Jump to content

A reusit sa ma scoata din sarite rau de tot


Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca din nefericire nu este piesa asta,este modulul de la ventilator(calculatorul).Eu am patit aceeasi treaba la clima,nu mai pornea ventilatorul cand trebuia si se crea presiune mare in instalatie si imi arunca supapa tot freonul afara.Am schimbat vascocuplajul si in continuare acceasi problema.Am fost la tester si mi-au descoperit modulul defect,si am schimbat tot ventilatorul ca modulul nu vine separat.
Link to comment
Share on other sites

Daca din nefericire nu este piesa asta,este modulul de la ventilator(calculatorul).Eu am patit aceeasi treaba la clima,nu mai pornea ventilatorul cand trebuia si se crea presiune mare in instalatie si imi arunca supapa tot freonul afara.Am schimbat vascocuplajul si in continuare acceasi problema.Am fost la tester si mi-au descoperit modulul defect,si am schimbat tot ventilatorul ca modulul nu vine separat.

[/quot

nu cred ca are modul......nu cred ca e ca la clima....sa speram ca maine rezolv problema <_<

Link to comment
Share on other sites

in legatura cu vascocuplajul am si eu o intrebare...

e normal ca elicea de la ventilator sa se miste liber pe axul ala de la motor in timp ce motorul e oprit?

 

ieri dimineatza la mine nu a mai vrut sa functioneze termostatul sau nu stiu ce s-a intamplat ca pana acum indicatorul din bord pentru temperatura apei statea la jumatate... ieri am plecat la aeroport si cand ajungeam la 3000ture incepea sa cresca temperatura apei iar cand mergeam constant cu 95-100km/h la 2200ture scadea temparatura la jumate...

de la ce sa fie??? e termostatul blocat sau nu mai receste bine ventilatorul?

Link to comment
Share on other sites

in legatura cu vascocuplajul am si eu o intrebare...

e normal ca elicea de la ventilator sa se miste liber pe axul ala de la motor in timp ce motorul e oprit?

 

ieri dimineatza la mine nu a mai vrut sa functioneze termostatul sau nu stiu ce s-a intamplat ca pana acum indicatorul din bord pentru temperatura apei statea la jumatate... ieri am plecat la aeroport si cand ajungeam la 3000ture incepea sa cresca temperatura apei iar cand mergeam constant cu 95-100km/h la 2200ture scadea temparatura la jumate...

de la ce sa fie??? e termostatul blocat sau nu mai receste bine ventilatorul?

 

 

 

iti pot raspunde eu....am schimbat si termostatul ca se blocase pe inchis iar astazi o sa schim,b vascocuplajul (termostat blocat: nu imi mai ducea apa in radiator si radiatorul era rece, iar temperatura la apa imi statea la ultima linie aproape de rosu si in oras la viteza redusa cat si in afara orasului la viteze mari, automat ca ventilatorul nu mai pornea deoarece radiatorul era rece si nu simtea caldura).

Insa la tine nu cred ca este termostatul deoarece ai spus ca la viteza mare se raceste apa si ajunge la normal, adica la jumate, asta inseamna ca ai apa in radiator fiarta iar la viteza ti-o raceste aerul care bate in radiator.....in oras nu sta la normal si iti creste apa deoarece in momentul in care ar trebui sa iti porneasca racirea cu viteza mare nu mai porneste si se invarte incet.

Insa mai este o varianta si la tine la care nu stiu ce sa iti raspund deoarece nu m-am lovit de problema asta...cred ca poate sa mai fie si pompa de apa de vina.....eu am pus pompa noua si dasta nu stiu daca pompa intra in calcul sau nu....sper ca ti-am fost de ajutor....sau daca nu vezi ca sunt baieti pe aici pe forum care chiar se pricep, nu ca mine... <_<

Link to comment
Share on other sites

in legatura cu vascocuplajul am si eu o intrebare...

e normal ca elicea de la ventilator sa se miste liber pe axul ala de la motor in timp ce motorul e oprit?

 

ieri dimineatza la mine nu a mai vrut sa functioneze termostatul sau nu stiu ce s-a intamplat ca pana acum indicatorul din bord pentru temperatura apei statea la jumatate... ieri am plecat la aeroport si cand ajungeam la 3000ture incepea sa cresca temperatura apei iar cand mergeam constant cu 95-100km/h la 2200ture scadea temparatura la jumate...

de la ce sa fie??? e termostatul blocat sau nu mai receste bine ventilatorul?

 

 

 

iti pot raspunde eu....am schimbat si termostatul ca se blocase pe inchis iar astazi o sa schim,b vascocuplajul (termostat blocat: nu imi mai ducea apa in radiator si radiatorul era rece, iar temperatura la apa imi statea la ultima linie aproape de rosu si in oras la viteza redusa cat si in afara orasului la viteze mari, automat ca ventilatorul nu mai pornea deoarece radiatorul era rece si nu simtea caldura).

