Jump to content

bmw e 30


adriana

Recommended Posts

Salut , as avea si eu nevoie de ajutor. Am un bmw 316 din 1986 ,cu motor de 1800 injectie (schimbat)am avut cu carburator inainte,dar am o problema , consuma pre mult cam 20 l,motorul merge bine,porneste un pic cam greu dar merge bine.Poate sa ma ajute cineva va rog! :blink:
Link to comment
Share on other sites

Salut , as avea si eu nevoie de ajutor. Am un bmw 316  din 1986 ,cu motor de 1800 injectie (schimbat)am avut cu carburator inainte,dar am o problema , consuma pre mult cam 20 l,motorul merge bine,porneste un pic cam greu dar merge bine.Poate sa ma ajute cineva va rog! :blink:

62721[/snapback]

 

 

consumul este prea mare ca sa fie doar din debitmetru. Presupun ca injectia e L-Jetronic si atunci are un injector al 5-lea care trebuie sa mearga doar vreo 10 sec cind motorul e rece. Cred ca la tine injectorul asta merge non-stop. Poate fi defect sensorul de temperatura si atunci injectia crede c a motorul e rece tot timpul si da benzina suplimentar prin injectorul 5.

Link to comment
Share on other sites

consumul este prea mare ca sa fie doar din debitmetru. Presupun ca injectia e L-Jetronic si atunci are un injector al 5-lea care trebuie sa mearga doar vreo 10 sec cind motorul e rece. Cred ca la tine injectorul asta merge non-stop. Poate fi defect sensorul de temperatura si atunci injectia crede c a motorul e rece tot timpul si da benzina suplimentar prin injectorul 5.

62757[/snapback]

 

 

 

Si atunci debitmetrul nu are nimic? :blink:

Link to comment
Share on other sites

se poate curata dar debitmetrele astea mai vechi au o depunere de carbon pe care se plimba un brat cu contacte de cupru. De regula se distruge stratul de carbon pe care se misca contactele si degeaba se mai curata. O solutie ar fi repozitionarea contactelor astfel incit sa calce pe alte urme pe stratul de carbon. E o operatie destul de migaloasa..
Link to comment
Share on other sites

se poate curata dar debitmetrele astea mai vechi au o depunere de carbon pe care se plimba un brat cu contacte de cupru. De regula se distruge stratul de carbon pe care se misca contactele si degeaba se mai curata. O solutie ar fi repozitionarea contactelor astfel incit sa calce pe alte urme pe stratul de carbon. E o operatie destul de migaloasa..

62792[/snapback]

da este o solutie , dar mai degrba cred ca debitmetrul tau este dereglat si operatiunea de reglare in general este in zadar (nu mai iese ca la inceput)

eu am avut o problema asemanatoare care a fost rezolvata prin schimbarea debit.

consumul scazand cu 2-2.5 litrii la suta (in oras mai ales)schimbarea este ff costisitoare cel mai ieftin costa 1500 ron :blink:

Link to comment
Share on other sites

da este o solutie , dar mai degrba cred ca debitmetrul tau este dereglat si operatiunea de reglare in general este in zadar (nu mai iese ca la inceput)

eu am avut o problema asemanatoare care a fost rezolvata prin schimbarea debit.

consumul scazand cu 2-2.5 litrii la suta (in oras mai ales)schimbarea este ff costisitoare cel mai ieftin costa 1500 ron  :blink:

62896[/snapback]

 

Acuma incerc sa schimb sensorul de temperatura a motorului si pe urma sa vad ce consum am. :)

Link to comment
Share on other sites

ar fi bine sa mergi la un mecanic bun sa verificesi sa-ti spuna exact ce trebuie schimbat

62901[/snapback]

 

Aici nu gasesc un mecanic bun care sa se priceapa la bmw,toti imi zice sa las masina ca o rezolva ,iar la reprezentanta nu are tester pt tipul asta. :blink:

Am o intrebare la voi, ex dimineata am pornit greu masina a mers ca prastia (intrerupt) cand sa mai incalzit a mers beton ,adica dupa 3 km si pana atunci imi pica in bot. :)

Link to comment
Share on other sites

este super dereglata saracuta.daca esti din buc da un pm si o sa te ajut sa o faci.

