Jump to content

Bucse poliuretanice


CatalinE

Recommended Posts

Salut la toata lumea! Incep si eu cu o problema care ma enerveaza, adica bucsele de pe basculele fata. Duminica treceam prin

Craiova inspre Bucuresti si am lovit cu rotile din dreapta intr-o groapa uriasa <_< . Aseara dupa ce a trecut ploaia a inceput un zgomot destul de tare pe fata, mai ales la liniile de tramvai. Dupa cum bate eu banuiesc ca s-a dus bucsa de la bascula, desi au fost montate acum 35k. Nu mai suport bucsile astea, indiferent ca sunt originale sau pe producator(Febi in cazul de fata) nu am reusit sa merg mai mult de 40k km.

As vrea sa incerc si niste bucse POWERFLEX(poliuretanice)... credeti ca merita?

Sa merg tot pe bucse clasice, care pica mult prea repede? Merg mult in Bucuresti, dar sunt unul dintre cei mai atenti soferi cand e vorba de drumuri proaste.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Sunt convins ca parerile sunt impartite. Eu am avut candva bucsi poli... la bara stabilizatoare. Au cedat nepermis de repede, mult mai repede decat cele originale, de cauciuc, cu toate ca erau garantate 10X cat niste bucsi OEM. Nu am stat sa imi bat capul cu garantia, le-am aruncat si de atunci nu mai vreau sa aud de ele.
Link to comment
Share on other sites

MAI ALES pentru drumurile din Romania nu sunt indicate. Daca nu o sa simti tot in volan...

Nu degeaba sunt puse de BMW mai moi decat cele de poliuretan.

 

Bucsa acea, ca si toate bucsile de fapt, asigura o legatura ELASTICA intre doua subansamble ale unui autoturism.

Are rolul de a reduce vibratiile [cea de la bascula], jocurile, frecarea, etc.

Daca pui una din poliuretan...e ca si cand ai suda bratul de caroserie.

 

Daca rulai pe alte sosele...merita !!! Eu am poliuretanice. In Romania...a fost dezastru cu ele. Aici....

Link to comment
Share on other sites

Daca pui una din poliuretan...e ca si cand ai suda bratul de caroserie.

Daca rulai pe alte sosele...merita !!! Eu am poliuretanice. In Romania...a fost dezastru cu ele. Aici....

 

Eu am de aproape 10k km si nu am nici o problema. Este din doua bucati si are un grad de libertate bine definit pentru a asigura oscilatia lejera a bratului.

Sunt comparabile cu cele de M daca vrei sa gasim un termen de comparatie mai usor de atins numai ca acestea sunt dintr-o bucata, cauciuc masiv (fara perna de ulei se pare)

Intradevar rigidizeaza putin dar nu suparator. Principalul este sa respecti instructiunile de montaj si sa folosesti la imbinarea celor 2 componente vaselina livrata de ei.

Link to comment
Share on other sites

Articulatia la e46 stie toata lumea ca e proasta. Eu le schimb o data pe an, si bucse si brate, pt ca se duc si imi fac pe creier. 100 euro nu e o suma atat de mare ca sa poti sa le schimbi o data pe an .. Parerea mea.. Vrei bmw in romania, nu ai alta alegere.
Link to comment
Share on other sites

Articulatia la e46 stie toata lumea ca e proasta. Eu le schimb o data pe an, si bucse si brate, pt ca se duc si imi fac pe creier. 100 euro nu e o suma atat de mare ca sa poti sa le schimbi o data pe an .. Parerea mea.. Vrei bmw in romania, nu ai alta alegere.

Tu-mi spui ca 100 de euro te costa 2 brate si 2 bucse?

 

De unde cumperi, vreau si eu <_<)

 

Eu am de aproape 10k km si nu am nici o problema. Este din doua bucati si are un grad de libertate bine definit pentru a asigura oscilatia lejera a bratului.