Insa la tine nu cred ca este termostatul deoarece ai spus ca la viteza mare se raceste apa si ajunge la normal, adica la jumate, asta inseamna ca ai apa in radiator fiarta iar la viteza ti-o raceste aerul care bate in radiator.....in oras nu sta la normal si iti creste apa deoarece in momentul in care ar trebui sa iti porneasca racirea cu viteza mare nu mai porneste si se invarte incet.

Insa mai este o varianta si la tine la care nu stiu ce sa iti raspund deoarece nu m-am lovit de problema asta...cred ca poate sa mai fie si pompa de apa de vina.....eu am pus pompa noua si dasta nu stiu daca pompa intra in calcul sau nu....sper ca ti-am fost de ajutor....sau daca nu vezi ca sunt baieti pe aici pe forum care chiar se pricep, nu ca mine... <_<

 

 

multumesc!

ieri dimineatza am fost sa alimentez si atunci mergea imi baga si caldura in masina cand reglam din butoanele de la bord... am mers cam sportiv :) zic eu .. schimbam pe la 3500ture (masina din semnatura)

la vreo jumatate de ora am plecat spre aeroport si am dat reglat din butoane sa bage aer cald si nu mai mergea...chiar si date la maxim sufla doar aer rece...

cand mergeam constant si pana in 2500 ture apa statea la jumate... daca o acceleram acul se ducea spre rosu dar nu trecea de ultima linie... apoi incet incet revenea la normal...

...s-a intamplat asa de-odata ma gandesc ca poate nu mai se invarte elicea aia cum trebuie...

e normal ca atunci cand e motorul oprit sa pot sa invart elicea iar axul de la motor sa stea fix???

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa iti raspund.........eu cred ca ar treui sa se poata misca cu mana insa ar trebui sa iti opuna ceva rezistenta...parca la mine asa era....de cat nu imi mai merge vascocuplajul se inverte super usor cand e oprit motorul...inainte parca se invartea putin mai greu.....o sa vad schimbarea pe la ora 13 cand o sa schimb vascocupla.

 

 

Da intradevar,,,la tine zici ca a stat intre jumate si urmatoarea linie ceea ce cred ca este ok tinand cont ca ai cam turato...insa la mine cand am stat cu ea la relanti 10 min s-a dus exact pe rosu....

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai deschid inca un topic o sa va intreb aici...

 

ca sa am acces mai usor la termostat si la vascocuplaj trebuie sa dau piesa incercuita din imagine si nu stiu cum se face...

 

daca cineva a desfacut va rog sa-mi ziceti si mie cum ati facut

Link to comment
Share on other sites

ca sa am acces mai usor la termostat si la vascocuplaj trebuie sa dau piesa incercuita din imagine si nu stiu cum se face...

 

da

 

vezi ca are niste cleme sau suruburi.

 

am desfacut suruburile si clemele dar cand o trag in sus nu merge ca tine in elicea de la ventilator...

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

am schimbat vascocuplajul iar acum la relanti nu pot sa mai opresc elicea cu mana, ca inainte, ca imi rupe degetele <_< iar cand masina e oprita se invarte elicea destul de greu......am inteles de la mecanic ca acum nici nu va mai ajunge acul pana la jumatate.....ramane de vazut cand o sa ies cu ea la drum diseara daca totul este in regula....
Link to comment
Share on other sites

am schimbat vascocuplajul iar acum la relanti nu pot sa mai opresc elicea cu mana, ca inainte, ca imi rupe degetele <_< iar cand masina e oprita se invarte elicea destul de greu......am inteles de la mecanic ca acum nici nu va mai ajunge acul pana la jumatate.....ramane de vazut cand o sa ies cu ea la drum diseara daca totul este in regula....

 

Mda...inseamna ca si la mine s-a dus vascocuplajul... Am pus mana pe elice la relanti si am putut sa o opresc fara nicio problema... Am intrebat mai sus daca e normal sa se invarta usor elicea pt ca am mai incercat sa o invart cu ceva timp in urma si mergea greu... L-am pus pe fratemiu sa accelereze si chiar si la peste 3000ture nu era diferenta mare intre felul cum se invartea elicea la relanti si cum se invartea in timp ce accelera...

Spune-mi te rog cat te-a costat vascocuplajul?

Link to comment
Share on other sites

am schimbat vascocuplajul iar acum la relanti nu pot sa mai opresc elicea cu mana, ca inainte, ca imi rupe degetele <_< iar cand masina e oprita se invarte elicea destul de greu......am inteles de la mecanic ca acum nici nu va mai ajunge acul pana la jumatate.....ramane de vazut cand o sa ies cu ea la drum diseara daca totul este in regula....

