Jump to content

nu stiu care e46 e m bun 320d(an 2002)150cp,320i(an 2000)150cp


incepator.bmw

Recommended Posts

318 d 1995 cmc (common rail), consum pe oras in Pitesti 7.4 l mers normal cu clima pornita.

 

Nu vreau sa te conving cum nici tu nu ma poti convinge de consumul masinii tale.

Dar ca sa iti calculezi consumul DOAR in oras ... trebuie sa faci PLINUL ----- sa mergi DOAR prin ORAS macar 300km ----- apoi sa refaci plinul si sa vezi cati L de motorina a consumat pe km parcursi !!!

Cam nasol sa mergi o saptamana DOAR prin oras...fara sa iesi din el <_<

 

 

si eu tot 318d am si cam acelasi consum 7.4 - 7.6, mers in bucuresti zi de zi. (dimeanta la munca ora 8 si seara spre casa , ora 17) distanta serviciu - casa ~ 25 km...

consumul mi se pare corect.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

si eu tot 318d am si cam acelasi consum 7.4 - 7.6, mers in bucuresti zi de zi. (dimeanta la munca ora 8 si seara spre casa , ora 17) distanta serviciu - casa ~ 25 km...

consumul mi se pare corect.

 

cam putin ... eu am cam 8.5-8.7 consumul in Bucuresti ... <_<

Link to comment
Share on other sites

Sa ramai tot sanatos !!!

Ai spus celui care a initiat topicul despre cheltuielile la 10.000 km !!! Pai de ce sa nu fie 800 RON la 1000 km ??? De ce sa nu schimbe la 1000km filtrele :))) Dupa logica ta... <_<

Sunt curios care sunt intervalurile de schimb alese. Cele din manual sau dupa ureche :bashwall: Mai ales la filtrul de combustibil si epurator...

 

Prietene, eu fac o medie de 20.000 km/an. Consider ca 800 ron la 6 luni de praf, motorina romaneasca si just plain trafic idiot nu este o investitie care sa-ti destabilizeze bugetul. De fapt nu cred ca cineva de pe forum inafara de tine vede in asta o problema. Sfatul de a schimba la 10.000 toate filtrele si uleiul la motor este un sfat de bun simt daca vrei sa ai grija de motor. In 2 minute de mers in spatele unui camion care iti ridica tot praful de pe marginea drumului bagi in filtre praf cat in 2 luni de mers pe autostrazile din germania. D`aia schimb filtrele la fiecare revizie. Poate pe unde stai tu nu este praf ca atare poti sa faci revizia la 20k cat iti arata pe bc. Noi restul care ne dam pe drumurile patriei suntem ceva mai grijulii.

P.S. Sa nu te lasi pacalit de faptul ca am o singura sigla in dreptul nick-ului, asta inseamna doar ca sunt pe forum de mai putin timp decat tine, in rest conduc de 9 ani si sunt la al 4-lea bmw. Pot sa dau sfaturi atunci cand mi se cer in cunostinta de cauza.

 

Sa ramai tot sanatos si tu.

Edited by Ender
Link to comment
Share on other sites

consumul lui ender este intr-adevar mic, dar nu vad de ce nu ar fi si real. am vazut consum mediu pe bc (confirmat de calcule) de 5.0, 5.5 L% la 320d sedan si la a mea am vazut 5.5-5.7 (break). eu mediu am 7, deci in oras ia cam 8, pe distante scurte (2-3km). cel mai mic consum l-am vazut la 320d sedan: 3.9l pe 20km in afara orasului si putin in oras, mers constant cu 60 la ora, cu cruise control activat. motorul diesel e foarte eficient si foarte bine adaptat la caroseria de e46, deci nu stiu de ce atatea polemici pe seama consumului. <_<
Link to comment
Share on other sites

consumul lui ender este intr-adevar mic, dar nu vad de ce nu ar fi si real. am vazut consum mediu pe bc (confirmat de calcule) de 5.0, 5.5 L% la 320d sedan si la a mea am vazut 5.5-5.7 (break). eu mediu am 7, deci in oras ia cam 8, pe distante scurte (2-3km). cel mai mic consum l-am vazut la 320d sedan: 3.9l pe 20km in afara orasului si putin in oras, mers constant cu 60 la ora, cu cruise control activat. motorul diesel e foarte eficient si foarte bine adaptat la caroseria de e46, deci nu stiu de ce atatea polemici pe seama consumului. <_<

am scos Âşi eu 4.2/100km pe distanĂža de aprox 60 km mers pe pilot cu 80km/h ĂŽn tr.4 cu E90 320d pe BC...

