Jump to content

daca stie careva


GONZO

Recommended Posts

Am montat un volan cu comenzi si imediat dupa am inceput sa am niste mici probleme, sau mari <_< . Nu stiu daca are vreo legatura dar sa intamplat imediat dupa ce am montat volanul. Nu se intampla de fiecare data dar in momentul in care accelerez mai tare sa intru intro depasire , daca iau piciorul de pe acceleratie motorul ramane turat , ca intro frana de motor dar nu incetineste ca in frana de motor, incetineste mult mai incet , parca cineva da drumul incet la acceleratie ( simtomul este ca in intro viteza inferioara la o cutie manuala ). Daca ciupesc putin acceleratia , turatia isi revine - nu realizez daca se schimba si viteza din cutie- dupa ce si-a revenit turatia se mai ridica putin si intra intr-o frana de motor ( ca la cutiile automate cand apesi overdrive-ul ) dar tine putin. Cand merg normal fara sa accelerez brusc sau kikdown, schimbarea vitezelor este impecabila, abia se simte, cand accelerez, la fel nu se simte cand schimba. Am observat ca numai in viteza 3 se intampla cand accelerez si intra pe viteza 2. In regim de manual nu se intampla nimik. Daca aveti o ideie despre ce este vorba, multumesc. Cand se intampla toate astea nu am pilotul automat activat.
Link to comment
Share on other sites

Am citit de doua ori si nu am inteles nimic. Poti sa spui doar intr-o fraza mai scurta care e problema?

 

 

daca accelerez mai tare sa intru intro depasire , cand iau piciorul de pe acceleratie motorul ramane turat si se infraneaza foarte incet. Daca ciupesc putin acceleratia , turatia isi revine - nu realizez daca se schimba si viteza din cutie- dupa ce si-a revenit turatia, aceasta se mai ridica putin si intra intr-o frana de motor pentru scurt timp.

 

eu nu stiu cum citesti tu ca sa-ti explic - au am scris exact ce se intampla, nu sunt scriitor, sorry <_<

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e normal, si la mine (steptronic) face la fel. Tu ti-ai dori sa revina turatia la punctul de la relanti, ca la manuala, cand schimbi vitezele, si apoi sa urce in ture, cand ai schimbat viteza? <_< daca iei piciorul de pe acceleratie? E normal sa faca asa.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e normal, si la mine (steptronic) face la fel. Tu ti-ai dori sa revina turatia la punctul de la relanti, ca la manuala, cand schimbi vitezele, si apoi sa urce in ture, cand ai schimbat viteza? <_< daca iei piciorul de pe acceleratie? E normal sa faca asa.

 

 

pana acum nu facea , si nu face in toate vitezele si nu tot timpul. Face in momentul in care ii dau un kikdown sau accelerez mai brusc.

Ramane turata si nu revine la loc decat daca ciupesc acceleratia putin.

 

 

ramane la 3000 ture, si o ia incet in jos. Este exact ca la masina manuala cand esti in treapta inferioara la viteza mare, numai ca aia se infraneaza mai repede. La mine zici ca inca mai are cineva piciorul pe pedala si ii da drumul incet.

Link to comment
Share on other sites

Repet, eu zic ca e normal, si la mine exact asa face, tu ai vrea sa scada imediat in ture, cum ai luat piciorul de pe acceleratie? Din cate stiu, fiind in D, si facand kick-down, scade una doua trepte si creste repede turatia (si viteza). Cred ca e normal sa ramana turata la 3000 rpm, pt ca o fi turatia specifica vitezei respective in acea treapta. Rau ar fi daca ar smunci cand iei piciorul de pe acceleratie brusc (la mine mai face asa cateodata).
Link to comment
Share on other sites

pana acum nu facea , si nu face in toate vitezele si nu tot timpul. Face in momentul in care ii dau un kikdown sau accelerez mai brusc.

Ramane turata si nu revine la loc decat daca ciupesc acceleratia putin.

 

Exact la fel se Întâmplã ºi la mine.

Este normal.

