Jump to content

318 tds "96"- probleme pornire


Gix

Recommended Posts

Salutare,

Masina porneste doar accelerata, daca opresc motorul si incerc iarasi imediat, porneste mai repede, eu ca banuiesc ca s-ar dezamorsa linia de alimentare insa nu sunt sigur, are cineva idee ce altceva ar putea fi?

Multumesc!

 

P.S. Manual de service, are cineva pentru acest model?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salutare,

Masina porneste doar accelerata, daca opresc motorul si incerc iarasi imediat, porneste mai repede, eu ca banuiesc ca s-ar dezamorsa linia de alimentare insa nu sunt sigur, are cineva idee ce altceva ar putea fi?

Multumesc!

 

P.S. Manual de service, are cineva pentru acest model?

 

nu stiu exact ce se intampla... pune pe cineva sa porneasca motorul si uita-te pe conducta aia transparenta sa vezi daca sunt bule de aer... s-ar putea sa prinda aer insa in cazul asta cred ca ar trebui sa mearga nasol motorul...

...mult mai probabil sa fie din pompa de injectie... eu am facut motorul vinerea trecuta si la service mi-au zis sa accelerez putin cand dau la automat! inainte pornea foarte usor la prima cheie fara sa o accelerez, dar cand era motorul cald invartea de 4-5-6 ori pana pornea...

unii zic sa fie de la capul hidraulic si sa scape presiune...

 

manual de service pt 318tds nu am gasit pe net... sunt manuale doar pt modelele pe benzina de la E36

 

daca esti din Bucuresti iti pot da adresa service-ului unde mi-am reparat motorul... se acupa numai de diesel si pompe de injectie! la intersectia strazilor Dornei cu Putul lui Craciun!

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

Daca cu motorul rece porneste usor atunci: pompa de injectie este uzata (cap hidraulic). Asta e boala lor, la cald porneste mai greu.

Apropo: Urmaresti nivelul de ulei? Cei de la Bosch sustin ca pompele astea de pe TDS-uri au probleme cu semeringul de pe ax, si au prostul obicei ca atunci cand se uzeaza sa scape motorina pe acolo ... evident in baia de ulei. Eu am avut aceeasi problema (pornire greoaie la cald). La mine a fost din semeringul de pe ax de la pompa + lanturile de la distributie intinse (care se schimba la 150.000 km).

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu exact ce se intampla... pune pe cineva sa porneasca motorul si uita-te pe conducta aia transparenta sa vezi daca sunt bule de aer... s-ar putea sa prinda aer insa in cazul asta cred ca ar trebui sa mearga nasol motorul...

...mult mai probabil sa fie din pompa de injectie... eu am facut motorul vinerea trecuta si la service mi-au zis sa accelerez putin cand dau la automat! inainte pornea foarte usor la prima cheie fara sa o accelerez, dar cand era motorul cald invartea de 4-5-6 ori pana pornea...

unii zic sa fie de la capul hidraulic si sa scape presiune...

 

manual de service pt 318tds nu am gasit pe net... sunt manuale doar pt modelele pe benzina de la E36

 

daca esti din Bucuresti iti pot da adresa service-ului unde mi-am reparat motorul... se acupa numai de diesel si pompe de injectie! la intersectia strazilor Dornei cu Putul lui Craciun!

 

Nu vreau sa fiu rau, dar daca spui ca cei de la service-ul ala ti-au spus sa o accelerezi putin cand o pornesti ... nu au facut o treaba prea buna.

 

In alta ordine de idei am eu manual de reparatie pentru 318Tds dar din pacate are 60Mb si nu pot sa-l pun aici.

 

Cine are nevoie de asa ceva sa dea un mesaj cu un id de mess si se rezolva.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa fiu rau, dar daca spui ca cei de la service-ul ala ti-au spus sa o accelerezi putin cand o pornesti ... nu au facut o treaba prea buna.

 

In alta ordine de idei am eu manual de reparatie pentru 318Tds dar din pacate are 60Mb si nu pot sa-l pun aici.

