Jump to content

Martor cutie


mariusrizea

Recommended Posts

Salutare tuturor

Am un 320 D din 2000 cu cutie automata si de 2 zile mi se aprinde un martor in bord , in interiorul display-ului unde indica treapta de viteze a cutiei.Martorul este de genul unei roti dintate iar in interiorul sau este semnul exclamarii.Martorul apare numai cand forjez masina indiferent daca merg pe modul manual sau sport sau automat si dispare doar daca opresc motorul timp de 1 minut.

E cineva care a mai patit-o ca mine, sa-mi poata spune la ce sa ma astept ?

Link to comment
Share on other sites

Cati Km are masina ? daca nu stii sigur cati crezi ca are ? a adus un amic o masina cu aceleasi simptome ....mecanicul ne-a spus ca aceste cutii de viteze automate nu prea sunt exploatate corespunzator la fel ca si cu motoarele diesel ....unii nu stiu sa mearga cu ele ....

 

P.S. Uleiul din cutie arata ca nou, la fel si filtrul , masina avea 200 000 km reali ......NICI URMA DE PILITURA IN FILTRU ....personal am ajuns la o singura concluzie ....daca mergi ca nebunul cu masina ESTE FIRESC SA SE DUCA DRAKU FIERUL

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor

Am un 320 D din 2000 cu cutie automata si de 2 zile mi se aprinde un martor in bord , in interiorul display-ului unde indica treapta de viteze a cutiei.Martorul este de genul unei roti dintate iar in interiorul sau este semnul exclamarii.Martorul apare numai cand forjez masina indiferent daca merg pe modul manual sau sport sau automat si dispare doar daca opresc motorul timp de 1 minut.

E cineva care a mai patit-o ca mine, sa-mi poata spune la ce sa ma astept ?

 

Cutia da vreun semn de uzura?

Patineaza, pleaca de pe loc sau schimba cu socuri?

Link to comment
Share on other sites

si a mea a facut de cateva ori in doi ani de zile. la tester nu a iesit nimic. tot asa, a facut numai la mers tare si numai in urcare sau coborare, niciodata pe drum drept. nu ma deranjeaza pt ca nu face des asa ca nu vreau sa schimb uleiul, poate dau de alte belele.
Link to comment
Share on other sites

P.S. Uleiul din cutie arata ca nou, la fel si filtrul , masina avea 200 000 km reali ......NICI URMA DE PILITURA IN FILTRU

 

 

 

In care filtru ?

 

Eu unul recunosc... N-am auzit in viata mea de filtru pt uleiul din cutia de viteze...

Aaaaa.... daca vorbesti de filtrul de cafea nu vad nici un motiv de ingrijorare....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

In care filtru ?

 

Eu unul recunosc... N-am auzit in viata mea de filtru pt uleiul din cutia de viteze...

Aaaaa.... daca vorbesti de filtrul de cafea nu vad nici un motiv de ingrijorare....

Ciudat, acel filtru din cutia de viteze exista in ciuda faptului ca tu nu ai auzit de dansul. O fi bine, o fi rau :) ?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ic=9086&hl=

Link to comment
Share on other sites

In care filtru ?

 

Eu unul recunosc... N-am auzit in viata mea de filtru pt uleiul din cutia de viteze...

Aaaaa.... daca vorbesti de filtrul de cafea nu vad nici un motiv de ingrijorare....

Ciudat, acel filtru din cutia de viteze exista in ciuda faptului ca tu nu ai auzit de dansul. O fi bine, o fi rau :) ?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ic=9086&hl=

 

Se poate nu zic nu. Doar ca eu n-am auzit de el si m-am mirat tare.....

M-am mirat asa de tare incat si acum mai ma mir... ( la modul aproape serios... )

 

Cutiile manuale sunt cu muuult mai simple...

M-am uitat pe linkul trimis de tine si nu pare treaba simpla la cutia aia de viteze a ta....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Nu patineaza, nu da socuri la schimbare si are 224000 km reali. Am uitat sa precizez ca atunci cand apare martorul acela , masina nu mai trage aproape deloc, adica se plafoneaza la viteza la care a aparut martorul. Am chemat ieri seara un baiat cu testerul si lui ia iesit o eroare la cutie, ceva legat de viteza a 4-a sau a 5-cea, dar nu a putut spune cu precizie care este defectul.

A spus ca trebuie desfacuta cutie ca sa se poate concluziona cu siguranta. Tot baiatul acesta a mai spus ca martorul apare in momentul cand cutia are o defectiune si el semnifica intrarea cutiei pe avarie. Daca uleiul si filtrele nu au fost schimbate cam de vreo 100000 km , credeti ca asta poate fi o cauza ce a dus la defectul acesta ?

E cineva pe aici care poate spune cam care pot fi costurile unei reparatii ? bineanteles estimativ, sau cam cat ar costa o cutie sh ?

