Jump to content

Cutie automata e39 530d


denti_marius

Recommended Posts

Nu imi dau seama cam cat ar costa o verificare la AB, totusi nu cred ca sunt obiectivi si iti vor baga pe gat o cutie noua. Din cele 2-3 experiente cu ei, de fiecare data au dat-o in bara cu diagnosticul:

 

ab nu repara nimic ...ei sunt doar pt schimbat

Link to comment
Share on other sites

Cutia mea este GM. In ultimul an de productie la e39 am inteles ca toate cutiile sunt GM. Parca pe aici pe forum am citit informatia asta.

Stiu ca ZF au service la noi in tara, dar pe mine nu ma ajuta cu nimic. Doar daca luam cutie noua de la ei, dar daca pe masina a fost GMm tot GM voi pune.

Link to comment
Share on other sites

daca cutia este zf vezi ca se poate repara la service faur in bucuresti ...ei sunt importator direct zf in romania si asigura si service .Sunt ieftini in comparatie cu Bavaria sau orice alt service.Eu am cumparat uo caseta de directie de la ei cu 500E iar la bmw cereau 850 E

 

 

Vezi draga denti_marius, informatia inseamna putere, daca ai fi informat despre toate posibilitatile, poate ai lua alta decizie.

Link to comment
Share on other sites

Draga andrei, daca ai fi citit mai sus ai fi vazut ca cutia mea este GM, deci serviceul ZF nu ma ajuta absolut deloc. INTELEGI?

 

SI daca eu am avut bani si mi-am permis cutia noua, nu inteleg care e problema ta.Chiar nu inteleg acest aspect....am cumparat-o cumva pe banii tai? Am explicat de mai multe ori de ce am vrut cutie noua. Tiu tre sa fii mereu Gigi-contra?

 

Intrebarile pentru topic erau altele...

Link to comment
Share on other sites

Draga andrei, daca ai fi citit mai sus ai fi vazut ca cutia mea este GM, deci serviceul ZF nu ma ajuta absolut deloc. INTELEGI?

 

SI daca eu am avut bani si mi-am permis cutia noua, nu inteleg care e problema ta.Chiar nu inteleg acest aspect....am cumparat-o cumva pe banii tai? Am explicat de mai multe ori de ce am vrut cutie noua. Tiu tre sa fii mereu Gigi-contra?

 

Intrebarile pentru topic erau altele...

 

mult mai bine ca ai schimbat cutia...In realitate putini de pe aici ar investi 4500 E intr-o masina Sh ..

Link to comment
Share on other sites

Draga andrei, daca ai fi citit mai sus ai fi vazut ca cutia mea este GM, deci serviceul ZF nu ma ajuta absolut deloc. INTELEGI?

 

SI daca eu am avut bani si mi-am permis cutia noua, nu inteleg care e problema ta.Chiar nu inteleg acest aspect....am cumparat-o cumva pe banii tai? Am explicat de mai multe ori de ce am vrut cutie noua. Tiu tre sa fii mereu Gigi-contra?

 

Intrebarile pentru topic erau altele...

 

 

Si tu crezi ca daca exista un service autorizat GM nu vei gasi si pt ZF ? Atunci esti naiv...

 

Oricum, la cum vorbesti, bafta multa, nu are rost sa imi pun capul cu tine, din partea mea ignore total <_<

Link to comment
Share on other sites

Andrei, tu cam esti pe dinafara....nu te supara pe mine ca ti-o spun asa... La noi in tara exista service autorizat ZF si nu pentru GM. Cel putin nu inca. Spuneai ca informatia inseamna putere, de acord cu tine, in cu o precizare: informatia corecta inseamna putere.... M-am cam lamurit cu tine...drept care am sa imi permit sa te citez " nu are rost sa imi pun capul cu tine"..........

