Jump to content

reconditionare cutie steptronic GM/ e39 - 530d


Recommended Posts

Masina : 530d, 2001 - cutie steptronic GM, km 298.000.

 

Ulei schimbat la cutie acum 20.000 km ( ESSO original cumparat din reprezentanta).

 

Am resoftam masina acum vreo 6.000 km la 231 hp, 510 Nm.

 

Inainte de resoftare cutia schimba frumos fara probleme. Dupa cateva mii de km cu softul nou a inceput sa scuture un pic la treptele 1,2 si cand trec din P in R. Nu am "abuzat" masina ( nu ca n-as fi vrut) dar e iarna si oricum pierde aderenta daca o calc brusc peste 2500 ture. Probabil nu mai mult de 2-3 kickdownuri in 5000 km.

 

Ce e ciudat ca scutura cutia numai cand schimba la turatii joase pana in 3000 rpm si preponderent in viteza 1 ,2 .

Nu da "suturi in fund" la trecerea din 2 in 1. Am patit-o doar o data in 40.000 km. Nu am erori in computer, nu mi-a aparut niciodata "Transmission fail safe program". Doar scutura din cand in cand la schimbarea treptelor.

 

Mi se pare mie ca problema se agraveaza pe zi ce trece. Vreau niste sfaturi pentru ca vreau fie sa o reconditionez fie sa gasesc o cutie sh ( am nevoie de masina si nu imi permit sa astept pana crapa cutia de tot si sa umblu de nebun 2-3 saptamani pana gasesc o solutie, asa ca prefer sa iau masuri din timp / acum am roti de iarna de 16/225 ; cand trec la cele de vara 18/245 stresul e mult mai mare pe cutie si nu cred ca mai rezista prea mult).

 

Stau in Olanda si nu prea stiu pe nimeni care reconditioneaza cutii si ma gandeam eventual sa cumpar o cutie de e60 daca se potriveste (as cauta una de 3l diesel pentru ca e proiectata pentru cuplu apropiat de cat am eu acum 510Nm). Sant constient ca nu ies mai ieftin de 2000 euro cu nici una din ambele variante, dar e mai bine decat vreo 5-6 mii pe o cutie noua.

 

Din ce am citit pe alte forumuri de obicei sunt probleme cu solenoizii ( valve) datorita mizeriei ( particule metalice acumulate).

 

Astept pareri de la cei care au reconditionat sau schimbat cutii steptronic si imi pot da niste date. ( ce pica la ele, valve, solenoizi - daca exista kituri de reparatie, daca sunt compatibile cutiile de e60)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu vĂŁd cum ai putea monta o cutie de E60.

 

ExistĂŁ kit-uri de reparaĂžie produse de firmele care au fabricat cutia.

 

Eu am o cutie ZF Âşi kit-ul de reparaĂžie a fost fabricat tot de ZF.

 

O cutie sh nu mi se pare o soluÞie viabilã pentru cã poate pica oricând.

 

Nu poÞi ºtii exact ce e stricat pânã nu o desfaci.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=562917

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la o firma si urmeaza sa ma duc maine sa o testeze sa vada despre ce este vorba. O reconditionare costa 2600 euro, totul nou cu componente intarite pentru a rezista la cuplu mai mare , garantie 1-2 ani. Nu prea cred ca sa bag la schimbat doar ceea ce e defect pentru ca nu pot sa dea garantie, sau le place sa incaseze bani multi. ( Era un Rolls Royce Phantom pe elevator si vreo 2 S-uri destul de noi). Aveau 800 cutii reconditionate pe stoc, dinamomentru pentru convertoare de cuplu, erau importatori directi GM, ZF etc. Cand te duci cu masina iti monteaza direct una de pe stoc si pe a ta o repara ei si o vand la altul.

La sh am renuntat si eu pentru ca sunt greu de gasit si ce am gasit era in jur de 1500-1800 euro si nu merita. Cu 1500-2000 cred ca gasesc o firma mai fara Rolls-uri de reparat si o fac cu totul nou inauntru. Cine stie poate am noroc sa nu fie uleiul la nivel, vreun semering, sau vreun solenoid si atunci scap repede, sau poate ma inteleg cu astia la care am fost.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la firma aia si a condus un inginer masina, si mi-a zis ca nu sunt probleme cu ea, sa schimb uleiul si mai duce destul. Problemele apar numai cand e cutia rece ( si au fost -10, -8 grade in ultimele saptamani, si s-ar putea sa nu am nici uleiul la nivel). Mi-a zis ca merita sa o reconditionez numai daca n-am ce face cu banii.