Sunt comparabile cu cele de M daca vrei sa gasim un termen de comparatie mai usor de atins numai ca acestea sunt dintr-o bucata, cauciuc masiv (fara perna de ulei se pare)

Intradevar rigidizeaza putin dar nu suparator. Principalul este sa respecti instructiunile de montaj si sa folosesti la imbinarea celor 2 componente vaselina livrata de ei.

 

 

Eu am cele de M, sunt tare rigide, directia e mai precisa, (singura bucurie). Insa simt orice pietricica.... daca trec peste orice fel de damb, denivelare, groapa... e amplificata de 10 ori parca puterea cu care loveste in caroserie.... si in volan.... e pur si simplu teapana masina...

 

Daca si cele poli, sunt asa... nu se merita, eu o sa le schimb o data cu bratele peste maxim 5000km, presimt ca se duc deja....

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Articulatia la e46 stie toata lumea ca e proasta. Eu le schimb o data pe an, si bucse si brate, pt ca se duc si imi fac pe creier. 100 euro nu e o suma atat de mare ca sa poti sa le schimbi o data pe an .. Parerea mea.. Vrei bmw in romania, nu ai alta alegere.

 

100 de euro nu e mult, dar sa schimbi toata ziua piese pe masina mi se pare mult. Eu am jante pe 16, merg foarte foarte atent la drumuri proaste, am mai luat rareori cate o groapa. Merg saptamana asta la service pentru o constatare, banuiesc si o bieleta antirului.

Cum se manifesta bieleta antirului comparativ cu bucsele? La mine am o bataie repetata pe drum prost sau linii de tramvai, in schimb la serpisorii aia din asfalt nu se simte bataia.

 

LE: Daca ar fi doar 100 Euro si bucsele si bratele, le-as schimba de doua ori pe an, toamna si primavara.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Salut la toata lumea! Incep si eu cu o problema care ma enerveaza, adica bucsele de pe basculele fata. Duminica treceam prin

Craiova inspre Bucuresti si am lovit cu rotile din dreapta intr-o groapa uriasa <_< . Aseara dupa ce a trecut ploaia a inceput un zgomot destul de tare pe fata, mai ales la liniile de tramvai. Dupa cum bate eu banuiesc ca s-a dus bucsa de la bascula, desi au fost montate acum 35k. Nu mai suport bucsile astea, indiferent ca sunt originale sau pe producator(Febi in cazul de fata) nu am reusit sa merg mai mult de 40k km.

As vrea sa incerc si niste bucse POWERFLEX(poliuretanice)... credeti ca merita?

Sa merg tot pe bucse clasice, care pica mult prea repede? Merg mult in Bucuresti, dar sunt unul dintre cei mai atenti soferi cand e vorba de drumuri proaste.

 

 

pai daca te tin 40000km este foarte bine pentru drumurile noastre, d c vrei sa pui ceva mai rigid in schimbul confortului. M-am documentat si eu despre aceste bucsi si parerile sunt impartie. Mai bine le incerci siiti dai si tu cu parerea ca asa o sa fac si eu cand le vine randul

Link to comment
Share on other sites

La e46 din cate stiu e peste 500 ron un brat... poate ma insel...

 

Ma refer la Lemforder sau ceva firme consacrate, nu turcisme...

 

asa ca daca facem un calcul simplu, iesi spre sau peste 300 e....:)

In topic este vorba despre bucse, nu despre bucse si brate. Iar un set de bucse lamforder este undeva la 100 euro. Bratele sunt alta treaba, ca sunt cam 570 RON bucata

 

Salut la toata lumea! Incep si eu cu o problema care ma enerveaza, adica bucsele de pe basculele fata. Duminica treceam prin

Craiova inspre Bucuresti si am lovit cu rotile din dreapta intr-o groapa uriasa <_< . Aseara dupa ce a trecut ploaia a inceput un zgomot destul de tare pe fata, mai ales la liniile de tramvai. Dupa cum bate eu banuiesc ca s-a dus bucsa de la bascula, desi au fost montate acum 35k. Nu mai suport bucsile astea, indiferent ca sunt originale sau pe producator(Febi in cazul de fata) nu am reusit sa merg mai mult de 40k km.

