Jump to content

Mini Super Tunning - Propuneri si oferte


informix

Recommended Posts

Am un Mini argintiu, stock, dar pentru ca am fost multiplu campion de GP3 respectiv NFS, am decis sa investesc procent din salariu in visuals si performance.

 

Evident, am nevoie de sfaturi dar si de propuneri atat de la posesori de Mini cat si de la tunneri de BMW.

 

Status:

- am facut un chip tunning, Superchips UK, am castigat cativa caluti in plus - pretul distractiei 300 EUR;

 

To do list Looks (astept sugestii, oferte):

1. schimbat scaune stock - caut ceva sport, suport lombar, piele;

2. jante aluminiu (ma gandesc sa fie rosii sau negre), 17', cauciucuri pe masura;

3. vopsea: as vrea sa o revopsesc, tot argintie ca sa nu mai merg pe la politie insa alta nuanta (poate ceva mai inchis) - acoperis alb (la Bavaria mi-au spus ca e prima solicitare de genul asta si ca ma ajunge pe la 3000 EUR;

4. confort & interior - cotiera, ceva aluminiu pe schimbator si frana de mana, aluminiu pedale, presuri, un mp3 player sau ceva cu display;

5. faruri/stopuri/oglinzi;

6. toba de esapament, caut un sunet de F1 <_<

7. ar mai merge o dunga pe mijloc?

 

To do list Performance:

- lista e deschisa, amortizoare, exhaust, etc.

Link to comment
Share on other sites

Ce model de Mini ai?Din ce an?

 

E modelul vechi, nu asta cu facelift. Vreau sa-i pastrez look-ul cat mai clasic si nu vreau sa-l stric cu chestii inutile.

Vreau sa fie cat mai spartan, serios, sportiv si la obiect.

 

Mi-as pune mintea sa-l transform in ceva unicat doar de dragul artei deci sunt deschis la orice.

Link to comment
Share on other sites

pentru interior poti sa cumperi trimurile de JCW dar cred ca o sa ti se para prea scumpe.

 

De unde le pot cumpara si cat costa?

 

Azi am avut o zi lunga:

 

Am vazut astazi scaune Sparco, sportive, subtiri, ~300 EUR/bucata +300 EUR sinele. Problema e ca, daca renunt la cele actuale, renunt si la airbag-urile din scaune si imi trebuie alt chip tunning pentru martorul de airbaguri.

 

Cotiera piele ~100 USD, merita instalata. De saptamana trecuta am trecut de la BMW la Mini si nu ma simteam deloc confortabil fara cotiera (nu prea aveam loc sa-mi pun telefoane, chei, ochelari, etc). Este incredibil cat de mult conteaza o cotiera confortabila intr-o masina.

 

Apropo de vopsea, am gasit un service de cartier si mi-au spus ca ma costa ~1000 EUR (la Bavaria e ~3000).

 

Am vazut si niste jante de 17 - OZ Ultraleggera ~300 EUR/buc, foarte usoare si foarte faine. Pneuri ~200 EUR.

Link to comment
Share on other sites

Nu-i mai simplu sa-ti iei direct un cooper S? Cu cat mai dai diferenta pe vopsit, suspensie, evacuare, scaune, etc...o dai pe a ta si iti iei un S de toata frumusetea. Apoi pe ala cand te plictisesti de stock poti incepe sa faci tuning adevarat.

 

La un service de cartier risti sa nu-ti iasa bine vopsitoria, raman pete, scursuri...eu unul nu m-as baga. Au aia la service de cartier cuptor si sala speciala pentru vopsit, cu filtre, ventilatoare si tot tacamul?

Link to comment
Share on other sites

Nu-i mai simplu sa-ti iei direct un cooper S? Cu cat mai dai diferenta pe vopsit, suspensie, evacuare, scaune, etc...o dai pe a ta si iti iei un S de toata frumusetea. Apoi pe ala cand te plictisesti de stock poti incepe sa faci tuning adevarat.

 

La un service de cartier risti sa nu-ti iasa bine vopsitoria, raman pete, scursuri...eu unul nu m-as baga. Au aia la service de cartier cuptor si sala speciala pentru vopsit, cu filtre, ventilatoare si tot tacamul?

 

Mikken, n-ai inteles, Mini e din pasiune, a doua masina dupa BMW. Nu e vorba despre plictiseala ci despre "fun" - e ca si cand iti cumperi o masina cu 5.000 EUR si bagi in ea inca 25.000: nu e economic, nu se justifica dar e tare distractiv <_<

 

Ref la vopsit - am si eu dubiile mele insa oferta o concureaza pe cea de la Bavaria. Sigur exista si vopsitorii cu cuptoare ok si sali speciale... inca nu m-am decis.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Am un Mini argintiu, stock, dar pentru ca am fost multiplu campion de GP3 respectiv NFS, am decis sa investesc procent din salariu in visuals si performance.

 

Evident, am nevoie de sfaturi dar si de propuneri atat de la posesori de Mini cat si de la tunneri de BMW.

 

Status:

- am facut un chip tunning, Superchips UK, am castigat cativa caluti in plus - pretul distractiei 300 EUR;

 

To do list Looks (astept sugestii, oferte):

1. schimbat scaune stock - caut ceva sport, suport lombar, piele;

2. jante aluminiu (ma gandesc sa fie rosii sau negre), 17', cauciucuri pe masura;

3. vopsea: as vrea sa o revopsesc, tot argintie ca sa nu mai merg pe la politie insa alta nuanta (poate ceva mai inchis) - acoperis alb (la Bavaria mi-au spus ca e prima solicitare de genul asta si ca ma ajunge pe la 3000 EUR;

4. confort & interior - cotiera, ceva aluminiu pe schimbator si frana de mana, aluminiu pedale, presuri, un mp3 player sau ceva cu display;

5. faruri/stopuri/oglinzi;

6. toba de esapament, caut un sunet de F1 :)

7. ar mai merge o dunga pe mijloc?

 

To do list Performance:

- lista e deschisa, amortizoare, exhaust, etc.

 

 

Spune-mi ceva si mie de tunningul de la Superchips ,daca merita sau nu,ma bate gandul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.