Am facut programare saptamana viitoare si o sa schimb uleiul cu Dextron VI si filtrul, si o sa se uite daca mai e ceva in neregula. Au aparat de facut flush pe conductele de la radiator, deci pleaca toata mizeria din ea, inclusiv uleiul din convertorul de cuplu si n-ar trebui sa mai fie probleme.

Mi-a mai zis ca atunci cand se desface o cutie si se schimba uleiul e bine sa fie schimbat periodic la 30.000 km.

I-am zis de uleiul original BMW , si mi-a zis ca Dextron VI e mult peste specificatiile uleiului pe care il recomanda BMW-ul in 2000, 2001 asa ca merg pe mana lor. Oricum daca o sa am probleme mari in viitor tot la ei ajung, desi din cate mi-a zis omul se pare ca nu e prima cutie pe masina pentru ca nu rezista mai mult de 200.000 km.

Eu am apreciat ca mi-a spus parerea lui sincera si nu a incercat sa se arunce la bani daca nu era cazul.( 300 euro un schimb de ulei comparativ cu 2600 cat imi facuse oferta pentru reconditionare completa.)

Link to comment
Share on other sites

I-am zis de uleiul original BMW , si mi-a zis ca Dextron VI e mult peste specificatiile uleiului pe care il recomanda BMW-ul in 2000, 2001 asa ca merg pe mana lor. Oricum daca o sa am probleme mari in viitor tot la ei ajung, desi din cate mi-a zis omul se pare ca nu e prima cutie pe masina pentru ca nu rezista mai mult de 200.000 km.

Eu am apreciat ca mi-a spus parerea lui sincera si nu a incercat sa se arunce la bani daca nu era cazul.( 300 euro un schimb de ulei comparativ cu 2600 cat imi facuse oferta pentru reconditionare completa.)

 

 

nu stiu cum a reusit el sa te convinga de asta ...daca tu ai ulei original in cutie si a tinut atata timp ..pare doar un soi de marketing in sensul ca uleiul lui dextron 4 oricum se schimba la 30k ..Cutia ta ,dar as merge pe ulei de la mama lui !..cam tot pe acolo iese schimbul ....oricum daca se strica ceva la cutie o repari la el :) ...dar presupun ca nu o sa-i poti spune ceva despre ulei ...Doar el zice ca e mai bun decat BMW ! Parerea mea e sa verifici nivel si atat ...Atata timp cat ai ulei original in ea ..schimbat cu 20k km in urma ..sau te astepti la o minune de la schimbarea uleiului ...

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

I-am zis de uleiul original BMW , si mi-a zis ca Dextron VI e mult peste specificatiile uleiului pe care il recomanda BMW-ul in 2000, 2001 asa ca merg pe mana lor. Oricum daca o sa am probleme mari in viitor tot la ei ajung, desi din cate mi-a zis omul se pare ca nu e prima cutie pe masina pentru ca nu rezista mai mult de 200.000 km.

Eu am apreciat ca mi-a spus parerea lui sincera si nu a incercat sa se arunce la bani daca nu era cazul.( 300 euro un schimb de ulei comparativ cu 2600 cat imi facuse oferta pentru reconditionare completa.)

 

 

nu stiu cum a reusit el sa te convinga de asta ...daca tu ai ulei original in cutie si a tinut atata timp ..pare doar un soi de marketing in sensul ca uleiul lui dextron 4 oricum se schimba la 30k ..Cutia ta ,dar as merge pe ulei de la mama lui !..cam tot pe acolo iese schimbul ....oricum daca se strica ceva la cutie o repari la el :) ...dar presupun ca nu o sa-i poti spune ceva despre ulei ...Doar el zice ca e mai bun decat BMW ! Parerea mea e sa verifici nivel si atat ...Atata timp cat ai ulei original in ea ..schimbat cu 20k km in urma ..sau te astepti la o minune de la schimbarea uleiului ...

 

De vreo 4-5 luni tot citesc cam tot ce am gasit despre cutiile astea, iar pe la americani baga baietii Redline si Dextron cat cuprinde. Si pe unele site-uri gasesti chiar teste si analize profesionale facute de unii care lucreaza prin industrie.