As vrea sa incerc si niste bucse POWERFLEX(poliuretanice)... credeti ca merita?

Sa merg tot pe bucse clasice, care pica mult prea repede? Merg mult in Bucuresti, dar sunt unul dintre cei mai atenti soferi cand e vorba de drumuri proaste.

 

 

pai daca te tin 40000km este foarte bine pentru drumurile noastre, d c vrei sa pui ceva mai rigid in schimbul confortului. M-am documentat si eu despre aceste bucsi si parerile sunt impartie. Mai bine le incerci siiti dai si tu cu parerea ca asa o sa fac si eu cand le vine randul

 

Daca m-ar tine si pe mine atata as fi fericit, sincer sa fiu. Eu schimb cam o data pe an bucse, avand roti pe 18"

Link to comment
Share on other sites

Daca m-ar tine si pe mine atata as fi fericit, sincer sa fiu. Eu schimb cam o data pe an bucse, avand roti pe 18"

 

Nasol, tinand cont ca la alte masini nu exista problema asta suparatoare, e adevarat ca nici nu sunt la fel de stabile.

 

Oare seria 5 are aceleasi probleme cu suspensia pe drumurile noastre?

Link to comment
Share on other sites

Daca m-ar tine si pe mine atata as fi fericit, sincer sa fiu. Eu schimb cam o data pe an bucse, avand roti pe 18"

 

Nasol, tinand cont ca la alte masini nu exista problema asta suparatoare, e adevarat ca nici nu sunt la fel de stabile.

 

Oare seria 5 are aceleasi probleme cu suspensia pe drumurile noastre?

Problema asta este decat la e46.

Link to comment
Share on other sites

Daca m-ar tine si pe mine atata as fi fericit, sincer sa fiu. Eu schimb cam o data pe an bucse, avand roti pe 18"

 

Nasol, tinand cont ca la alte masini nu exista problema asta suparatoare, e adevarat ca nici nu sunt la fel de stabile.

 

Oare seria 5 are aceleasi probleme cu suspensia pe drumurile noastre?

Problema asta este decat la e46.

 

Mda.. tinand cont ca masina mea avea toate articulatiile neschimbate din fabrica cand am luat-o din Germania, cred e o problema a patriei noastre.

Link to comment
Share on other sites

Iti spun din experienta proprie !

In august 2008, am venit cu masina in Romania si cum am intrat in tara...au inceput sa bata toate <_<

La recomandarea cuiva...am lasat masina la cineva care are atelier acasa. Mi-au schimbat bieletele si bucsile [am pus poliuretanice].

Nu am simtit diferente dupa. suspensia si directia erau la fel...

 

Dupa ce am iesit din Romania...a fost alta poveste !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Iti spun din experienta proprie !

In august 2008, am venit cu masina in Romania si cum am intrat in tara...au inceput sa bata toate :twoup:

La recomandarea cuiva...am lasat masina la cineva care are atelier acasa. Mi-au schimbat bieletele si bucsile [am pus poliuretanice].

Nu am simtit diferente dupa. suspensia si directia erau la fel...

 

Dupa ce am iesit din Romania...a fost alta poveste !!!

 

Salut ! vreau sa-mi schimb bucsile de bascula , ai bucsi pliuretanice,am inteles ,spune-mi te rog cum se comporta in timp,ce parere ai despre acestea,sunt intradevar mai rigide?

Multumesc pentru raspuns!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Mai este un topic despre bucsele astea: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...e+poliuretanice.

Parerea mea este ca nu merita bucsele astea polimagice mai ales pentru drumurile noastre.

Pentru circuit cred ca sunt OK(dar cum nu o sa avem asa ceva prea curand...ca de drumuri nici nu mai vorbesc), cu conditia sa nu te sui prea des pe vibratoare :twoup: .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.