viteza a fost de 30 de km max iar la al doi-lea impact a fost gardul de sarma in care masina s-a impleticit si care a actionat ca un arc si a absorbit din soc, ori sistemul era defect :) Edited by zender
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.