Jump to content

325i


bogdan.m

Recommended Posts

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

aud la multi prieteni ca ar trebui sa pun SERPISORI pe urs. am vazut pe net ca sunt niste tevi imbirligate asemenatoate cu cele originale. ma ajuta cineva cu explicatii? se merita (ca vad ca sunt in jur de 300 EUR) ? ce efect au? se aude si motoru/rvacuarea altfel? sunt fabricati din alt material decit esapamentul original? plus ca la mine pe galeria originala e montat senzorul de oxigen. ce fac cu el? il montez pe serpi?sau au serpii pe ei?(scz.daca gresesc) ce ma sfatuiti? mersi
Link to comment
Share on other sites

pe diferential scrie S 3,91. asta inseamna ca e blocant cu raport 3,91?

da e blocant.acelas raport are si M5 e34.

 

frumos ursul <_<

nu e un pic cam scurt pentru un ///M??

asa mi sa parut si mie dar depinde si de rapoartele cutiei....

 

dar ce reprezinta literele alea S T X A ....? si vad ca si la 3.23 e un S in dreptul la s38b38.

 

apropo.. pune un link unde putem vedea si noi tabele d-astea cu rapoarte ptr diferite modele bmw nu numai seria 5 pls

Link to comment
Share on other sites

l-am montat mai in dreapta deoarece cind iesea lcd-ul(ecranul cu touch) se bloca in maneta aia de la stergatoare. de ... asa e la bmw, in special la modelele mai vechi - ca la avioane, bordul inconjoara soferul. vreau sa spun ca e placut ca toate comenzile sa fie indreptate catre sofer <_<. oricum ... mai e de lucrat la bordul ala ... sa vad unde pun ceasul, sa acopar locul gol ramas in stinga, sa scot rca-uri deasupra scrumierei pentru a putea reda muzica/video de pe alte surse( telefon, camera vdeo, etc.). acum imi dau si eu seama ca grupul de s3,91 face toti banii :)
Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca, inafara de faptul ca masinile tre sa fie in mintile lor si cu rapoarte cit de cit egale, depinde si de cit de bine stie soferul fiecareia din ele sa isi valorifice puterea masinii sale. ca degeaba ai xxx cai putere daca nu stii sa iei startul, sa schimbi vitezele cind trebuie, cum sa debreiezi ( ex. dublu ambreiaj pe riscul soferului...), etc. asta o stiu din experienta. nu zic ca pisica nu merge mai repede...se poate. nu am incercat asta deoarece pe la mine pe aici nu sint pisici de 2.5 <_<
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

cred ca in doua saptamini maxim rezolv cu inmatriculatul ursului <_<

dar am o intrebare? se poate monta a/c pe motorul meu? am vazut ca pe bloc are gauri si cred ca sunt pt a monta compresorul. m-ar interesa sa-mi spuneti unde ar trebui montat ventilatorul si radiatorul pt a/c si pe unde trebuie montate conductele spre aeroterma masinii. parca pe la compartimentul motor spre parbriz? adica pe unde ajung la aeroterma masinii? pe la motor sau prin masina pe sub bord? mentionez ca instalatia completa vreau sa o iau de pe un urs de 1.8 sau 2.0 . nu stiu exact ce motor are. mersi

Link to comment
Share on other sites

am descoperit ce motor are ursu care ar putea dona instalatia de aer conditionat ... 1.6 cod 164 E1 . deci revin cu intrebarea daca se potriveste instalatia de a/c de pe 1.6 pe 2.5. Eventual se pot face modificari? va rog sa ma ajutati cu sfaturi daca stiti ca sa stiu si eu daca sa dau banii pe acea instalatie (dau 300EUR pe a/c si geamuri electrice fata si include si mintaju pe ala de 2.5). se merita? poate iesi functional a/c - ul? multumesc
Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa fie nevoie sa mai cumperi ceva tubulatura, tinand cont ca vine de pe 4 cilindri, compresorul nu poate avea aceeasi pozitie ca si pe 6.

 

Eu am pus caseta de directie de pe 6L pe 4L si a trebuit sa adaptez un furtun, era prea scurt.

 

Mai mult ca sigur sunt 320-uri la dezmembrat, daca-ti lipseste ceva <_<

Link to comment
Share on other sites

ms de aprecieri si de sfaturi. era doar o idee deoarece este un urs de 1.6 prin "sat" pe aici si faceam o varianta ... daca s-ar fi potrivit perfect

o alta intrebare:

cum pot sa anulez imobilizer-ul de la urs 2.5? am vazut ca in spatele dispozitivului din bord(care clipeste rosu cind e activat imobilizer-ul) sunt trei fire: rosu, alb si negru. daca stie cineva cum sa-l anulez, va rog sa ma ajutati ca ma dispera sa tot pun cipul ala citeva secunde aproape de fiecare data cind pornesc. mersi mult

Edited by BOGDAN WST
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.