 

In afara subiectului vreau sa spun ca atunci cand dau pe modul sport sau schimb manual , fuge de mananca pamantul si-mi vine sa o mananc de draga ce mi-e. :)

Link to comment
Share on other sites

si eu m-am interesat, insa reparatia la asa o cutie e cam problematica si risti sa strici mai mult decat sa faci bine. o cutie second nu stiu daca merita sa pui pt ca oricum e foarte scumpa si nu stii nici aia cat e de buna, iar cutie noua.... de banii aia schimbi masina. Edited by Rares
Link to comment
Share on other sites

Am fost la un service sa-mi testeze cutia si mi-au zis ca s-au dus ambreiajele la vitezele 4 si 5, iar costurile totale (manopera+piese) sunt de 1500 E cu piese de producator si cu garantie, ceea ce mi se pare totusi exagerat de mult.

Am cautat apoi sa iau cutie folosita si am gasit undeva in Craiova la pretul de 700 E cu posibilitatea de a o schimba daca nu este buna, atata tot ca trebuie sa platesc montajul si demontajul cutiei la orice service imi aleg eu.

Acum nu stiu ce sa fac, sa cumpar cutie folosita si sa sper ca nu ma lasa si asta peste vreo 3-4 luni sau sa o repar pe asta de o am cu mentiunea ca as putea sa o fac si cu 800-900 E la altcineva.

 

Voi ce ati face in locul meu, bineanteles ca nu ma dau banii afara din casa.

Link to comment
Share on other sites

pai la service-ul autorizat pe cutii automate mi-au cerut 1300-1500 euro in functie de ce mai gasesc prin ea, asta cu manopera cu tot, iar eu am o cunostinta la mine in giulesti care si el la randul sa a facut nenumarate cutii automate la viata sa si dupa ce i-am zis cat mi-au cerut aia mi-a zis ca o face el si incearca sa mi-o scota pe undeva pe la 800 euro.
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor

Am un 320 D din 2000 cu cutie automata si de 2 zile mi se aprinde un martor in bord , in interiorul display-ului unde indica treapta de viteze a cutiei.Martorul este de genul unei roti dintate iar in interiorul sau este semnul exclamarii.Martorul apare numai cand forjez masina indiferent daca merg pe modul manual sau sport sau automat si dispare doar daca opresc motorul timp de 1 minut.

E cineva care a mai patit-o ca mine, sa-mi poata spune la ce sa ma astept ?

 

 

 

Nu stiu la E46 cum sta treaba dar e clar ca la E36 martorul ala de cutie cat si martorul de lipsa de ulei sunt puse ABSOLUT DE FORMA....

 

Acum 2 ani mi s-a aprins martorul de ulei in momentul in care deja era distrus motorul.... Am schimbat motorul ulterior...

 

Acum o luna am rupt cutia ( de pe motorul schimbat , un 2.5 ) si nici prin gand nu ia trecut martorului de cutie sa se aprinda...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

In care filtru ?

 

Eu unul recunosc... N-am auzit in viata mea de filtru pt uleiul din cutia de viteze...

Aaaaa.... daca vorbesti de filtrul de cafea nu vad nici un motiv de ingrijorare....

Ciudat, acel filtru din cutia de viteze exista in ciuda faptului ca tu nu ai auzit de dansul. O fi bine, o fi rau :) ?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ic=9086&hl=

 

Se poate nu zic nu. Doar ca eu n-am auzit de el si m-am mirat tare.....

M-am mirat asa de tare incat si acum mai ma mir... ( la modul aproape serios... )

 

Cutiile manuale sunt cu muuult mai simple...

M-am uitat pe linkul trimis de tine si nu pare treaba simpla la cutia aia de viteze a ta....

 

acest filtru de ulei se gaseste si la cutiile manuale?

Link to comment
Share on other sites

pai si dai o mie asa, pe ochi frumosi?

nu de alta dar sa nu fie numai din soft, atata timp cat in mod normal cutia schimba ok, nu smuceste...

 

 

Pai daca era din soft nu crezi ca-mi ziceau baietii aia de la service cand mi-au facut testul de cutie + ca eram si eu cu ochii in calculatorul ala si mi-a aratat erorile si interpretarea lor. Cutia nu smuceste deloc insa cand ajung in a 3-a uneori sare singura in a 5-a sau din 2 in 4 sau din 2 in 5 si de aici senzatia de patinare a ambreiajului. Cam cat ma costa sa merg la Bavaria sa fac un test de cutie ? a facut cineva asta ? sau daca ma duc la ei oare i-mi vor spune ce defect are cutia ori zic doar ca este defecta si trebuie schimbata ? Deja sunt bulversat, mai ales ca amicul asta al meu care mi-a zis ca o face pe 800 imi spunea ca a mai avut o masina care facea probleme asemanatoare si dupa ce i-a schimbat uleiul si filtrul a mers bine.

Edited by mariusrizea
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.