Jump to content

320i E46 vs 325i E90


ggigiro

Recommended Posts

E90 325i: 12.1/6.2/8.4 l/100km E46320i: 12,2/6,9/8,9l/100km

 

 

Dar in realitate? Consumul este undeva cu 20-30% mai mare decat cel declarat. Am o cunostinta cu 325xi(3000 cmc) si declara un consum de 17-19% in Bucuresti, omul nu are interes sa ma minta. Intreb deoarece vreau pe viitor E90, in mod special 320i.

Link to comment
Share on other sites

Cu consumul nu prea ai nimerit-o pentru ca si e46 325 consuma mai putin ca 320i E46 de 170cp. In plus, prin intrebarea mea n-am sugerat ca ar fi posibil ca e46 325 sa fie mai bun ci doar daca ar mai fi simtit o asemenea diferenta! Totodata cu toata linia rosie si CP si cuplu si bla bla bla E90 e mai rapid de la 0-100 doar cu doua sutimi de secunda ca e46. DECI; 0.2 secunde!! Daca fac o resoftare... :)

 

:)

 

E90 325i: 12.1/6.2/8.4 l/100km E46320i: 12,2/6,9/8,9l/100km

 

E46 325i: 12.3/7/8.9/100 km! :)

 

 

@white320ci - Stiu pentru ca sunt membru activ pe forum din 2006, pentru ca sunt obsedat de BMW, pentru ca am multe cunostinte cu 320 i FL, pentru ca am citit peste tot, pe multe forumuri, etc zeci de pagini, pentru ca am 325 si imi consum mai putin decat declara majoritatea pe-aici la 320 i fl, pentru ca am avut 320 i non fl si 325-ul consuma aproape la fel, etc!

 

Rationamentul ca daca ar avea 8.000 cc nu ar mai consuma deloc este eronata! Peste tot scrie ca 325 are perofromante vs CONSUM O P T I M E intre 320 si 330! Sunt convins ca ai citit peste tot asta, stii ca masina ta consuma cat 325 insa esti subiectiv si nu vrei sa accepti!

 

@crtir - Da, am probat ambele modele si iti pot spune ca 320 cu motorul de 2.2 are consum fix cat 325 (daca le alergi pe amandoua, insa daca mergi batraneste 325 va consuma chiar mai putin ca 320)!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Chriss vrei sa ne spui ca tu daca incepi si alergi benzinaru (desii are doar 4 cilindrii) iti mananca 12-13 ? Asta e doar o gluma ..... La mers de aglomeratie , bara la bara un 316/318 consuma 14 si chiar 15 . Daca dai in ele rau de tot nu m-ar mira sa manance un 19-20 ..... dar in nici un caz 12-13 . Atata consuma un diesel alergat :)

 

Ok, m-am exprimat un pic gresit. Noaptea este destul de liber. La un mers asa cu schimbat la vreo 3500-4000 nu prea ajunge la 14 litri. Se intampla sa schimb la 5500-6000, dar de putine ori intr-o suta de km. Deci nu as putea spune care este consumul la un stil intr-adevar sport. Nu m-as mira sa ajunga la 15-16 consumul.

 

Un diesel de 1.9, alergat, rar trece de 10%. A nu se confunda mers in aglomeratie cu mers sport. Consumul poate fi mai mare intr-o aglomeratie.

 

"desii are doar 4 cilindrii"? "Doar", pentru tine. Pentru mine, suficient, la posibilitatile (si varsta) actuale. Ca sa nu mai zic ca e "desi", nu "desii" :)

Link to comment
Share on other sites

E90 325i: 12.1/6.2/8.4 l/100km E46320i: 12,2/6,9/8,9l/100km

 

 

Dar in realitate? Consumul este undeva cu 20-30% mai mare decat cel declarat. Am o cunostinta cu 325xi(3000 cmc) si declara un consum de 17-19% in Bucuresti, omul nu are interes sa ma minta. Intreb deoarece vreau pe viitor E90, in mod special 320i.

 

 

325xi e alta mancare si banuiesc ca mai este si automata......e si normal sa consume mai mult,insa fara xi si cu cutie manuala consuma intre 13 si 16 in functie de trafic si stil de condus :) mie de exemplu imi consuma 14,5-15%,cu 55L fac 360-380km in Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

Chriss vrei sa ne spui ca tu daca incepi si alergi benzinaru (desii are doar 4 cilindrii) iti mananca 12-13 ? Asta e doar o gluma ..... La mers de aglomeratie , bara la bara un 316/318 consuma 14 si chiar 15 . Daca dai in ele rau de tot nu m-ar mira sa manance un 19-20 ..... dar in nici un caz 12-13 . Atata consuma un diesel alergat :)

 

Ok, m-am exprimat un pic gresit. Noaptea este destul de liber. La un mers asa cu schimbat la vreo 3500-4000 nu prea ajunge la 14 litri. Se intampla sa schimb la 5500-6000, dar de putine ori intr-o suta de km. Deci nu as putea spune care este consumul la un stil intr-adevar sport. Nu m-as mira sa ajunga la 15-16 consumul.

