Jump to content

E34 525i 24V (1992)


Piovra

Recommended Posts

Am citit de undeva de reconditionarea ECU, se schimba condesatorii de pe placa. Cica din cauza invechirii, apar tot felul de fenomene ciudate in functionarea motorului. Nu mai gasesc linkul unde am vazut un DIY despre asta.

Cam zdreanta masina asta a ta, mananca o gramada de bani si tot nu-i vine mintea la cap. :)

Amenint-o c-o schimbi cu un E39!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Domnule ... 350 000 km sunt multi sau par multi pentru unele masini, insa in ultimii 40 000 km se pare ca ai mai cumparat inca o masina datorita multitudinii de probleme tehnice care par ca au o limita. Felicitari pentru consecventa si migala intretinerii tehnice insa banii investiti intr-o "batranica" sunt doar pentru satisfactia personala.

 

Si a mea se apropie de 350 000 km, am "mostenito" cu o problema la pompa de injectie pe care am schimbat-o cu una sh, dar sincer nu am investit in ea decat strictul necesar gen : ulei - filtre - role si curele @ termostat si antigel + baterie, DAR daca ar fi avut chiar si 10 % din problemele care le-ai mentionat Dumneata ori as fi dat-o de pomana ori i-as fi dat foc !!!

Link to comment
Share on other sites

Da, stiu toate astea. A fost o perioada in care mai mult reparam decat mergeam si mi-era frica sa plec la drum lung... acum n-am treaba pot pleca oriunde. Atunci cand am luat-o era la pamant si am invatat multe despre BMW odata cu E34 asta. Ma incanta foarte mult cand merg cu ea si ma entuziasmeaza de fiecare data :) Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Pai sunt :) dar in ultimul timp am lasat-o ceva mai moale. De exemplu bara fata inca n-am reparat-o de la coliziunea cu iepurele, si nici proiectorul dreapta nu l-am mai pus la loc .. De fapt eu nu prea m-am axat pe optica niciodata, am tot insistat pe partea tehnica. :lol: Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Hmm, ori mi-am luat eu teapa, ori s-ar putea sa confunzi un pic.

 

Din ce ma uit acum pe site-ul de unde am cumparat (www.autohausaz.com), exista 2 tipuri de debitmetre, unul pana in 08/1992 inclusiv si altul incepand cu 09/1992. Masina mea e din 06/1992.

 

Cel potrivit pentru mine costa $435, celalalt costa $265. EURUSD acum e cam 1,36 deci in euro ar veni 320, respectiv 194 euro. Inclin sa cred ca pretul dat de tine este pentu modelele de dupa 09/1992.

 

219.90 euro vad ca este si pe www.maf-shop.com, unde este specificat ca este pentru modelele incepand cu 10/1992.

 

Deci, mai ieftin decat am dat eu refuz sa cred ca exista :lol: Si eu sper sa ma bucur cat mai mult :)

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am citit tot topicul si te inteleg cand spui ca acum mergi oriunde intrucat te bazezi pe ce ai lucrat la masina aceasta si toate elementele importante functioneaza perfect. Felicitari si sa ai parte de inca 350k km!

 

P.S De ce ai schimbat arcurile Weitec cu cele normale? Nu erau ok? Te intreb ca si eu doresc sa imi pun arcuri weitec la e36 (-30/00mm).

Link to comment
Share on other sites

Am citit tot topicul si te inteleg cand spui ca acum mergi oriunde intrucat te bazezi pe ce ai lucrat la masina aceasta si toate elementele importante functioneaza perfect. Felicitari si sa ai parte de inca 350k km!

 

P.S De ce ai schimbat arcurile Weitec cu cele normale? Nu erau ok? Te intreb ca si eu doresc sa imi pun arcuri weitec la e36 (-30/00mm).

 

Mersi

 

Le-am schimbat pentru ca am vrut ceva mai confortabil, sa ma pot deplasa si prin zonele cu gropi. Eu aveam Weitec -35/-35 kit complet (arcuri Weitec si pachetul mai include amortizoare AL-KO Sport) Masina statea perfect pe drum, suspensia era oarecum tare cu rotile de 16, si de asta am schimbat-o. Acum e cam barca fata de cum era cu Weitec, nici nu se compara, e o porcarie cu arcuri normale si amortizoare Sachs. A fost o decizie cam proasta sa renunt la Weitec.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

salut

vreau si eu sa las masina de fata mai jos

ce-mi recomanzi?

tocmai am schimbat amortizoarele pe fata si s-a ridicat prea mult,vreau sa fie mai joasa.

