Jump to content

Era sa...


OneHappyFlyer

Recommended Posts

Eu din fericire nu am avut nici un incident in 3 ani de condus si sper sa o tin tot asa...si am toate sansele deoarece sunt un adevarat batran la volan de cand "era sa...".

Eram intr-o dimineata pe la 5 dimineata cu inca 2 cupluri si prietena mea in noul BMW 530d al varului meu, care statea in drepta deoarece consumase vreo 2 sticle de wisky cu celalalt tovaras.In drumul spre casa am facut o scurta oprire in fata clubului Pirania (cei care sunt din Bucuresti cred ca il cunosc), pentru niste tigari.Pana acolo mersesem cu maxim 60 km/h (prima data cand conduceam un BMW) si toate erau bune si frumoase.Dupa ce ne-am urcat inapoi in masina varumiu a sarit cu gura pe mine ca el nu si-a luat BMW sa mearga cu 60 si ca sa conduca el.Evident ca nu l-am lasat si am facut cea mai mare greseala a vietii mele...m-am enervat si m-am razbunat pe acceleratie.Pana in curba de la Semanatoarea avem 150-160...in a 3-a si cu piciorul la podea am intrat in curba.Evident ca am piedut controlul masinii imediat si ce m-a ajutat e ca eram pe mijlocul drumului si sunt 4 benzi...nu de alta dar am facut un drift de toata frumusetea pe toate.Ce ma m-ai ajutat e ca masina este una f bine pusa la punct cu sisteme "anti-prostie" si s-a redresat singura dupa vreo 4-5 drifturi.

Tin sa mentionez ca pana atunci am fost un adevarat Speedy Gonzalez al soselelor, si curba respectiva o mai luasem cu 100-110 cu Passat-ul fara probleme.

Sper ca nu v-am plictisit cu o poveste fara final nefericit, insa sper ca cei care sufera de sindromul "Speedy Gonzalez" sa isi dea seama ca nu toti sunt destul de norocosi ca mine si ca nu ar trebui sa treaca prin asa ceva ca sa se potoleasca.Nu de alta dar va dati seama ce insemna sa imi omor varul, cumnata, iubita si alti doi prieteni f apropiati si eu sa scap(eu eram singurul care purta centura)?

Link to comment
Share on other sites

Naspa...rau...insa cateodata e bine sa testezi limitele unui bmw...tocmai pt a le cunoaste ulterior... :)

 

Adevarat, dar eu zic ca e valabil pentru orice masina, nu doar bmw. Eu o am de vreo 5 luni si tot maresc viteza in diferite curbe. Pana acum nu a scapat de sub control nicio secunda. Deci inca nu ii cunosc limitele. De fiecare data tot zic ca o sa-i dau mai tare ca sa o simt cand fuge de fund, dar degeaba, sta lipita de parca ar musca din sosea.

Link to comment
Share on other sites

Eram intr-o dimineata pe la 5 dimineata cu inca 2 cupluri si prietena mea in noul BMW 530d al varului meu,
va dati seama ce insemna sa imi omor varul, cumnata, iubita si alti doi prieteni f apropiati si eu sa scap

 

6 insi ?

 

.Pana acolo mersesem cu maxim 60 km/h (prima data cand conduceam un BMW) si toate erau bune si frumoase.

 

cruising... foarte frumos .

 

Evident ca nu l-am lasat si am facut cea mai mare greseala a vietii mele...

 

Poate ca varul tau prindea 180, nu 160 ca tine :)...

 

m-am enervat si m-am razbunat pe acceleratie.Pana in curba de la Semanatoarea avem 150-160...in a 3-a si cu piciorul la podea am intrat in curba.

 

Ai dat un reising ? Ti-a placut ? Mai vrei ?

 

Foarte mare prostia sa ii dai reising ca asa vor pasagerii... Tu trebuie sa mergi in ritmul tau...

 

m-am enervat si m-am razbunat pe acceleratie.

 

Te-ai enervat pe varul tau si te-ai razbunat pe masina lui. :)

 

Ce ma m-ai ajutat e ca masina este una f bine pusa la punct cu sisteme "anti-prostie" si s-a redresat singura dupa vreo 4-5 drifturi.

 

Ai avut noroc !

 

Nu de alta dar va dati seama ce insemna sa imi omor varul, cumnata, iubita si alti doi prieteni f apropiati si eu sa scap(eu eram singurul care purta centura)?

 

Cred ca te-a marcat destul de mult prin ce ai trecut daca ai deschis topic! Sa iti fie invatatura de minte sa nu ii mai dai "reising" !

 

Adevarat, dar eu zic ca e valabil pentru orice masina, nu doar bmw. Eu o am de vreo 5 luni si tot maresc viteza in diferite curbe. Pana acum nu a scapat de sub control nicio secunda. Deci inca nu ii cunosc limitele. De fiecare data tot zic ca o sa-i dau mai tare ca sa o simt cand fuge de fund, dar degeaba, sta lipita de parca ar musca din sosea.

 

Asa faceam si eu cand am luat permisul ! Tin minte cand am iesit intr-o duminica dimineata si am facut o curba de vreo 10 ori pana am reusit sa o tin la limita pe toata curba !