Link to comment
Share on other sites

Repet, eu zic ca e normal, si la mine exact asa face, tu ai vrea sa scada imediat in ture, cum ai luat piciorul de pe acceleratie? Din cate stiu, fiind in D, si facand kick-down, scade una doua trepte si creste repede turatia (si viteza). Cred ca e normal sa ramana turata la 3000 rpm, pt ca o fi turatia specifica vitezei respective in acea treapta. Rau ar fi daca ar smunci cand iei piciorul de pe acceleratie brusc (la mine mai face asa cateodata).

 

 

dar dece revine la 1000 ture daca ciupesc putin acceleratia ? si apoi iar se ridica la aproape 1500 ture

Link to comment
Share on other sites

Exact la fel se Întâmplã ºi la mine.

Este normal.

 

inseamna ca pana acum am avut o problema cu cutia si sa rezolvat singura <_< . Pana acum nu facea asa .

 

 

Comenzile functioneaza ok?

 

 

merg toate perfect

Link to comment
Share on other sites

"dar dece revine la 1000 ture daca ciupesc putin acceleratia ? si apoi iar se ridica la aproape 1500 ture "

 

 

Asta nu prea este semn de normalitate. <_<

 

azi m-am mai jucat cu ea putin si la un moment dat cand isi revenise turatia, dupa o accelaratie brusca , a sarit imediat la 3000 ture

Link to comment
Share on other sites

Nu cred a este normal ceea ce se intampla la tine. Eu am cutie automata as putea sa zic noua( are 10.000 km) si nu face deloc asa. Intr-adevar dupa ce accelerez brusc sa depasesc, daca iau piciorul de pe acceleratie motorul ramane cateva secunde turat, apoi scade singur. Banui ca ramane turat pentru ca cutia nu a schimbat intr-o treapta superioara, asteptand sa vada daca voi accelera iar. Dupa cateva secunde schimba in superior si scade turatia motorului, dar asta se intampla automat, fara sa "ciupesc" eu acceleratia.

Si iarasi cand merg normal cu masina(asa mai mosnegeste, nu se simte deloc cand schimba), insa in kickdown se simte destul de bine cand schimba vitezele....Iar in timp ce schimba turatia motorului nu scade deloc.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred a este normal ceea ce se intampla la tine. Eu am cutie automata as putea sa zic noua( are 10.000 km) si nu face deloc asa. Intr-adevar dupa ce accelerez brusc sa depasesc, daca iau piciorul de pe acceleratie motorul ramane cateva secunde turat, apoi scade singur. Banui ca ramane turat pentru ca cutia nu a schimbat intr-o treapta superioara, asteptand sa vada daca voi accelera iar. Dupa cateva secunde schimba in superior si scade turatia motorului, dar asta se intampla automat, fara sa "ciupesc" eu acceleratia.

Si iarasi cand merg normal cu masina(asa mai mosnegeste, nu se simte deloc cand schimba), insa in kickdown se simte destul de bine cand schimba vitezele....Iar in timp ce schimba turatia motorului nu scade deloc.

 

 

La fel face si a mea... gonzo, probabil ca este necesara o resetare a cutiei...din cate povestesti, cutia shimba in superioara numai cand ii dai un impuls... am impresia ca, cutia ta de viteze nu se hotareste in ce viteza sa intre la un anumit moment... probabil ca este o eroare de soft... cred ca bavaria scrie pe ea <_< oricum, un drum pe la ab nu ar strica...

Edited by bimmer E60
Link to comment
Share on other sites

ce ti-se intampla nu e deloc normal , ca tu nu dai kickdown sau accelerezi brusc si asta inseamna ca vitezele de la cutia steptronic se incurca si ar trebuii verificata bine ca altfel poate sa se faca problema si mai mare , cand e ultima data cand ai schimbat uleiul de cutie ? eu zic sa vezi un tester ca e ceva periculos ca cutia se incurca in viteze adica nu isi revine mai ales ca zici ca nu accelerezi brusc ......
Link to comment
Share on other sites

ce ti-se intampla nu e deloc normal , ca tu nu dai kickdown sau accelerezi brusc si asta inseamna ca vitezele de la cutia steptronic se incurca si ar trebuii verificata bine ca altfel poate sa se faca problema si mai mare , cand e ultima data cand ai schimbat uleiul de cutie ? eu zic sa vezi un tester ca e ceva periculos ca cutia se incurca in viteze adica nu isi revine mai ales ca zici ca nu accelerezi brusc ......