 

Cine are nevoie de asa ceva sa dea un mesaj cu un id de mess si se rezolva.

 

la mine avasul la pompa de injectie e minim si de aia cred ca porneste greu... daca ii maresc avansul e mai zgomotos si parca consuma mai mult

 

vreau si eu manualul pt 318tds ... ID g_vizi

Link to comment
Share on other sites

la mine avasul la pompa de injectie e minim si de aia cred ca porneste greu... daca ii maresc avansul e mai zgomotos si parca consuma mai mult

 

vreau si eu manualul pt 318tds ... ID g_vizi

 

Ok. O sa intru imediat pe mess sa ti-l dau. Vezi ca pompa de injectie are un reglaj automat al avansului care e comandat de DDE (mareste sau micsoreaza avansul in functie de turatia motorului si nu numai). Pe de alta parte la montare pompa de injectie se regleaza cu un ceas comparator, nu dupa cum suna motorul. :) Cum spuneam mai devreme: nu cred ca e bine sa te grabesti sa recomanzi acel service. Dupa ce scrii tu pe aici suna a amatorism treaba facuta de ei (fosti mecanici de dacie reformati profesional pe masinile intrate in service-ul lor).

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

La mine este invers, porneste mai greu la rece, sau mai precis dupa o pauza relativ lunga, la cald porneste mai repede, de asta tind sa cred ca se dezamorseaza; nivelul la ulei este constant si tcred ca pompa de injectie este in regula, dupa ce porneste merge fara probleme, fara variatii de turatie sau ceva de genul asta.

 

ID-ul de mess pentru manual - gxstoica

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

La mine este invers, porneste mai greu la rece, sau mai precis dupa o pauza relativ lunga, la cald porneste mai repede, de asta tind sa cred ca se dezamorseaza; nivelul la ulei este constant si tcred ca pompa de injectie este in regula, dupa ce porneste merge fara probleme, fara variatii de turatie sau ceva de genul asta.

 

ID-ul de mess pentru manual - gxstoica

Multumesc.

 

Mda. Probabil ca se dezamorseaza. Daca porneste usor la cald pompa de injectie e ok.

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Si eu detin un 318tds din 97 si mult timp m-am confruntat cu problema pornitului greu, mai ales dupa o lunga stationare pur si simplu se golea toata instalatia de alimentare.Am fost la service peste service nimeni nu stia ce are.Multi ca sa-mi puna supapa de sens, unu chiar vroia sa-mi puna ca la logan basica din aceea de amorsare ca de fiecare data cand pornesc sa ma duc sa dau la pompa :) .Pana la urma am descoperit singur buba si anume pe la injectorul cu fir lua aer si se golea toata instalatia.Acum porneste la sfert de cheie.Mai ramane sa ma duc la un meserias bun in pompe de injectie pt ca porneste greu cand este cald.

Verificati bine instalatia de alimentare si returul de injectoare.

 

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Buna. Am si eu o problema la noua mea masina bmw E36 318 tds 1995, poate a-ti mai intalnit-o si imi puteti da niste sfaturi. La rece cand pun contactul se aprinde becul de la bujiile incandescente si dupa ce se stinge, motorul porneste la repede. Cand e cald motorul, in momentul in care invart cheia pe contact becul de la bujiile incandescente nu se aprinde si iimplicit motorul porneste mai greu dupa vreo 5 secunde de dat la demaror.
Link to comment
Share on other sites

Eu de curand am reusit sa rezolv problema, bujiile erau de vina, asta dupa ce i-am pus supape unic sens si nu s-a intamplat nimic. Ar fi bine, cred, sa schimbi bujiile, si e posibil sa n u mai ai probleme.

Eu i-am pus "Febi", nu sunt extraordinare, dar gasesti si altele modele mai bune. Daca alegi sa le schimbi tu, inarmeaza-te cu rabdare, chei tubulate de 8, 12, 13 si ai grija sa nu le scapi in motor, ca nu prea mai ai sanse sa le scoti :).