Si iar mi se pare de bun simt ca uleiurile sa evolueze din 1999 pana in 2009. Texaco ala LT80..(GM) si ESSO(ZF) lifetime au fost facute prin 1998-2000 iar texaco are un upgrade prin 2003 ( poate e doar codul BMW schimbat in TIS, sau se poate sa fie si alt ulei). Ce ti se pare atat de neobisnuit ca in 2009 sa fie un ulei care sa depaseasca ca specificatii ce folosea BMW-ul in 1999.

Daca ar fi sa merg pe acceasi logica ar trebui sa pun LL01 ( norma de uleiuri de motor) ca asa scrie in carte, numai ca nu prea se mai gasesesc, si a aparut LL04 tot Castrol . Si toti dealerii in pun in motoare si il recomanda. Ca sa nu mai zic ca am factura originala de la dealer BMW si MINI pe jumatate de Olanda cu ulei de motor SHELL HELIX pus in masina.

La cutie BMW zice ca e ulei life time si probabil nu s-au obosit sa recertifice alte uleiuri mai noi, dar asta nu inseamna ca nu exista uleiuri mai bine.

Si atat timp cat oamenii astia au certificare GM , ZF, sunt importatori pentru Olanda a cam tot ce inseamna cutii de viteza, kituri de reparatie, vreo 800 de cutii reconditionate pe stoc , eu cam inclin sa-i cred pe ei, si nu pe vanzatorii de hartii de pe la dealerii BMW care au facut sezatoare cu 3 mecanici,2 ingineri si vreo 1 ora pana s-au decis ce ulei imi trebuie pentru cutie si la sfarsit mi-l recomandau pe ala de ZF cand eu aveam cutie GM. Si oricum nu aveau nici unul pe stoc, ca uleiul e lifetime dom'le. Si a trebuit sa ma duc cu foaia printata din TIS la alt dealer si i-am facut comanda direct cu codul, ca sa ma scuteasca de expertize tehnice.

 

Dextron VI e dublu ca pret fata de uleiul original de la bmw ( Texaco LT80...). Iar faptul ca trebuie sa-l schimb la 30.000 iar nu ma deranjeaza atata timp cat masina merge ceas. Uleiul la motor il schimb la 10.000 cu tot cu filtre, chiar daca trebuie schimbat la 30.000 sau dupa indicatorul din bord care oricum sare de 30.000 pentru ca merg 95% numai autostrada.

 

Asa ca totul e relativ. Eu unul ma risc sa pun Dextron VI atata timp cat oamenii dau garantie 2 ani la cutii reconditionate de ei cu uleiul asta inauntru.

Si nu ma astept la nici o minune, desi dupa ce am schimbat uleiul acum 20.000 cutia lucra ca noua, si inclin sa cred ca si acum va face la fel dupa schimbul cu Dextron VI, probabil nu va merge perfect o vesnicie avand in vedere ca e cutia obosita, dar la 30.000 il schimb iar. Daca face probleme mai grave o sa reconditionez cutia si tot dextron o sa am in ea si garantie 2 ani.

Link to comment
Share on other sites

acelasi lucru ma paste si pe mine..si nu stiu ce sa pun si unde...aparatul ala de facut flush in cutie nu stiu unde gasesc aici..ar fi f bun

 

si eu sunt de aceeasi parere cu uleiurile, sa vedem unde ce si cum gasesc Dextron 6; mai trebuie sa schimb si in diferential, e lsd, ar merge 75W140 ma gandesc la Motul...

Link to comment
Share on other sites

Nivelul de ulei sa verifica cu masina pe elevator, motorul pornit, cutia in P. temperatura 40-50 grade in cutie, verificata cu testerul sau cu un carsoft.

Iti trebuie o pompa de ulei si fie un furtun sau o teava subtire indoita ( uleiul se pompeaza de jos in sus, iar orificiul este in baia de ulei si are o buza peste care da uleiul cand este nivelul bun.). Desfaci orificiul de umplere ( difera de la cutie la cutie) si se completeaza cu ulei pana incepe sa curga pe langa orificiu. Recomandarea mea e sa aveti TIS-ul sau scheme ca sunt o gramada de timpuri de cutii si au 2-3 orificii si nu stii fara schema care e ala de golire , care de umplere ( f. important pentru nivel).

