Jump to content

ChipTuning E60


Surrender

Recommended Posts

De dimineata tot caut pe net firme care fac chiptuning pt bmw e60 530d.. si am gasit la o firma germana care, zic eu, are valorile prea ridicate la performante <_<..

 

ce parere aveti ? (chiar si pretu e super).

 

http://shareimage.eu/images/kqm82xgn9zl0xz0tp5gw.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cati km are masina? o sa ramai uimit dupa aia!!

in posturile urmatoare o sa afli si de ce!

 

La ce te referi cand spui ca va ramane uimit? Am si eu un e39 520d si ma batea gandul sa-i mai cresc puterea...

 

Nu este recomandat la km multi, incet sa-ti pice toate dupa.

Link to comment
Share on other sites

in afara faptului in care participi la vre un fel de competitie unde numai rezultatul te intereseaza de la masina ta,eu iti recomand sa nu te atingi de masina la acest capitol orice cuvinte dulci si frumoase ai vedea-auzii
Link to comment
Share on other sites

in primul rand "resoftarea" asta despre care vorbim pe piata din Ro este defapt o bijnita facuta de x si y care revand softuri de la x firme catre "platitorii" de prostii care risca in proportie foarte ridicata sa isi prajeasca dme-urile sau multe alte dereglari software.

o resoftare profesionista si individuala implica un volum de munca imens,am facut asa ceva si stiu exact cu se mananca(asta in caz ca se pune intrebarea..de unde stie),ori "resoftarile" in cauza au la baza (in cele mai fericite cazuri)dezvoltarea unui soft pt x si apoi vandut si lui y ,z s.a.m.d. tocmai de aceea se produc aceste dereglari care in multe cazuri duc la inlocuirea ecu-ului.

o masina functioneaza in anumiti parametri impusi de constructor,ca sa alterezi functii ca plaja de lucru a injectiei,turbinei,cutiei de viteze etc nu este o operatiune care se face pe 150 de euro,si implica doar un hackaras-programator istet(in cazurile acelea de le numeam fericite),sau un simplu bijntitar care se conecteaza la masina cu o interfata,iti trage softul afara si apoi de pe server-mail-ul alora mai isteti ti-l rescrie in memoria ecu-lui..vrajeala..abureli si lumea...da banii

o resoftare adevarata??pai..implica multa munca cum am mai spus,se poate face cu succes si se poate imbunatatii mersul motorului dar sa te forjezi cu firme gen bmw si sa o si intreci nu este asa usor.

eu personal apreciez costul unei resoftari profesionale undeva in zona a 2000 de euro,sunt si firme renumite prin rezultatele obtinute care vor cere pentru o resoftare 1000 de euro,insa au ajuns deja la un nivel industrial si isi permit.

daca la diesel(doar turbo) prin resoftarile astea bijnitariste mai pui mana pe 10-15 cai,pentru ca insasi principile de functionare ale motoarelor turbo diesel permit, la motoarele pe benzina care functioneaza pe baza in primul rand a optimizarii raportului de ardere aer-benzina catre cel mai bun,"resoftarile" de duminica, duc in majoritatea cazurilor la pierderi de putere,pe langa riscurile enumerate mai sus

dar ramane si factorul psihologic,"am dat x sute de euro " si dupa aia te minti singur "trage dom'le altfel se simte" si uite cum bijnita are adepti...

acum ce sa mai spun...fiecare trage linie si cantareste daca merita,eu nu am spus ca nu se poate ridica nivelul de performanta prin resoftare pentru ca nu e nimeni mai destept ca bmw,ba din contra este loc imbunataire,dar la costuri mult mai mari si de mlte ori cu sacrificii in zona fiabilitatii,deci automat nu este rentabil altfel decat intr-o forma de competitie cum am spus in primul post.

oricum este un subiect tabu pt marea majoritate,suferinta este la un nivel f crescut si toata lumea vrea cai(care sunt defapt verzi si sunt si pe pereti-afise)cand defapt ar trebuii inceput in zona franelor sau a suspensiei cu imbunatatirea unei masini.

numai bine

Link to comment
Share on other sites

Presimt ca niciodata nu se vor termina discutile contradictorii pe tema asta <_< Dupa afirmatiile tale, tinand cont ca pentru fiecare masina care o resoftez se modifica fisierul "custom" si individual ar trebuii sa am preturi incepand de la 500 euro (sa nu zic chiar 800-1000)? :) Eu inteleg ca unii se viseaza peste noapte bogati, dar s-au cam dus vremurile alea....,

 

 

ps: inteleg ca tunerii vor sa tina preturile cat mai mari si de aici si afirmatii gen: 1000- 2000 euro o resoftare calitativa. Fiecare are dreptul de a alege un tuner sau altul, dar daca suntem realisti vom observa ca pe "praful asta" un motor de 535d e60 biturbo de 272cp sa cumparat cu 2000 euro (un forumist vrea sa il puna pe un e39)....... Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

in primul rand "resoftarea" asta despre care vorbim pe piata din Ro este defapt o bijnita facuta de x si y care revand softuri de la x firme catre "platitorii" de prostii care risca in proportie foarte ridicata sa isi prajeasca dme-urile sau multe alte dereglari software.

