Jump to content

achizitie 320i


teolyd

Recommended Posts

1. Nu circul in Bucuresti pt ca imi e scarba!

2. Va invit sa facem o plimbare cu masina mea ca sa va convingeti ca nu vb aiurea, eu cred ca nu va vine sa credeti ca o masina veche poate sa scoate un asemenea consum!

3. Dca doriti, puteti sa va faceti si cruce in loc sa comentati, doar de dragul de mai pune un post la catastif (de piatra e mai rezistenta)!

4. Cuvantul cheie este mixt, nu lejer!

 

 

1. Bravo, nici nu te forta.

2. Incearca sa te gandesti ca poate ai gresit putin calculele. Stii ca are 65L rezervorul tau? Nu 60 cum cred multi.

3. Asta e un forum, oamenii isi spun parerile.

4. Daca o sa te uiti mai bine Ciupanezu nu scrie nicaieri mixt. Asa ca ramane LEJER cuvantul cheie :)

 

Salut

 

Stiu de mut ca am rezervor de 65L..... oricum mersi de info. Eu vorbeam de mixt, iar Ciupanezu de lejer... citeste foarte atent..nu fii grabit.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu pe e 46 de 1.9l 116 cp - am consum in oras de 11.3 (verificat la pompa) si circul in fiecare zi in traficul din Bucuresti ... mers normal.

 

Daca incepeti cu vrajeala de 2 lei ca va ia consum de 9 - 10 in oras la un motor de 2.0 in 6 pistoane, ma faceti sa cred ca ori vb fiecare ca sa se afle in treaba, ori tehnic vorbind masina este sugrumata din debitmetru, injectoare terminate, sau de ce nu merge sambata - duminica, si atunci este firesc.

 

Consumul normal pt 320 in oras este de 13 -14.

 

De ce crezi ca un motor cat mai mic pe o masina va consuma putin? Eu am avut E46 cu acelasi motor numai ca cel de 105 cai, si pot sa zic cu mana pe inima ca in Suceava consuma cam 12%. Un e46 e mai greu decat un e36, si un motor mic pe o caroserie grea nu va consuma niciodata putin. Eu acum la e36 am un consum de 12-13 hai sa zicem 14, desi in ultima luna consumul instant pe OBC era de 13,2 , si ti se pare mult 2litri % pentru 40 de cai in plus? Mie nu.

Link to comment
Share on other sites

Stiu de mut ca am rezervor de 65L..... oricum mersi de info. Eu vorbeam de mixt, iar Ciupanezu de lejer... citeste foarte atent..nu fii grabit.. :)

 

PĂŁi tocmai.

 

Nu am fĂŁcut nici o referite la tine, tu nici nu stai ĂŽn BucureÂşti.

 

Eu am zis cât consumã un E36 320i În traficul bucureºtean.

Link to comment
Share on other sites

iarasi cearta cu consumul din oras...asa cum au mai spus si altii, consumul depinde de orasul in care se face testarea, de anotimp, de temperatura, de ora, de perioada a anului, samd...ii rog pe cei care vor sa impresioneze cu consumul lor foarte mic (in regim de oras) sa reseteze viteza medie din obc, sa faca teste o saptamana si sa posteze consum / viteza medie...o sa aveti o surpriza.
Link to comment
Share on other sites

Stii ce nu inteleg eu? Urmatoarea treaba: cum adica sa iei 318IS in defavoarea lui 320I pentru ca consuma cu 2l/100km mai putin. Sau 3. Daca vrei o masina economica, ia diesel frate nu benzina, sau mai bine nu lua BMW. Ia un golf 3 1.9TDI si lasa naibii bmw-urile daca te uiti la consum. Si dupa ce ti-ai luat diesel-ul care consuma mai putin, trage o fuga pana la cimitir si asigura-ti si locul de veci, asa ca sa le ai pe toate asezate. Eu am 320i e46 6 in linie, e adevarat ca e putin mai grea, insa parerea mea e in felul urmator:

 

