Jump to content

Recommended Posts

Am un Seria 1 in service care a avut o tamponare frontala, nu au sarit air-bag-urile si mi-au spus ca vor schimba faruri, capota, radiatoare etc., conf. constatarii si re-constatarii. Problema este ca un cap de lonjeron (sau mai bine spus partea de lonferon ce cu flansa pana unde incepe ranforsarea interioara) s-a strambat la 45 grade fata de pozitia normala dreapta. Asiguratorul si service-ul au spus ca-l indreapta de nu se va cunoaste (cu sculele lor de indreptat). Bucata acesta s-a fisurat in zona unde s-a indoit si nu vad cum vor face ei de nu se va mai cunoaste!. Unii mi-au spus ca daca se incalzeste cu flacara oxi-acetilenica metalul isi va pierde calitatile si la o eventuala lovitura in acea zona materialul nu va mai fi OK. Treaba este ca daca schimb tot lonjeronul mi-e frica de urmarile inlocuirii: motor, tampoane etc demontate/montate (doar mecanicii sunt mari meseriasi peste tot in tara asta!).

Care este parerea voastra: indreptat sau inlocuit?

post-11464-1224496182_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am un Seria 1 in service care a avut o tamponare frontala, nu au sarit air-bag-urile si mi-au spus ca vor schimba faruri, capota, radiatoare etc., conf. constatarii si re-constatarii. Problema este ca un cap de lonjeron (sau mai bine spus partea de lonferon ce cu flansa pana unde incepe ranforsarea interioara) s-a strambat la 45 grade fata de pozitia normala dreapta. Asiguratorul si service-ul au spus ca-l indreapta de nu se va cunoaste (cu sculele lor de indreptat). Bucata acesta s-a fisurat in zona unde s-a indoit si nu vad cum vor face ei de nu se va mai cunoaste!. Unii mi-au spus ca daca se incalzeste cu flacara oxi-acetilenica metalul isi va pierde calitatile si la o eventuala lovitura in acea zona materialul nu va mai fi OK. Treaba este ca daca schimb tot lonjeronul mi-e frica de urmarile inlocuirii: motor, tampoane etc demontate/montate (doar mecanicii sunt mari meseriasi peste tot in tara asta!).

Care este parerea voastra: indreptat sau inlocuit?

 

depinde si de service, eu unul l-as indrepta si as spera sa nu o mai dau frontal alta data, repet e doar parerea mea , fiind satul de mecanici si de tinichigii care schimba ripi spate si lonjeroane si la inceput spun: "lasa domn-le ca iese ca noua" si cand te duci sa o iei dupa dat si atentii si de toate, :"piesele astea domn-le nu mai sunt cum erau o data , ce sa le faci?"

Link to comment
Share on other sites

Parca si eu tot pe idee de mai sus as merge.

 

Acu depinde si cat de rau e strambat/lovit ! Daca nu e rau si se poate face , fa-l . E original al masinii si cu siguranta cade mai bine in cele mai multe cazuri decat unul pus pe urma !

nu exista decat pe original;schimba-l,nu-ti place cum iese nu semnezi factura,sa refaca.Si dc comenteaza RAR.

Link to comment
Share on other sites

Parca si eu tot pe idee de mai sus as merge.

 

Acu depinde si cat de rau e strambat/lovit ! Daca nu e rau si se poate face , fa-l . E original al masinii si cu siguranta cade mai bine in cele mai multe cazuri decat unul pus pe urma !

nu exista decat pe original;schimba-l,nu-ti place cum iese nu semnezi factura,sa refaca.Si dc comenteaza RAR.

 

e bun si punctul tau de vedere, dar nici nu vreau sa ma gandesc cum arata un lonjeron sudat si dat jos si pus din nou (refacut)

Link to comment
Share on other sites

Parca si eu tot pe idee de mai sus as merge.

 

Acu depinde si cat de rau e strambat/lovit ! Daca nu e rau si se poate face , fa-l . E original al masinii si cu siguranta cade mai bine in cele mai multe cazuri decat unul pus pe urma !

nu exista decat pe original;schimba-l,nu-ti place cum iese nu semnezi factura,sa refaca.Si dc comenteaza RAR.

 

e bun si punctul tau de vedere, dar nici nu vreau sa ma gandesc cum arata un lonjeron sudat si dat jos si pus din nou (refacut)

dauna totala..de ce n-au sarit airbagurile?:))

Link to comment
Share on other sites

Dacă ĂŽţi place prea mult riscul, ĂŽndreaptă-l....ĂŽnsă, dacă mai vrei să trăieşti, eu zic să-l schimbi şi apoi să-l bagi pe stand, ca să vezi dacă vine perfect...s-or descurca ei să pună nişte tampoane....

 

...p.s. joacă-te cu alte lucruri, dar nu cu viaţa....ta şi a altora....:)

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ ĂŽĂži place prea mult riscul, ĂŽndreaptĂŁ-l....ĂŽnsĂŁ, dacĂŁ mai vrei sĂŁ trĂŁieÂşti, eu zic sĂŁ-l schimbi Âşi apoi sĂŁ-l bagi pe stand, ca sĂŁ vezi dacĂŁ vine perfect...s-or descurca ei sĂŁ punĂŁ niÂşte tampoane....