 

Mda...inseamna ca si la mine s-a dus vascocuplajul... Am pus mana pe elice la relanti si am putut sa o opresc fara nicio problema... Am intrebat mai sus daca e normal sa se invarta usor elicea pt ca am mai incercat sa o invart cu ceva timp in urma si mergea greu... L-am pus pe fratemiu sa accelereze si chiar si la peste 3000ture nu era diferenta mare intre felul cum se invartea elicea la relanti si cum se invartea in timp ce accelera...

Spune-mi te rog cat te-a costat vascocuplajul?

M-a costat 283 lei nou firma sachs , decat ca iau second mai bine l-am luat nou....de la autokarma....0763620924 daca crezi ca te pot ajuta cu ceva suna-ma....

Link to comment
Share on other sites

14:09'] am schimbat vascocuplajul iar acum la relanti nu pot sa mai opresc elicea cu mana, ca inainte, ca imi rupe degetele <_< iar cand masina e oprita se invarte elicea destul de greu......am inteles de la mecanic ca acum nici nu va mai ajunge acul pana la jumatate.....ramane de vazut cand o sa ies cu ea la drum diseara daca totul este in regula...

 

M-a costat 283 lei nou firma sachs , decat ca iau second mai bine l-am luat nou....de la autokarma....0763620924 daca crezi ca te pot ajuta cu ceva suna-ma....

 

merci! cum s-a comportat masina aseara??? ai mai iesit aseara cu masina???

 

...am citit in manualul de service pt E36 si scria ca trebuie sa desfac piulita aia de 32mm din spatele vascoculplajului si cred ca asa o sa pot sa scot si piesa aia in acelasi timp cu elicea!

Link to comment
Share on other sites

14:09'] am schimbat vascocuplajul iar acum la relanti nu pot sa mai opresc elicea cu mana, ca inainte, ca imi rupe degetele <_< iar cand masina e oprita se invarte elicea destul de greu......am inteles de la mecanic ca acum nici nu va mai ajunge acul pana la jumatate.....ramane de vazut cand o sa ies cu ea la drum diseara daca totul este in regula...

 

M-a costat 283 lei nou firma sachs , decat ca iau second mai bine l-am luat nou....de la autokarma....0763620924 daca crezi ca te pot ajuta cu ceva suna-ma....

 

merci! cum s-a comportat masina aseara??? ai mai iesit aseara cu masina???

 

...am citit in manualul de service pt E36 si scria ca trebuie sa desfac piulita aia de 32mm din spatele vascoculplajului si cred ca asa o sa pot sa scot si piesa aia in acelasi timp cu elicea!

Da, am fost aseara cu masina si totul a fost in regula .....am tinut-o pe loc la relanti cam o jumatate de ora si speram sa treaca de jumate ca sa aud cum cupleaza elicea insa nu am reusit sa o fac sa treaca de jumate....insa pot spune ca totul a revenit la normal deoarece inainte sa schimb vascocupla daca o tineam 20 de minute la relanti sarea spre rosu, insa aseara a murit la jumate........

Asa e, am vazut si eu la mecanic aseara cum a schimbat vascocupla....si iti pot spune ca acea piulita trebuie desfacuta si se desface in dreapta ta cum stai cu fata la masina insa trebuie sa ii pui o contra cu o surubelnita tot acolo ca altfel nu cred ca reusesti sa o desfaci.....Multa bafta :)

Link to comment
Share on other sites

ok! merci! o sa vad cum se comporta in viitorul apropiat, dar o sa iau in calcul schimbarea vascocuplajului mai ales ca acum vin caldurile si se raceste mai greu motorul...

numai bine!

 

motoarele cu vascocuplaj se racesc mult mai bine in mers.

Link to comment
Share on other sites

am mers azi cu masina vreo 30km... am condus asa mai sportiv (schimbam treptele la peste 4000ture) si acul nu trecea de mijloc in vitezele a 3a si a 4a decat in a 5a cand am trecut de 3000de ture intr-o depasire a inceput sa se miste acul putin spre rosu...

iar caldura baga haotic chiar si cand e la maxim... uneori sufla doar aer rece, alteori isi revine si sufla si aer cald...

ventilatorul din bord merge bine in toate treptele...

 

cand am ajuns acasa am pus pe cineva sa accelereze si chiar si la 3000ture puream sa opresc elicea cu mana (nu cu mana goala <_<) cu o carpa am presat pe marginea elicei si nu a opus deloc rezistenta iar diferenta dintre cum se invartea elicea la relanti si cum se invartea la 3000ture era nesemnificativa...

 

deci trebuie sa schimb si eu vascocuplajul... si atunci o sa verific si termostatul...

 

referitor la caldura... de ce uneori baga si alteori nu??? are ceva la calorifer? vreun robinet infundat??? cum se face erisirea???

Link to comment
Share on other sites

salut eu am e46 si are electroventilator si nu mai merge, maine ma duc la un mecanic sa-mi faca pe vascocuplaj, eu am si aer pe masina ,cauzeaza la ceva daca fac ventilatorul pe vascocuplaj????

 

 

hahahhahahahahahahahahahhaha <_< :) :bashwall: :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.