Jump to content

bmw 320i 2,2 170 cp!help


OlimpuSS

Recommended Posts

OlimpuSS, am si eu una ca a ta (mai mult sau mai putin, culoarea in orice caz) de vreo luna de zile.. si inca nu am descoperit-o in totalitate sa zic asa. Poate nici tu. Daca tot esti fan E46, dece nu ai lua in vedere posibilitatea de a da-o si a-ti lua un M3? Sau tii foarte mult in a avea 4 usi.. ca trag concluzia ca banii nu reprezinta o problema.

 

@WLF - sunt tare curios ce masina ai tu... crezi ca ai putea impartasi si cu noi ce conduci tu?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iar voi astia cu 314... pardon 316i, 318i, 318d (ce caterinca bre...) dati-va foc la porcariile alea, mda? Decat prostelile alea, mai bine luati in aceiasi bani golf-uri TeDeIiii de 130cp si rupeti mufa tuturor, mai ales si cu cip-tiuning, deja snteti zei.

Sa vezi ce o sa iti sara astia in cap <_<)

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

cum sa ii sara in cap ? asta a fost spusa tocmai in favoarea lor . Poate sa-i dea o bere <_<

 

Accept "cinste" sub forma de apa plata sau, cel mult, suc de portocale :bashwall:

 

Se face cu sucul de portocale. Si asa te vad zi de zi prin cartier :)

Link to comment
Share on other sites

Lasa Mas ca si tu esti subiectiv cu 520ul ala. <_<

 

Pai vezi, si ala cu CTL s-a orientat spre 325i. De fapt gandeste-te, E36 M3 american e pe baza de motor M52 de 3.0, nu are acelasi motor ca si M3-ul european.

 

Ma rog, e parerea mea, daca tot vrei sa pornesti sa iti dopezi masina, e ilogic sa incepi cu 320i. Pleci de la 325i minim.

 

Si eu ma gandeam sa iau supercharger-ul de pe masina unui amic care si-a lovit-o si poate o sa il iau pana la urma, daca nu gasesc sa o vand.

Link to comment
Share on other sites

deci apropo de motorul 2.2i am gasit un articol(ce-i drept,mai vechi) in echiparea lui z3(intr-adevar mai usor ca 320i) aici:

http://autoweb.com.au/cms/A_1486/title_BMW...er/article.html

cat despre parerea lui WLF care are 330i e46 e normal sa sesizeze diferenta mare de cuplu intre al lui model si 320i :300Nm>>210Nm

ca acest motor e depasit tehnologic e doar relativ adevarat caci s-a produs pana in 2006(320ci) dar sa nu uite ca si al lui face parte din aceeasi familie de motoare M54-2.2L,2.5L,3.0L

ca o parere personala,eu sunt multumit de al meu 320i,recent m-am tinut onorabil dupa un Audi TT modelul nou pe un drum cu mai multe serpentine pe care ce-i drept il cunosteam bine;multi spun ca nu ofera senzatii tari si asta se datoreaza faptului ca valoarea cuplului e cam modesta,dar acest 320i urca destul de usor in ture si viteza.

discutile provocatoare de aici au la baza mentalitatea romanului ca a lui masina trebuie sa fie mai tare si mai rapida ca a celorlalti participanti din trafic,trebuie sa depaseasca oricare adversar;de aceea se moare asa des pe drumurile noastre;recunosc ca si pe mine ma caracterizeaza uneori acest sindrom periculos dar incerc sa scap de el;ca model de urmat vreau sa am pe cel al unor soferi pe care i-am vazut pe autostrazile germane unde desi sunt portiuni fara limita de viteza ei conduc masini ca si Carrera 4S sau SL600, in ritmul lor uneori foarte calm si fara sa raspunda unor provocari din partea unor masini din trafic net inferioare;scuze de putin offtopic dar nu cred ca e asa rau ca am relatat acest aspect aici.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

ca acest motor e depasit tehnologic e doar relativ adevarat caci s-a produs pana in 2006(320ci) dar sa nu uite ca si al lui face parte din aceeasi familie de motoare M54-2.2L,2.5L,3.0L

 

Din aceeasi familie mai face parte si N54B30 de pe 335i care este fostul M54B30 + Twin turbo <_<

 

Deci treaba cu "depasit tehnologic" e irelevanta,aici e vorba strict de performante.

Link to comment
Share on other sites

N-ai inteles, e vorba ca omul vrea senzatii. Asa fiecare isi ia o masina si vrea sa surubareasca ceva pe la ea, unii pe aspect, altii pe performanta, fiecare doreste sa isi imbunatateasca masina intr-un fel. Dar aici in topicul asta nu vorbeam in general despre 320i, vorbeam despre 320i ca o masina care iti poate da senzatii. Eu sunt de parere ca nu iti poate da senzatii, si decat sa bagi bani ca sa ajungi pana la nivelul unui 325i, mai bine iti iei un 325i in care sa bagi bani. Si citeste mai bine, nu am zis ca sunt petarde in nici un caz, fiecare e o masina corecta in felul ei, dar din pct de vedere al performantelor, sunt slabe.

