Jump to content

stroboscoape


chalid_84

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

esti in eroare... sunt multe institutii care au OPEL in dotare, printre care si M.Ap. si SPP-ul...

 

 

Da, mai, frate, dar VECTRA, nu Astra! :)

 

sunt si ASTRA :)

 

Hai frate s-o zicem pe-aia dreapta: cam acum o luna veneam pe A1 cu camionul catre casa si vine un opel astra model 2000 albastru inchis cu girofar cu magnet cu stroboscop in el si cu folie pe geaumuri...din cate stiu eu nici o institutie( SPP Politie etc) nu are OPEL. Si dak ma gandesc mai bine nu prea are ce sa faca Poliita mare lucru pt ca nu is decat niste lumini "neomologate" sau care nu-s montate din fabrica, la fel ca si becurile alea H4 care o ajuns pe piata in comert si au 100 w pe faza scurta si te orbesc, dar bineinteles ca toti romanii cu Dacie Aro etc si-o pus..... :)

 

orice politist poate pleca in misiune cu masina personala daca are ordin de servici si situatia i-o cere. in functie de situatie pot folosi si mijloace de averizare sonore si luminoase, bineinteles cu specificarea detaliilor in ordinul de servici.

 

exact !

 

doar ca n-am vrut sa dau atatea detalii... :)

Link to comment
Share on other sites

Hai frate s-o zicem pe-aia dreapta: cam acum o luna veneam pe A1 cu camionul catre casa si vine un opel astra model 2000 albastru inchis cu girofar cu magnet cu stroboscop in el si cu folie pe geaumuri...din cate stiu eu nici o institutie( SPP Politie etc) nu are OPEL. Si dak ma gandesc mai bine nu prea are ce sa faca Poliita mare lucru pt ca nu is decat niste lumini "neomologate" sau care nu-s montate din fabrica, la fel ca si becurile alea H4 care o ajuns pe piata in comert si au 100 w pe faza scurta si te orbesc, dar bineinteles ca toti romanii cu Dacie Aro etc si-o pus..... :)

 

orice politist poate pleca in misiune cu masina personala daca are ordin de servici si situatia i-o cere. in functie de situatie pot folosi si mijloace de averizare sonore si luminoase, bineinteles cu specificarea detaliilor in ordinul de servici.

 

e posibil ce spui tu. dar mijloacele alea de avertizare sonore si luminoase trebuie sa aiba o autorizatie eliberata de politia rutiera ca se poate fi folosite pe masina respectiva.

Link to comment
Share on other sites

normal. dar nu avem de unde sa stim noi daca are sau nu omologare cel care trece pe langa noi cu girofar. pe mine sincer nici nu ma intereseaza. si ca sa zic tot, ma supara de 10 ori mai mult pokemonii care merg cu stopul de ceata aprins aiurea decat unul care da flashuri sau stroboscoape. consider ca daca vine unul din spate mai tare decat mine e mult mai elegant sa ii fac eu loc inainte sa se apuce el de dat din becuri.
Link to comment
Share on other sites

normal. dar nu avem de unde sa stim noi daca are sau nu omologare cel care trece pe langa noi cu girofar. pe mine sincer nici nu ma intereseaza. si ca sa zic tot, ma supara de 10 ori mai mult pokemonii care merg cu stopul de ceata aprins aiurea decat unul care da flashuri sau stroboscoape. consider ca daca vine unul din spate mai tare decat mine e mult mai elegant sa ii fac eu loc inainte sa se apuce el de dat din becuri.

 

 

foarte bine zis ! ...

si as adauga ca mor pe aia care stau pe banda 2 cu 70km/h...eu daca merg si cu 200 , daca e liber pe banda 1 trec pe ea, si las banda 2 libera...dar ma rog asa fac eu...ca asa am invatat la scoala ca se face ocuparea benzilor, si tot asa am condus si afara... dar de...la noi e....

