Jump to content

Mai are cineva BMW 320 ACSCHNITZER ?


ACSCHNITZER

Recommended Posts

Salut,

Am un BMW 320i 24v preparat de AC Schnitzer. Daca mai are cineva modelul asta sau stie cate ceva despre el puteti sa`mi spuneti cati HP are?

In certificat scrie ca are 149, dar in realitate nu situ cat are pentru ca a fost tunat dupa ce a fost inmatriculat. Ala de la care l-am cumparat zicea ca are vreo 200 -220 dar abera, eu am impresia ca are vreo 170.

 

Multumesc.

Edited by ACSCHNITZER
Link to comment
Share on other sites

Cum e testul "dyno"? :blink: si poze nu am cu ea, ca doar ce o luasem din italia, am venit cu ea si am lovito. Aveam 140 km/h sau cam asa ceva si am dat cu rotile de pe spate in niste guri de canal si a derapat..si mai departe...facuta praf, dar motoru nu are nimica. Dar saptamana asta o scot din service si vreau sa o bag la curse. A.. si este e36. 320i 24v, benzina, limousine..nu stiu ce detalii sa va mai dau, este tunata la exterior cu fustitie, spoiler, toba, suspeniile sport, frane iar motorul e forta. Cand o calci te baga in scaun si e greu sa mai stai drept sa o controlezi. Incep sa cred ca nu e de mine :) ..uitativa pe www.acschnitzer.de .

O sa fac poze si o sa le uploadez. Am, dar cu ea de la locul accidentului :)

Edited by ACSCHNITZER
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am un BMW 320i 24v preparat de AC Schnitzer. Daca mai are cineva modelul asta sau stie cate ceva despre el puteti sa`mi spuneti cati HP are?

In certificat scrie ca are 149, dar in realitate nu situ cat are pentru ca a fost tunat dupa ce a fost inmatriculat. Ala de la care l-am cumparat zicea ca are vreo 200 -220 dar abera, eu am impresia ca are vreo 170.

In certificat scrie puterea motorului in KW. Ce numar de KW scrie ca are? Ca sa afli puterea in CP inmultesti valoarea in KW cu 1.36.

Link to comment
Share on other sites

Da frate, in certificat scrie ca are 110 kw , adica 149-150 hp, dar asta e in certificatul de inmatriculare. Dupa, a fost modificata, centralina a fost reprogramata, sistemul de evacuare, camele si axul cu came au fost modificate si ele + ce am mai zis, frane su suspensii si alte accesorii. Chestia care este vreau sa ii masor hp cat are ca nu are 150. Astept raspunsul cu testul "dyno" :blink:

Merci.

Astept.

Link to comment
Share on other sites

Da frate, in certificat scrie ca are 110 kw , adica 149-150 hp, dar asta e in certificatul de inmatriculare. Dupa, a fost modificata, centralina a fost reprogramata, sistemul de evacuare, camele si axul cu came au fost modificate si ele + ce am mai zis, frane su suspensii si alte accesorii. Chestia care este vreau sa ii masor hp cat are ca nu are 150. Astept raspunsul cu testul "dyno" :blink:

Merci.

Astept.

62624[/snapback]

 

din ce stiu eu se pot face teste de putere (daca esti din Bucuresti) la Targul Vitan unde este si un service ce face tot felul de verificari... mai sunt si alte locuri dar nu le stiu eu pe toate...

Link to comment
Share on other sites

Masina este una de serie, tunata ulterior. Daca era AC Schnitzer original, scria in acte lucrul asta, mai ales la datele motorului. Deci numai cu dyno testul poti afla ce putere are motorul, nu cred ca date tehnice luate de pe internet vor corespunde cu masina ta.
Link to comment
Share on other sites

la metrotehnica (iesire din bucuresti - intrare in comuna jilava, pe partea stinga) - dealer seat, au banc de masurat puterea, costa 50 de euro; au banc cu o singura rola deci pot masura numai masini cu o singura punte motrica (adica masina ta se poate) sau masini care au 4 * 4 dar se poate decupla o punte (gen sistemul 4 roti motrice de la seat sau de la opel);

a, si f important - cred ca mai important decit puterea motorului, iti spune cit are puterea la roata si cuplu motor !!

