Jump to content

2 morti intr-un e39


yitzack

Recommended Posts

Corect, la o adica si sistemele de siguranta sunt gandite pentru eficienta si protectie maxima, insa deja de la 140 incolo fortele sunt mult prea mari, mult peste limita rezistentei umane si a sistemelor de siguranta...

 

Pacat de ei ... A fost si cazul tipic de ghinion ca s-au intalnit si cu animalul ala, desi altfel poate omorau ei pe cinveva, nu stii ce sa zici in astfel de cazuri ... de morti numai de bine ... :)

Link to comment
Share on other sites

Din moment ce a ajuns pe contrasens, Âşoferului E39-ului a accelerat ĂŽn curbĂŁ.

 

Pai depinde in ce directie era curba, ce zici tu se aplica daca era curba la stanga. Daca era la dreapta, ca sa ajunga pe contrasens insemna sa se duca o data inspre marginea din dreapta, apoi sa incerce s-o redreseze si sa se duca spre stanga.

 

Probabil ajungeau ĂŽn ÂşanĂž direct dacĂŁ era o curbĂŁ spre dreapta.

Link to comment
Share on other sites

N-am nevoie de permis sa inteleg...:)

Eventual am nevoie de permis sa incerc...

 

Dar daca intri in curba si nu accelerezi ? Daca intri in curba, franand ? Atunci mai conteaza tractiunea ?

 

Daca intri in curba si nu accelelrezi e normal ca toate masinile se comporta la fel.Eu spre exemplu am 2 masini care se comporta f diferit : un 560 sel din 87,care este f nesigur,cum accellerez putin mai ales la viteze mici rotile din spate pierd f usor aderenta si fundu o ia in toate directiile.Mai am un phaeton,care este 4x4 cu care nu am simtit niciodata vreo aluncare indiferent de vreme viteza sau demaraj.Totusi tractiunea spate,mai ales fara dotarile gen esp,asr,este f distractiva,simti adrenalina :)

Link to comment
Share on other sites

N-am nevoie de permis sa inteleg...:)

Eventual am nevoie de permis sa incerc...

 

Dar daca intri in curba si nu accelerezi ? Daca intri in curba, franand ? Atunci mai conteaza tractiunea ?

 

Daca intri in curba si nu accelelrezi e normal ca toate masinile se comporta la fel.Eu spre exemplu am 2 masini care se comporta f diferit : un 560 sel din 87,care este f nesigur,cum accellerez putin mai ales la viteze mici rotile din spate pierd f usor aderenta si fundu o ia in toate directiile.Mai am un phaeton,care este 4x4 cu care nu am simtit niciodata vreo aluncare indiferent de vreme viteza sau demaraj.Totusi tractiunea spate,mai ales fara dotarile gen esp,asr,este f distractiva,simti adrenalina :)

pana ajungi sub un tir.. :)

Link to comment
Share on other sites

Daca intri in curba si nu accelelrezi e normal ca toate masinile se comporta la fel.Eu spre exemplu am 2 masini care se comporta f diferit : un 560 sel din 87,care este f nesigur,cum accellerez putin mai ales la viteze mici rotile din spate pierd f usor aderenta si fundu o ia in toate directiile.Mai am un phaeton,care este 4x4 cu care nu am simtit niciodata vreo aluncare indiferent de vreme viteza sau demaraj.Totusi tractiunea spate,mai ales fara dotarile gen esp,asr,este f distractiva,simti adrenalina :)

 

Nu aveai W210 E280? Acum ai 560 SEL Âşi Phaeton? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.