Link to comment
Share on other sites

Asa zice la scoala? Stiam ca pe drumurile cu mai multe benzi pe sens, in cazul in care te deplasezi aproape cu viteza maxima admisa, trebuie sa stai pe ultima banda. Nu? Si daca te deplasezi cu mult sub viteza maxima, stai pe prima banda. La drumurile cu o singura banda pe sens trebuie sa stai cat mai aproape de margine drumului (parca), indiferent de viteza.
Link to comment
Share on other sites

Eu? Nu. Serios, am spus ceea ce stiu eu. Nu am dat cu parul. Astept corectari, daca este cazul.

 

Apropo, ca am vazut pe mai multe topicuri: ce aveti mah cu cei cu stopurile de ceata aprinse? Si eu am intalnit foarte multi (mai ales zilele astea prin bucuresti) si chiar nu ma deranjeaza. Era aseara in fata mea la un semafor o duba care avea 2 stopuri d-astea de ceata, unu` p-o parte si unu` pe cealalta. Chiar nu ma deranjeaza.

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Eu spun ce-mi aduc aminte din manualu` ala galben pe care l-am citit in timpul scolii (de soferie). Deci nush ce sa zic cu "legea" asta a bunului simt. Eu merg pe ultima banda si daca vad pe cineva venind mai tare, din spate, ma dau la o parte fara sa astept flasuri. Nu-mi spune de germania pentru ca la noi putine, spre deloc, sunt drumurile cu 3 benzi pe sens.
Link to comment
Share on other sites

ai vrut sa faci o aroganÞã? vb lu' jiji

 

:)

 

cum spui tu :)

 

Eu spun ce-mi aduc aminte din manualu` ala galben pe care l-am citit in timpul scolii (de soferie). Deci nush ce sa zic cu "legea" asta a bunului simt. Eu merg pe ultima banda si daca vad pe cineva venind mai tare, din spate, ma dau la o parte fara sa astept flasuri. Nu-mi spune de germania pentru ca la noi putine, spre deloc, sunt drumurile cu 3 benzi pe sens.

 

daca vine careva cu 150 si tu mergi pe banda 2 cu 90 deja ala-i suit de mult pe frana pana te dai tu pe banda 1.

Link to comment
Share on other sites

Eu spun ce-mi aduc aminte din manualu` ala galben pe care l-am citit in timpul scolii (de soferie). Deci nush ce sa zic cu "legea" asta a bunului simt. Eu merg pe ultima banda si daca vad pe cineva venind mai tare, din spate, ma dau la o parte fara sa astept flasuri. Nu-mi spune de germania pentru ca la noi putine, spre deloc, sunt drumurile cu 3 benzi pe sens.

 

Ăn cod scrie cĂŁ trebuie sĂŁ circuli pe prima bandĂŁ dacĂŁ este liberĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

ai vrut sa faci o aroganÞã? vb lu' jiji

 

:)

 

cum spui tu :)

 

Eu spun ce-mi aduc aminte din manualu` ala galben pe care l-am citit in timpul scolii (de soferie). Deci nush ce sa zic cu "legea" asta a bunului simt. Eu merg pe ultima banda si daca vad pe cineva venind mai tare, din spate, ma dau la o parte fara sa astept flasuri. Nu-mi spune de germania pentru ca la noi putine, spre deloc, sunt drumurile cu 3 benzi pe sens.

 

daca vine careva cu 150 si tu mergi pe banda 2 cu 90 deja ala-i suit de mult pe frana pana te dai tu pe banda 1.

 

De ce o dai la intors? Ai spus ca mergi pe prima banda indiferent de viteza cu care te deplasezi. Eu in afara orasului nu prea merg cu 90, sau daca merg merg din cauza drumului prost (pe care n-are nimeni cum sa circule cu 150). Sau daca am alta problema si merg cu 90 trec pe prima banda. Eu ziceam ca folosesc banda 2 pentru ca obisnuiesc sa merg cu viteza maxima admisa.

Link to comment
Share on other sites

ai vrut sa faci o aroganÞã? vb lu' jiji

 

:)

 

cum spui tu :)

 

Eu spun ce-mi aduc aminte din manualu` ala galben pe care l-am citit in timpul scolii (de soferie). Deci nush ce sa zic cu "legea" asta a bunului simt. Eu merg pe ultima banda si daca vad pe cineva venind mai tare, din spate, ma dau la o parte fara sa astept flasuri. Nu-mi spune de germania pentru ca la noi putine, spre deloc, sunt drumurile cu 3 benzi pe sens.

