Jump to content

ceva naspa?


p8271pk

Recommended Posts

o intrebare daca ma poate ajuta cineva.. pisicuta nu mai trage asa de bine, si mai dadea citeva rateuri la turatii relativ mici, asta pina am mai mers vreo 200km si a pocnit asa de rau ceva sub ea de ziceai ca sa rupt. bine ca macar am ajuns pina acasa. totul a pornit de la faptul ca nu tragea asa de bine, desi testerul a dat ok. acum ma gindesc la ce sa ma uit prima oara, caci la pocnitura aia, a inceput sa si bata ceva pe sub ea, in fine, nu cred ca mai e de mers in situatia ata decit la doctor...dar un sfat ar prinde bn.
Link to comment
Share on other sites

o intrebare daca ma poate ajuta cineva.. pisicuta nu mai trage asa de bine, si mai dadea citeva rateuri la turatii relativ mici, asta pina am mai mers vreo 200km si a pocnit asa de rau ceva sub ea de ziceai ca sa rupt. bine ca macar am ajuns pina acasa. totul a pornit de la faptul ca nu tragea asa de bine, desi testerul a dat ok. acum ma gindesc la ce sa ma uit prima oara, caci la pocnitura aia, a inceput sa si bata ceva pe sub ea, in fine, nu cred ca mai e de mers in situatia ata decit la doctor...dar un sfat ar prinde bn.

e pisicuta 320i, din 91 motor in 6, dar cred ca problema initiala e de undeva de la aprindere

 

In primul rand: FAIN TITLU :)

 

In al doilea rand: Ce motorizare ai?

 

Ce pocnitura? Rateu?

Explica

e pisicuta 320i, din 91 motor in 6, dar cred ca problema initiala e de undeva de la aprindere. rateu , adik nu are aredere completa, poate filtre ceva, sau furtune de vacuum?

Link to comment
Share on other sites

Mosorul de la frina de mina? Poate ala a pocnit asa.

 

Nu Smudo...ala fura curent de obicei pe la transmisie. Posibil debitmetrul daca nu a fost schimbat preventiv in prealabil si asigurat s-a slabit si a lovit in ceva pe la motor. Furtunele de vacuum se umfla ca un balon si mai pocnesc cateodata....dar se aude asa sub capota nu sub masina...deci nu...

Cel mai probabil eu zic ca a fost un rateu la pinionul de atac ca mai da la masa frecvent daca e ud pe jos. De obicei se transmite in punte si pana se usuca mai face chestii d'astea.

Apropo, s-a intamplat pe/ dupa ploaie?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Mosorul de la frina de mina? Poate ala a pocnit asa.

 

Nu Smudo...ala fura curent de obicei pe la transmisie. Posibil debitmetrul daca nu a fost schimbat preventiv in prealabil si asigurat s-a slabit si a lovit in ceva pe la motor. Furtunele de vacuum se umfla ca un balon si mai pocnesc cateodata....dar se aude asa sub capota nu sub masina...deci nu...

Cel mai probabil eu zic ca a fost un rateu la pinionul de atac ca mai da la masa frecvent daca e ud pe jos. De obicei se transmite in punte si pana se usuca mai face chestii d'astea.

Apropo, s-a intamplat pe/ dupa ploaie?

am reusit sa ai dau de cap cu pocnitura, sa spart un rulment la roata dr spate, maine ai schimb, merci frumos, va tin la curent, cu debitmetru, zice ca da semne de oboseala, sa ma pregatesc...

Link to comment
Share on other sites

Deci avea dreptate DanS cu debitmetrul, am auzit o gramada de probleme despre piesa asta, cred ca o sa-l schimb si eu preventiv sa nu ma trezesc ca-mi pocneste ceva pe la masina.

@p8271pk, oricum ai avut si mare noroc ca nu ti s-a dus mosorul de la frina de mina, trebuia sa tractezi masina dupa aia si s-o bagi pe tunel, numai dureri de cap si de la asta. Sa ne tii la curent.

Link to comment
Share on other sites

Asa e..bine ca nu s-a transmis la bucse ca alea tot pe tunel se schimba, si daca se foloseste ranga e pericol...cunoastem cazuri in care mecanicul s-a lovit in partile esentiale si sensibile si a dat vina pe designeri...Culmea tot e36, 320i...dar coupe si rosu..suspensii&scaune sport..ma rog...tunulita serios de un neamt..

Dar un rulment sa pocneasca in halul asta??? Mai bine schimba-i pe toti...nu merita sa risti...

Link to comment
Share on other sites

Pai ce, rulmentii se schimba si la bucata? Nu se schimba cel putin cei de pe o punte, eventual pe alta? Cum am mai citit pe aici, schimbul doar unui rulment nu doar ca atenueaza uzura rulmentului de pe diagonala, dar o si accelereaza pe a celui corespondent de pe aceeasi punte. De aceea e recomandata schimbarea cel putin a doi rulmenti. Cel mai bine se face operatiunea asta pe tunel.Salut.
Link to comment
Share on other sites

Pai ce, rulmentii se schimba si la bucata? Nu se schimba cel putin cei de pe o punte, eventual pe alta? Cum am mai citit pe aici, schimbul doar unui rulment nu doar ca atenueaza uzura rulmentului de pe diagonala, dar o si accelereaza pe a celui corespondent de pe aceeasi punte. De aceea e recomandata schimbarea cel putin a doi rulmenti.

 

Cand vorbim de roti, da, dar pe aceeasi parte.

Oricum se face o medie cu toti rulmentii de pe masina si se schimba 2 pe zi. Preventiv

Link to comment
Share on other sites

o intrebare daca ma poate ajuta cineva.. pisicuta nu mai trage asa de bine, si mai dadea citeva rateuri la turatii relativ mici, asta pina am mai mers vreo 200km si a pocnit asa de rau ceva sub ea de ziceai ca sa rupt. bine ca macar am ajuns pina acasa. totul a pornit de la faptul ca nu tragea asa de bine, desi testerul a dat ok. acum ma gindesc la ce sa ma uit prima oara, caci la pocnitura aia, a inceput sa si bata ceva pe sub ea, in fine, nu cred ca mai e de mers in situatia ata decit la doctor...dar un sfat ar prinde bn.
Poate s-a rupt puntea pe spate. :)

 

 

Mda.... A dat un rateu de a rupt puntea..... Ce sa zic.... se poate........

Si mie mi s-a intamplat sa dau un rateu de mi-au sarit shosetele din adidasi.

Cred ca de pe ceafa mi-a venit rateul pt ca atunci cand m-am uitat peste umar am vazut ca mi se jumulise si pielea de pe shira spinarii......

De ce nu ar putea si BMW-ul sa dea un rateu asa de mare incat sa ne miram cum de s-a putut oare ?

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Oricum se face o medie cu toti rulmentii de pe masina si se schimba 2 pe zi. Preventiv

Da, la fel stiu si eu, si anume ca nu e bine si nici posibil din cauza timpului sa schimbi toti rulmentii in aceeasi zi, ci doar 2 cite doi, respectiv doi cite doi-doi, in functie de motorizare. Asa se pot unge cel mai bine si nici nu da eroare pe computerul de bord.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.