Jump to content

Jantele mai late necesita suspensie sport neaparat?


kely

Recommended Posts

Salut!

 

De azi sunt un fericit posesor al unor jante Brock B1 pe 17"(8,5j et35 fata / 10j et20 spate).

 

Problema mea a aparut la montajul jantelor de pe spate care au anvelope 245/40/R17 si imi ating in aripa.(masina : E36 Coupe , momentan cu suspensie stock)

 

Am cerut sfaturi si mi s-a recomandat : 1.schimbare arcuri stock cu arcuri sport

2.schimbare anvelope cu unele mai inguste si talon mai mic

3.modificare aripi

 

Chestia e ca eu nu as vrea sa modific aripile si nici anvelopele (n-ar mai avea nici un farmec jantele fara anvelope late).

 

Va intreb si pe voi : credeti ca s-ar rezolva problema daca mi-as modifica doar arcurile stock .... sau ar trebui umblat si la 2/3 ?

In momentul de fata (cu arcuri stock) aripa sta cam 1 cm peste roata ...dar la orice denivelare sau "bagaj in plus" ar lovi in aripa fara greata.

 

Mi-a recomandat cineva 2 arcuri negre koni la un pret avantajos dar mai intai as vrea sa va intreb si pe voi daca rezolv ceva....

 

Stiu ca arcurile sport sunt negre , rosii , galbene etc......ma gandesc ca mi-ar trebui unele care sa nu coboare mult masina si sa fie mai tari.....

Care credeti ca ar fi mai potrivite.

Astept pareri de la cunoscatori (care au trecut prin asa ceva).

 

Multumesc anticipat!

 

Bafta!

post-11380-1246738034_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Salut!

 

De azi sunt un fericit posesor al unor jante Brock B1 pe 17"(8,5j et35 fata / 10j et20 spate).

 

Problema mea a aparut la montajul jantelor de pe spate care au anvelope 245/40/R17 si imi ating in aripa.(masina : E36 Coupe , momentan cu suspensie stock)

 

Am cerut sfaturi si mi s-a recomandat : 1.schimbare arcuri stock cu arcuri sport

2.schimbare anvelope cu unele mai inguste si talon mai mic

3.modificare aripi

 

Chestia e ca eu nu as vrea sa modific aripile si nici anvelopele (n-ar mai avea nici un farmec jantele fara anvelope late).

 

Va intreb si pe voi : credeti ca s-ar rezolva problema daca mi-as modifica doar arcurile stock .... sau ar trebui umblat si la 2/3 ?

In momentul de fata (cu arcuri stock) aripa sta cam 1 cm peste roata ...dar la orice denivelare sau "bagaj in plus" ar lovi in aripa fara greata.

 

Mi-a recomandat cineva 2 arcuri negre koni la un pret avantajos dar mai intai as vrea sa va intreb si pe voi daca rezolv ceva....

 

Stiu ca arcurile sport sunt negre , rosii , galbene etc......ma gandesc ca mi-ar trebui unele care sa nu coboare mult masina si sa fie mai tari.....

Care credeti ca ar fi mai potrivite.

Astept pareri de la cunoscatori (care au trecut prin asa ceva).

 

Multumesc anticipat!

 

Bafta!

 

 

..deci, suspensia sport te ajuta in sensul ca s-ar putea ca roata sa nu-ti mai ajunga pana la aripa sa-ti frece! totusi cu 5 persoane in masina, bagaje , viteza etc, e foarte putin probabil sa nu ajunga sa-ti frece roata in aripa.

 

eu am avut roti pe 17 8j et 20 cu anvelope 225/45/17 (suspensie stock) si tot mi-au frecat in aripa! tu ai 10j, deci nu vad ce anvelope ai putea pune ca sa nu-ti atinga.

 

cea mai buna varianta dupa parerea mea este evazarea aripilor. daca cauti pe cineva care are o rola si se pricepe, si mai ai si putin noroc sa nu-ti puste vopseaua (sa nu trebuiasca sa revopsesti), va iesi bine

 

Daca nu gasesti pe nimeni cu rola, poti sa-ti confectionezi una dintr-un crick

 

 

Salut!

 

De azi sunt un fericit posesor al unor jante Brock B1 pe 17"(8,5j et35 fata / 10j et20 spate).

 

Problema mea a aparut la montajul jantelor de pe spate care au anvelope 245/40/R17 si imi ating in aripa.(masina : E36 Coupe , momentan cu suspensie stock)

 

Am cerut sfaturi si mi s-a recomandat : 1.schimbare arcuri stock cu arcuri sport

2.schimbare anvelope cu unele mai inguste si talon mai mic

3.modificare aripi

 

Chestia e ca eu nu as vrea sa modific aripile si nici anvelopele (n-ar mai avea nici un farmec jantele fara anvelope late).

 

Va intreb si pe voi : credeti ca s-ar rezolva problema daca mi-as modifica doar arcurile stock .... sau ar trebui umblat si la 2/3 ?

In momentul de fata (cu arcuri stock) aripa sta cam 1 cm peste roata ...dar la orice denivelare sau "bagaj in plus" ar lovi in aripa fara greata.

 

Mi-a recomandat cineva 2 arcuri negre koni la un pret avantajos dar mai intai as vrea sa va intreb si pe voi daca rezolv ceva....

 

Stiu ca arcurile sport sunt negre , rosii , galbene etc......ma gandesc ca mi-ar trebui unele care sa nu coboare mult masina si sa fie mai tari.....

Care credeti ca ar fi mai potrivite.

Astept pareri de la cunoscatori (care au trecut prin asa ceva).

 

Multumesc anticipat!

 

Bafta!

 

 

..deci, suspensia sport te ajuta in sensul ca s-ar putea ca roata sa nu-ti mai ajunga pana la aripa sa-ti frece! totusi cu 5 persoane in masina, bagaje , viteza etc, e foarte putin probabil sa nu ajunga sa-ti frece roata in aripa.

 

eu am avut roti pe 17 8j et 20 cu anvelope 225/45/17 (suspensie stock) si tot mi-au frecat in aripa! tu ai 10j, deci nu vad ce anvelope ai putea pune ca sa nu-ti atinga.

 

cea mai buna varianta dupa parerea mea este evazarea aripilor. daca cauti pe cineva care are o rola si se pricepe, si mai ai si putin noroc sa nu-ti puste vopseaua (sa nu trebuiasca sa revopsesti), va iesi bine

 

Daca nu gasesti pe nimeni cu rola, poti sa-ti confectionezi una dintr-un crick

 

 

rola facuta din crick

post-23745-1276777452_thumb.jpg

post-23745-1276777486_thumb.jpg

post-23745-1276777750_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

oare cu telescoape reglabile dupa inaltime care sunt cu tot cuuu arcuri oare nu ar merge ce parere avetzi ia sa vedem poate ma insel eu sau eu stiu inca nu am incerca nici una din variante :-/ zic bene sau nop Edited by schmidt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

din cauza ET-ului mic pe spate si a latimii foarte mari a jantelor ca sa fie bine trebuie facute toate:

 

1. suspensie sport

2. schimbare anvelope cu unele mai inguste si talon mai mic

3. modificare aripi

Edited by BRANDEX
Link to comment
Share on other sites

pune anvelope de 235/40/17 pe spate(au balonul mai mic decat 225/45/17) si schimba distantierele(tampoanele) de cauciuc de la arcurile spate, standard oe sunt de 7,5mm, dar se gasesc tot oe de 21,5mm si costa undeva la 70 de ron bucata si se schimba usor Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.