Link to comment
Share on other sites

Era vorba despre filtrul de combustibil si despre cel epurator [decantor]. Ma mira ca schimbi filtrul decantor...!!!Esti unic.

Daca ajung la inceputul lui iulie in orasul tau...o sa te filmez si te pun pe internet. Sau o sa iti fac cadou un 320D. Plec acasa cu trenul.

Sa nu uiti ce ai scris zilele trecute !!!

 

 

consumul lui ender este intr-adevar mic, dar nu vad de ce nu ar fi si real. am vazut consum mediu pe bc (confirmat de calcule) de 5.0, 5.5 L% la 320d sedan si la a mea am vazut 5.5-5.7 (break). eu mediu am 7, deci in oras ia cam 8, pe distante scurte (2-3km). cel mai mic consum l-am vazut la 320d sedan: 3.9l pe 20km in afara orasului si putin in oras, mers constant cu 60 la ora, cu cruise control activat. motorul diesel e foarte eficient si foarte bine adaptat la caroseria de e46, deci nu stiu de ce atatea polemici pe seama consumului. <_<

 

nu era vorba despre consumul aratat de BC...ci despre cel real. consumul real pe 20km nu o sa il poti face NICIODATA !!!

 

P.S. imi vine sa cumpar toate BMW'urile astea care DOAR in Romania consuma cat un moto de 49cmc :)

Link to comment
Share on other sites

Ieri a trebuit sa il ajut pe un prieten cu un Opel din 2004 [nu conteaza modelul]. Mergeam cu el la 50km/h...interesanta masina. Am iesit din localitate si mergeam cu 80-90. Il comparam cu a mea. Masina de 4-5 ani....la 7000 euro. M-a pus pe ganduri. Confortabila, silentioasa, diferite sisteme pe ea, etc.

Cand am inceput sa o conduc ca pe un BMW...atunci m-am gandit exact la cei de pe forum care isi conduc BMW'urile ca pe niste Opel'uri sau Ford'uri, etc. Saraca masina...de abia statea pe drum cu toate sistemele ei de stabilitate. Motorul urca in ture precum trractorul.

 

Concluzia...niciodata nu o sa conduc un BMW cum conduc o masina facuta de alt producator.

Cand ai consum mai mic decat cel oficial al BMW .... nu inteleg de ce trebuie sa cumpere cineva BMW...!

 

 

Ba da , plin , faci 20 de kilometri plin iar si afli consumul.

Pe 30 de km in oras prin trafic mi-a scos cam 7.9.A nu se intelege traficul de aici cu cel din Bucuresti.

 

<_< nu ai cum !!!

Faci plinul prima data...faci cei 20 km...OK

Nu o sa mai poti completa EXACT pana unde ai umplut initial NICIODATA !!! O sa bagi mai mult sau mai putin cu 200-400-600 ml.

Oricare sofer din lume...care vrea sa isi faca consumul merge cat mai mult [400-600 km] pana sa refaca plinul...asa diferenta de la refacerea plinului contand cel mai putin.

 

Presupunem ca intra cu 300ml mai mult...deja ajungi la un consum de 8,8 % !!!

Link to comment
Share on other sites

Pompa de motorina se opreste exact de fiecare data cand atinge acelas nivel de combustibil. Eroarea e de maxim 100 ml si atunci este daca balansezi masina <_< . Si legat de "Cand ai consum mai mic decat cel oficial al BMW .... nu inteleg de ce trebuie sa cumpere cineva BMW...!" cine a zis ca oamenii isi cumpara bmw-uri pentru probleme legate de cateva sute de ml la 100km ? Intrebarea si raspunsul ei sunt complet pe dinafara subiectului.