Ceea ce am observat la masina mea, de cand s-a racit vremea, scoate mult abur la relanti, vi se intampla si voua?

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Dintre cei ce aveti 318 tds, ati putea sa-mi spuneti daca la masina voastra. cand motorul e cald, in momentul in care puneti cheia pe pozitia 'Contact' vi se aprinde becul ce indica faptul ca bujiile incandescente lucreaza? La mine, cand e cald motorul nu se aprinde becul de la bujiile incandescente si nu stiu daca e normal sau am o problema.
Link to comment
Share on other sites

Dintre cei ce aveti 318 tds, ati putea sa-mi spuneti daca la masina voastra. cand motorul e cald, in momentul in care puneti cheia pe pozitia 'Contact' vi se aprinde becul ce indica faptul ca bujiile incandescente lucreaza? La mine, cand e cald motorul nu se aprinde becul de la bujiile incandescente si nu stiu daca e normal sau am o problema.

e normal sa nu se aprinda becul de bujii cand e cald motorul

Link to comment
Share on other sites

Dintre cei ce aveti 318 tds, ati putea sa-mi spuneti daca la masina voastra. cand motorul e cald, in momentul in care puneti cheia pe pozitia 'Contact' vi se aprinde becul ce indica faptul ca bujiile incandescente lucreaza? La mine, cand e cald motorul nu se aprinde becul de la bujiile incandescente si nu stiu daca e normal sau am o problema.

 

E normal sa nu se aprinda ... bujiile incandescente sunt folosite doar la pornirea la rece (sau sub temperatura de regim). Bafta.

Problema cu pornirea greoaie la cald vine din alta parte.

Link to comment
Share on other sites

Dintre cei ce aveti 318 tds, ati putea sa-mi spuneti daca la masina voastra. cand motorul e cald, in momentul in care puneti cheia pe pozitia 'Contact' vi se aprinde becul ce indica faptul ca bujiile incandescente lucreaza? La mine, cand e cald motorul nu se aprinde becul de la bujiile incandescente si nu stiu daca e normal sau am o problema.

 

E normal sa nu se aprinda ... bujiile incandescente sunt folosite doar la pornirea la rece (sau sub temperatura de regim). Bafta.

Problema cu pornirea greoaie la cald vine din alta parte.

pompa de motorina sau capul hidraulic

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor, am un 318 TDS din '96 si imi porneste foarte greu.....la a 5-6 cheie...dupa ce las becul de la bujii sa se stinga atunci cand motorul e rece si dupa ce porneste are oscilatii de turatie cateva secunde.

 

De vreo saptamana porneste greu si cand motorul e cald, la a 2-3 cheie.

 

Mentionez ca bujiile si injectoarele sunt noi. Am verificat compresia si e ok.

 

Apreciez daca ma puteti ajuta sa aflu sursa problemei si eventual unde si cum as putea sa o rezolv.

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

In Bucuresti sunt doua, unul la intrare in Chitila si unul pe Soseaua Alexandriei, cum spuneam, daca ai probleme cu pompa de injectie la ei ar fi cel mai indicat sa mergi. iti vor baga masina pe tester si vei afla daca ai si alte erori.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

In Bucuresti sunt doua, unul la intrare in Chitila si unul pe Soseaua Alexandriei, cum spuneam, daca ai probleme cu pompa de injectie la ei ar fi cel mai indicat sa mergi. iti vor baga masina pe tester si vei afla daca ai si alte erori.

Bafta!

 

multumesc pt recomandare, daca la Bosh service au un tester special, poate pt pompe Boch, atunci ar fi indicat sa merg la ei. Eu am pus 3 testere pe masina (3 soft-uri diferite) si nu a raportat nici o eroare de ordin electronic.

 

Dar am sa merg si la Bosh service. Poate mecanicii de acolo sunt specialisti pe Bosh si au si scule adecvate pt aceasta pompa.

 

Multumesc.

Edited by bogdanel_p
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.