Jump to content

Huruit diferential - REZOLVARE


Recommended Posts

Am fost la service, se pare ca rulmentii de la diferential sunt responsabili pentru zgomot si protectia de caldura de deasupra esapamentului.

Protectia am indreptat-o, nu mai atinge esapamentul, deci nu mai vibreaza, am dat comanda de kit de reparare differential, astept sa vina si ma programez la service.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am fost la service, se pare ca rulmentii de la diferential sunt responsabili pentru zgomot si protectia de caldura de deasupra esapamentului.

Protectia am indreptat-o, nu mai atinge esapamentul, deci nu mai vibreaza, am dat comanda de kit de reparare differential, astept sa vina si ma programez la service.

 

daca poti, te rog posteaza ceva poze cu tot ansamblul desfacut eventual si rulmentii noi+ cei schimbati!

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am gasit kitul de rulmenti si semeringuri, pe Timken, la ei http://www.bearingkits.co.uk/. Nu il aveau pe site, dar le-am scris pe mail si mi-au zis ca il au.

Pret £175.00 + transport. Ma duc marti la service sa vad ce imi zic cei de acolo.

cum ziceam si pe paginile anterioare, Timken au fabrica si magazin in Ploiesti :pirate:

Link to comment
Share on other sites

M-am programat la GTC auto, luni ma duc sa le duc masina.

 

Stiu ca au fabrica la Ploiesti, dar nu stiam ce rulmenti sa iau si nu stiam de unde sa iau oringurile, asa ca am preferat sa comand din UK.

Sper ca cine mai are aceasta problema poate comanda direct rulmenti pe baza pozelor pe care le-am pus.

 

Dupa ce o sa fac schimbul o sa pun poze si cu rulmentii din diferential, tot in acest folder si instructiunile de montaj pe care le-am primit de la ei.

 

https://drive.google.com/open?id=0B8KUlzDEcrSUMnd6VkVRa3BZYVk

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

Ieri am luat masina de la service, nu se mai aude zgomotul, parca se conduce putin diferit, o fi doar placebo, dar inainte mi se parea ca este putin infranata si nu raspundea imediat la pedala de acceleratie.

 

Am adaugat pe link si instructiunile de montaj, o sa fac poza si la rulmentii ce au fost in grup si o sa le pun pe drive, sper sa va ajute.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare,

Posibil sa ma alatul si eu in clubul asta select.

Am facut un drum in weekend de vreo 160km in afara orasului.Incepand cu 80km/h pana pe la 100 mai ales se auzea un huruit in spate,parca as zice dreapta dar nu stiu sigur(posibil centru=diferential,posibil pe laterale=posibil rulmenti(cu butuc)?)

La viteze mici (in oras,pana in 60km/h) nu se distinge nimic.Am scos-o din viteza si am rulat in gol la vitezele alea cu motorul la relanti si se auzea acelasi zgomot,deci as exclude motor/cutie.Nu stiu daca poate fi cardanul(?).Vibratii nu sunt.Zgomotul se amplifica intre 80 si 100-110 si scadea in amplitudine la decelerare(chiar si pe "liber") intre 100 si 80.Parca scazand sub 80 incepeam sa nu il mai aud.

Masina e din 2004,155k km :)

O sa incerc sa o ridic pe cric sa invart rotile spate in gol sa vedem ce se aude.Cu geamul deschis la viteza aia nu se putea auzi ceva de afara

Pana fac treaba asta,eventual film,ceva idei?

Ps: uleiul in diferential nu l-am schimbat niciodata.Stiu...foarte inteligent :(

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Posibil sa ma alatul si eu in clubul asta select.

Am facut un drum in weekend de vreo 160km in afara orasului.Incepand cu 80km/h pana pe la 100 mai ales se auzea un huruit in spate,parca as zice dreapta dar nu stiu sigur(posibil centru=diferential,posibil pe laterale=posibil rulmenti(cu butuc)?)

La viteze mici (in oras,pana in 60km/h) nu se distinge nimic.Am scos-o din viteza si am rulat in gol la vitezele alea cu motorul la relanti si se auzea acelasi zgomot,deci as exclude motor/cutie.Nu stiu daca poate fi cardanul(?).Vibratii nu sunt.Zgomotul se amplifica intre 80 si 100-110 si scadea in amplitudine la decelerare(chiar si pe "liber") intre 100 si 80.Parca scazand sub 80 incepeam sa nu il mai aud.