Edited by SiloS
Link to comment
Share on other sites

SiloS ai perfecta dreptate...pe mine unul chiar m-a marcat evenimentul, pentru ca am constientizat ca pentru o prostie am pierdut controlul masinii si era sa ajung in sant.Numai cine a ajuns sa piarda controlul masinii poate sa inteleaga...a fost prima si sper ca si ultima oara.

Oricum de atunci sunt un adevarat batran cand sunt cu altii in masina si nici chiar cand sunt singur nu ma pot lauda ca sunt pilot.Am momentele mela cand prind asfalt bun si mai schimb peste 5000...asa sa nu se invete masina puturoasa :) , dar asta f rar.

 

Ciupanezu sa stii ca la cat de idiot eram, dupa apa chiar m-am uitat si era perfect uscat.Aaa...am uitat sa precizez ca aveam gume de iarna.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt curios daca in acea noapte de august, pe a1, venind spre Bucursti la 10:30, incercand sa fiu la 11:00 in casa si in consecinta ruland cu 200 km/h, acel vagabond imbracat cu niste pantaloni de trening rosii, sosete albe si şlapi (altceva n-am mai vazut) daca nu "băga sprint" oare unde eram acum. Ăl ţinea parbrizul?

 

Viteza e frumoasa, e palpitanta, dar in cadru organizat. Ma deranjeaza ca la inceput cand am luat BMW'ul, stiind ca e semi-cazan, nu-l solicitam. Acum nu-l iert :) . La fel pe orice masina pun mana; cand sunt singur ma cred Leob. Poate ca ne-ar prinde bine o terapie in grup ca la americani :)

 

@OneHappyFlyer -

:) Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Acum merge si la mine link-ul...Super tare melodia, nu o stiam.

Revenind la subiect: Rares ai si tu dreptate, dar in general in Romania a merge cu cap inseamna a merge mai cugetat.

 

pai asta depinde de capul fiecaruia. http://emoticons.msn-beta.com/big/89.gif

Edited by Rares
Link to comment
Share on other sites

Ok Rares, precum am recunoscut si mie im place cateodata sa "o calc", doar incercam sa subliniez ca trebuie sa tii cont de mai multi factori :

 

1) Daca ai pasageri cu tine, deoarece nu iti mai pui doar viata ta in pericol si pentru ca s-ar putea ca nu toata lumea sa aprecieze un condus sportiv.

2) Daca e un carosabil favorabil.

3) Daca stii masina foarte bine si este intr-o stare tehnica foarte buna.

Link to comment
Share on other sites

Ok Rares, precum am recunoscut si mie im place cateodata sa "o calc", doar incercam sa subliniez ca trebuie sa tii cont de mai multi factori :

 

1) Daca ai pasageri cu tine, deoarece nu iti mai pui doar viata ta in pericol si pentru ca s-ar putea ca nu toata lumea sa aprecieze un condus sportiv.

2) Daca e un carosabil favorabil.

3) Daca stii masina foarte bine si este intr-o stare tehnica foarte buna.

corect!

Link to comment
Share on other sites

Dupa mine ar fi asa in ordinea urmatoare :

 

1 - trafic - degeaba ai drum bun si masina ca lumea daca e aglomerat ( plin de bizoni ) .

2 - conditii meteo - in general vorbim pentru asfalt uscat, dar nu multi stiu sa conduca pe ploaie sau polei .

3 - sosea - daca nu am vizibilitate suficienta nu ma arunc tare pe curbe / daca e drumul denivelat / daca e soseaua proasta mie imi e mila de masina .

4 - eu - Sunt la volan . Am prins drumul liber, asfalt uscat si curbe misto - am toate sansele sa fac "beleaua" daca merg mai tare decat pot . In primele luni de permis am atins/trecut doar de cateva ori de 120 . De ce ? Pentru ca simteam ca nu mai am masina sub control. Simteam ca ea ma conduce pe mine.

5 - masina - Poti sa te declari meserias daca ajungi sa conduci la limita fara nici o problema. Atunci iti trebuie o masina mai buna .

Ah, sa nu uit ce inseamna pentru mine meserias : sa negociezi toate virajele la prima vedere pe un drum de munte cu scartait de roti pe aceeasi tonalitate .

 

Succes in a face din condus o arta .

Link to comment
Share on other sites

Culmea, dar de la o vreme chiar m-am calmat cu vitezomania de oras... acum ceva timp ma mai apuca si pe mine fugareala: o data pe la semanatoarea aveam cam 180, deh... ma luasem cu un Leon si trebea sa-i pocnesc pipota, alta data eram pe cheiul dambovitei cum mergi spre Vitan cu un prieten in masina si i-am dat vreo 220... Daca era sa patesc cea mai mica problema, scria si pe mine si pe prietenul meu "RIP"... Multumesc Celui De Sus ca a avut grija sa nu se-ntample nimic si acum am ocazia sa povestesc astea si sa realizez cat puteam sa gresesc...

 

Cheiul Dâmboviţei ĂŽmbie la viteză. :)

 

Ai prins 220?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.