 

Un diesel de 1.9, alergat, rar trece de 10%. A nu se confunda mers in aglomeratie cu mers sport. Consumul poate fi mai mare intr-o aglomeratie.

 

"desii are doar 4 cilindrii"? "Doar", pentru tine. Pentru mine, suficient, la posibilitatile (si varsta) actuale. Ca sa nu mai zic ca e "desi", nu "desii" :)

 

Mers la 3500-4000rpm ......asa merg eu de regula , forja inseamna schimbat la 6000-6500 , reprize de genu asta , nu de 3-4 ori sa schimbi la turatia respectiva la 100km . Daca mergi in forja numai la rosu poate sa iti consume si 20 fara probleme ....... Diesel alergat 2.0d de la bmw , nu conteaza ca e de 136cp sau 150cp mananca in Bucuresti cu clima la aglomeratia de rigoare 10.5-11 lejer . Calcata , dar in afara orasului , nu in oras , este adevarat , la drum intins , indiferent cat ai da in ea , nu sare de 10.....dar combinat in oras mers sportiv + aglomeratie e posibil sa ajunga la 12 !

 

Asta iti spun din propria experianta , am avut 320d inainte circa 2 ani....

Link to comment
Share on other sites

Cum spuneam, schimb rar la acea turatie. Nu prea am unde. Si, nu stiu de ce (corecteaza-ma daca gresesc) dar am impresia ca nu e sanatos pentru motor sa ma duc cu a 1-a pana la 5500 de ture, sa dau a 2-a, blana pana la 5500 de ture si apoi sa o scot din viteze ca n-am unde sa-i mai dau, sau daca am (de ex pe splai) mi-e frica de radare. Atunci cand o scot din viteze parca nu-mi place cum se simte motorul nush. Si nici sa o bag direct in a 5-a nu-mi vine (dintr-a 2-a), desi am mai facut-o.
Link to comment
Share on other sites

Asta cu consumul e relativa. Mie, 318-le, imi consuma mai putin decat zice producatorul in anumite conditii! Am observat asta cand am mers cu masina numai la servici timp de o saptamana. O explicatia este ca nu prea conduc sportiv cand merg la servici si a 2-a ar fi ca este foarte liber. Desi locuiesc in bucuresti, in drumul spre serv am doar 2 sau 3 semafoare si nu se intampla sa stau de doua ori la unul. Si in felul asta am scos si consum de 10%. Oficial masina consuma 11.3. Cand ies la o tura de oras si dau in ea si mai e si aglomerat am un consum de 12-13%. Deci, astfel sunt unii care spun ca au un anumit consum si altii, cu aceeasi masina, considera ca e vrajeala.

 

Consumul pe care l-ai scos nu este un consum real de oraÂş.

 

Nu este un consum real de oras? Pai tocmai am spus ca atat mi-a consumat, in oras. Ce trebuie sa-i fac ca sa fie real? Sau vrei sa spui ca acel consum oficial dat de ei pentru oras se refera la mers prin aglomeratie? Nush ce sa zic. Daca judeci asa, atunci nici ala din afara orasului, care sa zicem ca la mine e vreo 8-8,5 nu este "real de autostrada". Deoarece l-am obtinut mergand cu 140-160. Nu cu 90 sau 120 asa cum au calculat ei.

 

Deci tocmai d-aia nu exista un consum de oras si un consum pentru in afara orasului. Exista o medie a consumului prin oras, respectiv in afara. Si media asta se face cu ajutorul consumului in diferite situatii (cand aglomerat, cand mai liber, etc)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Baieti nu va mai certati pe aici degeaba.E posibil ca in anumite situatii un motor mai mare sa consume mai putin decat unu cu cilindree mai mica.Depinde aici si de stilu de mers de cutia de viteze de generatia motorului....ulei ,cauciucuri.Un 2.2 super alergat e posibil sa consume f mult deoarece se duce inspre lina rosie pt a tine pasul cu un 3.0 care probabil ar merge mai in ritmul lui.In oras motoarele mici au un avantaj totusi dar in exterior situatia se poate schimba.Acum cand vrei sa iti alegi o masina poti face niste calcule legat de consumul mixt si sa vezi cam ce te coafeaza.Si legat de consumul declarat de producator ala e o mare vrajeala pt ca eu personal am scos 7.8 in oras la masina mea 320d e90 decat cand am mers cu motorul cald linsitit cu a 3-a si a 4-a; 4,5% exterior scoti numai cu a 6 -a la 110 constant sau cu a 5-a tot aia e sau mai bine.Parerea mea e ca un motor de 2.0 pe benzina nu prea se merita pt ca daca vrei sa alergi cu el te rupe la consum ....mai bine iei un 2.0 diesel si iesi mult mai bine la consum. 3000 motorina 231 pare cel mai echilibrat daca vrei sa alergi apoi 2500 daca vrei sa iei benzina ...macar stii de ce iti consuma benzina, iar daca vrei consum mic si sa fuga binisor iei 2000 motorina :) Edited by SILVIU2004
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.