Masina e din 2004,155k km :)

O sa incerc sa o ridic pe cric sa invart rotile spate in gol sa vedem ce se aude.Cu geamul deschis la viteza aia nu se putea auzi ceva de afara

Pana fac treaba asta,eventual film,ceva idei?

Ps: uleiul in diferential nu l-am schimbat niciodata.Stiu...foarte inteligent :(

Nu vreau sa-ti "dau vestea rea" dar daca o sa schimbi uleiul in diferential,vezi sa pui EXACT ceea ce spune producatorul altfel il distrugi mai mult decat este probabil! Daca uleiul scos din diferential arata "tulbure" si dupa cel putin 24 ore de lasat la decantat exista ceva negru pe fundul sticlei si este MAGNETIC facand testul cu un magnet puternic nedoymium fier boron din hard-diskuri vechi sau cumperi un magnet puternic si daca acea "negreala" este atrasa de magnet foarte posibil sa ai diferentialul cu probleme!

Din simptomele spuse de tine,asta este defectiunea,se aude cel mai bine acelerand pana pe la 110 si apoi iei piciorul de pe acceleratie dar O LASI IN VITEZA! functie de tipul diferentialului o sa te coste destul de mult...

Eu am "cam" scos pilitura metalica din diferential dupa vreo 1000 km din cauza uleiului DE KACAT ,aici vina fiind a mea pentru ca am ascultat de un dobitoc care habar n-avea ce vorbea! acum diferentialul are LIQUI MOLY in el,exact ce recomanda producatorul litera cu litera cifra cu cifra asa cum e scris in manualul de exploatare al masinii! Am facut de atunci cam 6000 de km ,si deocamdata nu se aude nimic in masina cand ma deplasez cu 100-110 km/h si iau piciorul de pe acceleratie dar o las in a-5a sau a-4a! Este si bine izolata fonic masina si e greu sa auzi ce se intampla pe sub ea...

Dar eu sper sa nu fie probleme prea curand cu diferentialul!

Si in cutia de viteze tot LIQUI MOLY i-am pus si schimba superb acum!

Nu mai zic de motor,parca e altul de cand i-am pus MOTUL 4100 POWER 15W50 semi-sintetic! Cred ca asta trebuia sa fac de prima oara,sa urmez exact indicatiile din manualul de exploatare BMW nu sa ascult de toti imbecilii care se dau atotstiutori! Deh, sunt incepator in ale masinilor,dar invat repede! N-am mai avut decat un TICO din 1997 inainte de 520i-ul asta cu care am facut vreo 6000 km si a crapat definitiv si irevocabil _chiulasa_!

 

Pana fac treaba asta,eventual film,ceva idei?

Ps: uleiul in diferential nu l-am schimbat niciodata.Stiu...foarte inteligent :(

 

primul pas in diagnosticarea problemei tale l-ai facut deja,huruie "ceva" prin spatele masinii pe la 110 daca iei piciorul de pe acceleratie si o lasi bagata in viteza!

al doilea ar fi sa schimbi uleiul si sa vezi cum arata si ce-i prin el...

al treilea ar fi sa dai jos diferentialul si sa-l trimiti la reconditionat daca uleiul are mult continut metalic prin el! fa rost de magnet puternic si vezi atunci!

al patrulea pas ar fi sa faci rost de manualul de intretinere si exploatare al masinii si, daca mai ai de gand sa o tii "ceva km"(macar vreo 100 mii), sa respecti intocmai ce-ti spune manualul!

altfel... o sa ai probleme una dupa alta in viitor...

Edited by gowriel1982
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pana ajung la mecanic,am facut schimbul de anvelope (vara-iarna) si cat a fost pe elevator am observat ca roata dreapta spate era infranata.De-abia reuseam sa o misc.Asta poate explica si consumul usor marit la drum intins cu motorul cald (+0.5-1l...si nu,nu era de la vremea rece).

Stanga se invartea clar mai repede.Discurile lucesc pe spate,deci cel putin de franat,franeaza(acum 3 saptamani i-am facut itp-ul,frana era ok).

Am miscat mult de ea si intr-un final parca mergea ceva mai usor,dar parca tot infranat.Ce am observat ca daca invarteam roata dreapta spate stg-dr ,se auzea ceva joc,ca un joc in volan cand fac stg-dr.Nu stiu cat de mult joc ar trebui sa aiba diferentialul la treaba asta.

