Jump to content

E normal sa faca asa ?


Recommended Posts

Salut,

 

Am si eu un e36 din 93 motor 1800i , adus recent din germania si am vazut ca temperatura apei dimineata(cand e rece motorul) , creste foarte repede cca 5-10 min si se opreste acul pe centru indicatorului , daca merg cu ea in aglomeratie bara la bara , mai creste pana aproape in dreptul urmatoarei lini.

 

Cum scap din aglomeratie si merg putin cu ea cu viteza constanta scade la loc temperatura , pana acum nu a fiert sau sa urce mai mult decat am spus.

 

Are antigel in vas , si nu pierde pe nicaieri.

 

E normal sa faca asa ?

Sau la voi face la fel ?

 

Masina are 270.000 km la bord , daca are vreo importanta.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Nimeni ?

 

 

Nu, nu este normal.

Pentru linistea ta, si sa nu dai in alte problema, schimba-i tremostarul.

degeaba il schimbi, io am acesi problema, in 30 min prin traficul din bucuresti incepe sa creasca temperatura

am schimbat termostatul ,vascul, verificat pompa ,aerisit 100%

singura solutie sa nu mai urce ,momentan, caldura data la max si ventilatorul la treapta 1

Link to comment
Share on other sites

degeaba il schimbi, io am acesi problema, in 30 min prin traficul din bucuresti incepe sa creasca temperatura

am schimbat termostatul ,vascul, verificat pompa ,aerisit 100%

singura solutie sa nu mai urce ,momentan, caldura data la max si ventilatorul la treapta 1

 

:) La mine ajunge la jumate si acolo "moare" ( sta fix la jumate ).

Ciudat, ceva nu e in ordine.

Nu ar trebui sa iti creasca temperatura.

 

 

 

 

Si la vara ce faci ? Cand afara vor fi 40 C ?

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

degeaba il schimbi, io am acesi problema, in 30 min prin traficul din bucuresti incepe sa creasca temperatura

am schimbat termostatul ,vascul, verificat pompa ,aerisit 100%

singura solutie sa nu mai urce ,momentan, caldura data la max si ventilatorul la treapta 1

 

:) La mine ajunge la jumate si acolo moare.

Ciudat, ceva nu e in ordine.

Nu ar trebui sa iti creasca temperatura.

 

 

 

 

Si la vara ce faci ? Cand afara vor fi 40 C ?

nu stiu, poate gasesc unde este buba, daca nu o sa montez un electroventilator suplimentar

sau imi cumpar bicicleta :)

Link to comment
Share on other sites

Ok tnks de raspunsuri , am sa ma duc la service sa verific , ma gandesc sa nu fie si radatorul putin infundat si apa sa nu circule bine.

 

Asa stiam si eu ca apa urca pana la jumate si acolo moare , cel mult la celelalte masini asa se intampla , cei drept sunt si mai noi decat bavarez.

Link to comment
Share on other sites

Ai apa in baia de ulei?

Incearca urmatorul lucru, porneste motorul, si apasa pe furtunul care iese din termostat, nu pot sa explic exact ce se intampla cand faci acest lucru, dar stiu ca am avut aceasi problema, dupa ce faceam asta agentul de racire din radiator scadea, il umpleam la loc si temperatura ramanea fix la jumatate. In cazul meu a fost garnitura de chiulasa, care ma costat in jur de 5 mil. (1.5 mil garnitura si 3.5 mil. manopera)

 

Sper ca la tine sa fie un furtun infundat sau ceva nu chiar asa de costisitor.

 

@radue36, si la tine s-ar putea sa fie acelasi lucru, ti s-a intamplat vreodata ca mergand cu caldura la maxim sa iti bage si aer rece? nu ma refer la cazul in care motorul este rece.

Link to comment
Share on other sites

.

 

@radue36, si la tine s-ar putea sa fie acelasi lucru, ti s-a intamplat vreodata ca mergand cu caldura la maxim sa iti bage si aer rece? nu ma refer la cazul in care motorul este rece.

 

 

 

?? adica ???

explica , daca te-ai apucat sa pomenesti de treaba asta.

 

s-ar putea sa fie garnitura de chiulasa.

 

 

Ca sa fie de vina garnitura de chiulasa, nu crezi ca mai intai ar trebui sa ai probleme cu termostatul, vasco-cupla, eventual pompa de apa si apoi garnitura de chiulasa.

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

...spală instalaţia ĂŽntâi, apoi schimbă termostat-ul, dacă era garnitura de chiulasă, cred că făcea cu mult mai urat de atât......vezi că la partea de deasupra a radiatorului este un şurub din plastic (are un cap ĂŽn cruce) pentru aerisire, slabeşte-l puţin şi aşteaptă să iasă aerul, dacă are ceva aer ĂŽn instalaţie....

 

...nu cumva pierzi şi apă ?