1. Daca te-ai gandit sa iti iei o masina pe benzina, din start nu te mai gandi la consum.

2. Acei 6 cilindrii isi merita fiecare litru de benzina in plus la 100km, se aude demential, zgomotul ala metalic de benzinar turat, e o bijuterie; daca o sa ai 4 cilindrii o sa sune cam la fel cu toate masinile care au 4 cilindrii pe benzina (nu vorbesc de tobe, esapament si alte minuni de facut mai mult zgomot), o sa fii in rand cu lumea, nimic special :) (la fel si la diesel-uri, dar mi-e teama ca deschid alta discutie spinoasa aici :)

3. Puterea in plus a motorului 2.0 o sa o simti cand o sa vrei sa ii dai.

4. Daca vrei o masina doar sa te duca din punctul A in punctul B poate ar trebui sa te reorientezi spre alta marca, sau cum am mai spus un diesel, nu 1.8 benzina, pt ca o sa ai consum mai mare decat un diesel, daca dupa consum te uiti, si nu o sa ai nici puterea necesara sa faci ceva cu ea in anumite situatii. Avand 2.0, pot spune ca in ce priveste motoarele pe benzina, sa iti iei un motor sub 2.0 nu se merita, 2.0 ar fi cam minim-ul dupa mine, ca nu e diferenta mare de consum, in schimb puterea e real sesizabila. Mie imi pare rau ca nu mi-am luat macar un 2.5 benzina. Fa si tu un calcul, 2 litrii in plus la 100km inseamna 6 ron. Dar deja daca ai ajuns iara la faza cu calculele, mai bine schimba marca :)

 

Si revenind la acei 6 cilindrii pe care ziceti ca nu dati 2 bani. Oriunde in lumea asta, daca stai cu cineva de vorba care se pricepe cat de cat la masini (neposesor de bmw dar sa aiba habar despre, cat de cat), iti garantez eu ca nu o sa se vorbeasca despre 4 cilindrii benzina, poate nici despre diesel. O sa se vorbeasca despre M si despre motoarele in 6 cilindrii in linie, specialitatea casei nu? E particularitatea bmw-urilor motoarele in 6 cilindrii in linie fratilor, asa ca nu mai ziceti ca e mult zgomot pentru nimic. Nu am vrut sa jignesc pe nimeni in ce am scris, si sunt perfect constient ca in alegerea unei masini intra multe ecuatii printre care si consum,mentenanta,etc, insa nu mai blamati motoarele in 6 cilindrii ca nu aveti dreptate. E "marca inregistrata" BMW :)

Edited by traian'80
Link to comment
Share on other sites

Nu ai inteles contextul. I-am contactat pentru un ax cu came sport pt BMW. M-a intrebat datele masinii, cand i-am zis ca e vorba de un urs 316 a ramas uimit. A zis ca nu a facut niciodata asa ceva... si daca vrei sa cresti performantele el recomanda schimbatul masinii. Ei au facut doar pt 6 cilindri si nici nu au avut cerere pt asa ceva. Dar l-au facut exact cum s-a cerut in cele din urma.

 

Afirmatia lui se refera strict la motorizari si modificari aduse lor. Alfel spus: "Adevaratele motoare Bmw sunt 6L."

Link to comment
Share on other sites

salut baieti!

in sfarsit mi-am vandut vechea masina, pe care am luat cativa banuti , plus economiile din timpul anului sa facut o suma modica pentru masina mult visata :) BMW seria 3 cupe an 90-95.

am nevoie de un sfat :) 318is ori 320i?

 

2000....e foarte reusit motorul.....bafta! :)

Link to comment
Share on other sites

Eu zic cĂŁ nu este corectĂŁ afirmaĂžia.

 

BMW Înseamnã mai mult decât niºte motoare de excepÞie.

 