Am mai facut o iesire pe DN,la inceput parca nu se mai auzea mare lucru dar dupa cateva minute,mai ales la decelerare(100-70km/h) se auzea un huruit.

Cred ca o sa schimb uleiul doar ca sa vad ce gasim inauntru pentru inceput.

Revin cu info.

Edited by AdrianHH
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana ajung la mecanic,am facut schimbul de anvelope (vara-iarna) si cat a fost pe elevator am observat ca roata dreapta spate era infranata.De-abia reuseam sa o misc.Asta poate explica si consumul usor marit la drum intins cu motorul cald (+0.5-1l...si nu,nu era de la vremea rece).

Stanga se invartea clar mai repede.Discurile lucesc pe spate,deci cel putin de franat,franeaza(acum 3 saptamani i-am facut itp-ul,frana era ok).

Am miscat mult de ea si intr-un final parca mergea ceva mai usor,dar parca tot infranat.Ce am observat ca daca invarteam roata dreapta spate stg-dr ,se auzea ceva joc,ca un joc in volan cand fac stg-dr.Nu stiu cat de mult joc ar trebui sa aiba diferentialul la treaba asta.

Am mai facut o iesire pe DN,la inceput parca nu se mai auzea mare lucru dar dupa cateva minute,mai ales la decelerare(100-70km/h) se auzea un huruit.

Cred ca o sa schimb uleiul doar ca sa vad ce gasim inauntru pentru inceput.

Revin cu info.

 

daca-l schimbi ,AI TU GRIJA sa-l pastrezi intr-o sticla PET cat mai transparenta .nu de bere sau apa minerala cu tenta albastruie de cel putin 2 litri(ideal 2,5 litri) si mai fa rost si de un magnet neodimiu-fier-boron din hard-disk-urile vechi si dupa ce-l lasi 24 ore la "decantat", ridica sticla foarte incet si dupa ce ai pus magnetul sub sticla incearca sa intorci sticla incet! DACA ramane ceva negru pe langa magnet ,dupa ce ai intors sticla ,aia e pilitura de metal! treaba grava ce indica uzuri mari in diferential! cand iei magnetul de langa sticla acea "negreala" o sa curga alaturi de uleiul din sticla! daca nu face asta atunci e doar ulei uzat/vechi! La cutia de viteze de Dacia Logan 1.5dci pick-up am gasit asa,dar nu era schimbat de vreo 300 mii de km :hyper: am facut proba si cu magnetul langa sticla si nu avea deloc pilitura in ulei! foarte tare cutia aia de viteze ,si-inca de logan 1.5dci muncit zilnic vreo 8 ani...

 

Roata infranata indica etrier semi-blocat SAU ai reglajul la sabotii de frana de mana facut prost si nu se retrag complet sabotii! Cea mai grava posibila situatie ar fi sa fie "obositi" rulmentii la roata respectiva! N-o sa "elucidezi" misterul decat dupa ce desfaci tot la roata/frana aia! Eu asa am facut la toate rotile dupa ce am luat masina! La mine mergeau toate infranate,de se auzeau in mers, mai ales daca era un panou/gard inalt paralel cu masina in timp ce mergeam! Am rezolvat prin eliminarea ruginii de pe etrieri in zonele in care culiseaza placutele de frane si etrierul propriu-zis!nu m-am deranjat sa curat tot etrierul complet "LUNA" ca mi-era prea lene, dar am curatat cu pila flexul smirghil grosier pana la metal in zonele unde culiseaza toate piesele ce compun frana! munca multa ,jeg enorm,praf usor inhalabil si mai mult, dar a meritat! consuma "omeneste" acum(14 litri in oras si vreo 8 litri in afara mers pana-n 120 km/h) aproape cum spune si in manualul masinii,ignorand cei aproape 250 mii de km REALI! 8)

cum ai grija de masina ,asa o sa aiba si ea grija de tine! cam m-am convins de asta definitiv!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Update(sort of) :

Am suit masina pe elevator,s-au invartit "la mana" rotie.Din diferential nu curge nimic,nu se aude absolut nici un zgomot,nu se simte "la mana" nici o vibratie,joc,etc in el.

Etrierii cica lucreaza bine dar rulmentii stg/dr sunt praf!

Astia cred ca sunt

http://www.realoem.c...&diagId=33_1231

Mi-au zis sa ii schimb +geometrie(se mai face si pe spate la o operatiune din asta?!?)