 

Ce economie face un 320i fata de un 325i daca o iei pe cheltuieli? Impozit 2.2 - 2.5 cam la fel, RCA e cam acelasi la toate cu motor peste 2.0, consum cu 1l mai mic poate la 320i.

Link to comment
Share on other sites

Dar se punea un 320i in conditii de linii si sportivitate maxima, iar pentru asa ceva, e ca si cum pleci la lupta cu un pistol cu apa. Pentru categoria lui, 320i e o masina ok, dar nu trebuie sa ceri foarte mult de la ea ca n-are de unde.

ÂŞi totuÂşi 320i a fost folosit la WTCC, evident nu stock.

http://www.fiawtcc.com/Gallery_Details.asp?id=155

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Dar se punea un 320i in conditii de linii si sportivitate maxima, iar pentru asa ceva, e ca si cum pleci la lupta cu un pistol cu apa. Pentru categoria lui, 320i e o masina ok, dar nu trebuie sa ceri foarte mult de la ea ca n-are de unde.

ÂŞi totuÂşi 320i a fost folosit la WTCC, evident nu stock.

http://www.fiawtcc.com/Gallery_Details.asp?id=155

 

Hai ma fii serios. <_<

 

Asa si Leon 1.9 TDI e masina super sport.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

ÂŞi totuÂşi 320i a fost folosit la WTCC, evident nu stock.

http://www.fiawtcc.com/Gallery_Details.asp?id=155

 

Cred ca deja batem campii,nu vad ce legatura are o "masina" strict de competitie in care firma bmw a investit milioane de E in dezvoltare pt a participa la WTTC cu un raport incredibil de aprox. 250cp/tona cu un 320i sedan "family car". <_<

 

http://www.totalmotorsport.com/Features/Ca...splay.asp?ID=28

Link to comment
Share on other sites

320i asta cu 170 cai e o masina relativ normala despre care nu poti spune ca este lenta totusi.Acum nu mai fiti si voi rautaciosi.Omu vrea ceva power pe acolo ...iar 18se pot scoate cred ca din jucaria lui ceea ce o poate face ceva mai dinamica.Acum sa vezi minuni de la motorul ala nu prea ai cum.Nu are turbo si cuplu e destul de mic totusi.Pana la 180 mi-a placut cum merge, trage f bine dar apoi incep sa se vada limitarile acestui motor.Am mers cu 530d ,Skoda Octavia Rs Tfsi si pot spune ca nu ai nicio treaba cu 320I 170cp, astea ca te tii dupa ele cu a 2-a :) e irelevant.Eu ma tin cat de cat a a 4-a dupa un Tfsi de 200 de cai dar apoi dupa 160 la ora se rupe filmu. <_< Sunt masini care se duc lejer in 220 noi cei cu 163-170 cai ne rugam dupa 200 sa mai prinda viteza.
Link to comment
Share on other sites

vorbiti de 200km/h de parca ar fi 80km/h... unde pana mea mergeti voi atat de des cu viteza asta? Voi nu va ganditi cat periculos poate fi? Nu numai pt voi cat si pt ceilalti participanti la trafic. Asta da inconstienta!!
Link to comment
Share on other sites

da mai ce vremuri.. sunt curios unde era tu acum daca iti iesea o turma de oi in cale prin satul ala. S-apoi ai sa imi zici ca sunt prapastios <_<

 

probabil ca am sa incerc sa ii dau si eu 200 sa ating cifra asta "magica" dar numai in germania (test controlat pe autobahn), ca in rest intervin destule riscuri

Link to comment
Share on other sites

Cand esti pe autostrada si e liber, nu vorbesc de 200... 230 mi s-a parut putin... Cautam deja treapta a 6-a...

In conditiile in care faci in maxim 45min A2-ul, 200 e chiar o viteza mica...

Cea mai nasoala senzatie e atunci cand ai pedala in podea si o tii strivita acolo.

 

Iar ca locatii unde poti sa-i dai sunt asa: A1, A2, E85, DN1 la paralela 45 si pe Buc-Ploiesti mai sunt portiuni, dar e riscant, Craiova-Ploiesti (sunt acolo niste zone unde poti sa mergi constant la modul cel mai lejer cu 180), si mai sunt destule drumuri care nu-mi vin acum in cap...

 

Cred ca te expui cam mult sa mergi cu 180 in zonele mai sus mentionate, si eu merg cu viteza, dar riscurile sunt enorme. Chiar daca nu-ti dai seama pe autostrazile noastre riscul este mult mai mare decat pe strazile nationale. Nu de putine ori pe A2 sau A1 am franat brusc de la viteza mare din cauza unora care nu se uita in retrovizoare.

Link to comment
Share on other sites

iti dau un exemplu

 

318i 143 cp are 200 nm 1395 kg

320i 170 cp are 210 nm 1465 kg cu 70 mai mult

 

diferenta de 1 secunda se face pe cai <_<

 

si cu toate astea nu te faci de ras cu 320i. daca vorbim de rx8 deja o dam in alte prostii. eu nu tin minte cand am vazut un rx8 pe strada ultima oara.

 

am vazut o honda s2000 acum cateva zile. pe aia nu o dregi nici cu un 325i :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.