Jump to content

125i coupe


Lastun

Recommended Posts

Dupa ce conduci numai 1.9 tdi-uri si din senin incerci un MINI COOPER , te simti ca un copil mic si iti zici clar si tare : vreu un bmw sau macar un pui de BMW .

Am inceput cu ideea de a-mi lua un cooper , sau de ce nu cooper s... in cele din urma nu a fost decat un pas pana am ajuns sa fiu mandrul posesor al unui BMW 125i Coupe.

Am asteptat mult timp o masina ca asta...

 

Ca si dotari, nu are nimic extravagant , in mare parte strictul necesar : xenon , scaune incalzite , piele partiala un cdplayer decent si o cutie automata . Desigur , fiind pe stoc am beneficiat si de chestii usor inutile : Senzori de ploaie de lumini , senzori PDC spate si alte chestii menite sa-ti faca viata mai usoara (cel putin dupa ce termini leasingul ) .

Masina era pe stoc asa ca nu am asteptat prea mult sa o iau, de altfel , avand in vedere starea financiara mondiala precara si faptul ca masina era pe stoc de ceva timp am obtinut si un discount mai mult decat generos .

Am cautat pe forum alti posesori de 125i ... nu am gasit pe nimeni , ba mai rau nici macar pe cineva cu un 325 i (cel de 3 littri ) nu am gasit...

Am sa revin cu poze cat de curand. Pana atunci astept pareri : CONSUM , SE POATE MODIFICA ? , FIABILITATE , orice parere e bine venita!

Edited by Lastun
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente <_<

 

Este o motorizare buna zic eu. Despre consum, nu ar trebui sa sara de 15-16 in oras, fiind totusi motor de generatie noua. Oricum, totul depinde de trafic si mai ales de stilul tau de condus.

 

Imi place cum arata seria 1 coupe. Pot sa intreb la ce pret ai luat-o? Chiar sunt curios la ce discount-uri sunt dispusi dealerii pe criza asta.

 

PS: baga pozeeee :)

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca membri clubului nu sunt foarte entuziasmati de acest model, oricum, pe mine nu asta ma intereseaza, sunt cel mai fericit cu aceasta masina, nu vad ce mi-ar trebui mai mult de atat in momentul de fata.

 

Apropos, am lasat un feedback aici despre aceasta masina in general ( Eu unul am postat intr-un alt topic pentru ca nu tinea neaparat de motorizare acel feedback, ci de masina in general, dar moderatorii au mutat post-ul in acest thread ). Poate completezi si tu cu parerile tale, dupa ce faci niste km....

 

 

Aaa... si nu uita de pozele alea <_<

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca membri clubului nu sunt foarte entuziasmati de acest model, oricum, pe mine nu asta ma intereseaza, sunt cel mai fericit cu aceasta masina, nu vad ce mi-ar trebui mai mult de atat in momentul de fata.

 

parcĂŁ erai dezamĂŁgit la un moment dat, vroiai sĂŁ treci la e-klasse. <_<

 

ON: aÂşteptĂŁm pozele...

Link to comment
Share on other sites

Sant in continuare dezamagit dar nu din cauza masinii, este extraordinara, isi merita fiecare cent. Dezamagit sunt de acel compromis pe care l-am mentionat.. Ma asteptam la mult mai mult ( si ma repet: se justifica fiecare cent ). Probabil e valabil si pt Merc.

 

E-klasse sa astepte sa mai imbatranesc...

Link to comment
Share on other sites

Uite ca ma fac de rusine ... tot nu am reusit sa pun pozele dar promit ca in urmatoarele 2-3 zile le urc pe forum.

Vin si eu cu o intrebare, spre rusinea mea, din nou : 125i presupun ca are acelasi motor ca 325i amandoua 3 litri amandoua 6 cilindri linie amandoua 218cp... nedumerirea mea vine la motoarele 1/3 30i ... este acelasi motor sau difera cu mult? Singura diferenta pe care o fac eu momentan este de putere... Daca ma poate lamuri careva , astept cu nerabdare !