Cantitatea de ulei variaza semnificativ cu temperatura cutiei ( 1-2 cm) de aceea e important sa fie la 40-50 grade. Desi am stat cu carsoft-ul pe ea , si pistol cu infrarosu de masurat, s-ar putea nici eu sa nu fi nimerit nivelul si de aia sa-mi faca probleme. Nu mai zic ca aveam o pompa micuta si mi-a luat vreo 2 ore sa pompez 5 litri de ulei inauntru ( intra 1,2 litri si dupa aia trebuie pornit motorul ca sa se duca uleiul prin cutie si conducte altfel nu poti sa bagi ulei ).

 

Mai bine gasiti o firma cu instalatie de flush si platiti ( nu stiu cine are asa ceva prin Romania). Eu n-am gasit acu 3 luni, si am stat eu si cu mecanicul vreo 4 ore sa schimbam uleiul. La reprezentanta tot cam atat dureaza ca sigur tot cu pompita baga uleiul.

 

Atentie la flush trebuie 12 litri de ulei, desi cutia are vreo 9( steptronic GM)

Link to comment
Share on other sites

acelasi lucru ma paste si pe mine..si nu stiu ce sa pun si unde...aparatul ala de facut flush in cutie nu stiu unde gasesc aici..ar fi f bun

 

si eu sunt de aceeasi parere cu uleiurile, sa vedem unde ce si cum gasesc Dextron 6; mai trebuie sa schimb si in diferential, e lsd, ar merge 75W140 ma gandesc la Motul...

Nu stiu la diferential, eu am cumparat direct de la reprezentanta BMW si e f.ieftin , cred ca vreo 15 euro am dat pe 2 litri.

 

Acum trebuie sa se riste cineva si cu Dextron-ul 6 ca sa vedem cum se comporta. O sa fiu eu primul. O sa vad cum se comporta cutia si revin cu impresii. Luni am programare.

Am atasat un document dragut cu toate procedurile si majoritatea tipurilor de cutie.

 

CUTII AUTOMATE _TIPURI, SCHIMBARE ULEI, TIPURI DE ULEI

 

Link to comment
Share on other sites

Acest interval de 30 000 km de unde l-a scos acel inginer?

A fost mai mult ca un sfat , l-am intrebat cum trebuie facuta intretinerea unei cutii daca vrei sa ai parte de ea: si el mi-a raspuns schimbat uleiul si filtru in jur de 30.000-50.000 in functie de stilul de condus.

Asta e site-ul, e partial si in engleza : http://www.ganzeboom.net/vervolg.asp?mid=home

L-am intrebat de chestia cu life-time la bmw ( zicea ca a avut si el e39, si ca putine cutii automate tin peste 200 mii km, mai ales la motoare mari), si ca aceleasi cutii sau putin modificate, sunt puse pe o gramada de alte masini si la firmele respective se schimba uleiul la un anumit interval si nu mai este life-time.

Cand am fost in testdrive, se uita dupa vibratii la 120 ora, in a-5-a, cu acceleratie usoara, asta ar fi una dintre manifestarile la majoritatea cutiilor steptronic, inainte sa decedeze.

Link to comment
Share on other sites

chestia asta cu ulei lifetime tine de bunul simt..NU EXISTA asemenea ulei, totusi vorbim de lucru mecanic..asta e doar reclama, si aia prosteasca; sunt perfect convins ca dc bmw ar fi stabilit un interval de service de 50000 km, cutiile astea ar fi dus-o mult si bine, dar asa...vai de ele saracele

 

in alta ordine de idei, eu n-o sa-mi resoftez masina...sa ma tina cutia cat mai mult:))

Link to comment
Share on other sites

chestia asta cu ulei lifetime tine de bunul simt..NU EXISTA asemenea ulei, totusi vorbim de lucru mecanic..asta e doar reclama, si aia prosteasca; sunt perfect convins ca dc bmw ar fi stabilit un interval de service de 50000 km, cutiile astea ar fi dus-o mult si bine, dar asa...vai de ele saracele

 

Deh,chestie de Marketing.Dar totusi tind sa cred ca problema a venit din cauza resoftarii sau de ce nu din cauza uzurii normale a cutiei,la 300 mii km nu e ca noua totusi dar nici sa pice nu ar trebuii,poate dupa 500 mii.

