Jump to content

Bec motor aprins.


adiwrx

Recommended Posts

Salut baieti,am un 318i E 46,2001 si de ceva vreme am probleme cu becul de motor,am pus testerul de cateva ori,la 3 testere diferite,cam de fiecare data eroarea aparea ca fiind de la sonda lambda care nu mai functiona in cotele normale.La inceput becul se aprindea dupa un drum in afara orasului,gonita putin,la cateva zile de mers in oras se stingea singur,apoi s-a aprins in oras si nu s-a mai stins decat dupa tester si evident dupa o zi se aprindea la loc.Am schimbat sonda am sters erorile,ma rog,nu eu baiatul cu testerul,si cand eram in culmea fericirii ca nu se mai aprinde becul...suprise aseara aceeasi problema.Mi s-a mai spus ca ar mai putea fi si de la catalizator,sa fie infundat si de aici erori.Stiu ca acel bec se poate aprinde din multe motive dar testerul batea in zona sondei lambda sau probabil a unui amestec incorect de benzina ,aer.Masina se comporta normal in mers cu sau fara bec aprins merge la fel.De mentionat este faptul ca eu utilizez masina foarte mult in oras,iesiri in exterior rare,poate nici asta nu ii prieste prea mult.Ce sa-i fac,ce sa mai verific ca nu mai am stare... <_<
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,am un 318i E 46,2001 si de ceva vreme am probleme cu becul de motor,am pus testerul de cateva ori,la 3 testere diferite,cam de fiecare data eroarea aparea ca fiind de la sonda lambda care nu mai functiona in cotele normale.La inceput becul se aprindea dupa un drum in afara orasului,gonita putin,la cateva zile de mers in oras se stingea singur,apoi s-a aprins in oras si nu s-a mai stins decat dupa tester si evident dupa o zi se aprindea la loc.Am schimbat sonda am sters erorile,ma rog,nu eu baiatul cu testerul,si cand eram in culmea fericirii ca nu se mai aprinde becul...suprise aseara aceeasi problema.Mi s-a mai spus ca ar mai putea fi si de la catalizator,sa fie infundat si de aici erori.Stiu ca acel bec se poate aprinde din multe motive dar testerul batea in zona sondei lambda sau probabil a unui amestec incorect de benzina ,aer.Masina se comporta normal in mers cu sau fara bec aprins merge la fel.De mentionat este faptul ca eu utilizez masina foarte mult in oras,iesiri in exterior rare,poate nici asta nu ii prieste prea mult.Ce sa-i fac,ce sa mai verific ca nu mai am stare... <_<

 

Faptul ca masina se comporta ok cu CE aprins este numai in aparenta normal. Acum ea se afla in "limp mode" ceea ce inseamna ca:

Your engine management and maybe even your transmission is controlled by the ECU. As you know, all computers crash, all software has bugs, and mechanical equipment fails. As such, many ECU units are fitted with a 'limp home mode'. When it detects that something semi-serious is wrong, it enters the limp mode, which means that the engine won't rev beyond a pre-programmed speed, you can't accelerate very fast, or you may indeed be speed-restricted to 40 mph or similar. The transmission may even stay in one or two gears. Bad? Well, no, not really: The alternative would be to either let you drive at regular speeds, with the danger of letting you trash your car (expensive repair, means happy repair people, but angry driver), or stopping you from going anywhere (expensive recovery and stranded on the side of the road means happy recovery company, but angry driver).

Mergi la un tester care este deservit de o persoana avizata care nu-ti va lua banii numai pe test si reset ci iti va spune si ce poate cauza erorea/ile pe care ti-o va arata testerul. Este foarte importanta INTERPRETAREA si nu numai scanarea si reset-ul.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,am un 318i E 46,2001 si de ceva vreme am probleme cu becul de motor,am pus testerul de cateva ori,la 3 testere diferite,cam de fiecare data eroarea aparea ca fiind de la sonda lambda care nu mai functiona in cotele normale.La inceput becul se aprindea dupa un drum in afara orasului,gonita putin,la cateva zile de mers in oras se stingea singur,apoi s-a aprins in oras si nu s-a mai stins decat dupa tester si evident dupa o zi se aprindea la loc.Am schimbat sonda am sters erorile,ma rog,nu eu baiatul cu testerul,si cand eram in culmea fericirii ca nu se mai aprinde becul...suprise aseara aceeasi problema.Mi s-a mai spus ca ar mai putea fi si de la catalizator,sa fie infundat si de aici erori.Stiu ca acel bec se poate aprinde din multe motive dar testerul batea in zona sondei lambda sau probabil a unui amestec incorect de benzina ,aer.Masina se comporta normal in mers cu sau fara bec aprins merge la fel.De mentionat este faptul ca eu utilizez masina foarte mult in oras,iesiri in exterior rare,poate nici asta nu ii prieste prea mult.Ce sa-i fac,ce sa mai verific ca nu mai am stare... <_<

incearca testerul de la filaret!!!! cu siguranta stiu care este problema!!!!!multa bafta!!!dak spui ca masina se comporta normal este posibil sa fie senzorul de vina!!!!nu stiu zic si eu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.