 

...p.s. joacĂŁ-te cu alte lucruri, dar nu cu viaĂža....ta Âşi a altora....:)

 

Ai dreptate intr-o oarecare masura , dar il intreapta si il pune pe stand . Daca a iesit bine , excelent , daca nu se poate sa iasa la linie aia e si il schimba . Incercarea moarte nu are si totusi daca nu e lovit rau sau stramb rau , de ce nu ?

Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand sa-l schimbi fara sa stai pe ganduri. Mai ales ca este pe asigurare. Oricat ar trage cu masina de tras de el nu ti-l va scoate la fel ca atunci cand e nou, indoiturile sunt deja facute si la o urmatoare lovitura va pleca mai usor acel lonjeron plus ca oricat s-ar chinui mecanicii lui peste se va vedea ca acel lonjeron a fost lovit. De ce sa puna aparatul pe el sa traga de el si sa-l decaleasca cu flacara cand se poate pune nou? Nu stiu cum e la modelul asta, cel mai simplu e daca e prins in suruburi dar poate fi si lipit sau sudat. Chiar daca nu ar fi asa, tot trebuie schimbat cu unul nou. Nu te lua dupa aia din service sau dupa cei de la asigurare, aia vor doar bani multi si munca putina. Nu te juca cu asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

Parca si eu tot pe idee de mai sus as merge.

 

Acu depinde si cat de rau e strambat/lovit ! Daca nu e rau si se poate face , fa-l . E original al masinii si cu siguranta cade mai bine in cele mai multe cazuri decat unul pus pe urma !

nu exista decat pe original;schimba-l,nu-ti place cum iese nu semnezi factura,sa refaca.Si dc comenteaza RAR.

 

e bun si punctul tau de vedere, dar nici nu vreau sa ma gandesc cum arata un lonjeron sudat si dat jos si pus din nou (refacut)

 

N-au sarit air-bag-urile pt. ca viteza nu era decat de 40-45 km/h si in franare. Nu s-a spart nici radiatorul de apa.

Link to comment
Share on other sites

Am un Seria 1 in service care a avut o tamponare frontala, nu au sarit air-bag-urile si mi-au spus ca vor schimba faruri, capota, radiatoare etc., conf. constatarii si re-constatarii. Problema este ca un cap de lonjeron (sau mai bine spus partea de lonferon ce cu flansa pana unde incepe ranforsarea interioara) s-a strambat la 45 grade fata de pozitia normala dreapta. Asiguratorul si service-ul au spus ca-l indreapta de nu se va cunoaste (cu sculele lor de indreptat). Bucata acesta s-a fisurat in zona unde s-a indoit si nu vad cum vor face ei de nu se va mai cunoaste!. Unii mi-au spus ca daca se incalzeste cu flacara oxi-acetilenica metalul isi va pierde calitatile si la o eventuala lovitura in acea zona materialul nu va mai fi OK. Treaba este ca daca schimb tot lonjeronul mi-e frica de urmarile inlocuirii: motor, tampoane etc demontate/montate (doar mecanicii sunt mari meseriasi peste tot in tara asta!).

Care este parerea voastra: indreptat sau inlocuit?

indreptat si apoi vindut

Link to comment
Share on other sites

Am un Seria 1 in service care a avut o tamponare frontala, nu au sarit air-bag-urile si mi-au spus ca vor schimba faruri, capota, radiatoare etc., conf. constatarii si re-constatarii. Problema este ca un cap de lonjeron (sau mai bine spus partea de lonferon ce cu flansa pana unde incepe ranforsarea interioara) s-a strambat la 45 grade fata de pozitia normala dreapta. Asiguratorul si service-ul au spus ca-l indreapta de nu se va cunoaste (cu sculele lor de indreptat). Bucata acesta s-a fisurat in zona unde s-a indoit si nu vad cum vor face ei de nu se va mai cunoaste!. Unii mi-au spus ca daca se incalzeste cu flacara oxi-acetilenica metalul isi va pierde calitatile si la o eventuala lovitura in acea zona materialul nu va mai fi OK. Treaba este ca daca schimb tot lonjeronul mi-e frica de urmarile inlocuirii: motor, tampoane etc demontate/montate (doar mecanicii sunt mari meseriasi peste tot in tara asta!).

Care este parerea voastra: indreptat sau inlocuit?

indreptat si apoi vindut

 

bravo! sa o vanda la altcineva si daca face ala accident ce mai conteaza daca moare sau traieste?!

frumoasa filosofie.

parerea mea este sa il schimbi daca se face pe asigurare, nu are rost sa te complici si sa risti aiurea.

Link to comment
Share on other sites

De curiozitate intreb: este service autorizat BMW sau doar un service oarecare care lucreaza cu asigurarea?

 

Eu as merge pe inlocuire. Ce e nou e nou, mai ales ca in caz de impact daca se intampla cu un pom sau un stalp ceva si impactul are loc fix in dreptul lonjeronului ar fi cam riscant.

Link to comment
Share on other sites

De curiozitate intreb: este service autorizat BMW sau doar un service oarecare care lucreaza cu asigurarea?

 

Eu as merge pe inlocuire. Ce e nou e nou, mai ales ca in caz de impact daca se intampla cu un pom sau un stalp ceva si impactul are loc fix in dreptul lonjeronului ar fi cam riscant.

E service recomandat de asigurator ca stiu sa lucreze BMW-uri.

Dupa toate concluziile de mai sus i-am re-intrebat ce fac? Cica in proportie de 90% il schimba dupa ce vor vedea ca nu iese la indreptat!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.