Jump to content

Nu mai porneste masina


Recommended Posts

  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

este cea din rezervor defecta, am avut 5 cazuri pana acum, cea de sub masina nu se opreste dintr-o data, merge din ce mai slab

181335[/snapback]

 

 

Este foarte posibil,dar pana a fi sigur mai este mult.Oricum,daca este defecta pompa din rezervor,nu stiu cum ar ajuta daca rezervorul este plin :blink:

Link to comment
Share on other sites

hai sa iti explic, modele e 39 au 2 pompe de combustibil electrice..una de presiune mai mare care este sub masina exact sub scaunul soferului si una in rezervor care amorseaza pompa de sub masina. in cazul in care pompa din rezervor se defecteaza pompa de sub masina ramane fara motorina ca nu mai are cine sa o amorseze.(ea nu are sorb in rezervor, este alimentata de cea din rezervor care este pe fundul rezervorului).daca bagi peste 30 de litri de motorina nivelul de motorina trece peste cea din rezervor si pompa de sub masina trage motorina prin pompa din rezervor, deci se amorseaza si este ok. acum tu ai sub 15 litri, asa-i?
Link to comment
Share on other sites

hai sa iti explic, modele e 39 au 2 pompe de combustibil electrice..una de presiune mai mare care este sub masina exact sub scaunul soferului si una in rezervor care amorseaza pompa de sub masina. in cazul in care pompa din rezervor se defecteaza pompa de sub masina ramane fara motorina ca nu mai are cine sa o amorseze.(ea nu are sorb in rezervor, este alimentata de cea din rezervor care este pe fundul rezervorului).daca bagi peste 30 de litri de motorina  nivelul de motorina trece peste cea din rezervor si pompa de sub masina trage motorina prin pompa din rezervor, deci se amorseaza si este ok. acum tu ai sub 15 litri, asa-i?

181345[/snapback]

 

 

Pai nu inteleg.Daca trage motorina prin pompa din rezervor,ce conteaza daca sunt 10 litrii sau 30?Pompa din rezervor trage motorina de pe fundul rezervorului,deci nu ar trebui sa fie asa multa motorina in rezervor.

Link to comment
Share on other sites

pai eu ti-am zis in cazul in care pompa din rezervor este defecta..e putin mai greu sa iti explic...cand pompa din rezervor se blocheaza , pompa de sub masina nu poate sa traga motorina prin ea, ca fiind blocata ea are o supapa si nu permite acest lucru....in schimb pompa din rezervor are in partea ei superioara o :gaura:care se afla undeva la nivelul de 15 litri de motorina. si in acest caz pompa de sub masina isi trage de acolo motorina. sper ca ai inteles
Link to comment
Share on other sites

pai eu ti-am zis in cazul in care pompa din rezervor este defecta..e putin mai greu sa iti explic...cand pompa din rezervor se blocheaza , pompa de sub masina nu poate sa traga motorina prin ea, ca fiind blocata ea are o supapa si nu permite acest lucru....in schimb pompa din rezervor are in partea ei superioara o :gaura:care se afla undeva la nivelul de 15 litri de motorina. si in acest caz pompa de sub masina isi trage de acolo motorina.  sper ca ai inteles

181355[/snapback]

 

 

Pai daca pompa de sub masina este conectata la iesirea pompei din rezervor,iar aceasta este blocata,cum poate sa mai traga motorina?> :blink:

Link to comment
Share on other sites

gandeste-te ca pompa din rezervor are in partea superioara un fel de supapa. cand se strica pompa din rezervor , pompa de sub masina isi ia direct din rezervor motorina..dar la o inaltime mai mare decat fundul rezervorului...asa au facut-o nemtii....e mai greu sa explic ..daca ai ocazia sa vezi odata cum este acolo o sa intelegi imediat...dar in principiu asa este sistemul , itizic asta sigur
Link to comment
Share on other sites

gandeste-te ca pompa din rezervor are in partea superioara un fel de supapa. cand se strica pompa din rezervor , pompa de sub masina isi ia direct din rezervor motorina..dar la o inaltime mai mare decat fundul rezervorului...asa au facut-o nemtii....e mai greu sa explic ..daca ai ocazia sa vezi odata cum este acolo o sa intelegi imediat...dar in principiu asa este sistemul , itizic asta sigur

181362[/snapback]

 

 

Nu prea are sens ce spui.Uite la poza,pompa de motorina are o iesire in partea de sus,cum este posibil sa traga motorina pompa de sub masina.Pompa de sub masina ori trage motorina prin pompa din rezervor,ori are alta legatura cu rezervorul?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...209&hg=16&fg=15

Link to comment
Share on other sites

este posibil sa aiba o alta legatura cu rezervorul..nu zic,  asta este parerea mea, dar daca bagi peste 20 de litri de motorina motorul functioneaza si fara pompa din rezervor...iti spun asta sigur, am avut mai multe cazuri si pana a venit piesa pe original au circulat cu mai multa motorina

181369[/snapback]

 

 

Daia nu imi cumpar BMW diesel,nu prea se pricep prin service sa il repare :blink:

De fapt ce sa repare,macar daca ar stii cum se alimenteaza motorul ,si sa dea un diagnostic corect.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
se aprinde

181458[/snapback]

 

Cred ca ma bag si eu cam tarziu.

Daca nu porneste 525d commonrail, este o problema de injectoare.

poti sa dai la automat pana se termina bateria si tot nu porneste iar becul galben DDE ramane aprins aratand o defectiune electrica.

Deoarece injectorul este controlat electronic iti indica o defectiune electrica.

Cel mai putin probabil poate fi senzorul de turatie (volanta), dar ma indoiesc.

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa fie de la senzorul de temperatura al motorului.La fel nu porneste daca citeste temp, mare.

192083[/snapback]

 

 

raman la parerea ca e de la injectoare(un injector defect) am avut aceeasi problema la 525d din 2001.

Costa 375EUR la reprezentanta(fara manopera) si 1029 RON la augsburg tot fara manopera - bucata.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cum poti stii asa sigur? :blink:

192361[/snapback]

 

am spus ca asta e parerea mea, nu am spus ca sunt sigur.

Am trecut prin aceeasi experienta cu masina mea BMW 525dA commonrail.

a ramas in mijlocul orasului si masina nu a mai pornit. am pus masina pe tester si a fost vorba de un injector.

Un specialist mi-a spus ca in cazul motoarelor commonrail daca se defecteaza un injector, masina nu mai porneste deoarece nu mai ajunge presiunea in rampa la valorile ei normale.

oricum eu vorbeam de diesel commonrail si nu de motoare pe benzina.

nu am pretentia ca sunt specialist dar am mai avut masini si imi place in general sa stiu cat mai mute despre masina pe care o conduc.

Link to comment
Share on other sites

am spus ca asta e parerea mea, nu am spus ca sunt sigur.

Am trecut prin aceeasi experienta cu masina mea BMW 525dA commonrail.

a ramas in mijlocul orasului si masina nu a mai pornit. am pus masina pe tester si a fost vorba de un injector.

Un specialist mi-a spus ca in cazul motoarelor commonrail daca se defecteaza un injector, masina nu mai porneste deoarece nu mai ajunge presiunea in rampa la valorile ei normale.

 

192411[/snapback]

Eu la masina mea 525dA (motor M57) am avut un injector dus (confirmat de tester), dar am schimbat senzorul de la axa cu came cu ceva timp inainte de a schimba injectorul si in toata aceasta perioada masina pornea la prima cheie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.