 

 

repet, se intampla numai cand dau kikdown sau accelerez brusc pana la kikidown si numai in momentul in care trece din 3 in 2 - in rest nu se simte cand schimba, nu schimba brusc, merge perfect in modul manual, merge perfect daca nu dau kikdown in viteza 3 - are 150000 si nu are uleiul schimbat, ast o fac azi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ce ti-se intampla nu e deloc normal , ca tu nu dai kickdown sau accelerezi brusc si asta inseamna ca vitezele de la cutia steptronic se incurca si ar trebuii verificata bine ca altfel poate sa se faca problema si mai mare , cand e ultima data cand ai schimbat uleiul de cutie ? eu zic sa vezi un tester ca e ceva periculos ca cutia se incurca in viteze adica nu isi revine mai ales ca zici ca nu accelerezi brusc ......

 

 

repet, se intampla numai cand dau kikdown sau accelerez brusc pana la kikidown si numai in momentul in care trece din 3 in 2 - in rest nu se simte cand schimba, nu schimba brusc, merge perfect in modul manual, merge perfect daca nu dau kikdown in viteza 3 - are 150000 si nu are uleiul schimbat, ast o fac azi

 

 

Salut, la toata lumea deoarece eu sunt nou pe aici si este primul meu comentariu. As vrea sa stiu daca ai schimbat uleiul la cutie? Si daca da as vrea sa stiu cum se comporta pentru ca din cate stiu e mai complicat. Ma intereseaza deoarece si eu am cutie ca a ta(am un 523iA) din "97. Apropo...de ce pe talonul meu scrie ca cilindreea este de 2496cmc si masina e 523?

Link to comment
Share on other sites

Salut, la toata lumea deoarece eu sunt nou pe aici si este primul meu comentariu. As vrea sa stiu daca ai schimbat uleiul la cutie? Si daca da as vrea sa stiu cum se comporta pentru ca din cate stiu e mai complicat. Ma intereseaza deoarece si eu am cutie ca a ta(am un 523iA) din "97. Apropo...de ce pe talonul meu scrie ca cilindreea este de 2496cmc si masina e 523?

 

 

Nu am schimbat uleiul, am luat filtru si ulei dar mai stau......si mie mie frica :)

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e normal, si la mine (steptronic) face la fel. Tu ti-ai dori sa revina turatia la punctul de la relanti, ca la manuala, cand schimbi vitezele, si apoi sa urce in ture, cand ai schimbat viteza? :) daca iei piciorul de pe acceleratie? E normal sa faca asa.

 

 

pana acum nu facea , si nu face in toate vitezele si nu tot timpul. Face in momentul in care ii dau un kikdown sau accelerez mai brusc.

Ramane turata si nu revine la loc decat daca ciupesc acceleratia putin.

 

 

ramane la 3000 ture, si o ia incet in jos. Este exact ca la masina manuala cand esti in treapta inferioara la viteza mare, numai ca aia se infraneaza mai repede. La mine zici ca inca mai are cineva piciorul pe pedala si ii da drumul incet.

 

Asa face si la mine si parerea mea e ca este normal. Cand ii dai kick-down cutia simte ca ai nevoie de maximum de putere/cuplu, asa ca retrogradeaza 1-2 trepte...daca ridici piciorul de pe acceleratie, ea va ramane turata la fel (in aceeasi treapta), a.i. daca tu apesi pedala iarasi brusc iti va da maximum de putere/cuplu, continuand in acelasi mod "kick-down" ...daca tu doar o ciupesti, cutia practic "simte" ca nu mai ai nevoie de atata putere/cuplu si ea trece intr-o treapta superioara, scazand turatia motorului si revenind practic la "normal" intr-un mod "cruise".

 

Practic in momentul acela ea ramane, cateva secunde bune, in "stand-by" asteptand o "informatie" de la tine ... kick-down, cruise normal sau franare...apesi pedala tare, continua cu kick-down...apesi pedala un pic, trece intr-o treapta superioara si modul cruise...apesi frana, incepe sa franeze!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.