Jump to content

E34 Touring


dany_cmd

Recommended Posts

M-am intors iar la bmw. Acum am 2 touring-uri

 

De curand am achizitionat un batranel e34.

Masina e din 09.1994 , intrat in tara la sfarsitul anului trecut.

Motorul e un 2,5tds care toarce frumusel.

De dotari nu stiu ce sa zic.

faruri proiectoare hella , senzori de parcare originali , oglinzi electrice heliomate , geamuri electrice fatza , trapa dubla electrica, scaune incalzite , carlig ptr remorca, dublu clima (manual), obc , stropitoare la faruri , 10 boxe , inchidere centralizata cu modul pentru geamuri si trapa...

 

Planuri de viitor (apropiat) :

- schimbat interior (este uzat)

- geamuri electrice spate

- jante (orice numai aliaj sa fie)

- folie pe geamuri

- chip tuning. (~180cp , 350nm)

 

De mentionat ca masina are ceva defecte la caroserie (mici zgarieturi si indoituri),absolut totul este funtional, nici un geam grapat spart zgariat samd.

Pun si 3 poze momentan, doar atat am apucat sa ii fac. Promit mai multe poze in detaliu si pe parcurs sper sa o fac frumoasa.

 

De ce am aleso ?

 

Touringul e FRUMOS <_<

 

 

:)

Link to comment
Share on other sites

am eu niste jante de 15 care vin chiar de pe un e34 tourer: borbeturi, design "banal" in 5 spite stea, cauciucuri noi, cu garantie (adica acel certificat care-l primesti cand le cumperi), ce-i drept...all season. 990 ron 4 jante bune cu cauciucuri noi. Pret jante fara cauciucuri: 680 ron.

 

l.e. am uitat sa-ti spun de masina ca e frumoasa <_< si s-o stapanesti cu placere

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

azi prima mea problema. Am prins un trafic dimineatza de miam blestemat .... si fierbe apa acum <_<. dupa 10 minute de mers imi fierbe apa nu stiu care pana azi nu a facut niciodata asa.

 

Poze de azi.

Am schimbat fetele de usi , urmeaza pana la sfarsitul saptamanii scaunele , sper sa fac rost si de o alta harta a masinii si poate pun niste jante pe 15... provizorii

Link to comment
Share on other sites

Ce-i cu scaunul ala ? A dormit calu' in ea ? :)

 

Nop, cred c-a avut pisica :bashwall:

 

Referitor la problema: pregateste-te sufleteste sa desfaci motorul: in mod sigur ai parlit garnitura de chiulasa - e boala lor. :unsure:

 

 

eu sper la un termostat ceva <_<

a mers perfect ceva timp , apoi din senin in trafic de cosmar a fiert apa. (sper sa fie blocat termostatu)

Edited by dany_cmd
Link to comment
Share on other sites

Si eu cred ca e termostatul!

Frumoasa ursoaica! De curiozitate, cat a costat?

 

masina a facut undeva la 4500e(nu am platit cash)

 

ideea este in felul urmator.

masina a mers ff bine cu exceptia unui singur lucru.

In spatele intercoolerului se auzea o elice lovind in ceva.Asta se intampla sambata cand am luat masina.Am mers sambata si duminca cu masina . Toate bune si frumoase, luni trebuia sa ajung la munca si sa vad care e treaba cu zgomotul.

 

Luni pe drum sa incins ff tare, mam dat jos am tras de intercooler un pic si am obs ca nu se mai aude elicea aia.Atunci mam prins care e treaba.

Acum masina merge bine pana in 90 grade, cand depaseste 90 grade cu 1mm pe ceas acul sare brusc in maxim 10 secunde aproape de rosu.

Daca ma dau jos si pun mana pe motor e rece , conductele reci , daca deschid capacul de la vazul de expansiune apa fierbe, ies aburi...

