Jump to content

BMW 330i e90


BMW 330i

Recommended Posts

potenta si frumoasa ! ! !
0-100 6,1 (5.9 verificat)

tatal tau a cronometrat, sau cum s-a verificat acel 0-100 in 5.9 :) ?

 

am cronometrat personal cu tatal meu la volan.....pentru confirmare un filmulet de pe youtube (5.7)

adica filmul asta de pe iutub e facut chiar de tine???? <_<

 

am cronometrat si eu de 2 ori si mie mi-a dat 6.07/6.13 si nu avem cum sa tinem cont de eroarea kilometrajului (care exista ! )

 

NU...din pacate filmuletul a fost facut cu o cutie manuala(5.7). eu am scos 5.9 in conditiile in care masina a avut cauciucuri noi pirelli , in mod sport si cu doua persoane in masina pentru aderenta ( DTC-u a luat-o razna) . referitor la eroare kilometraj...nu cred ca acesta e mai mare de 0,5km/h la o masina de 53.000 euro(IN CAZUL IN CARE ACEASTA EROARE EXISTA)

Edited by BMW 330i
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am uitat sa mentionez faptul ca sunetul este coplesitor.....in tunel cu geamurile deschise kickdown de la 60km/h, a retrogradat in a2-a si a zburat instant pana la 7000 rpm sau 105 km/h. Performantele oferite de masina sunt sensibil mai bune decat a unui E39 540i V8, dar cu toate astea un 335i nu ar lasa loc de victorie in cazul in care cele doua turbine il ajuta fantastic de mult.
Link to comment
Share on other sites

potenta si frumoasa ! ! !
0-100 6,1 (5.9 verificat)

tatal tau a cronometrat, sau cum s-a verificat acel 0-100 in 5.9 :) ?

 

am cronometrat personal cu tatal meu la volan.....pentru confirmare un filmulet de pe youtube (5.7)

adica filmul asta de pe iutub e facut chiar de tine???? <_<

 

am cronometrat si eu de 2 ori si mie mi-a dat 6.07/6.13 si nu avem cum sa tinem cont de eroarea kilometrajului (care exista ! )

 

NU...din pacate filmuletul a fost facut cu o cutie manuala(5.7). eu am scos 5.9 in conditiile in care masina a avut cauciucuri noi pirelli , in mod sport si cu doua persoane in masina pentru aderenta ( DTC-u a luat-o razna) . referitor la eroare kilometraj...nu cred ca acesta e mai mare de 0,5km/h la o masina de 53.000 euro(IN CAZUL IN CARE ACEASTA EROARE EXISTA)

 

 

Pentru informatia ta eroarea de kilometraj exista si la Porsche si la Ferrari si la ce masina vrei tu cu atat mai mult la BMW, la 60 km la ora este cam de 3 km in minus, la vit mai mare creste.

 

 

P.S Chiar crezi tu ca il ajuta pe 335i turbinele alea ? Eu nu prea cred.

Edited by aXeL
Link to comment
Share on other sites

referitor la turbine....una mai mica si una mai mare ii ofera in primul rand un plus de cuplu si cai putere ceea ce il fac sa aiba un raspuns mai rapid si astfel sa urce mai repede in ture(performantele la 335i sunt mai bune decat cele ale vechiului M3 E46 in linie dreapta , pe circuit e altceva).....decat un motor aspirat precum cel de pe 330i (nu crezi ca e cam mare diferenta aia de 3 km in plus la kilometraj....acuma sincer....daca mergi cu 260 inseamna ca esti pe la 230 real...sa fim seriosi) nu contest o eroare de 10 km la viteza maxima ... astept sa ma contrazici Edited by BMW 330i
Link to comment
Share on other sites

masinile limitate la 250 pe kilometraj au 270

 

hopa......aici e o greseala mare de tot. Eu dak nu am 270 inseamna ca masina nu e limitata......daca vrei iti prezint detaliile tehnice. 335i are 280....si degeaba ca e limitat si el,scoti limitatoru te duci un 270 tras de par......dar crede-ma nu degeaba astia de la BMW l-au limitat la 250 pentru ca doar atat pot duce unele piese ale masinii....daca mergi mai incolo mergi pe propria raspundere si poate ramai fara masina. La viteza aia forta de frecare cu aeru itzi aduce inca vreo 400kg pe masina ceea ce solicita suspensii,motor,etc.

 

ma insel sau ai un septar?

Edited by BMW 330i
Link to comment
Share on other sites

masinile limitate la 250 pe kilometraj au 270

gresit!!!