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Adica atunci cand ai ventilatia on, si caldura data la maxim, ti s-a intamplat vreodata sa ai momente in care se opreste caldura? Adica in loc sa bage caldura iti baga aer rece. Mie mi s-a intamplat asa imediat dupa ce am cumparat-o din Germania, si am reparat-o la un service in Essen.

Schimbasem lichidul de racire la autohousul de unde o cumparasem, plus ulei si alte cateva consumabile, era aerisita, nu avea legatura cu infundarea radiatorului.

Din ce am inteles de la tipul de la service problema asta e foarte des intalnita la bmwurile vechi cumparate de acolo.

Link to comment
Share on other sites

Nu pierde apa.

 

Nu baga decat aer cald(cand e pe cald) de me scoate afara din masina , iar pe rece numa rece.

 

Iar de aerisit nu am facut treaba asta , dar uite ca o sa ii fac si o aerisire si vorbim dupa.

 

Sper sa ajung cu ea la mecanicul meu saptamana ce vine si sa ii dau de cap.

 

La treaba cu garnitura m-am gandit si eu dar daca era sa fie garnitura urca apa pe rosu , lucru care nu se intampla.

Iar termostatul ori se blocheaza pe deschis(cazul fericit) ori pe inchis , din cate stiu nu are cum sa faca figuri , am patzit-o in trecut cu un golf la care se blocase pe inchis.

 

TNKS AGAIN.

Edited by maxirazvan
Link to comment
Share on other sites

Nu pierde apa.

 

Nu baga decat aer cald(cand e pe cald) de me scoate afara din masina , iar pe rece numa rece.

 

Iar de aerisit nu am facut treaba asta , dar uite ca o sa ii fac si o aerisire si vorbim dupa.

 

Sper sa ajung cu ea la mecanicul meu saptamana ce vine si sa ii dau de cap.

 

La treaba cu garnitura m-am gandit si eu dar daca era sa fie garnitura urca apa pe rosu , lucru care nu se intampla.

Iar termostatul ori se blocheaza pe deschis(cazul fericit) ori pe inchis , din cate stiu nu are cum sa faca figuri , am patzit-o in trecut cu un golf la care se blocase pe inchis.

 

TNKS AGAIN.

Corect, greseala mea, am citit gresit, credeam ca ti-a urcat temperatura pana pe rosu. La mine din pacate asa s-a intamplat.

 

bafta!

Link to comment
Share on other sites

degeaba il schimbi, io am acesi problema, in 30 min prin traficul din bucuresti incepe sa creasca temperatura

am schimbat termostatul ,vascul, verificat pompa ,aerisit 100%

singura solutie sa nu mai urce ,momentan, caldura data la max si ventilatorul la treapta 1

 

:) La mine ajunge la jumate si acolo moare.

Ciudat, ceva nu e in ordine.

Nu ar trebui sa iti creasca temperatura.

 

 

 

 

Si la vara ce faci ? Cand afara vor fi 40 C ?

nu stiu, poate gasesc unde este buba, daca nu o sa montez un electroventilator suplimentar

sau imi cumpar bicicleta :)

nu este aerisit cum trebuie,eu ma stat o zi intreaga sa aerisesc masina,bmw-ul e cel mai all draq la treaba asta dupa ce l-am aerisit cum trebuie nu a mai crescut temperatura

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut,si eu am un e36 cu probleme la caldura de ex plec dimineata la servici si dupa aprox 10km prin oras abaia imi trece acul la caldura de pe zona albastra ce poate avea?pe timpul veri imi statea tot la mijloc deci nu era problema dar acum o venit frigu si raceste gagica in masina :) :) pe ea o incalzesc eu dar masina......
Link to comment
Share on other sites

salut,si eu am un e36 cu probleme la caldura de ex plec dimineata la servici si dupa aprox 10km prin oras abaia imi trece acul la caldura de pe zona albastra ce poate avea?pe timpul veri imi statea tot la mijloc deci nu era problema dar acum o venit frigu si raceste gagica in masina :) :) pe ea o incalzesc eu dar masina......

termostat blocat pe deschis

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am si eu un e36 din 93 motor 1800i , adus recent din germania si am vazut ca temperatura apei dimineata(cand e rece motorul) , creste foarte repede cca 5-10 min si se opreste acul pe centru indicatorului , daca merg cu ea in aglomeratie bara la bara , mai creste pana aproape in dreptul urmatoarei lini.

 

Cum scap din aglomeratie si merg putin cu ea cu viteza constanta scade la loc temperatura , pana acum nu a fiert sau sa urce mai mult decat am spus.

 

Are antigel in vas , si nu pierde pe nicaieri.

 

E normal sa faca asa ?

Sau la voi face la fel ?

 

Masina are 270.000 km la bord , daca are vreo importanta.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

este foarte normal .Termostatul deschide cand este temp. mare i-ar apoi se inchide cand aceasta scade si tot asa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.