 

Pentru restul colegilor interesati de subiect. Tocmai ce am ajuns acasa de la AB Iasi. Din punctul meu de vedere s-au descurcat onorabil. In mai putin de 8 ore( din care una a fost pauza de masa) mi-au schimbat cutia si filtrul epurator. Valoare finala a facturii a fost de 18.143 RON, deci 182 milioane rotunjit.

Ce m-a surprins a fost ca atat pretul cutiei, cat si pretul manoperei de schimbare a cutiei au fost mai mici fata de factura proforma. La cutie au explicat ca din cauza diferentelor de curs valutar. Sincer acest aspect m-a surprins placut. Nu ca si valoare, ca 5 milioane pe langa 182 sunt o nimica toata, dar ca si gest....

Atat eu cat si cei din service am avut curiozitatea de a desface cutia veche....Nu cred ca pot exprima in cuvinte cate depuneri am vazut in baia de ulei si ce tulbure era uleiul...plutea efectiv in el ceva ca un nisip fin... Convertizorul cica era rupt efectiv...vorbeau mecanicii de acolo, de asta masina nu dadea semne sa se miste in nici o pozitie.

 

Nu mai are sens sa imi bat capul cu intrebari de genul "oare mai bine o reparam" sau "merita sa incerc sa o repar" etc. Cutia noua se comporta ireprosabil. Ca si prime impresii dupa 145 km, in frana de motor parca tine mai bine. Nici un soc la schimbat treptele. Si parca timpul de schimbat treptele in modul manual e ceva mai mic, dar aproape insesizabil...

 

Daca am omis eu ceva, cei care aveti intrebari puteti sa intrebati orice.

 

P.S. Nu regret nici o secunda ca ma luat cutia noua.<_<

Link to comment
Share on other sites

Salutare, si la 5-arul meu urmeaza aceeasi operatie.Sper ca miine sau sambata sa primesc cutia noua (reconditionata de

specialisti din Bochum Germania).

Am vorbit cu cei care rectifica cutii de toate felurile si mi-au spus ca e recomandat sa se schimbe uleiul in cutia

automata de la 5-ar la 50-60000 km. pt. ca se arde (pierde calitatile)uleiulsi atunci apare uzura.

Pe mine m-a va costa in jur de 2700 euro cu montat cutot cu GARANTIE de 2 ani fara limita de km.

Apropo rectificat,din cate stiu eu si de la reprezentanta primesti tot rectificata (cel putin in germania).

Colegi mei de la fabrica din Dingolfing (unde se produce seria 5) nu au putut sa ma ajute,

si ei mi-au zis ca nu trebe schimbat uleiul nici odata, informatie total falsa dupa cum bine stiti deja.

Eu as propune la toti care au 530d e39 cu cutie automata sa schimbe uleiul si daca este costisitor.

Acum am 157000 km si nu mi-am batut joc de masina.

Mai este un punct ff important, la schimbarea cutiei sa se spele si radiatorul, pt. ca si el este plin de pilitura din uleiul vechi

care altfel va ajunge in cutia noua si incepe totul de la inceput (pilitura si mizeria respectiva se depune pe scaunele supapelor

din cutie ).

 

Drum bun pe mai departe

Link to comment
Share on other sites

Reconditionarea pleaca de la 1600 euro, dar asta include doar discurile acelea noi, ulei, garnitura si filtru de ulei. Restul din cutie ramane cel vechi. Si nu am nici un fel de garantie ca peste o luna-doua nu se va bloca o supapa, sau pompa de ulei, sau mai stiu eu ce...

La cei 1600 euro se adauga convertizorul , care din cate am inteles nu se poate verifica cat de uzat este. Un convertizor nou costa cam 2000 euro.

 

Lacele de mai sus se mai adauga platforma pe o distanta de 375 km.