 

cineva mi-a spus ca la bmw , arcurile au ceva vopsea pe ele in functie de taria lor

 

se poate lasa doar din arcuri mai jos fara sa am probleme cu amortizoarele?

Link to comment
Share on other sites

La ultima intrebare nu stiu sa iti raspund, din pacate.

 

Fiecare producator de arcuri le vopseste cu o culoare. Sunt mai multi producatori: H&R cel mai renumit si cel mai bun, dar si cel mai tare cred, urmat de Eibach. Weitec sunt si ei ok si sunt si mai ieftini, si cu altii nu am avut tangente.

Link to comment
Share on other sites

iti multumesc ptr raspuns

o s-o las asa cum este,nu ma mai complic

 

vroiam sa le iau de la dezmembrari; unele mai mai moi ca sa se lase mai jos,asta dupa spusele cuiva

da mai bine nu incerc

 

numai bine

Edited by fanaticS5
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Taman am terminat de citit..tot nu pot sa cred ca a ingropat 9k euro masina asta..sunt oameni si mai nebuni ca mine out there i guess :)

 

Te inteleg la chestia cu frica de plecat afara pana nu e bec dpdv tehnic,si eu sunt acolo..la exterior arata bine, la interior ar merge un plafon facut bine si un interior cu lemn daca prinzi ceva ocazii..iar la exterior un xenon si un mufler cromat ceva..

 

P.S.: Erai chiar in spatele meu in primavara la intrarea in Veliko, am ramas surprins cat de cuminte mergeai si trebuie sa marturisesc ca primul instinct a fost sa ma dau la o parte (dar n-aveam unde :) ), am crezut ca ma depasesti, am depasit eu un TIR si tu nu te-ai bagat..apoi am vazut-o parcata prin Veliko si cred ca atunci am luat subliminal decizia de a trece la E34 :twoup: eram intrigat de cum arata cu jante de E39 si de cum arata in oglinda retrovizoare..

 

Intre timp mi-am luat si eu o "rabla" de E34 care a trecut prin multe saraca, in care au intrat o gramada de bani (nu chiar ca-n a ta :( ) si de piese si care abia acum arata a masina..si care imi pune un zambet tamp pe buze la fiecare drum lung..

Link to comment
Share on other sites

este foarte simplu si merita. A mea a inghitit scurt 2500 de euro in primul an de cand am luat-o, aceasi masina o idee mai tanara, fara consumabile si cauciucuri, doar ca sa o fac mecanic ok. La estetic deabia incep. MAi intra cel putin 1500 si acolo, doar asa ce am de gand pe termen relativ scurt.

Garanteza ca daca iei la puricat multe masini ok gasesti un 4000 de euro usor de bagat in ele. Asta daca vrei sa fie ceas si sa nu faci compromisuri. Altfel ele merg saracele masini si fara bani, ca dovada ca le vezi in fiecare zi pe strada...

 

 

Oricum a iesit o treaba f buna, felicitari. Daca tu te bucuri de ea si crezi ca merita e foarte ok..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

n-am mai intrat pe topic de ceva timp si abia acum vad ultimele postari :twoup:

 

daca ai schimba spoilerul ala din fata s-ar schimba masina cu totul. o vad ft des :twoup:

 

a fost schimbat inainte ceva timp de impactul cu iepurele :twoup: daca era sa cada de tot l-as fi schimbat, dar cum masina merge bine si asa si mi se pare ca nu arata nici urat l-am lasat asa. mai imi e si lehamite de timp pierdut pe la vopsitorie, alergatura..

 

sa stii ca si eu o vad des pe a ta, treceam vara pe jos pe langa :twoup:

 

Taman am terminat de citit..tot nu pot sa cred ca a ingropat 9k euro masina asta..sunt oameni si mai nebuni ca mine out there i guess :)

 

Te inteleg la chestia cu frica de plecat afara pana nu e bec dpdv tehnic,si eu sunt acolo..la exterior arata bine, la interior ar merge un plafon facut bine si un interior cu lemn daca prinzi ceva ocazii..iar la exterior un xenon si un mufler cromat ceva..

 

P.S.: Erai chiar in spatele meu in primavara la intrarea in Veliko, am ramas surprins cat de cuminte mergeai si trebuie sa marturisesc ca primul instinct a fost sa ma dau la o parte (dar n-aveam unde :) ), am crezut ca ma depasesti, am depasit eu un TIR si tu nu te-ai bagat..apoi am vazut-o parcata prin Veliko si cred ca atunci am luat subliminal decizia de a trece la E34 :twoup: eram intrigat de cum arata cu jante de E39 si de cum arata in oglinda retrovizoare..