 

Ca parere personala prefer cuplul in defavoarea turatiilor , am mers si cu 320i iar pana nu ajungea la turatii foarte mari feeling-ul era destul de dezamagitor .

Link to comment
Share on other sites

sa va explic cum imi fac eu consumul: in general eu nu am rezervorul plin cand folosesc masina in oras si alimentez cand obc imi arata ca mai am de parcurs 50-60km; valoarea de care bag motorina este aceeasi aproape de fiecare data 100 ron, tot atunci resetez kilomtrajul de curiozitate. cand ajung din nou la statie am parcursi 350-380km constant (calculand reiese un consum in jur de 7-7,5l/100km), nu este un calcul exact dar de cand am masina asa a rezultat mereu.

stilul de condus in oras este normal, nu cred ca in oras poti sa conduci sportiv, rar am ocazia sa accelerez peste 70km/h, in general merg ca ceilalti participanti. eu conduc mult timp in oras fara sa ies din el ca nu am timp de plimbari scurte in afara.

cand am cate un congres sau concediu, fac plinul, parasesc orasul, si parcurg multi km. afara e alta treaba, conduc destul de repede, in sensul ca nu fac bimmerul de ras <_< , aici consumul tot dupa metoda de mai sus calculat reiese in jur de 5-6l/100km, variaza mai mult ca in oras in functie de drum si trafic.

Link to comment
Share on other sites

Cand am inceput sa o conduc ca pe un BMW...atunci m-am gandit exact la cei de pe forum care isi conduc BMW'urile ca pe niste Opel'uri sau Ford'uri, etc. Saraca masina...de abia statea pe drum cu toate sistemele ei de stabilitate. Motorul urca in ture precum trractorul.

 

In mod evident faci parte din categoria celor care cred ca e46 320d esta masina de circuit. Este bine ca tu sti cum se conduce un bmw, poate ne inveti si pe noi. Stilul de condus care il propovaduiesti "de abia statea pe drum cu toate sistemele ei de stabilitate" este unul periculos atat pentru tine cat si pentru ceilalti participanti la trafic. In plus sa nu te mire faptul ca ai consum ridicat la masina. Libido-ul meu nu sufera absolut deloc daca nu conduc masina mea ca pe un bmw. <_< Am vazut pe profilul tau ca ai 33 de ani, dar modul tau de gandire este mult mai aproape de 18 ani. Fara suparare.

Link to comment
Share on other sites

Era vorba despre filtrul de combustibil si despre cel epurator [decantor]. Ma mira ca schimbi filtrul decantor...!!!Esti unic.

 

Eu schimb filtrul de motorina la fiecare 5 - 6000 de km. Si nu pun motorina din sant, ci pun numai de la Rompetrol, mai nou pun numai si numai ALTO Diesel.m Sfatul l-am primit de la o persoana in masura sa dea asemenea indicatii.

Link to comment
Share on other sites

Ba da , plin , faci 20 de kilometri plin iar si afli consumul.

Pe 30 de km in oras prin trafic mi-a scos cam 7.9.A nu se intelege traficul de aici cu cel din Bucuresti.

 

de la 7.9 la 5 e o diferenta mare.

Link to comment
Share on other sites

Era vorba despre filtrul de combustibil si despre cel epurator [decantor]. Ma mira ca schimbi filtrul decantor...!!!Esti unic.

 

Eu schimb filtrul de motorina la fiecare 5 - 6000 de km. Si nu pun motorina din sant, ci pun numai de la Rompetrol, mai nou pun numai si numai ALTO Diesel.m Sfatul l-am primit de la o persoana in masura sa dea asemenea indicatii.

 

Poti sa schimbi filtrul de combustibil la fiecare service pe langa care treci !!! fiecare face ce vrea :blink:

SAU poti sa faci ce spune BMW [sau alt mecanic care NUMAI DE CASTIGAT are din asemenea sfaturi de 2 lei]. Daca esti curios de ce si cand se schimba filtrul de combustibil cauta pe net la Inspection I si II. Daca nu te lamuresti ... poti sa il schimbi de 2 ori pe zi...nu ma deranjeaza :blink: Nu confunda filtrul de combustibil cu decantorul si filtrul de benzina din Dacia 1300 :bashwall:

 

 

Era vorba despre filtrul de combustibil si despre cel epurator [decantor]. Ma mira ca schimbi filtrul decantor...!!!Esti unic.