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

:blink: Salutare lume..

Am fost la Metrotehnica.. am asteptat 2 ore sa fac dyno ala.. mai era si 100 euro.. si tot nu l-am facut.. ca nu a venit baiatu care se ocupa.. aglomeratzie domne in capitala :) ..

In fine.. Am fost acum Duminica 16 apr la bukale la legal racing si am testat`o acolo.. cum zicea Calin325.. m-am dat cu un 325.. modificat si ala.. si l-am facut rau...da rau frate :) .. cand o sa apara filmuletele pe 4tuning.ro vedeti acolo..

 

325 aluia cica avea 192 cai.. hmm..

m-am dat si cu seat leon super cipat si pregatit.. normal..m-a facut.. dar il ajungeam din urma.. iar la baiat i-a fost frica.. si a 2-a oara nu a mai vrut sa o dam..

 

Eu o sa ma duc cand mai am drum la Bukale si o sa fac dyno si o sa va comunic..

Aici sunt cateva poze..

V-am pupat.. ciao!!!

 

post-1092-1145384657_thumb.jpgpost-1092-1145384903_thumb.jpgpost-1092-1145384992_thumb.jpgpost-1092-1145385031_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai tu cu rotzi pe 15 si el cu rotzi pe 17. Normal ca l-ai facut, a fost ala fraier ca nu trebuia sa se dea cu tine in conditiile astea.

81066[/snapback]

 

:blink: De ce ? Care e avantajul rotilor de 15 ? Ca la diametrul total par cam la fel.

Link to comment
Share on other sites

Pai tu cu rotzi pe 15 si el cu rotzi pe 17. Normal ca l-ai facut, a fost ala fraier ca nu trebuia sa se dea cu tine in conditiile astea.

 

Masina asta a ta era prin Valcea la un moment dat.

81066[/snapback]

 

 

nu stiu cum e cu rotile de 15.. ca si lambo are 17, parca.. si subaru.. 16 sai 17.. oricum.. nu ma prea pricep..

Masina asta nu a fost prin Valcea...cred ca una asemanatoare.. ca nu prea e cine stie ce la exterior.. toate cam seamana.. :)

Skimbari radicale.. vin in astea 2 sapt.. evacuare noua, admisie.. spoiler M3, aripioara pe spate...muzica bunicica.. cat sa-mi ajunga la inima.. :) .. si niste jante pe 16 .. na..cum are fiecare banu.. intelegi.. la prima vedere.. totu bate cam 1000 euro- 1200. .sa speram ca si mai putin.. dar nu cred :blink:

 

Numai bine!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salve lume..

 

Am revenit dupa ceva vreme .. hehe..

Acum mai stiu si eu cate ceva despre masini.. am recitit posturile.. si rad ce am scris acolo "axul cu came" :) :) Damn retard .. dar na.. eram si eu incepator.. ;)

Motorul era 2.5i ..

 

Intr-un final am pus masina pe dyno .. cu un soft refacut.. 220 cai .... parca.. daca mai tzin minte bine. . pentru ca e ceva vreme de atunci..

 

Masina nush cat era de pregatita de catre ACSchnitzer.. in Germania nu era facuta.. ca am vorbit cu nemtzii :) .. dar pe la vreun atelier din Italia da.. vreun tuner ceva.. Evacuare era faina , cu tot cu serpi, cap coada (Magnum SuperSprint) ...Arcuri Sport, Eibach, cutie normala getrag :) .. grup fara blocant.. raport 3.46 .. dar stiu ca fusese skimbat de vekiul proprietar ca i se stricase.. ..nush ce sa mai zic ca avea.. oricum ..mergea super bine.. motorul era reactor.

 

 

Masina am dezmembrato .. mai am cateva piese din ea.. s-a cam vandut toata..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.