Ahh si inca ceva , cand apa fierbe in treapta a 2-a samd motorul nu se tureaza mai mult de 2000 rpm. in treapta 1 merge si in neutru merge.

Link to comment
Share on other sites

Daca ,motorul e rece si apa fierbe in vas controleaza sa nu ai instalatia infundata,mai bine o tragi pe dreapta pina descoperi care este problema,foarte frumoasa masina ai ceva de munca la ea dar cand va fi gata vei fi foarte multumit <_<
Link to comment
Share on other sites

Termostat blocat, pompa de apa (pale sparte), radiator blocat. Verifica si ca merge ventilatorul de AC.

Nu stiu de unde povestea asta pescareasca ca daca ai dat masina pe rosu la TDS plezneste garnitura imediat. Ca sa plezneasca garnitura trebuie sa fii meltean rau, sa nu te uiti deloc pe ceasuri si sa mergi cu ea in continuare, cu toate ca o vezi ca a sarit pe rosu. Altfel, daca o opresti imediat nici pomeneala sa se arda garnitura de chiulasa. In plus nu te apuci sa desfaci motorul asa aiurea, cand se arde garnitura sunt niste semne care se pot verifica.

Daca ai nevoie de sfaturi sau o mana de ajutor, da un semn. Mi-am bagat mana in masina pe zona radiatoare, termostat, aerisire, ventilator AC, demontat bara fata, faruri, vascocupla, asa ca am ceva experienta pe modelul asta TDS. In mod normal, daca masina e in mintile ei, vara daca mergi prin oras nu ar trebui sa plece a 2a treapta a electroventilatorului de AC. E bine echilibrat sistemul de racire.

Link to comment
Share on other sites

rmg merci frumos de sfaturi chiar cred ca o sa am nevoie de o mana de ajutor.

 

cum ajung acasa aerisesc sistemul si verific termostatul.

am sa ma uit si la ulei sa vad daca "face spume".

Masina e in mintile ei 99% are 2 luni de cand a venit din germania pe roti ...

Ajung acasa si revin cu vorbe noi

Link to comment
Share on other sites

am verificat radiatorul , si ventilatorul de la AC. ambele sunt ok , radiatorul lam curatat ff bine.

am desfacut termostatul insa nu stiu cum iese el din locasul lui. daca il scot il compromit ? Cum pot sa il scot de acolo.

Link to comment
Share on other sites

Desfaci capacul si apoi il tragi afara pur si simplu. Probabil ca e prins cu silicon, boala "mecanicilor". Daca ai cum, arunca-l intr-o cratita si fierbe-l, urmareste la ce temperatura incepe sa deschida, cu un termometru. altfel nu vad cum sa-l incerci. Poate doar lasi apa sa fiarba si vezi daca se deschide, dar important e sa se deschida la temperatura lui de fabrica, ca degeaba deschide la 100gr.

El are si o garnitura neagra din cauciuc, care vine pe capac. Poti sa-l desfaci fara probleme si sa-l pui la loc. Nu e de unica folosinta.

Am auzit mai multi prieteni cu E34 care au patit sa li se sparga palele la pompa de apa, daca e originala din plastic. Si din cauza asta sa nu raceasca ca lumea.

Eu radiatorul l-am spalat doar pe afara, nu am bagat in el decat apa pt ca nu am vrut sa desfac vreun por.

Daca mai ai intrebari, iti stau la dispozitie.

Link to comment
Share on other sites

Sa-i pui Wahler, vine pe original. Eu sunt patit cu o mizerie italieneasca care a tinut exact o saptamana. Si era mai ieftin cu 50RON. Wahler-ul il gasesti pe la 100RON.

Daca esti in bani si nu stii exact cate decenii are pompa nu ar fi rau sa o schimbi de tot. La pompa nu am umblat la a mea, insa pozitia e destul de lejera, mai greu e sa dai vascocupla jos din cauza sistemului tampit de desfacere de pe axul pompei de apa.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.