330i e46 e limitat la 250 si tot atat are si pe bord :)

 

 

pt @BMW330i: daca vrei sa te convingi de eroarea de kmtraj ia un GPS si mergi constant (preferabil pe autostrasa, eventual cu cruise control) si ai sa vezi ca exista.. mica sau mare dar exista

si pot confirma ca cel putin la masina mea exista o eroare de 3km/h la ~40-50km/h, am probat si la un 525d e39 si eroarea e de 7km/h la aceiasi viteza, in ambele cazuri ceasurile masinii arata mai mult, la viteza mare nu stiu daca se mareste si eroarea

 

 

referitor la turbine....una mai mica si una mai mare

eu stiam ca amandoua sunt la fel la 335i, poate ne lumineaza cineva :bashwall: care stie mai bine

 

 

eu am scos 5.9 in conditiile in care masina a avut cauciucuri noi pirelli , in mod sport si cu doua persoane in masina pentru aderenta

aham.. deci e de retinut, cu cate persoane ai mai mult in masina aderenta e mai buna implicit si timpii sunt mai buni <_<

 

 

 

 

 

astia de la BMW e proÂşti rĂŁu, nici nu stiu sa testeze masinile si dau date eronate

Link to comment
Share on other sites

bai Ema cu ce masina ai scos tu timpii aia? <_< mergea şniţelu'?

ce-ai mah... am zis eu ceva ca am scos eu timpi? :)

citeste toate posturile apoi sa dai un raspuns

eu doar am cronometrat timpii care ia facut masina din filmul de pe iutub

 

merhe merhe :bashwall:

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

eu stiam ca amandoua sunt la fel la 335i, poate ne lumineaza cineva :) care stie mai bine

 

La 335d şi 535d nu sunt la fel turbinele.

Una este mai mică şi una este mai mare, verifică pe realoem. <_<

 

335i: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=50&hl=3

 

335d: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=50&hl=1

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

eu stiam ca amandoua sunt la fel la 335i, poate ne lumineaza cineva :) care stie mai bine

 

La 335d Âşi 535d nu sunt la fel turbinele.

Una este mai micĂŁ Âşi una este mai mare, verificĂŁ pe realoem. <_<

 

335i: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=50&hl=3

 

335d: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=50&hl=1

ciupane, era vb de 335i, eu stiu ca sunt la fel adica aceiasi marime (nu stiu daca sunt interschimbabile intre ele) dar nu e una mai mare si una mai mica

Link to comment
Share on other sites

Hai ca va explic baietzi........sunt doua turbine la 335i una care actioneaza la turatii mai mici si una care preia stafeta la turatii mai mari......astfel aveti 5.4 pana la suta . De 135i sa nu mai vorbim...e mult mai usor (5.1 pana la 100). Toata lumea a fost uimita de ce raspuns rapid are acest motor.....de obicei un motor cu turbina are o plaja de turatii in care motorul nu prea trage , de abea dupa aceea intervine turbo si a plecat. La 335i totul a fost gandit......cand e nevoie de putere intervine foarte rapid si in forta ( cuplu e de 400Nm). puteti verifica
Link to comment
Share on other sites

stii cum e cu greutatea.......masina are un motor puternic si patineaza de la un start in forta.....cu doua persoane in masina creste tractiunea ....dar....intr-o masina se vor simnti intotdeauna kg in plus , ma refer la acceleratii din mers. Imagineazati cum ar fi o acceleratie de la 100 cu o persoana in masina si o acceleratie de la 100 cu 3 persoane.....implicit timpii cresc si performantele masinii scad.

 

 

 

 

 

Bad post...

la ce te referi? vii cu argumente?

Edited by BMW 330i
Link to comment
Share on other sites

stii cum e cu greutatea.......masina are un motor puternic si patineaza de la un start in forta.....cu doua persoane in masina creste tractiunea

uite vezi.. de asta-mi place mie forumul asta, tot timpul mai inveti cate ceva :)

 

 

 

de obicei un motor cu turbina are o plaja de turatii in care motorul nu prea trage , de abea dupa aceea intervine turbo si a plecat.

mmmm... parca am auzit de asta, se numeste LAG cumva???? <_<

 

 

 

 

gata.. imi ajunge , I'm out !!! msg-176-1236297722.gif

Link to comment
Share on other sites

stii cum e cu greutatea.......masina are un motor puternic si patineaza de la un start in forta.....cu doua persoane in masina creste tractiunea

uite vezi.. de asta-mi place mie forumul asta, tot timpul mai inveti cate ceva :)

 

 

 

de obicei un motor cu turbina are o plaja de turatii in care motorul nu prea trage , de abea dupa aceea intervine turbo si a plecat.

mmmm... parca am auzit de asta, se numeste LAG cumva???? <_<

 

 

 

 

gata.. imi ajunge , I'm out !!! msg-176-1236297722.gif

 

:bashwall:))) da.....se numeste GOL TURBO sau TURBO LAG (engleza).....335i nu are parte de asa ceva ....

 

P.S M-am uitat la tine pe profil in cautarea masinii pe care o conduci....am vazut e46 .... cu ea ai scos 6.03/6.17?