 

Eu schimb filtrul de motorina la fiecare 5 - 6000 de km. Si nu pun motorina din sant, ci pun numai de la Rompetrol, mai nou pun numai si numai ALTO Diesel.m Sfatul l-am primit de la o persoana in masura sa dea asemenea indicatii.

 

si celelalte 10.000.000 de BMW din ume...se duc DRQ anul asta daca nu avem cum sa alimentam cu Rompetrol din ala ??? :unsure:)))))) <_<

 

Pompa de motorina se opreste exact de fiecare data cand atinge acelas nivel de combustibil. Eroarea e de maxim 100 ml si atunci este daca balansezi masina :) . Si legat de "Cand ai consum mai mic decat cel oficial al BMW .... nu inteleg de ce trebuie sa cumpere cineva BMW...!" cine a zis ca oamenii isi cumpara bmw-uri pentru probleme legate de cateva sute de ml la 100km ? Intrebarea si raspunsul ei sunt complet pe dinafara subiectului.

 

Ca parere personala prefer cuplul in defavoarea turatiilor , am mers si cu 320i iar pana nu ajungea la turatii foarte mari feeling-ul era destul de dezamagitor .

 

Pompa se opreste cand nu mai iese aerul prin pistol. Deci si cand face spuma ... da ? :wub: Ai vazut ca daca pui pana in buza...nivelul scade usor daca astepti macar 30-40 secunde.

Sa fie cum spui tu...100ml diferenta !!! Gandeste-te cat de mult imfluenteaza la calcularea consumului.

Si in alta ordine de idei...primii 20km i-ai facut prinzand 3 semafoare pe rosu si 8 pe verde :wub: Altadata ii faci in 350-60 minute acei 20km !!!

 

Este irelevant pe 20km si conditii diferite de trafic de la ora la ora !!!

Link to comment
Share on other sites

Uite aici motocicleta de 49cc

 

http://www.financiarul.ro/2008/09/10/new-b...arting-sept-22/

 

"Thanks to BMW Efficient Dynamics, all the ten engine versions of the new BMW 3 Series have extremely low fuel consumption and gas emissions compared to the main premium competitors.

The most efficient BMW 318d car has an average fuel consumption of only 4.7 l/100 km."

Link to comment
Share on other sites

Uite aici motocicleta de 49cc

 

http://www.financiarul.ro/2008/09/10/new-b...arting-sept-22/

 

"Thanks to BMW Efficient Dynamics, all the ten engine versions of the new BMW 3 Series have extremely low fuel consumption and gas emissions compared to the main premium competitors.

The most efficient BMW 318d car has an average fuel consumption of only 4.7 l/100 km."

 

pai tu ai Efficient Dynamics pe e46?

Link to comment
Share on other sites

Uite aici motocicleta de 49cc

 

http://www.financiarul.ro/2008/09/10/new-b...arting-sept-22/

 

"Thanks to BMW Efficient Dynamics, all the ten engine versions of the new BMW 3 Series have extremely low fuel consumption and gas emissions compared to the main premium competitors.

The most efficient BMW 318d car has an average fuel consumption of only 4.7 l/100 km."

 

pai tu ai Efficient Dynamics pe e46?

 

Eu sunt din 2002, deci nu. Faceam referire la bmw-uri care consuma cat motocicletele de 49cc.

Link to comment
Share on other sites

Era vorba despre filtrul de combustibil si despre cel epurator [decantor]. Ma mira ca schimbi filtrul decantor...!!!Esti unic.

 

Eu schimb filtrul de motorina la fiecare 5 - 6000 de km. Si nu pun motorina din sant, ci pun numai de la Rompetrol, mai nou pun numai si numai ALTO Diesel.m Sfatul l-am primit de la o persoana in masura sa dea asemenea indicatii.