Am estimat costul reparatiei undeva in jur de 2000-2400 euro, in functie de ce mai trebuie inlocuit. SI raman cu multe neinlocuite, care la randul lor pot pica oricand. La doua reparatii ies cat ma ajunge cutia noua. Si cum intentionez sa tin masina mai mult timp am preferat cutia noua. Sincer, nu a fost o placere sa raman in camp cu un BMW. Cand aveam Dacia si ramaneam nu ma deranja, dar cu un BMW sa mergi tras la sfoara....<_<

 

Apoi masina are 200.000 km, timp in care sigur nu s-a umblat deloc la cutie, si motorul e cel de 193 cai, si cuplu mai mare.Deci uzura din cutie ar ttrebui sa fie semnificativa. De asta am preferat cutie noua.

 

Stiu ca am dat o caruta de bani, poate degeaba, stiu si ca am depasati cu mult valoarea masinii de pe piatza, dar asta este....Cu o masina nu castigi niciodata.

am avut o prpblema asemanatoare cu un ford bronco, eram pe autostrada pe pilot automat si la un moment dat sa dus naibii in 6000 de ture, cutia murise iar pilotul cauta sa o duca in viteza ei de croaziera. Nu avusese nici un semnal inainte de vreo problema. Dupa ce am desfacut cutia am vazut si problema, discurile erau uzate toate aproape. Am cumparat din america, mecanicul a dat comanda, toate discurile, garnituri , filtru etc, au costat 400 dolari manopera de demontat si montat de pe masina 100 euro iar manopera la cutie circa 300 euro. Merge perfect acum si este si 4x4 si mai trege si prin alte parti decat pe strada. Nu inteleg dece pt bmw costa asa mult avand in vedere ca tot americane sunt. Te pot ajuta sa vorbesti cu mecanicul ca mi-a reparat mie.

Link to comment
Share on other sites

de ce nu ai luat una sh ? <_<

 

 

Nu am luat SH pentru ca cea veche m-a lasat in camp fara nici un semn in prealabil. prin urmare o cutie SH era tot un fel de loterie. Daca nu reuseam sa fac rost de banii pentru cea noua, probabil ma riscam cu una SH, avand in vedere pretul unei astfel de cutii. Insa ar fi fost efectiv loterie. Iar eu vreau sa am masina sa ma pot baza pe ea la orice ora din zi sau noapte, pentru orice distanta de parcurs.

Link to comment
Share on other sites

Andrei, tu cam esti pe dinafara....nu te supara pe mine ca ti-o spun asa...

 

Atata poti tu, de ce sa ma supar pe tine ?

 

Uite linkuri, geniu mic:

 

http://www.reparatiicutiiautomate.ro/contact.html => Am sunat si ei spun ca sunt service autorizat GM si au cutii si SH si noi si kit-uri de reparatie. Ofera garantie 2 ani pe reconditionare.

 

http://mercom.3x.ro/index.html => Au experienta de 15 ani. Repara doar cutii automate si sunt specializati in GM. Costul reconditionarii (cu convertizor inclus) este de aprox. 2000 eur, cu garantie 1 an. In 5 ani de cand lucreaza nu a schimbat complet o cutie (inafara de cazul in care a fost lovita, etc) si a spus ca desi au de vanzare si cutii noi, nu merita. Toate piesele de uzura se schimba la o reconditionara, raman doar piesele care nu se uzeaza.

 

Asta in 10 minute se google search si 2 telefoane. Imagineaza-ti ce poti face tu care esti direct interesat, sau nu prea te descurci cu chestiile astea complicate, asa-i ?

Link to comment
Share on other sites

Andrei, tu cam esti pe dinafara....nu te supara pe mine ca ti-o spun asa...

 

Atata poti tu, de ce sa ma supar pe tine ?

 

Uite linkuri, geniu mic:

 

http://www.reparatiicutiiautomate.ro/contact.html => Am sunat si ei spun ca sunt service autorizat GM si au cutii si SH si noi si kit-uri de reparatie. Ofera garantie 2 ani pe reconditionare.