Link to comment
Share on other sites

chestia asta cu ulei lifetime tine de bunul simt..NU EXISTA asemenea ulei, totusi vorbim de lucru mecanic..asta e doar reclama, si aia prosteasca; sunt perfect convins ca dc bmw ar fi stabilit un interval de service de 50000 km, cutiile astea ar fi dus-o mult si bine, dar asa...vai de ele saracele

 

in alta ordine de idei, eu n-o sa-mi resoftez masina...sa ma tina cutia cat mai mult:))

 

Parerea mea sincera e ca BMW AG nu mai da doi bani pe ce se intampla cu o masina dupa 150.000 km ( adica vreo 3 ani in germania pana la buy-back). Statisticile lor se opresc la 150.000 cat e timpul de viata din punctul lor de vedere. Deci 150.000 km= life time +_20%.

 

De ce spun ca e life time uleiul ?

 

1. Filtru supradimensionat ( ca sa nu se imbacseasca dupa 20.000 km) - si e maricel daca ati vazut vreunul.

2. Ulei superior la vremea aia. 99-2002

3. O racire buna a uleiului.

4. Magneti in cutie , desi cam toate au.

5. Daca aveti mai mult de 150.000 km si vi se duce cutia nici o problema , garantie nu mai e, problema de fabricatie nu mai e la km aia, va oferim reconditionata la 4000-5000 euro ( asta se chema aftersales). Uitati-va pe la americani sa vedeti liste cu sute sau mii de persoane cu seria 3 , 323, 328, de prin 98-01 cu cutii picate sub 100.000 km.

Asta e linkul daca aveti rabdare sa cititi : http://www.consumeraffairs.com/automotive/bmw_trans.html

P.S Cei cu seria e46 automata, nu ma injurati ca v-am stricat ziua cu linku ^. :)

De ce pica GM5 (A5S 390R) ( 5L40E)de pe 530D foarte des. Am zis mai sus : Cutia duce 390 Nm cuplu, iar motorul de 193 cai are 410 Nm. De aia are si limitator de cuplu la 1,2,3 - ( faimosul recall de soft de prin 2003 cu rezolva socurile la schimbat pentru steptronice). Inainte sa schimbe cutia da semnal la DDE si modifica parametrii cateva milisecunde ca sa scada cuplu si sa se faca tranzitia mai usoara.

 

Daca ii mai faci si resoftare ca mine la 510 Nm, e normal sa inceapa sa faca probleme. GM are in kitul de reparatie componente intarite si reproiectate tocmai datorita problemelor astora de care se stie. Nu e cutia prost proiectata e doar pusa pe un motor care atinge limita superioara de cuplu.( de aia a facut si BMW-ul improvizatiile alea pe soft cu limitarea cuplului).

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Kit-ul de reparaţie costă ĂŽn jur de 600 €.

 

Nu cred că există la noi ĂŽnsă poţi schimba uleiul preventiv dacă nu ai probleme la cutie.

Părerea mea este că schimbul de ulei nu este decât o măsură de ĂŽntreţinere.

Dacă cutia dă semne de uzură, nu există altă soluţie decât ĂŽnlocuirea sau recondiţionarea.

 

Schimbul de ulei poate da rezultate pozitive când există şocuri date de cutie produse de un nivel de ulei scăzut, nu cred că ai cum să scapi de reparaţie ĂŽn alte cazuri.

 

Nu.

 

Deh,chestie de Marketing.Dar totusi tind sa cred ca problema a venit din cauza resoftarii sau de ce nu din cauza uzurii normale a cutiei,la 300 mii km nu e ca noua totusi dar nici sa pice nu ar trebuii,poate dupa 500 mii.

 

Au picat destule cutii steptronic, nu este nimic deosebit.

 

Şi mie mi-a picat şi nu am avut maşina resoftată.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

buuuunnnn..si deci care e rezolvarea? cat costa kitul de reparatie? ne poate ajuta cineva in romania? unde avem aparat de flush? se impune o resoftare a cutiei?

Kitul nu stiu, probabil gasesti pe e-bay, unde se rezolva vorbeste cu Ciupanezu de service. Dar macar asteapta si tu sa-ti pice cutia sau sa faca probleme, ca la reconditionare oricum se schimba aproape tot din piesele mobile ale cutiei.

Aparat de flush iar nu stiu, dar merge sa schimbi uleiul de 2 ori in 10.000km.

Resoftarea cutiei o ai deja, ca banuiesc ca de prin 2003 masina a ajuns la vreun service BMW, si cand fac update-uri, fac la tot.

Iar daca ai km multi probabil a schimbat neamtul cutia cu totul.