Edited by BMW 330i
Link to comment
Share on other sites

P.S M-am uitat la tine pe profil in cautarea masinii pe care o conduci....am vazut e46 .... cu ea ai scos 6.03/6.17?

am zis ca nu mai intru pe topicul asta dar esti imposibil

 

6.03/6.17 mi-a dat mie cronometrand masina din linkul pus de tine acum 2 zile, cel cu accelerarea 0-160, asta pt ca tu ai spus ca ai cronometrat 5.7 <_<

Link to comment
Share on other sites

Dar ai văzut ce E46 este? :)
Ciupane, era vb de 335i, eu stiu ca sunt la fel adica aceiasi marime (nu stiu daca sunt interschimbabile intre ele) dar nu e una mai mare si una mai mica

 

La 335i sunt la fel.

 

 

am apelat la prietenul meu sa ne explice......sunt de fapt doua turbine compacte . Acestea lucreaza in paralel , fiecare dintre ele alimentatnd cu aer comprimat cate 3 cilindri fiecare. Asa au fost creeate sa evite "golul turbo" sau "turbo lag" . In combinatie cu injectia directa a benzinei rezulta 300 cp atinsi la 5 800 rpm, si un cuplu de 400 nm care intervine de la doar 1500 rpm. Sper ca s-a lamurit acum.

 

P.S M-am uitat la tine pe profil in cautarea masinii pe care o conduci....am vazut e46 .... cu ea ai scos 6.03/6.17?

am zis ca nu mai intru pe topicul asta dar esti imposibil

 

6.03/6.17 mi-a dat mie cronometrand masina din linkul pus de tine acum 2 zile, cel cu accelerarea 0-160, asta pt ca tu ai spus ca ai cronometrat 5.7 <_<

 

imi pare rau ca ai inteles gresit.......eu am reusit 5,9 ....in filmulet era 5.7 .....nu mai conteaza...de altfel imi pare bine ca ai revenit:)))

 

 

Dar ai vĂŁzut ce E46 este? :bashwall:
Ciupane, era vb de 335i, eu stiu ca sunt la fel adica aceiasi marime (nu stiu daca sunt interschimbabile intre ele) dar nu e una mai mare si una mai mica

 

La 335i sunt la fel.

 

 

 

doar acuma am vazut cu ce te dai....... ma incanta de 10 ori mai tare un v8 decat un turbo 6L......super masina

Edited by BMW 330i
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa si a ta , mai ales motorizarea :) . Felicita-l si pe tatal tau pentru achizitie , ureaza-i cat mai multi km fara defectiuni/probleme de orice fel si sper ca masinuta sa ajunga pe mana ta cat mai curand , cine stie , poate va dori si el sa schimbe jucaria la un moment dat <_< .
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa si a ta , mai ales motorizarea :) . Felicita-l si pe tatal tau pentru achizitie , ureaza-i cat mai multi km fara defectiuni/probleme de orice fel si sper ca masinuta sa ajunga pe mana ta cat mai curand , cine stie , poate va dori si el sa schimbe jucaria la un moment dat <_< .

 

:unsure: ....mersi mult....se pare ca mai este umpic pana la urmatoarea achizitie , problema e ca masina nu a dezamagit pana acum si e intr-un fel pro si contra unei noi masini.....vedem! pana atunci sper sa vo prezint la o intalnire.... :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

primele poze facute masinii...cauciucurile erau varza.....tipul care a avut-o inainte conducea umpic mai sportiv , cred ca se explica de ce are un R8 acum. Sa nu va ganditi ca masina a fost forjata excesiv din moment ce a fost luata la 28 980 km. Pentru ca evetualele probleme care puteau aparea ,sa fie evitate,masina a fost pusa pe tester iar rezultatul a iesit mai mult decat OK!

post-27774-1248293960_thumb.jpg

post-27774-1248294004_thumb.jpg

post-27774-1248294065_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

primele poze facute masinii...cauciucurile erau varza.....tipul care a avut-o inainte conducea umpic mai sportiv , cred ca se explica de ce are un R8 acum. Sa nu va ganditi ca masina a fost forjata excesiv din moment ce a fost luata la 28 980 km. Pentru ca evetualele probleme care puteau aparea ,sa fie evitate,masina a fost pusa pe tester iar rezultatul a iesit mai mult decat OK!

<_< eu zic ca la 29000 deja era la al 2-lea sau al 3-lea set de cauciucuri pe spate daca mergea tare . eu nu am exagerat prea mult si in nici 4000 de km le-am luat jumatete din viata. nu cred sa fac mai mult de 8000 in total cu ele.

dar nu e asta un criteriu dupa care sa judeci cum s-a mers cu masina. daca a ingijit-o , poate sa fi mers si numai in 7000 cu ea, n-are nimic. ulei, filtre tot ce are nevoie la timp si merge muuuuuult timp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.