 

http://mercom.3x.ro/index.html => Au experienta de 15 ani. Repara doar cutii automate si sunt specializati in GM. Costul reconditionarii (cu convertizor inclus) este de aprox. 2000 eur, cu garantie 1 an. In 5 ani de cand lucreaza nu a schimbat complet o cutie (inafara de cazul in care a fost lovita, etc) si a spus ca desi au de vanzare si cutii noi, nu merita. Toate piesele de uzura se schimba la o reconditionara, raman doar piesele care nu se uzeaza.

 

Asta in 10 minute se google search si 2 telefoane. Imagineaza-ti ce poti face tu care esti direct interesat, sau nu prea te descurci cu chestiile astea complicate, asa-i ?

 

 

 

Ce te face sa crezi ca nu am dat de ei? Este adevarat, nu sunt un geniu in ale internetului; meseria mea e cu totul de alta natura. Insa ma pricep cat de cat si la calculatoare, cat sa ma pot descurca singur in situatii obisnuite. Si eu am vb cu eio la telefon, insa nu mi-au inspirat ff multa incredere. Sincer mai multa incredere aveam in Alex din Bucuresti care repara cutii de BMW de mult timp.

 

Cei de care ai pomenit mai sus sunt service-uri autorizate si pentru GM, dar nu sunt reprezentanta GM. Din punctul meu de vedere diferenta este imensa. E ca la orice service auto..."desigur, suntem autorizati BMW, Mercedes, etc"si cand te duci la o diagnoza iti spune de exemplu ca ai o bujie care nu mai lucreaza in parametri............insa NU POT sa iti spuna precis care din ele. Pe cand, daca mergi la AB si faci o diagnoza iti spune exact care din bujii nu merge.

 

Si, evident, caracteristic tie, esti mult pe langa subiectul topicului... Eu am intrebat cu totul altceva. Daca vroiam sa o repar, gaseam sa o repar, fii foarte sigur de asta.

Cred ca formula ""geniu mic"" ti se potriveste. Nu am jignit sau suparat pe nimeni pe forumul asta, am respectat lumea, si am pretentia sa fiu respectat. Dar probabil tu nu cunosti acest termen.

 

 

P.S. CUm iti explici tu ca reconditionare de cutie costa in total 2000, cand discurile + uleiul+ filtru+ garnituri costa vreo 1000 euro ? Un convertizor nou, pe original costa 2000 euro, si asta nu la AB. Dar manoperele, dar profitul unde mai incap?

 

Esti mult prea naiv luand de bun tot ce ti se spune.Dar poate mai ai timp sa te "coci".

 

 

 

Sper sa incheiem aceste discutii fara rost.....sincer nu isi au locul aici pe forum. Vrei sa imi adresezi anume cuvinte, critici sau orice altceva poti folosi mesajele private. De acum am sa incerc sa nu te mai bag in seama...

Link to comment
Share on other sites

de ce nu ai luat una sh ? <_<

 

 

Nu am luat SH pentru ca cea veche m-a lasat in camp fara nici un semn in prealabil. prin urmare o cutie SH era tot un fel de loterie. Daca nu reuseam sa fac rost de banii pentru cea noua, probabil ma riscam cu una SH, avand in vedere pretul unei astfel de cutii. Insa ar fi fost efectiv loterie. Iar eu vreau sa am masina sa ma pot baza pe ea la orice ora din zi sau noapte, pentru orice distanta de parcurs.

 

pai eu zic ca daca luai o masina lovita intreaga pe la 2-3 mii o dezmembrai mai vindeai de pe ea tu iti luai cutia.. ieseai mai ieftin :)

adica in caz ca se ducea si cutia aia mai vindeai de pe aia stricata si ajungeai la un pret mai mic. dar eu nu cred ca o cutie sh pica cu una cu doua.