 

Poti sa schimbi filtrul de combustibil la fiecare service pe langa care treci !!! fiecare face ce vrea :)

SAU poti sa faci ce spune BMW [sau alt mecanic care NUMAI DE CASTIGAT are din asemenea sfaturi de 2 lei]. Daca esti curios de ce si cand se schimba filtrul de combustibil cauta pe net la Inspection I si II. Daca nu te lamuresti ... poti sa il schimbi de 2 ori pe zi...nu ma deranjeaza :bashwall: Nu confunda filtrul de combustibil cu decantorul si filtrul de benzina din Dacia 1300 <_<

 

 

 

Prietene, este vorba de calitatea mai mult sau mai putin indoielnica a combustibililor de la noi. Nu confund nici un filtru cu nici un decantor. Chiar si combustibilii buni de la noi nu se ridica la aceeasi calitate cu cei slabi din afara. Tu stii care este rolul unui filtru de combustibil? Ia zi-mi si mie, daca in combustibil este apa, mai mult sau mai putina, la ce reactii este supus filtrul de combustibil? Ia zi-mi si mie din ce materiale este alcatuit un filtru de motorina? Dar diferenta intre un filtru de combustibil original si unul de producator (o marca mai slaba) o cunosti? Daca in combustibil este apa, si tu mergi 20.000 km cu filtrul ala oare, oare, masina ta este imuna?

Iar treaba cu "poti sa faci cum spune BMW care are numai de castigat daca tu schimbi filtrul de motorina de doua ori pe zi"... mi-l si imaginez pe colegul Jacobs la reprezentanta BMW cum spune mecanicilor: "nu-mi schimbati filtrul de motorina, ca mai merge inca ţ-spe mii de km, stiu eu mai bine ca voi"...

Mai mergi tu Ţ-sprezece mii de km cu un filtru de motorina (asa cum scrie la carte - care prezinta situatii si calitati ideale ale consumabilelor, drumurilor, combustibililor etc.) si poate vedem topic de genul "probleme injectoare/probleme pompa motorina/etc", initiator "colegul Jacobs" (apropo, cu sau fara alintaroma?)...

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

offtopic: cred ca , cu pipeta este cel mai bine.sa va spun cum : se umple rezervorul cu carburant cu pipeta numarandu-se picaturile, se merge cu masina 100 km si dupa aceea se umple iar rezervorul cu pipeta numarandu-se picaturile dupa ce in prealabil s-a verificat cate picaturi intra intr-un litru.exact cum a spus un coleg mai inainte niciodata cand se verifica consumul pe baza rezervorului nu va fi o masuratoare exacta.de altfel toate consumurile de combustibil sunt aproximative.nu stiu cat de relevant este faptul ca iti consuma 7,5 sau7.9 litri/100 km.

pentru mine este clar cine vrea consum mic isi cumpara diesel, cine vrea intretinere mai ieftina isi cumpara benzinar.

ca si performante sunt sensibil egale( ma refer la un mers normal).

Link to comment
Share on other sites

@ soryn37

Ender spune ca ii consuma in Cluj-Napoca 5,4 % [schimba la 2500-3000 rpm] si afara 4,5-5.0 !!! Fa tu media !!! Iese cu MUUUUULT mai putin decat consumul oficial declarat de BMW ... si ala facut cu o masina noua in conditii MUUUUUUUULT mai usoare de trafic <_<

Deci nu este vorba de 7,5 % vs 7,9 %

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

@ soryn37

Ender spune ca ii consuma in Cluj-Napoca 5,4 % [schimba la 2500-3000 rpm] si afara 4,5-5.0 !!! Fa tu media !!! Iese cu MUUUUULT mai putin decat consumul oficial declarat de BMW ... si ala facut cu o masina noua in conditii MUUUUUUUULT mai usoare de trafic <_<

Deci nu este vorba de 7,5 % vs 7,9 %

 

parerea mea este ca toate bmw-urile (de aceeasi motorizare) consuma la fel la mers normal.consumul este influentat de stilul de condus de trafic, de combustibil, de diferite defecte ale masinii asa ca sunt multe variabile care pot influenta un consum de combustibil.

si mie mi-i se pare ca este cam prea mic consumul dar daca asa spune omul.

poate are dereglat computerul daca ii arata un consum asa mic.sau poate are polo sau fiesta.

dar daca asa spune asa o fi , eu unul nu am nimic de pierdut daca lui ii consum 2l/100km

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.