Link to comment
Share on other sites

Am citit la descrierea motorului . Am citit in carticelele de prezentare de la 1er 3 usi si 1er coupe ca nu gasesti ambele motoare pe aceiasi caroserie. 130i este cu hayon si 125i este coupeul ... doar asa le gasesti. Dar din tot ce am citit tot nu pot sa fac diferenta... asta inseamna ca poti duce lejer 125i la 260cp pt a ajunge ca 130i ? intreb si eu ca nici pe site nici in brosuri nu am gasit diferenta intre cela doua motoare.Amandoua au 3 litrii amandoua 6 cilindri linie , amandoua aspirate ... dar difera puterea , de ce? nu am gasit inca un raspuns clar. Merci oricum! Edited by Lastun
Link to comment
Share on other sites

Daca e scumpa inseamna ca e mai exclusivista... si intr-adevar este un model exclusivist, nu vezi masina asta in fiecare zi ca E46'le, pe care m-am saturat deja sa il vad, fie ei fani microbisti.

 

Eu unul, pana in momentul de fata, am vazut una intr-un showroom din Austria (120d) unde am facut test drive pe 118d hatchback, si am mai vazut una in Bologna (tot 120d) vara trecuta cand am fost in Italia...

 

Si ma simt foarte bine mai ales cand lumea o confunda cu seria 3! Daca nu este cunoscator BMW, garantat o confunda cu 3'er ( asta din cauza ca are dimensiunile foarte apropiate cu E46 ).

 

O tin pana treace criza, apoi cred ca voi trece pe Z4.... Sau 5'er ( Deci nu MERC ).

 

@Lastun : Diferenta este la raportul de compresie, respectiv alte componente din masina care sunt diferite ( frane de ex. ) la 330i datorita surplusului de cai.

 

In alte cuvinte, un resoft va duce motorul la calutii visati, dar celalalte componentele sunt calculate pt fostii cai, deci, va trebui sa le inlocuiesti si pe alea daca vrei sa fi in siguranta in primul rand, iar in al doilea rand, sa minimalizezi riscurile uzurii.

 

 

P.S. tot pe site-ul mentionat mai sus poti face comparatia cu motorizarea mea... Vei constata ca ma faci la 0-100, dar mai departe stai in spate <_<

 

Deci daca facem o liniuta de la 30kmph te fac urit :)

 

Acesta a fost criteriul meu de baza cand am ales aceasta motorizare ( Nu fac 0-100 zilnic , deci prefer avantajul in miscare - elasticitatea ).

Edited by MMarkus
Link to comment
Share on other sites

Daca e scumpa inseamna ca e mai exclusivista... si intr-adevar este un model exclusivist, nu vezi masina asta in fiecare zi ca E46'le, pe care m-am saturat deja sa il vad, fie ei fani microbisti.

 

Este exclusivistĂŁ pentru cĂŁ este destul de recentĂŁ.

 

Atunci când preÞul de achiziÞie al unei maºini sh va scãdea, numãrul de posesori va creºte considerabil.

Link to comment
Share on other sites

P.S. tot pe site-ul mentionat mai sus poti face comparatia cu motorizarea mea... Vei constata ca ma faci la 0-100, dar mai departe stai in spate <_<

 

Deci daca facem o liniuta de la 30kmph te fac urit :)

 

Acesta a fost criteriul meu de baza cand am ales aceasta motorizare ( Nu fac 0-100 zilnic , deci prefer avantajul in miscare - elasticitatea ).

 

cum ai ajuns la concluzia ca de la 100 incolo il faci din datale de pe site ? datorita elasticitatii? total irelevant, pt ca la intrecere , el cu benzina nu o sa schimbe la 3500 ci la 6500-7000, si s-a cam dus avantajul ala teoretic al tau.

si cu intrecerea din mers...la fel .daca el sta cu a 2-a il rupi, dar ia sa i-o dea pe a 1-a la 30 si sa faceti si din mers, sa vezi ce surpriza o sa ai markus.

 

ar fi frumos sa se ajunga doar din resoft la puterea 130-ului, dar nu cred sa fie chiar asa simplu. insa daca e asa...go for it.

Edited by cristian_cc22
Link to comment
Share on other sites

Eu nu contest nimic inca... mai astept pana ajung la 5000km si dupaia o sa vorbesc de timpi si "curse" cat despe performante, nu imi fac griji:) nu ma prea intereseaza ... atata timp cat am un plus de putere fata de fosta masina de care ma rugam sa accelereze in depasiri ... ma declar mult mai mult decat mutumit...

O sa vorbim despre putere , performante, intr-o luna cand o sa mai eliberez si eu programul si poate ne gasim cu totii la o intalnire BMW ... acolo o sa ne putem masura si caii si tot <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.