 

Intre timp mi-am luat si eu o "rabla" de E34 care a trecut prin multe saraca, in care au intrat o gramada de bani (nu chiar ca-n a ta :twoup: ) si de piese si care abia acum arata a masina..si care imi pune un zambet tamp pe buze la fiecare drum lung..

 

Eu am cheltuit banii astia treptat, deja au trecut 4 ani jumate de cand am masina, ultimul an acum in 2010 nu am mai schimbat decat filtre, de la un moment in colo n-au mai avut sens economic banii bagati, am facut-o mai mult ca nu prea stiam mare lucru despre masini si in felul asta m-a ajutat sa invat, am mai pus si singur mana, am mai desfacut si schimbat una alta, plus sa zic asa un atasament. Oricum mi-a cam ajuns si de fapt nici nu prea mai am ce sa-i mai fac. Interiorul imi place asa cum este, mi se pare ca mi se potriveste ca o manusa.

 

In Veliko Tarnovo am fost de 2 ori anul trecut, o data cu parintii, o data fara, s-ar putea sa ne fi "intersectat" pe drum cand eram cu parintii :angry: Cu ce masina erai atunci, cu BMW sau altceva, sa imi aduc aminte mai bine episodul. In ultimul an am avut oricum momente mai multe cand am mers mai linistit, la inceput o tineam intr-o forja continua. Oricum cel mai important e cum spui tu, sa iti aduca zambetul pe buze de fiecare data cand te urci la volan, in rest e doar un fier...

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

este foarte simplu si merita. A mea a inghitit scurt 2500 de euro in primul an de cand am luat-o, aceasi masina o idee mai tanara, fara consumabile si cauciucuri, doar ca sa o fac mecanic ok. La estetic deabia incep. MAi intra cel putin 1500 si acolo, doar asa ce am de gand pe termen relativ scurt.

Garanteza ca daca iei la puricat multe masini ok gasesti un 4000 de euro usor de bagat in ele. Asta daca vrei sa fie ceas si sa nu faci compromisuri. Altfel ele merg saracele masini si fara bani, ca dovada ca le vezi in fiecare zi pe strada...

 

 

Oricum a iesit o treaba f buna, felicitari. Daca tu te bucuri de ea si crezi ca merita e foarte ok..

 

Multumesc!

 

Piese care sa se strice de 2 ori din ce am schimbat au fost relativ putine.. niste brate pe la directie si bielete.. oarecum normal, in rest masina e buna pentru starea in care a fost si intr-adevar ma bucur de ea de fiecare data cand o folosesc. Cel mai mult imi place iarna, cu cauciucuri de iarna si autoblocant, e o adevarata placere.. Daca merita sau nu ca si costuri, la momentul de fata as spune ca nu... De vreun an ma tot gandesc sa o vand, banii pentru impozitul marit inca nu i-am dat lui Boc, dar sa o vand ar insemna de fapt sa o arunc la ce bani as putea lua pe ea si la cum ma stiu cred ca mai raman cu masina ceva timp

 

Una peste alta, maine ii schimb uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer. 354 mii km.. si numai 2 probleme care ma enerveaza cu adevarat, dar nu am avut timp sa ma ocup de ele: sonda lambda se pare ca face iar figuri de ceva timp si refuza sa-si faca treaba si la usa de la sofer s-a desprins banda aceea de tapiterie, un tapiter meserias a lipit-o cum numai el stia, si acum atarna un pic inestetic pe acolo si ma lovesc mereu de ea.

 

Prin iulie-august am montat pe masina discuri si placute noi originale BMW, am schimbat furtunele de frana obosite ale masinii cu unele noi Goodridge din otel inoxidabil si lichidul de frana cu ATE Super Blue. Nu am remarcat o imbunatatire majora la franare, e ceva mai bine, dar nu asa cum m-as fi asteptat.

