Jump to content

My baby is born (x3)


Courage

Recommended Posts

cand am ales ca optiune pragul ala de aluminiu, de fapt e de plastic dar are pe el aluminiu, toti mi-au zis ca la ce este bun, prima mea replica a fost ca daca da vreun cocotzat cu spatele ceva intr-o parcare se opreste in el nu in usa unde e vopsea... mai e bun si ca sa pui piciorul pe el cand e masina murdara...
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

masina se murdareste cand e vorba pana la manerele usilor.Deci te vei murdari si la manere. Poti sa iti iei praguri de aluminiu daca tu consideri.Insa uita-te si la Courage - cat l-a salvat pragul ? ...nu asa mult pt ca masina e inca sifonata.
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca m-a salvat, adica daca nu era pragul, as fi avut sigur usile infundate si doamne fereste pragurile si stalpul B.

 

E bun pragul la lovituri usoare...

Poate fi inlocuit usor si cu costuri "minime"

post-1027-1167951375_thumb.jpg

post-1027-1167951381_thumb.jpg

post-1027-1167951439_thumb.jpg

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

sa ti-o repari cat mai repede sa te bucuri de ea.I-am dat azi 180km/h intre Ghimbav si Codlea si aveam 3300rpm in VI . Mai mergea dar ajungeam traficul din urma.Sunt super multumit de masina pana acum.Am 28 000km.Revizia o fac doar la 45 000 pt ca am mai facut la 15 000.
Link to comment
Share on other sites

Cosmine sa faci revizia la 45 doar daca ai bagat motorina de care esti sigur ca e buna, altfel, merita schimbat macar filtrul de motorina si ala de aer, doar daca e murdar tare, in rest cred ca e ok sa faci revizia la 45. Iti spun de filtrul de aer ca am avut prieteni care pe la 20k aveau filtrul sub orice critica, abia mai trecea aer prin el, depinde foarte mult de drumurile pe care mergi.
Link to comment
Share on other sites

stai linistit.era o remarca tot in gluma , ca si a ta. Si daca ar fi alta motorina si ar fi proasta , s-ar simti la mers .Iar motorina cu gunoaie nu prea mai gasesti.S-a dus vremea lui Ceausescu cand benzina se tinea in butoaie sau in bazine de tabla cu nituri etc.Acum sunt alte standarde
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

2 noutati pe acest "blog" :blink:

 

1. X3-ul tocmai mi-a consumat ce-a de 3-a "sticla" de ulei la 32 000 Km :)

Mai trebuie sa trec pe la dealer.

2. Am "tradat" tabara.. am coalizat cu inamicu' dupa ce am pus MULTE in balanta...

Am dat acum 2 zile avansul pt Mercedes ML 420 CDI FULL OPTIONS (da, chiar FULL)..

 

Imi vine dupa 15 octombie. No way back now...

 

P.S. Menzionez ca X3-ul il iubesc in continuare, insa a pierdut foarte mult din afectiunea mea din cauza lipseid e confort la drumuri lungi si a spatiului mic pentru sofer (1.82 m si 105 Kg).

Ca sa stau comod sunt pra departe de volan -> bratele intinse la max -> oboseala.. imi cad mainile de pe volan.

Lovesc cu genunchii carcasa volanului - > lipsa spatiu.

 

Am studiat X5, dar e incredibil de scump si ii lipsesc multe jucarii.

Am cochetat cu ideea de benzina, insa pana la urma iubesc imensul cuplu la turatii mici de la diesel + consumul super OK.

 

420 CDI - 0-100 in 6.8s, iar cu kit de la Brabus in 6s, insa am de gand sa o tin ~ 3-4 ani, deci nu ma risc.

Link to comment
Share on other sites

Am "tradat" tabara.. am coalizat cu inamicu' dupa ce am pus MULTE in balanta...

Am dat acum 2 zile avansul pt Mercedes ML 420 CDI FULL OPTIONS (da, chiar FULL)..

241312[/snapback]

In primul rand, felicitari pentru alegere! Nu te va dezamagi, cel putin la capitolul confort. Garantat. Cat despre sportivitate, 6,8s este impresionant si as adauga suficient pentru gabaritul ei. :blink:

Nu vreau sa fiu carcotas, dar 5 luni de asteptare este enorm... :)

Poate ne spui mai multe detalii despre masina.. dotari/preturi...

Drumuri bune!

Edited by Maverick
Link to comment
Share on other sites

Pai sa o luam pe rand...

 

Cateva diferente:

 

1. pretul de la 4.8, care full options iesea cam 130 DDP (420 CDI 107 000 euro DDP). 3.0d nu ma atrage.