63495[/snapback]

 

Din pacate nu sunt din bucuresti, sunt din arad,dar daca poti sa-mi spui si mie cum naiba poate o masina pe injectie sa se inece? :blink:

Am bujii dupa catalog,filtru de aer schimbat,ulei mobil ,am luat solutie de curatat injectoare si nu-mi place cum merge,imi consuma prea mult si culmea mi se ineaca!!!!Ce naiba poate sa aiba? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
soc blocat.si sau a bagat vre un MECANIC mana pe acolo si a dat o peste cap.degeaba sunt toate bune si noi daca este dereglata.asta am patit o cu masinoiu meu.tot nou si tot nu mergea bine.era avansul dat peste cap si clapeta de acceleratie  varza.

66271[/snapback]

 

Am fost cu ea la reparat ,potentiometrul de la debitmetru ,la rece ramanea blocat,cica la reparat,dar,acuma masina la rece imi face figuri ,adica daca nu o accelerez imi moare motorul,dupa ce se incalzeste merge super de abia o auzi.

Dar am o nelamurire ,ieri spre ex, la rece imi dadea rateuri , dupa ce sa incalzit nu am m-ai avut treaba cu ea.Oricum vreau sa o duc la tester . Totusi am observat o chestie ,daca ii dai mult la automat si nu porneste arunca benzina pe langa bujii pe galerie ,cum naiba ii posibil asaceva? :blink:

Link to comment
Share on other sites

iti trage aer fals  cred

asa facea si amea la rece rateuri si relanti nasol cand se incalzea motorul mergea bine si consuma vre-o 30%

66535[/snapback]

Si a mea consuma cam 20-25 % ,afara nu am apucat sa vad ,ca ma ia groaza.

Cu a ta masina ce i-ai facut sa nu m-ai consume atat?

Intrebare ,daca _chiulasa_ ii varza nu ar trebui sa imi fiarba apa,si nu ar m-ai porni deloc?La mine apa nu trece de jumatate,si in ulei nu este picatura de apa,dar miroase a benzina,mecanicul care a umblat la ea mi-a bagat benzina in ulei .

Zilele trecute cand a fost foarte frig afara a pornit dar ce rateuri dadea, de s-au speriat si altii :blink:

Despre ce soclu sau soc ii vorba?Sonda lambda cat influenteaza consumul?

Deja incaruntesc ,nu mai stiu ce s-ai fac,help!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Si a mea consuma cam 20-25 % ,afara nu am apucat sa vad ,ca ma ia groaza.

Cu a ta masina ce i-ai facut  sa nu m-ai consume atat?

Intrebare ,daca _chiulasa_ ii varza nu ar trebui sa imi fiarba apa,si nu ar m-ai porni deloc?La mine apa nu trece de jumatate,si in ulei nu este picatura de apa,dar miroase a benzina,mecanicul care a umblat la ea mi-a bagat benzina in ulei .

Zilele trecute cand a fost foarte frig afara a pornit dar ce rateuri dadea, de s-au speriat si altii :blink:

Despre ce soclu sau soc ii vorba?Sonda lambda cat influenteaza consumul?

Deja incaruntesc ,nu mai stiu ce s-ai fac,help!!!!!!!!

67458[/snapback]

 

te pot ajuta in timisoara daca vrei.

este un service specializat in bmw.da un pm daca te intereseaza.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest requin
poate vorvesc prostii dar si eu am avut problema asta si era de la compul de bord, si exact asa pateam : rateuri, consum ENORM, pica masina in bot, etc, l-am schimbat si merge brici, mecanicul a zis ca poate e de la debitmetru dar ala era bun...
Link to comment
Share on other sites

poate vorvesc prostii dar si eu am avut problema asta si era de la compul de bord,  si exact asa pateam : rateuri, consum ENORM, pica masina in bot, etc, l-am schimbat si merge brici, mecanicul a zis ca poate e de la debitmetru dar ala era bun...

96671[/snapback]

 

Da ,imi consuma dar culmea ,merge ceas.Inca sunt in faza de consum,i-am reglat avansul cu lampa stroboscopica.De mers merge bine,nu scoate fum,nu pica in bot ,merge rotund.Rateuri mi-a dat in iarna cand mergea ca pasta,i-am luat alte injectoare(se ineca) ,o supapa unisens pe tur,reglaj la debitmetru ,la toate tampeniile posibile.Acuma o sa vad ,ultima oara a scazut consumul sub 20 nu cu mult,dar sunt optimista.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.