 

Ah si inca o nenoricire, pe langa zgarieturile dusmanesti de pe capota si portbagaj, un binevoitor care probabil a incercat sa o fure i-a fortat ambele incuietori si acum merge deschisa numai din telecomanda. Cu toate astea, ma bucur ca un copil de fiecare data cand o vad parcata sau cand ma aflu la volan si nu imi dau seama care din cele 2 placeri e mai mare :twoup:

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Primul post pt mine. Sunt nou pe forum dar nu sunt nou intre fanii BMW. DOMI, nu vreau sa-ti "poluez" topicul, am o intrebare/rugaminte la obiect, legata de un E34 si mi s-a parut locul potrivit sa o adresez. Am cumparat de curand un E34 - 520i Masina e in forma foarte buna arata impecabil si cum am luat-o tocmai pt vestita lor fiabilitate, ieri am avut neplacuta surpriza sa ma lase pompa de frana. "Spatele" nu mai lucreaza deloc la ea. Ma gandeam ca poate stiti de unde se poate cumpara asa ceva, nou sau second. In zona de unde sunt eu (Sighisoara - Tg. Mures) noua mi s-a zis ca nu aduc iar sursa mea de piese din Germanica e in vacanta pana in nu stiu cat ianuarie. Asta nu ar fi o problema in mod normal - nu sunt dependent de masina, dar am de facut un drum neaparat in 22 decembrie. Multumesc anticipat.

 

Si un pic de on topic :twoup:

Am citit tot topicu' in ultimele doua zile. E34-le l-am cumparat in 22 noiembrie si am acelasi entuziasm cum mi-am dat seama ca ai avut tu dupa achizitie - asa am si ajuns pe forum, cautand senzatiile altora despre masina, sa vad daca nu cumva m-am lovit eu la cap :)) Am apucat sa fac un pic peste 2000 de km si masina mi-a intrat pe sub piele deja. Un mic regret ca n-am luat motorul de 2.5, dar are si decizia asta logica ei :) Poze nu am si nici nu stiu daca e cazul sa bag aici mau multe informatii si poze cu masina mea. In cele din urma e jurnalul lui DOMI si eu sunt nou pe aici si nu prea stiu care sunt "regulile" legate de asta.

 

Inca o data va salut si astept vesti bune legate de pompa :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E topicul lui Piovra :twoup:

nu e asta topicul meu, dar si eu sunt posesor de e34 525i linkul catre masina mea e in semnatura.. :)

 

Sincer nu cred ca ai probleme cu pompa de servo, mai degraba pe circuit are probleme sau etrieri blocati. daca aveai probleme cu pompa nici pe fata nu iti frana.

Pana la urma cum se manifesta si de ce piesa ai nevoie ? cilindrul principal? distribuitorul ? pompa de servo ?

 

Ca sa prezinti masina deschizi un nou topic la seciunea masina mea. Poti pune si ce probleme ai acolo..mai bine asa decat sa stricam topicul lui Piovra..:)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showforum=47

 

piovra, ce sonda lambda ai pus ? Am descoperit ca Bosch are 2 variante la e34, una garantata 100k km si cealalta 160k km..

Si eu am schimbat-o recent pe a mea, nu am vrut sa ma risc ca stiu ca apar probleme, am luat OEM..

Link to comment
Share on other sites

Dap...acu' mi-am dat seama. Scuze Piovra. Am stat cu forumul deschis vreo doua zile pe topicul lui DOMI. Eram convins ca tot acolo sunt :) Dar tot intre BMW-uri E34 a aterizat SOS-u' meu asa ca e bine :)

Problema e de la pompa...mecoinicu meu a enuntat asta si nu are id pe forumu asta sa vina cu argumente :twoup: In astea 15 min, de cand am lansat SOS-u' pe toate frecventele cu putinta problema e rezolvata in proportie de 90%. Chiar si asa multumesc DOMI de promptitudine, si iti dau un PM cu toata telenovela cu pompa.

Piovra...imi cer scuze. Azi studiez topicu tau si bag mai pe seara un ontopic adevarat, ca predecesoru era de fapt pt DOMI.

Salutare!

Link to comment
Share on other sites

n-am mai intrat pe topic de ceva timp si abia acum vad ultimele postari :twoup:

 

In Veliko Tarnovo am fost de 2 ori anul trecut, o data cu parintii, o data fara, s-ar putea sa ne fi "intersectat" pe drum cand eram cu parintii :) Cu ce masina erai atunci, cu BMW sau altceva, sa imi aduc aminte mai bine episodul. In ultimul an am avut oricum momente mai multe cand am mers mai linistit, la inceput o tineam intr-o forja continua. Oricum cel mai important e cum spui tu, sa iti aduca zambetul pe buze de fiecare data cand te urci la volan, in rest e doar un fier...

 

erai cu niste tinerei,te-am si intrebat unde e cetatea, apoi ti-ai mutat si tu masina la intrarea in cetate, eu eram cu un clio cu niste jante mai maricele...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.