Jump to content

BMW E21


Gabi_323i

Recommended Posts

masina unui prieten, m-am gandit sa fac o prezentare aici ca oricum nu o sa zica nimeni nimic asa ca pot sa vb singur

 

BMW 525 din 77. Motorul original a fost 2.5 M20 150CP carburator si s-a inlocuit carburatorul cu injectie L-Jetronic. Dupa asta a urmat un 2.8 181CP de pe 628CSi cu cutie Alpina in 4 trepte; dupa ce s-a plictisit de motorul asta a urmat un 3.5 L-Jetronic de pe un 635CSi cu cutie cu tot. Motorul acesta nu avea limitare si dupa cateva luni de 8.000 de ture a inceput sa bata o biela. Dupa asta a urmat motorul actual: este un 3.5 218CP motronic 1 (cel cu senzorii pe cutia de viteze si calculatorul cu piciorusele pe 2 randuri > pt cunoscatori ) cutia a ramas aceeasi pt ca pe toate actele si cartile de la 635-ul cu L-Jetronic scria Alpina si s-a facut o mica modificare pt a monta cei 2 zenzori pe carcasa cutiei. Diferentialul este de 3.07 autoblocant tot de pe 6 . Jantele sunt pe 16 cu cauciucuri 225/55/16, scaune sport Alpina, discuri spate ventilate tot de pe 6 amortizoare pe gaz, arcuri sport, ceasuri bord M, toba finala sport, spoiler fata -spate BBS, covoare Smoni Racing, volan Alpina, Cd player Alpine cu difuzoare spate Infinity si subwofer JBL. Momentan masina este la "doctor" pt ca nu mai porneste, de fapt a avut mai multe probleme de cand s-a pus motorul asta au fost numai probleme. Prima oara nu pornea din cauza ca era releul de la pompa de benzina ars, am unit firele in mufa si a mers ceva vreme. Dupa aia a incercat sa lege turometrul si a ars calculatorul de la injectie si de aici nu a mai mers, a cumparat alt calculator si tot nu mergea, o ineca, injectoarele ramaneau blocate pe deschis si pur si simplu se umplea motorul de benzina, chestia asta se intampla de la o sonda pusa gresit, dupa ce s-a rezolvat asta masina a pornit insa mergea aiurea, s-a descoperit ca calculatorul era de 2.5 si s-a schimbat, cu calc de 3.5 porneste dar nu se acelereaza, da in nas, se opreste motorul, cine se pricepe la injectie electronica e rugat sa posteze aici

 

 

mda, am scris e21 in loc de e12 :blink:

Edited by Gabi_323i
Link to comment
Share on other sites

Deci, are acum pe masina un motor M30B35 de 3.5l si 211 CP, luat de pe un E32/E34.

 

Cateva intrebari:

1. Motorul a functionat vreodata, de cand a fost pus pe E12, perfect (asa cum ar fi mers pe un E34)?

2. Ce cod este scris pe cutia Motronic-ului (pentru motorul acesta trebuie sa fie un cod gen: 0 261 200 xxx - spune-mi care sunt ultimii trei digiti).

3. Cum merge la relanti cu calculatorul de 3.5?

4. Cand a instalat motorul a preluat de pe masina donoare si partea electrica, integral? Sunt componente (electrice, electronice sau mecanice - gen galerii, etc.) de la un alt tip de M30 care au fost instalate pe M30B35?

5. Are instalata sonda de oxigen?

6. Momentul critic care a aruncat motorul in probleme care a fost? Arderea Motronic-ului la incercarea de a cupla turometrul? Altul? Cum mergea motorul pana la incercarea respectiva?

7. Cand motorul "da in nas" la accelerare, este din cauza amestecului prea bogat sau prea sarac? (poti sa-ti dai seama dupa cularea fumului din esapament, sau daca se comporta ceva mai bine atunci cand blochezi partial intarea aerului in AFM (debimetrul de aer).

 

Posteaza ceva raspunsuri si vedem cum mergem mai departe.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.