2. lipsa suspensiei pneumatice la X5 + garda la sol reglabila (airmatic). (e fenomenala - din experienta)

3. lipsa momentana a unui diesel puternic, dar se anunta 3.0SD.. care nu cred ca va depasi 420 cdi. (si 420 e biturbo, dar nu in acelasi sens ca la bmw)

4. BMW - designul spartan si urat al bordului si materialelor. Nu sunt nici macar de mare calitate. La mine plasticul de pe manerele usilor si de pe consola centrala s-a cojit :blink:

5. Camera de dat inapoi de la X5 e un jeg chinezesc prost. Urla cei de pe forumurile straine ca e de (cenzurat).

6. Mercedes are Distronic.

7. Sistem Presafe si Neck-Pro (x3 a iesit pe lista neagra la tetiere si din cate stiu nici x5 nu a schimbat ceva)

8. Scaunele de la Mercedes sunt clar mai confortabile decat la BMW ! (am optat pt Confort + Multicontur)

9. Termotronic e interesant iarna pe Merc

10. Sistem audio (HK) clar superior pe Merc. BMW e renumit pt middle range sound system.

11. Pachet Offroad Pro cu 2 diferentiale blocante, scuturi de otel si +3cm la garda la sol.

12. Incepe sa imi placa sistemul de schimbare a vitezei d ela maneta de langa volan, pt ca imi lasa spatiu liber intre scaune.

13. Am luat si AMG Styling cu roti late si jante de 20".

 

Desi nu sunt un camper, totusi ma doare fundul si ceafa cand merg pe drumurile din Pipera. Am mers cu ML-ul pe setarea Confort si e incredibil...

Mergeam prin hartoape cu 50-60 Km/h, in mijlocul campului.

 

La viteza se lipeste de sosea ca un sedan si raspunde foarte bine.

 

De la BMW mi-ar fi placut Active-Drive (oarecum compensat de garda la sol) si HUD...

Pacat ca pe X5 nu au bagat Night Vision.. l-au pus pe noua serie 5 (blah)

 

============

Am facut trecerea cu inima stransa.. insa la cat costa nu prea e loc de sentimentalisme.

 

P.S. Si la X5 tot 6 luni astepti sa iti vina...

 

 

P.S.2 In fisierul PDF, ce e cu rosu, am selectat ca optionale... :)

Discount 2% de la dealer -> ~ 103 500 euro

ML.pdf

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Mare greseala, nu atat ca ai schimbat BMW cu Mercedes (o sa te plictisesti rapid de zgomotul "soft" al motoarelor Merc) ci ca nu ai schimbat cu Cayenne sau cu Q7.

 

La banii aia aveai ori Cayenne S cu un sunet marfa de motor si performata Porsche ori Audi Q7 4.2 TDI full care sterge pe jos cu motoarele pe motorina Mercedes.

 

Anyway, e o masina buna dar se putea si mai buna, your choice.

Link to comment
Share on other sites

Car300 - am facut test drive cu Porsche Cayenne S si Audi Q7 3.0 TDI

 

Observatii:

- Porsche (personal vanzari de mahala) - masina ok, dar S vine la aceiasi bani cu 420 CDI.

Motorul este Ok, insa manaca benzina de rupe la turatii mici. In plus, are "turbo lag"; de fapt este mic cuplu la turatii mici, ceea ce ma impiedica sa fac sprinturi "curajoase" pe distante mici, in oras.

Chiar si pe setarea de confort, tot erau tari suspensiile. Nu se compara cu Q7 sau ML.

 

Revin cu intrebarea.. dc sa iau benzina? Doar pt sunetul motorului cand accelerez ? Asta te bucura max o luna de la cumparare.

 

- Audi Q7 - nu au avut 4.2 TDI de test drive, insa scump domle.. scump pt ce ofera.

Bile negre: dimensiune prea mare pt oras, mai ales la parcari. Am incercat sa o bag cu spatele si am avut nevoie de prea mult loc in fata ca sa o bag.

In ciuda dimensiunilor, pasagerii din spate nu stau ff. comod, iar spatiul de bagaje este incredibil de mic (trebuie sa vezi ca sa crezi).

Finisarile si designul interior mi se par urate, dar peste BMW :blink:

 

=============

 

Cayenne Turbo e super motor, insa e imposibil de folosit in Romania si costa IMENS ~ 150 000 euro !

Alternativa super dotata ar fi ML 6.3 AMG... si bon cu multe bonusuri cand alimentezi...

Link to comment
Share on other sites

Pai daca o iei de un sau de cateva luni poti salva cam 40% din bani, majoritatea masinilor astora sunt luate de oameni cu bani care se plictisesc de ele, nu au bube sau probleme. Si mai toate sunt in garantie.

 

Chiar nu inteleg de ce trebuie sa dai cu 30-40 de mii mai mult pe o masina, bani pe care-i pierzi si tu odata ce iesi cu ea din showroom.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu stiu de ce, insa X3-ul meu a inceput sa faca ca un TDI.

Eram tentat sa spun tractoras, insa face mai repede ca o combina.

 

Acum 2 saptamani am fost cu el sa imi schimbe uleiul si au zis ca e OK, dar nu suna asa !

 

Maine ma duc sa imi schimbe scutul de sub motor, pt ca l-am facut.. ferfelita prin "cartier".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.