Totusi e mult cat ai bagat in masina.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandisem si la varianta asta, insa nu aveam unde sa tin o masina lovita. Plus masina lovita in jur de 150.000 - 170.000 km e in jur de 3000-3500 euro minim.Cu ceva dotari pe ea, ca altfel nu am ce sa vand.La banii astia se adauga si platforma sa o aduc acasa. Ar fi insemnat cam aceeasi investitie, doar ca mai recuperam ceva in timp. Si pe masina aveam tot o cutie folosita care putea sa pice oricand.

 

Eu, inainte sa pice cutia, facusem o verificare completa a masinii si nu au iesit probleme mari. Si, cum spuneam mai sus, dat fiind ca intentionez sa mai tin masina ceva timp, drept care am preferat cutie noua sa nu mai am probleme cu ea.

Si sincer, nu imi pare rau ca am luat cutie noua. Urasc sa ma lase masina in camp...mai ales un BMW. Daca era Dacia si ma lasa in camp nu ma deranja asa tare poate.<_<

Link to comment
Share on other sites

Hai sa va zic.Am vazut in Autosupermarket , un anunt de raparat cutii automate, pritre care si de BMW. Am sunat.E din Timisoara.

Tipul parea de sigur pe el, a zis ca stie in linii mari care e problema, garantat se poate repara si costa 2.300 euro. Se repara in aceeasi zi. Tipul chiar a lansat afirmatia ca ma duc cu masina la el si nu poate repara cutia imi [plateste platforma dus-intors...<_<)

Cica as beneficia si de 6 luni garantie.

 

Il cunoaste careva, aveti idee de el? E chiar asa de meserias cum spune ? Oare merita reparata sau cumparata una nou? Reparatia costa jumatate din pretul unei cutii noi.Ce parere aveti?

Da eu il cunosc pe tipul ala si e foarte meserias.Repara doar cutii automate la toate tipurile de masini indiferent de provenienta.E adevarat ca e cam scump dar si eu am reparat cutia automata cand am avut Passat si de atunci nu a mai picat ca-l stiu si pe ala cui am vandut masina si e foarte multumit merge perfect cutia.

Eu pot sa bag mana in foc pentru tipul asta.

Daca vrei suna-ma pe : 0744780702 si iti dau mai multe detalii.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandisem si la varianta asta, insa nu aveam unde sa tin o masina lovita. Plus masina lovita in jur de 150.000 - 170.000 km e in jur de 3000-3500 euro minim.Cu ceva dotari pe ea, ca altfel nu am ce sa vand.La banii astia se adauga si platforma sa o aduc acasa. Ar fi insemnat cam aceeasi investitie, doar ca mai recuperam ceva in timp. Si pe masina aveam tot o cutie folosita care putea sa pice oricand.

 

Eu, inainte sa pice cutia, facusem o verificare completa a masinii si nu au iesit probleme mari. Si, cum spuneam mai sus, dat fiind ca intentionez sa mai tin masina ceva timp, drept care am preferat cutie noua sa nu mai am probleme cu ea.

Si sincer, nu imi pare rau ca am luat cutie noua. Urasc sa ma lase masina in camp...mai ales un BMW. Daca era Dacia si ma lasa in camp nu ma deranja asa tare poate.:)

pe cuvantul meu ca decand mi-am luat bmw 530 automat si stau pe forum pe aici imi mai e frica sa merg cu masina, serios, acum stau tot timpul si ma concentrez pe cutie, la naiba. Daca nu intram pe aici eram fericit, acum stau crispat. Am vandut de curand , din cauza crizei si lipsei de bani sa mai merg cu 16% in oras motorina, un nissan patrol din 3000 d din 2002 full full cu cutie automata si va dau cuvantul meu ca nu a comentat cutia asta pe nicaeri, noroi-rau-zapada-munte-nisip-autostrada etc. Am luat bmw 530 ca imi place linia si interiorul mai mult decat cel nou, iar cel cu motor de 3000 este super cum merge , trage si consum, l-am luat si pt cutia steptronic iar acum imi vine sa-l vand de teama. <_< -nici numai stiu ce sa fac

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.