Asa e, BMW inseamna mai mult decat niste motoare de exceptie. Tractiunea, cutia, stabilitatea, design-ul, pasiunea, conceptul, toate fac un intreg. Insa eu pe astea le-am descoperit dupa ce mi-am luat bmw-ul. Si nu as fi ajuns sa imi iau bmw daca nu stiam ca au niste motoare f bune si f puternice. In ceea ce ma priveste totul a plecat cu motor-ul, iar restul universului l-am descoperit din mers dupa ce am luat-o. Uite si un exemplu pueril: sa nu radeti de mine (desi stiu ca e de ras) insa eu am descoperit dupa ce am luat-o ca masina are tractiune spate, eu credeam ca are fata (asta o spun ca sa vedeti ca un necunoscator/neposesor de bmw nu cunoaste toate aceste lucruri). Noroc ca constatarea ca masina are tractiune spate a fost facuta la o intoarcere de 180 grade pe b-dul Iuliu Maniu si la o viteza mica. Daca era o viteza mai mare, si o curba mai deschisa, obisnuit sa intru in ea cu tractiune fata de la celelalte masini, nu cred ca ar fi fost prea bine. A fost destul de amuzant si surprinzator pt mine, nu stiam ce se intamplase de imi fugise spatele, mai ales ca era cald afara si vara, aveam cauciucuri bune, etc. Am oprit imediat pe dreapta, am cabrat intr-o parte rotile fata si am coborat din masina sa ma uit dupa planetare la rotile din fata. Cand am vazut ca nu exista, am inceput sa rad ca un prost de ceea ce tocmai descoperisem.

Link to comment
Share on other sites

Normal ca sunt bmw-uri si cele de 1.6 si 1.8. Insa din pacate la benzina, nu prea se merita sa iei un motor sub 2 litrii. Vorbind strict de benzina. Cu cat iti permite buzunarul un motor mai mare pe benzina, cu atat mai bine. Posesorii de masini pe benzina stiu la ce ma refer. Pentru ca benzinarele nu au turbina ca dieselurile, sa le ajute, iar un motor mic pe benzina o ia destul de greu din loc, si trebuie turat mai mult decat un motor mai mare pe benzina, deci implicit un consum mai mare. Asa ca treaba cu consumul ca mergi constant cu 60-80-100 si iti consuma cu 2 litrii mai putin la 100 km nu e relevanta, ca nu avem noi autostrazile pe care sa mentii o viteza constanta, esti intr-o continua accelerare/decelerare. Ca sa nu mai spunem ca, daca vrei sa mergi chiar si constant cu o viteza mai mare (peste 150km/h), un motor mai mic tot timpul va consuma mai mult decat un motor mai mare la aceste viteze. Am avut mai multe masini pe mana si pana acum cred ca am cel mai mult facut cu un diesel, vw 1.9tdi, aprox. 120.000 km, iar in total cred ca adun undeva spre 250.000 km ca sofer, asa ca cred ca pot sa imi dau cu parerea destul de subiectiv despre motoare, am condus si...si.... Mie imi pare rau ca nu mi-am luat un 2.5 benzina in loc de actualul 2.0, si am sa exemplific: treaba cu consumul in bucuresti sta cam asa la a mea....in medie imi consuma undeva la 12-13% in regim de bucuresti. Insa 2-3 litrii in plus la 100km o am din cauza jantelor pe 18", late si grele pe care mi le-am pus. In afara de aspectul estetic si de faptul ca masina sta mai bine pe viraje, nu prea au nici o practica, consum mai mare cu 2-3% si demaraj mai slab decat cu cele de 16" pe care le avea initial. Diferenta de consum intre un 2.0 benzina si 2.5 benzina cam tot pe acolo sa fie, 2-3%. Deci eu, din cauza unui moft cu jentile alea, am un consum cat unul cu 2.5, insa puterea unui 2.0. De asta zic ca imi pare rau ca nu mi-am luat un 2.5 benzina, pentru ca diferente de genul 2-3 litrii la 100km e ceva destul de mic si irelevant zic eu, in comparatie cu puterea motorului si diferentele de accelerare. Daca tot te-ai hotarat spre un benzinar, cu cat iti permiti un motor mai mare cu atat mai bine. Asta spusesem initial, si o sustin in continuare. Edited by traian'80
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Uite cineva care gandeste ca si mine. Subscriu la ce a scris traian'80. "Putem vorbi de BMW de la 6 cilindri in sus" asta mi-a spus o firma care face axe cu came la comanda, din Germania.

poti sa ma pui si pe mine la numar,subscriu si eu la ce zice traian!l6-le dupa mine e reprezentativ pentru bmw,de aceea am hotarat sa-mi iau bmw!sunt deacord cu ciupanezu ca bmw e mai mult de atat dar,daca pui un 18is si un 20i unu langa altu cu capotele deschise te las pe tine sa alegi!si fara modificari la evacuare ascultale de la 5000rpm in sus...te unge la suflet,de aceea si consumu,ca-ti place!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.