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

Update(sort of) :

Am suit masina pe elevator,s-au invartit "la mana" rotie.Din diferential nu curge nimic,nu se aude absolut nici un zgomot,nu se simte "la mana" nici o vibratie,joc,etc in el.

Etrierii cica lucreaza bine dar rulmentii stg/dr sunt praf!

Astia cred ca sunt

http://www.realoem.c...&diagId=33_1231

Mi-au zis sa ii schimb +geometrie(se mai face si pe spate la o operatiune din asta?!?)

 

Schimba si uleiul in diferential,asta e primul pas daca vrei sa-l vezi cum arata si "pe dinauntru"! cam stricacios E87 seria 1 asta! bineinteles, comparat cu vechitura mea din 1990...

p.s. din ce stiu eu (de la fostul proprietar al E34)n-a schimbat nimeni nici un rulment la roti iar ieri am dat jos fuzeta fata stanga ,sa vad ce flanse ar trebui si rulmentii fata se invart superb de usor si nu huruie deloc! sper sa nu cobesc daca vb de ei/rulmentii, p-aici pe forum! :rolleyes:

Edited by gowriel1982
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare!

Ma poate sfatui cineva?

Am un 118d 2005 si am dus masina in service pentru ca aveam un huruit in mers. Mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbat grupul, pentru ca este dus un rulment(cel din fata, care vine la cardan). Se poate schimba doar rulmentul respectiv? El spune ca este capsulat si nu se poate schimba rulmentul respectiv si sa cumpar alt grup(raport 2.47).

Va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aceeasi problema am si eu (huruit in mers) cu un 318i din 2006 (E90).

In 2 service-uri mi s-a zis ca sursa este grupul spate. Cei de la al 2lea service, cei care pot sa-l si repare cu un kit, mi-au dat codul de kit INA 462014710. Dilema este ca pe un site (link, pret 180 EUR) l-am gasit ca fiind compatibil cu E90, pe altul (link, pret 105 GBP/123 EUR) nu.

Pe alt site (bearingkits.co.uk) am gasit kit-ul Timken (link, pret 200 GBP/235 EUR) folosit de Mihai Andrei (cred). Cei de la bearingkits.co.uk mi-au confirmat compatibilitatea pe baza VIN-ului.

Are cineva idee despre compatibilitate? Ma poate cineva ajuta cu un sfat? Este Timken un producator mai bun decat INA?

 

PS: costuri suplimentare ar fi 150 EUR manopera si uleiul de grup (aprox 150 lei, nu sunt sigur, n-am primit oferta de pret inca). Poate cineva recomanda un service bun in Bucuresti?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Poate cineva sa-mi recomande un service bun in Bucuresti sa pe langa? Nu sunt multe service-uri care sa repare grupul. Am si eu aceasi problema. Detin un BMW E87 118D. Il am de ceva timp si nu vreau o lucrate de mântuialã, pentru ca nu vreau sa-l vand. Bine, eu am 280000km.
Link to comment
Share on other sites

Poate cineva sa-mi recomande un service bun in Bucuresti sa pe langa? Nu sunt multe service-uri care sa repare grupul. Am si eu aceasi problema. Detin un BMW E87 118D. Il am de ceva timp si nu vreau o lucrate de mântuială, pentru ca nu vreau sa-l vand. Bine, eu am 280000km.

 

Incearca la GTC Auto, am dat mai sus informatii despre el. Eu la ei am reparat, la fel si Adrian Pan.

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

Update(sort of) :

Am suit masina pe elevator,s-au invartit "la mana" rotie.Din diferential nu curge nimic,nu se aude absolut nici un zgomot,nu se simte "la mana" nici o vibratie,joc,etc in el.

Etrierii cica lucreaza bine dar rulmentii stg/dr sunt praf!

Astia cred ca sunt

http://www.realoem.c...&diagId=33_1231

Mi-au zis sa ii schimb +geometrie(se mai face si pe spate la o operatiune din asta?!?)

Update 2(offtopic):

Am schimbat rulmentii spate.A disparut zgomotul.Deci din ei era problema.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest CosmaCosmin

Update 2(offtopic):

Am schimbat rulmentii spate.A disparut zgomotul.Deci din ei era problema.

 

 

zgomotul era continuu,

sau doar cand nu aveai piciorul pe acceleratie?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.