Jump to content

Aceeasi problema cu relantiul!


Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Citeodata specific nu tot timpul turometrul scade aproape sa moara motorul (500 de ture) relantiul neregulat!In rest masina merge perfect!De la ce poate fi???????

 

salut, degeaba incerci sa afli ce se intampla cu relantiul ca nu ai cum sa descoperi este un mister cel putin pentru mine. eu am un e46 316 77kw/2000 si ma confrunt cu problema asta de aproximativ o jumate de an si sa iti enumar ce am facut pna acum : debitmetru schimbat, regulator de relanti curatat si pana la urma schimbat, furtune vacum (alea mici din fata motorului) schimbate si pe celelalte verificate vizual, am verificat bujiile, valva PCV, am curatat clapeta de acelerati, filtru benzina totul a fost inzadar. PT MINE CUM AM MAI SPUS CHESTIA ASTA CU OSCILATUL RELANTIULUI ESTE UN MISTER CHIAR SI PT "MESERIAS" dac rezolvi ceva te rog anuntama si pe mine <_< SI MAI ASTEPT SFATURI DE LA CINE SA CONFRUNTAT CU PROBLEMA ASTA SAU ESTE MESERIASI IN BMW

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul a fost schimbat dar am sa fac verificarea cu mufa iar regulatorul de relanti l-am dat jos si nu am observat vreo depunere sau ceva care l-ar putea impiedica sa functioneze!Rog pe cine are si poate sa-mi trimita si mie poze cu localizarea valvei PCV si a furtunelor pe care trebuie sa le verific pentru a nu trage aer fals!!!!!!Va multumesc si am sa continui sa postez comentarii cu rezultatele verificarilor pe care le voi face!!!!!!!Va multumesc!!!!!!!! Edited by bughi
Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul a fost schimbat dar am sa fac verificarea cu mufa iar regulatorul de relanti l-am dat jos si nu am observat vreo depunere sau ceva care l-ar putea impiedica sa functioneze!Rog pe cine are si poate sa-mi trimita si mie poze cu localizarea valvei PCV si a furtunelor pe care trebuie sa le verific pentru a nu trage aer fals!!!!!!Va multumesc si am sa continui sa postez comentarii cu rezultatele verificarilor pe care le voi face!!!!!!!Va multumesc!!!!!!!!

 

vezi ca poti sa o desfaci si sa o verifici daca este buna , pui gura pe acolo pe unde se prinde furtunul ala si tragi aer in tine sa tii mana pe orificiul ala de sub valva apoi ala se va ridica in sus in momentul cand tu targi aer si daca tine aerul far sa piarda este buna dac nu trebui sa o schimbi

Link to comment
Share on other sites

dubioasa treba relantiul asta , cred ca e al 3lea threat care il vad cu problema asta ... numai aici suntem 3 !

o sa va explic cum s-a intamplat la mine si poate cineva care are cunostinte de mecanica poate intelege altfel .

 

din cauza tipului care imi schimba filtrul de aer s-a rupt un tambur la carcasa si ajungea sa atinga de rotitele alea de la motor producand o mare gaura in carcasa.tragand aer NEFILTRAT a inceput sa oscileze relatiul si cand motorul nu era in sarcina murea .dupa ce am gasit buba ,problema sa remediat mult dar nu perfect !!! Ma gandesc ca ar putea fi o problema de la aerul ala "murdar" , undeva intre filtru clapeta acceleratie , valva etc ...

 

2 intrebari:

unde se afla valva PVC la un 316Ti din 2002 ?

este posibil sa curat clapeta de acceleratie ? ( stiu ca la e36 si e46 pana in 2000 se poate )

Link to comment
Share on other sites

Citeodata specific nu tot timpul turometrul scade aproape sa moara motorul (500 de ture) relantiul neregulat!In rest masina merge perfect!De la ce poate fi???????

 

salut, degeaba incerci sa afli ce se intampla cu relantiul ca nu ai cum sa descoperi este un mister cel putin pentru mine. eu am un e46 316 77kw/2000 si ma confrunt cu problema asta de aproximativ o jumate de an si sa iti enumar ce am facut pna acum : debitmetru schimbat, regulator de relanti curatat si pana la urma schimbat, furtune vacum (alea mici din fata motorului) schimbate si pe celelalte verificate vizual, am verificat bujiile, valva PCV, am curatat clapeta de acelerati, filtru benzina totul a fost inzadar. PT MINE CUM AM MAI SPUS CHESTIA ASTA CU OSCILATUL RELANTIULUI ESTE UN MISTER CHIAR SI PT "MESERIAS" dac rezolvi ceva te rog anuntama si pe mine <_< SI MAI ASTEPT SFATURI DE LA CINE SA CONFRUNTAT CU PROBLEMA ASTA SAU ESTE MESERIASI IN BMW

Din ce am citit pe forumuri singurul lucru care ar trebui sa-l mai schimbi ar fi sonda lamda!Cineva scria ca a scos firele de la sonda si dupa aia masina mergea bine si intreba cit poate sa mearga asa fara sa aibe si alte probleme!Incearca!

Link to comment
Share on other sites

tragand aer NEFILTRAT a inceput sa oscileze relatiul si cand motorul nu era in sarcina murea .dupa ce am gasit buba ,problema sa remediat mult dar nu perfect !!! Ma gandesc ca ar putea fi o problema de la aerul ala "murdar" , undeva intre filtru clapeta acceleratie , valva etc ...

 

AdicĂŁ aer fals.

Link to comment
Share on other sites

Citeodata specific nu tot timpul turometrul scade aproape sa moara motorul (500 de ture) relantiul neregulat!In rest masina merge perfect!De la ce poate fi???????

si la mine aceeasi problema cu relatiul e46 318i

din cate am observat chestia asta apare numai cand e dat drumu la dezaburire luneta

nu sunt ff sigur dar de cate ori am oprit dezaburirea s-a stabilizat si relantiul

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am apucat sa-i fac un consum, sa-mi pot da seama exact... Dar ma intriga in primul rand variatia destul de mare a ralantiului si mirosul puternic de benzina lasat la evacuare! La voi cum miros gazele? La mine daca mergi in spatele meu, cred ca te intoxici! E normal sa miroasa asa puternic? Nu am mai avut pana acum BMW, si nu am stat sa observ nici la alte masini cum sta treaba...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.