 

Cam asta este treaba.

Cei care vand softul modificat de fapt nu au nici o treaba cu auto, cu diagnoza, cu nimic din ce este legat de masini...

Nu au o scoala in domeniu, nu zic de facultate,...nu au notiuni elementare.

Softul este cumparat de la firme din alte tari, ei au un laptop, un cablu si o interfata.

Oricine poate face asta.

 

 

 

 

Presimt ca niciodata nu se vor termina discutile contradictorii pe tema asta <_< Dupa afirmatiile tale, tinand cont ca pentru fiecare masina care o resoftez se modifica fisierul "custom" si individual ar trebuii sa am preturi incepand de la 500 euro (sa nu zic chiar 800-1000)? :) Eu inteleg ca unii se viseaza peste noapte bogati, dar s-au cam dus vremurile alea....,

 

 

Modifici personal fisierul "custom"?Tu modifici softul sau il primesti de la o firma si de fapt habar nu ai ce este acolo?

Daca nu este prea mult poate ne spui ce experienta ai in domeniu.Ce scoala ai facut, cu ce firme ai colaborat?

Ai firma ta de ciptuning, ai angajati care modifica softul?

Link to comment
Share on other sites

interesant

deci 320..te ocupi cu resoftarea spui?sau cu "resoftarea"?

ca nu prea inteleg,defapt inteleg acum de ce mi ai cerut sa argumentez,iti aperi involuntar prajitura,dar lucrurile sunt asa cum le am exemplificat mai sus.

fisieru'...e greu cu el la deal

Link to comment
Share on other sites

Eram sigur ca sariti sa ma incoltiti <_< , am facut un curs in Budapesta la firma cu care colaborez (soldering, bdm, obd....). Ca sa modifici "o mapa" profesionist nu se schimba doar debitul de motorina si presiunea in turbo cum fac unii "tuneri" de pe la noi (asta as putea si eu sa fac- dar nu fac experimente pe masinile clientilor), plus ca mai trebuie si softuri licentiate care costa mii de euro pentru a face o treaba calitativa, nu cu softuri crakuite. O zi buna va doresc.

 

 

ps: [bta] "fisieru'...e greu cu el la deal " - de aici rezulta ca masina pe care o ai "tunata" nu prea trage la deal? :)

Link to comment
Share on other sites

nu te a incoltit man nimeni dar cumva vad ca bati ca ai face resoftarea tu deci te cam incoltesti singur.

esti un reseller si atat,nu dezvolti-creezi softuri,doar uploadezi ceva de la x..cursurile alea...puteai sa iti iei 2 tutoriale de pe internet si scuteai drumul,dar abilitatea de a putea sa faci resoftari e mult mai sus decat..

e treaba ta in final dar hai sa nu mai vindem gogosi despre softuri cu licenta pe care le au alti si despre munca lor ca eu unul sunt satul de minciunile astea.

fisieru' e greu cu el la deal exact asta vroia sa spuna,probabil cand vei cunoaste hexadecimal vei intelege o mica parte din ce spun.

sau poate deja intelegi dar...

hai sa nu bagam masinile mele in discutie,ar fi penibil.

bafta cu "resoftarile"

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Iti va scadea fiabilitatea motorului, daca masina poate mai mult, de ce producatorul nu ar fi facut din fabrica chip tuning asta ? Nu avea nimic de pierdut.

 

 

 

 

 

 

Dupa parerea mea, producatorul nu face acel tuning deaorece foloseste acelasi motor deasel, cel de 3.0, pt. modelele 525,530,535, si pentru a diferentia modelele, unele sunt scazute iar altele ridicate. Poate va intrebati de ce? Avantajul este ca nu s-au fabricat 3 motoare pt 3 modele, ci acelasi motor in trei variante de puteri - poate si unele mici modificari ale unor piese... deci reduceri de costuri. Totusi, eu am un 530 cu 231 si nu am aflat inca daca un chip tuning scade fiabilitatea motorului si a masinii.

 

In alta oridine de idei, orice producator seteaza softul sa foloseasca doar aprox.75% din capacitatile motorului, acesta fiind destinat publicului larg, care nu este intotdeauna avizat, astfel impiedicand distrugerea motorului in cazul unui utilizator care ar forta prea tare motorul. Resoftarea doar ridica aceasta limita...adica in loc de 75% ai 90-95% sau 100%, in cazul tuningului RACE.

Link to comment
Share on other sites

din fabricatie motorul functioneaza la 75% din cat poate el!

adik eu pot sa ridic 4 kg, dar uite asa vreau eu sa ridic doar 3 si nu 4 cat pot intr-adevar, si vine domnul cu cip tuning si cu mufa si ma face sa ridic 4kg (stie el cum)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.