 

Iar ce am scris in postul asta nu e decat parerea si experienta mea proprie si personala, si nu sunt nici specialist in cutii, nici inginer la BMW.

Am citit cat am gasit despre problema asta, m-am documentat, am intrebat in stanga si in dreapta si asta am gasit de cuviinta sa fac cu masina mea.

 

Primul schimb de ulei l-am facut si eu cu ulei original si la vremea aia am scris despre asta si am fost multumit de cum s-a comportat cutia dupa aia.

Acum vreau sa incerc si Dextron VI pentru ca parerile sunt pro si contra.

 

P.S. IN NICI UN CAZ NU SE COMBINA ULEIURILE IN CUTIE . Eu fac flush cu uleiul nou, deci se schimba in proportie de 99% tot uleiul.

La schimbarea normala fara flush, din 9 litri se scurg numai 5 ( convertorul de cuplu nu are orificiu de golire) si poate si din cauza asta BMW recomanda neaparat acelasi ulei, ca sa nu se trezeasca cineva sa faca cocktail din 4 litri de ulei original si inca 5 de Redline sau alte tipuri.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Masina : 530d, 2001 - cutie steptronic GM, km 298.000.

 

Ulei schimbat la cutie acum 20.000 km ( ESSO original cumparat din reprezentanta).

La cutiile GM tot ulei ESSO se pune? Nu Texaco?

Pdf-ul postat de tine provine dintr-un TIS din SUA, unde la vremea aceea nu existau modelele diesel.

Link to comment
Share on other sites

ÂŞi mie mi-a picat Âşi nu am avut maÂşina resoftatĂŁ.

 

Poate ai supus-o unor presiuni puternice :)) daca masina are sub 200 mii km e o problema chiar daca e 535i..probabil ca,ca si in cazul de fata aveai unele socuri + alte chestii sa zicem minore dar puteai circula fara probleme nefiind neaparata nevoie de reeparatie pentru a o folosii in conditii normale,daca insa problema era grava periclitand performantele masinii si confortul tau,tu folosid maisna in conditii normale,ne-fortata fara 20 kick down-uri pe zi atunci chiar e o problema mare pentru Bmw.

Link to comment
Share on other sites

Masina : 530d, 2001 - cutie steptronic GM, km 298.000.

 

Ulei schimbat la cutie acum 20.000 km ( ESSO original cumparat din reprezentanta).

La cutiile GM tot ulei ESSO se pune? Nu Texaco?

Pdf-ul postat de tine provine dintr-un TIS din SUA, unde la vremea aceea nu existau modelele diesel.

La mine e GM cutia 390R - ai indicativul in postul de mai sus. Asta cu 390R e indicativ BMW, L40- e indicativ GM.

la 530D este

A5S 390R - indicativ BMW

5L40E - indicativ GM

 

la 525D este

A5S 360R -indicativ BMW ( 360Nm maxim).

Iar uleiul e ala din lista de mai sus pentru cutia mea. L-am comandat cu codul direct parca texaco este ceva cu 8027LT ( nu sunt 100 % sigur, ca n-am TIS-ul aici).

Ca o regula de baza ridici masina si te uiti la eticheta si vezi exact tipul cutiei.

Nu te lua dupa model sau VIN ca nu e 100% sigur. Am stat o ora la dealer BMW pana sa se hotarasca 3 mecanici si 1 inginer ce ulei imi trebuie, si pana la urma s-au pus de acord ca e life-time. :)

Daca vrei sa schimbi uleiul iti mai trebuie filtru garnitura si suruburi ( vin intr-un kit special).

Link to comment
Share on other sites

Poate ai supus-o unor presiuni puternice :)) daca masina are sub 200 mii km e o problema chiar daca e 535i..probabil ca,ca si in cazul de fata aveai unele socuri + alte chestii sa zicem minore dar puteai circula fara probleme nefiind neaparata nevoie de reeparatie pentru a o folosii in conditii normale,daca insa problema era grava periclitand performantele masinii si confortul tau,tu folosid maisna in conditii normale,ne-fortata fara 20 kick down-uri pe zi atunci chiar e o problema mare pentru Bmw.

 

Am condus-o sportiv ĂŽnsĂŁ nu cred cĂŁ a picat din aceastĂŁ cauzĂŁ.

Am avut un pic de ghinion pentru cĂŁ s-a spart blocul hidraulic.

Se Întâmplã foarte rar asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.