 

daca vine careva cu 150 si tu mergi pe banda 2 cu 90 deja ala-i suit de mult pe frana pana te dai tu pe banda 1.

 

De ce o dai la intors? Ai spus ca mergi pe prima banda indiferent de viteza cu care te deplasezi. Eu in afara orasului nu prea merg cu 90, sau daca merg merg din cauza drumului prost (pe care n-are nimeni cum sa circule cu 150). Sau daca am alta problema si merg cu 90 trec pe prima banda. Eu ziceam ca folosesc banda 2 pentru ca obisnuiesc sa merg cu viteza maxima admisa.

 

pai zici de mine ca o dau la intors cand tu te contrazici in acelasi post? sau poate nu sti cat e limita de viteza in romania.

poate unul merge mult peste viteza maxima admisa legal. e treaba lui cu cat merge, asta nu imi da mie dreptul sa-i stau lui in nas cand am banda 1 libera.

Link to comment
Share on other sites

Off, devine plictisitor, dar hai sa te lamuresc.

 

Limite de viteza

Limitele de viteza in Romania sunt urmatoarele: maxim 50 km/h ĂŽn localităti, de 130 km/h pe autostrăzi, de 100 km/h pe drumurile nationale deschise traficului international si de 90 km/h pe celelalte categorii de drumuri.

 

Pe unde sunt 2 sau mai multe benzi pe sens de obicei este drum european (limita 100km/h) sau autostrada (130km/h). Atunci cand limita este 100 pentru mine se traduce pana-n 110 (se stie ingaduinta aceea de 10 km). Deci de la 90 la 110 este mult. Cand merg cu 110 pe un drum unde limita este 100 nu prea ma intereseaza ca-l fac sa franeze pe cel care circula cu 150. Prietene, vrei sa incalci legea sa alergi cu 150? Suporti consecintele: iei amenda, intampini obstacole (oameni care respecta legea), etc.

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

cu stroboscoapele ...ce sa spun, fiecare are fixurile lui in cea ce priveste look-ul masini pe care o conduce, nu sunt nici pro nici contra lor, las rutiera sasi faca meseria, dar pe astia ce au lampile de ceata aprinse tot timpul nui suport deloc, astia si mai sunt cateva categorii, aia ce uita sa schimbe faza lunga cu faza scurta noaptea desii in curbe sau pe linie dreapta le faci un blitz de la departare, pe aia ce au de la 75w in sus in becul de faza scurta, si majoritatea sunt dacii ,aro-uri, si masini deastea naspa ce mai ii si tremura farul ca are vreun supert rupt , la astia le fac poze cu faza lunga....

era sa uit de una dintre cele mai tari categorii, astia ce ii uita D-zeu pe banda 2 cu 50 km pe ora, si9 se si incapataneaza sa schimbe banda chiar si dupa indelungate flasuri.

Edited by sergiulean
Link to comment
Share on other sites

va contrati degeaba si niciunul nu merge spre ceea ce scrie in lege - CODUL RUTIER

 

SECTIUNEA a 2-a

Reguli pentru circulatia vehiculelor

 

1. Pozitii ĂŽn timpul mersului si circulatia pe benzi

 

Art.41. - (1) Vehiculele si animalele, atunci când circula pe drumurile publice pe care le este permis accesul, trebuie conduse pe partea din dreapta a drumului public, În sensul de circulatie, cât mai aproape de marginea partii carosabile, cu respectarea semnificatiei semnalizarii rutiere si a regulilor de circulatie.

(2) Numerotarea benzilor de circulatie pe fiecare sens se efectueaza în ordine crescatoare de la marginea din partea dreapta a drumului catre axa acestuia. În cazul autostrazilor, banda de urgenta nu intra în numerotarea benzilor de circulatie.

 

detalii pe www.codulrutier.ro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.